• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Lindytje en Puckzzz. Zij maken de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt. • De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meldt dit dan via PM aan Lindytje of Puckzzz. Dan kunnen zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route. • Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Hierbij ruil je eerlijk • Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts. • Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Lindytje en Puckzzz met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Pas als dit lijstje is goedgekeurd mag je het verslag online zetten. Zonder goedkeuring wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse. • Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. HEMA/Essence ruil je tegen iets van HEMA/Essence. Iets wat alleen online te koop is, ruil je voor iets wat ook alleen online te koop is. Veel verscheidene kleuren ruil je voor een andere verscheidenheid aan kleuren, niet voor 6 nudes. Probeer zelf ook te bedenken wat eerlijk ruilen is. Het is ook voor ons niet fijn om jou te moeten vertellen dat je niet eerlijk ruilt. Als je twijfelt over je ruil, neem je contact op met Lindytje en Puckzzz, zij kunnen dan helpen. • De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt. • Om dit alles nog even kracht bij te zetten zullen de mama's steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit. • Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald [*]Het verzenden van de koffer kost 6,75 via TNT post!
Waarom zo streng?
Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!
Nog even dit: Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagelswapdoos 2.0
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de: Nagelswapkoffer
Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!
AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE EN PUCKZZZ!
Game on, girlz!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 25-01-2012 21:05:23 ]
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Even een huishoudelijke mededeling, waarschijnlijk gaat de doos zaterdag alweer op pad, nog voor mijn verslag online staat.
De reden is dat ik doordeweeks nul tijd heb om de doos weg te brengen (Tot 6 uur op kantoor) en mijn go-to TNTpostkantoortje gesloten is en ik de halve stad door moet met de koffer.
Dan is in ieder geval voor iedereen duidelijk waarom de koffer al zo vroeg weer op stap gaat
Ren, ik heb (nadat ik gisteren de koffert bij de Jumbo hheb gedropt), vandaag gezien dat de pakketman hem daar ophaalde (toen ik peuken aan het halen was), faal Maar ik heb hem nu met eigen ogen in de TNT-bus zien verdwijnen Dus ik denk dat ie morgen wel bij jou is
O ja sorry maar ik had het topic niet opnieuw doorgelezen of er nog meer mensen waren aangemeld (bedenk ik me net )
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ren, ik heb (nadat ik gisteren de koffert bij de Jumbo hheb gedropt), vandaag gezien dat de pakketman hem daar ophaalde (toen ik peuken aan het halen was), faal Maar ik heb hem nu met eigen ogen in de TNT-bus zien verdwijnen Dus ik denk dat ie morgen wel bij jou is
Lieve schatten die meedoen aan de koffer, een verzoek vanuit mijn kant:
Zouden jullie als je een lijstje sturen met in- en uit de koffer, een foto mee willen sturen van wat er in en er uit gaat? Dat scheelt mij een boel zoekwerk en geeft een beter overzicht. Thanx!
Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef RenRen- het volgende: Zo, we doen het dus lekker omgekeerd. Het verslag komt! Maar eerst mag ik 'm gaan versturen naaaar.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een Nubar Isis Purple voor mams.
1 2 3 4 5 6 7 8
_________________________________________________ / \ | | | Dat was a lot. | | | \_ _____________________________________________/ | / |/
Goeden buit! En grappig, ik herken het grootste gedeelte niet (behalve de kleancolor, die heb ik er zelf ingegooid ), dus er zijn twee mogelijkheden: 1) Mijn geheugen is bijzonder slecht 2) De kofferinhoud is bijzonder divers en veranderlijk
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET! Ik heb keiveel verstand van alles.
Pahahah dat Ik had hem er ook uit gehaald en toen deed ik hem open and i was like: Ow hellll no Zijn wel gaaf though
Maar errrrrrg leuke buit Ik herken er veel die ik ook in mijn handen had
Pahahah dat Ik had hem er ook uit gehaald en toen deed ik hem open and i was like: Ow hellll no Zijn wel gaaf though
Maar errrrrrg leuke buit Ik herken er veel die ik ook in mijn handen had
Die ga ik smeren als het warmer is en als ik verkouden ben denk ik. Warmer: Dan kunnen mn ramen open Verkouden: Spreekt voor zich. Mán wat een geur
quote:
Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende: Goeden buit! En grappig, ik herken het grootste gedeelte niet (behalve de kleancolor, die heb ik er zelf ingegooid ), dus er zijn twee mogelijkheden: 1) Mijn geheugen is bijzonder slecht 2) De kofferinhoud is bijzonder divers en veranderlijk