![eiqxhe.jpg]()
DAAR ISTIE DAN

Na tig keer bij de buren aankloppen omdat hun bel het niet deed had ik hem dan eindelijk

*insert heaven sound*
Eerst heb ik alle boekjes en kaartjes doorgelezen

Ik moest erg lachen om Puckzzz die haar oude afgekeurde trouwkaart gebruikt had, en er zaten nog veel grappige tussen

Ook het vrienden boekje was epique!
![xeo3ft.jpg]()
Nadat ik de katten opgesloten had omdat ze ander de hele tijd in de koffer zouden gaan zitten en ik weet dat niet iedereen er blij mee is, kon ik aan de slag

![30vepea.jpg]()
Ik heb eerst alles eruit gehaald, en toen terug gedaan wat ik al had, dan werd het tenminste al iets overzichtelijker, want damn wat zit er veel in
Uiteindelijk had ik een hele grote stapel met lakjes die ik leuk vond, gelukkig kon ik swatchen want dan vallen er toch al wat sneller kleuren af omdat ze op mijn bleekscheethanden niet staan, dat maakte het al iets makkelijker!
Nog steeds had ik teveel over maar moest ik toch gaan kiezen, dit is mijn buit:
China Glaze - Heart of Africa: Damn deze was een verrassing, het eerste lakje wat ik uit de koffer haalde, rood is mijn favo kleur, shimmer mijn favo finish, en mijn hart ligt in afrika, dus helemaal happy mee
Color Club - Jingle Jangle: Deze stond op mijn wishlist en wou ik eigenlijk volgende keer bij TD bestellen
Misa - Red Pumps at the Nordstrom: Had nog geen enkel Misa lakje, probeerde hem, en dekte gewoon in 1 laagje, dus deze bazenlak moest ik ook houden, plus natuurlijk rood en shimmer, want die had ik nog niet genoeg
Orly - Galaxy Girl: Deze stond weer op mijn wishlist omdat ik hem ooit verkocht had en spijt kreeg ...

...

... ik was dus blij dat hij erbij zat
China Glaze - Black Diamond: Zwarte metallic lak, epic kleur
Essie - Too Too Hot: Deze wou ik ooit bijna kopen maar toen niet gedaan omdat ik teveel rood had, maar vond hem toch te mooi om te laten liggen
Zoya - Yasmeen: Dit was degene die ik besteld had die Nailetc niet geleverd had in pakketje omdat hij opeens uitverkocht was, dus kwam perfect uit

EINDELIJK EEN FREAKING OPI BABY
Misa - Date nights to the twilight: Omdat die eerste Misa ook zo lekker lakte en dit een mooie paarse kleur was deze ook geprobeerd, weer in 1 laagje dekkend
China Glaze - Blue Island Iced Tea: Had eigenlijk verwacht dat deze niet mooi zou zijn op mijn bleekscheethanden maar hij staat erg mooi! Wel 3 laagjes voor nodig. Had nog geen kleur als deze
Nubar - Burgundy Glitter: Superrrrrrr mooie glitters, sowieso glitters *ghghghhggh*
Orly - Onbekende naam, sticker is eraf: Vind deze in het potje beetje tegenvallend uitzien, maar als je hem lakt is hij wel super mooi

alleen dus geen idee welke het is.
China Glaze - Hot Lava Love: Felle rood/roze lak, dat wordt een zomerkleurrrrrr

![2v0lwxs.jpg]()
Wat erin terug gaat? Dat krijgen jullie natuurlijk niet te zien, maar genoeg leuks
![25fq64j.jpg]()
Ik ben blij dat ik toch niet gezegd heb dat het niet kon vanwege het gewicht, het is niet licht maar op de fiets wel te doen

Ik kan nu 3 lakjes van mijn wishlist schrappen en heb echt super leuke nieuwe erbij, ben helemaal happy

En wie de volgende is? GEEN IDEEEEEEEE ... Ik wacht nog op een PM terug van Puckzie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 23:08:30 ]