quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu gaat SQ hem vol doen met douchegel van de action EINZ!
Nee kut, ik gooi er nep roma parfum in, einz!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu gaat SQ hem vol doen met douchegel van de action EINZ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een erg leuke koffer, en zeker voor iemand die niet al alles heeft, want er zitten nog steeds vele vele pareltjes tussen, einz!!!
De volgende wordt bekend als Puckzzz is uitgekrikt met Petje
Oh en ik hem me echt de tyfus gelachen om het boekjeHulde!!!
disclaimer
goed he! ik dacht, ben ik meteen van die mooien lakjes af!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Toch een goeien graaibeurt skjoe![]()
Zeeeeerrrr goeien swap trouwens
die okergelen is ook meteen weg!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeer goeden buit!
Eindelijk heb je de koffer zoals hij moet zijn
En er gaat Miss Sporty in!![]()
![]()
ZOMG die is natuurlijk gelijk weg
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En er gaat Miss Sporty in!![]()
![]()
ZOMG die is natuurlijk gelijk weg
YAAAYquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
en de koffer gaat naarrrr.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Melz aka sjaan aka sharana_LV!!!!
Meissie, pm je mij je huidige adres even?
Ik ben heel benieuwd want ik heb geen lijst gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik ben blij dat ik akkoord heb gegeven voor de lakjens die er in gaan![]()
sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd want ik heb geen lijst gezien
Edit: nu wel![]()
Goeden buit SQ! En wat je erin hebt gedaan is nog beterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ola!
Na velen omwegen kwam de koffer eindelijk weer hier! Het was even wat gedoe, want de Limburgse post bezorgt nog met paard en wagen, maar in the end arriveerde hij! Ik ging vroeg naar huis zodat ik lekker kon graaien, einz!
Klopt inderdaad! Summer in bangkok heb ik op, een beetje zomer in de donkere dagenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:23 schreef afivi het volgende:
[..]
Goeden buit SQ! En wat je erin hebt gedaan is nog beter
Als het goed is staat er bij de Sephora's op het etiket op de achterkant een naam (wel heel klein en bijna onzichtbaar)Volgens mij zijn het Summer in Bangkok en Moody Woman!
Had ik toch 1tje goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Summer in bangkok heb ik op, een beetje zomer in de donkere dagen
Wat een idiote kwasten hebben die lakjes trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |