Nee hoor ik heb hem nog nooit gehadquote:Op zondag 23 september 2012 03:17 schreef Debsterr het volgende:
Sjaan, heb ik niet ooit OPI Mrs O'Leary BBQ overgenomen van jou? Of ben ik in de war met een andere kleur die daarop lijkt?
En ik ga ook weer eens meedoen denk ik.
Jij hebt m ook uit de swapdoosquote:Op zondag 23 september 2012 03:17 schreef Debsterr het volgende:
Sjaan, heb ik niet ooit OPI Mrs O'Leary BBQ overgenomen van jou? Of ben ik in de war met een andere kleur die daarop lijkt?
En ik ga ook weer eens meedoen denk ik.
Ooh ja dat was hetquote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt m ook uit de swapdoos
Die eyeko is tea rose polishquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Daar was hij dan, de swapdoos! Compleet onverwachts omdat dit topic pleite was uit MyAt en ik niet door had dat ik de volgende was
Gelijk natuurlijk grabbelen en graaiener zitten ontzettend veel leuke lakjes in!
Kiezen was moeilijk maar het is uiteindelijk toch gelukt:
[ afbeelding ]
Herome - Frankfurt, China Glaze - It's Alive, China Glaze - Watermelon Rind, Claires - 180
[ afbeelding ]
Zoya - Juicy, Herome - Marseille, Claires - Mood Polish, China Glaze - Ghoulosh Glow, Color Club - Pucci-licious
[ afbeelding ]
China Glaze - Secret Peri-Wink-le, Eyeko - Naamloos?, China Glaze - Westside Warrior, OPI - Mrs O'leary BBQ, Zoya - Naamloos?
En natuurlijk toen de koffer leeg was kon iemand het weer niet laten om erin te gaan en even zijn tong uit te steken!
[ afbeelding ]
Heb hem er snel uitgeschopt en koffert kattenhaarvrij gemaakt!
Echt een toffe buit, erg blij meeMijn eerste glow in the dark en moodlakje
![]()
Maar natuurlijk moest er ook een hoop leuke lakjes terug om andere blij te maken:
[ afbeelding ]
En de volgende is:
SQ BABEEEEEEEEE
Veel plezier ermee
Oh, geeft helemaal niks joh!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Euh, hij gaat vandaag of uiterlijk morgen doorVelen scusi, maar lange werkdagen gemaakt deze week waardoor ik niet voor half zes bij het postkantoor kon zijn
He haz arrived!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:23 schreef Joysa het volgende:
WEEEJOHHHHHHHHH
ik zat helemaal te schelden op de post waarom ze nu alweer een pakket verkeerd geleverd hebben want ik had toch écht niks besteld..
Is het de doos
maar ik moet nu eerst even huiswerk maken, dan ga ik kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |