SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
uiteraard, komt live op de FP danquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef gogosweden het volgende:
Ik hou je er aan TS
met de webcam filmen als het zover is pl0x
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Rezania het volgende:
Bangladesh is het natste land ter wereld.
Die rommel hoeven we daar niet.quote:
Ga verhuizen dan, als het je zo hoog zit. Zeurpiet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ik
Hoeft het nog niet het natste land ter wereld te zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ik
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik ga morgen 3 weken op vakantie!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Rectum het volgende:
Laat het dan nog maar een weekje regenen.
Nu nog met verstuurd met een d schrijven, dan neemt ie het misschien serieus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
.... ik heb al een aantal dreigtweets richting God gestuurt...
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil lichttherapie, dit is echt niet vol te houden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je een zonnebank kopen ts, dat schijnt de gezondheid en geestelijke gesteldheid te bevorderen.
Echt medelijden met je...not.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil lichttherapie, dit is echt niet vol te houden!
Zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind het overigens wel meevallen met de regenJa het regent wel, maar vaak kort en daarna is het weer zonnig. Tevens hebben we al heel wat mooie weken gehad.
En dit dus ook ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind het overigens wel meevallen met de regenJa het regent wel, maar vaak kort en daarna is het weer zonnig. Tevens hebben we al heel wat mooie weken gehad.
Precies dit ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Mensen die zeiken over het weer moeten dood.
Beter dit dan dat zweterig plakweer van vorige week.
Kwam je onder de douche vandaan, ging je zitten, je bewoog je hoofd en hoppa, druppels zweet langs je bakkes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Ik las wiebertjes. Mooie dagen zijn er al 3 maanden geweest, kom je huis eens uit. Echt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Djeez het volgende:
Heb al poos geleden wat witbiertjes gehaald 'voor de mooie dagen'. Het ligt nog steeds onaangebroken in de koelkast
Was het vorige week plakweer, lol niets van gemerkt, heb airco op me kamertje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Nou nee, ik wil niet ruilen met jequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
Hier het weer waar ik over een paar weken heenga... jaloers?!![]()
(al is het wel een beetje héél erg heet, maar ach)
[ afbeelding ]
Heb jij wel ramen in je huis?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Djeez het volgende:
Heb al poos geleden wat witbiertjes gehaald 'voor de mooie dagen'. Het ligt nog steeds onaangebroken in de koelkast
Nee joh, veel te heet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
[ afbeelding ]
Te heet voor jouw smaak?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil niet ruilen met je
Nieuwe chrammatica.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nu nog met verstuurd met een d schrijven, dan neemt ie het misschien serieus.
Te warm, maar wel te doen mits voldoende bierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te heet. Dan liever het weer hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Scatterbrained het volgende:
[..]
Te heet voor jouw smaak?Ik hou daar wel van eigenlijk
En gewoon de hele dag in de zee afkoelenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Te warm, maar wel te doen mits voldoende bier
Neu. Blijkbaar weet je geen normale spelling te schrijven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe chrammatica.
.... en ja, dat is nieuwe spelling
Als jij er plezier aan beleeft is het goed, want jij gaat erheen. Veel plezier!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:24 schreef Scatterbrained het volgende:
[..]
En gewoon de hele dag in de zee afkoelen
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
Niet zo zeuren TS, het betere weer is op komst.
Wanneer dan? Is toch niet voorspeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
drama queenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...
Tell me more.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
Je kunt nu wel hoog en laag zeuren over het weer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...
Wel. Volgens mijn gereformeerde collega's komt het door de zonden die mensen hebben begaan en wil god ons straffen. De zondvloed komt eraan!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kunt nu wel hoog en laag zeuren over het weer.
Maar niemand heeft daar ooit iets aan kunnen doen, en dat zal in de toekomst ook niet zo zijn.
Gelukkig maar, anders zouden daar ook weer oorlogen door ontstaan.
Hier ook, en het is niet al te heet, heerlijk hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef RadioSlut het volgende:
Er zijn anders genoeg mooie dagen geweest hoor!
De zon schijnt hier nu
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zou je beste nieuwsitem ooit zijn...
Ik wil haar ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:23 schreef rosepetals het volgende:
Terechte klacht.
Ik wil:
[ afbeelding ]
Hang jezelf maar opquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Djeez het volgende:
En de Telegraaf liegt weer eens. 'Prima middag', zeggen ze. Man, het is hier de hele middag nog geen minuut droog geweest!
http://www.telegraaf.nl/t(...)_prima_middag__.html
Wie is "we"? Ik niet hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef JDx het volgende:
Komt omdat we allemaal negatief denken en de weermensen ons nog negatiever maken, allemaal geloven dat het zonnig wordt, net als met de crisis.
werd ook serieus depressief, ben net terug uit Ibiza, doet je goed
Even een serieuze post: voor mensen die gevoelig zijn voor depressies is zonlicht enorm belangrijk!quote:
Tegenwoordig heb je ook zonlicht in de vorm van een pilletje, misschien een oplossing voor de meer labielere mensen onder ons.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Even een serieuze post: voor mensen die gevoelig zijn voor depressies is zonlicht enorm belangrijk!
Klopt ja. Maar ik denk niet dat de TS daartoe behoort.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Even een serieuze post: voor mensen die gevoelig zijn voor depressies is zonlicht enorm belangrijk!
Mwah het is misschien een beetje winderig maar sinds een uurtje of 10 is het hier zonnig en droog hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Djeez het volgende:
En de Telegraaf liegt weer eens. 'Prima middag', zeggen ze. Man, het is hier de hele middag nog geen minuut droog geweest!
http://www.telegraaf.nl/t(...)_prima_middag__.html
De Bilt vriend, De Bilt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Djeez het volgende:
Het was vandaag droog in Assen!En woensdag schijnt het zelfs mooi weer te worden ook
Ja, Sunny komt langs donderdag. En Danny mag het krukje omver schoppenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Melancholie het volgende:
Wordt de ophanging uitgezonden op foktv?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Rectum het volgende:
Laat het dan nog maar een weekje regenen.
Droog in Assen? Het regent de afgelopen paar uur alquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Djeez het volgende:
Het was vandaag droog in Assen!En woensdag schijnt het zelfs mooi weer te worden ook
TS probeert er onderuit te komen. Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Droog in Assen? Het regent de afgelopen paar uur alPas nu houdt het een beetje op... hoax!
boeie is kknoorden, ben je mongooltje als je daar woonquote:Op maandag 16 juli 2012 21:29 schreef machtpen het volgende:
Assen , ben dit jaar nogal vaak naar groningen geweest. Als het ergens regent dan is het wel bij assen. Groningen droog , hoogeveen droog.maar bij assen regen.
Waar heb jij het over?quote:
Wanneer mijn vriendin klaar is met knarbatsenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:26 schreef Fokkingvet het volgende:
eyyy Djeez je leeft nog steeds; Wanneer kom je weer eens met wat Djeeznieuws?
Hahahah mafkees.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wanneer mijn vriendin klaar is met knarbatsen
Waar kan ik storten?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef 9611Niels het volgende:
Ben al geld aan het inzamelen voor een zilverjodidekanon.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Equites het volgende:
Djeez je bent een man van je woord toch, zo kennen we jou. Niet gaan verkloten nu.
Het sneeuwtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:23 schreef DroogDok het volgende:
Moeten we TS vast aan een stukje touw helpen?
Je mag het stukje van mijn weerstation wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Nou, een collega van mij is net terug uit Schotland en heeft daar prachtig weer gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:14 schreef pinine het volgende:
als je een tijdje in Schot/Ierland woont krijg je heimwee naar de nederlandse zomers
Regen is minder maar met slapen mis ik die warmte helemaal niet. En het is niet zo dat het overdag zo koud is dat je een jas aan moet. Het natte weer is wel jammer.quote:
Het grote bos van Assen. Willen jullie ook op mijn begrafenis komen? Wat we gaan doen is nog geheim, maar neem wel je regenkleding mee...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:54 schreef Opoefiets het volgende:
Naar welke hangplek ga je eind deze week, TS?
welke begrafenis?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het grote bos van Assen. Willen jullie ook op mijn begrafenis komen? Wat we gaan doen is nog geheim, maar neem wel je regenkleding mee...
Dat is het enige nadeel van warmte ja, als het s'nachts te heet is. Maar ja, dat nadeel weegt niet op tegen die van de ramp'zomer' die jullie in NL zo te horen moeten doormaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Regen is minder maar met slapen mis ik die warmte helemaal niet. En het is niet zo dat het overdag zo koud is dat je een jas aan moet. Het natte weer is wel jammer.
Het is in Smilde nu droog, dus je hebt misschien mazzel. Het is vast in Assen nu ook droogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:58 schreef Djeez het volgende:
Hier in Assen schijnt zowaar de zon al een uur. Zou onze lieve heer me dan toch nog niet willen laten gaan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]!
Niet snappen hoe mooi regen en kou eigenlijk zijn.
Volgens mij mogen we van geluk spreken dat we tot nu toe dit jaar al zoveel mooie dagen gehad hebben, waar 'rampzomer' vandaan komt snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel van warmte ja, als het s'nachts te heet is. Maar ja, dat nadeel weegt niet op tegen die van de ramp'zomer' die jullie in NL zo te horen moeten doormaken.
Overigens is het hier in Italië s'avonds winderig en heerlijk frisoverdag rond een graad of 30.. Perfect dus. Airco is niet eens nodig.
Aan jouw getrol kan ik idd weinig anders doen dan dit. Met kou en regen is trouwens weinig mis. In de winter en herfst.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja, jij kan er ook niks aan doen he
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Aan jouw getrol kan ik idd weinig anders doen dan dit. Met kou en regen is trouwens weinig mis. In de winter en herfst.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.
Zeker in de zomer!
S'morgens je bed uit en dan zien hoe het waait en regent
En dan niet kunnen remmen omdat het zeiknat is, en dan vervolgens door rollen tot je op de weg beland, POW. Skeeleren met harde wind is vet cool als je je leven zat bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef summer2bird het volgende:
Regen is vooral lekker als je net van je fiets afstapt, en dan ziet hoe de regen neerdaalt op het gras
Of de wind horen, en dan gaan skeeleren
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef Mavado het volgende:
[..]
En dan niet kunnen remmen omdat het zeiknat is, en dan vervolgens door rollen tot je op de weg beland, POW. Skeeleren met harde wind is vet cool als je je leven zat bent.
Oowh verkeerd begrepen ahahah, ik dacht al.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wie gaat er dan ook skeeleren op een nat wegdek?
Fietsen tijdens de regen en skeeleren met de wind
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.
Zeker in de zomer!
S'morgens je bed uit en dan zien hoe het waait en regent
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zo je hebt opeens wel een positievere kijk op de wereld zegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Djeez het volgende:
Het is hier al ruim 8 uur droog!En dat terwijl ik net een geschikt stuk touw had gevonden dat mijn gewicht kan dragen...
Ja, hier vanochtend vroeg ook; onweer en alles erbij. Maar nu is het onbewolkt aan het worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef CrushedTinBox het volgende:
Het regent hier katten en honden.
Ik woon in Assen, en daar is het droog. Was ik gistermiddag vrij, heeft het de hele middag en avond geregendquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het zonnetje schijnt hier nu, dus - afhankelijk van waar je precies woont - ontspring je de dans ts.
Maak je niet druk, daar komt zo verandering in:quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik woon in Assen, en daar is het droog.
Te laat voor TS "helaas"quote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
Jullie zullen spijt hebben als hij zichzelf echt iets heeft aangedaan !:!!
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
Jullie zullen spijt hebben als hij zichzelf echt iets heeft aangedaan !:!!
Dankjewel voor de uitleg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.
Daarbij bedoelt ts dit als beeldspraak; hoe erg hij het wel niet vindt dat het regent. Wat op zich ook wonderbaarlijk is daar je dit kan weten als je in Nederland woont maar goed.
Logisch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef Lithia het volgende:
Janken dat geen dag droog was, maar ondertussen enorm vrolijk zijn als je een paar uur zon hebt. Alsof dat anders was geweest in de hele zomer.
Helemaal niet logisch. Dit gaat over de hele zomer, niet alleen 2 weken. Als je je hele leven hier in NL heb gewoond, dan is het niet anders of schokkend als er zon is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Logisch.
Negatieve ervaringen blijven langer hangen dan positieve. Dus als het twee weken geleden 2 uur had geregend maar ook 4 uur zonneschijn en de rest van de dag zwaar bevolkt zal het merendeel van de mensen die dag herinneren als een dag vol regen.
Harde waarheid,.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.
Dat zijn hele vervelende trieste dingen inderdaad, gelukkig zelf nooit meegemaakt in mijn nabije omgeving.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Harde waarheid,.
Alhoewel niet toepasbaar op ieder individu, een vriend van mij had het ook verteld (tegen 1 iemand maar, maar toch) en deed het ook daadwerkelijk. Was best sneu allemaal.
Waarquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn hele vervelende trieste dingen inderdaad, gelukkig zelf nooit meegemaakt in mijn nabije omgeving.
Maar hij zei in dit geval tegen iemand die hij vertrouwde, mensen die het overal van de daken schreeuwen willen gewoon aandacht, op uitzonderingen na uiteraard.
Je mag van geluk spreken dan. Ik heb wel enkele traantjes gelaten ja, was geen hele goede vriend maar was toch vervelend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn hele vervelende trieste dingen inderdaad, gelukkig zelf nooit meegemaakt in mijn nabije omgeving.
Maar hij zei in dit geval tegen iemand die hij vertrouwde, mensen die het overal van de daken schreeuwen willen gewoon aandacht, op uitzonderingen na uiteraard.
Ik ben dus net terug in Nederland, na 3 weken zon.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef Captainp00face het volgende:
Wat een schijtweer steeds, ik doe geen bal en zit de hele dag binnen..
quote:
hij had ook voor de verdrinkingsdood kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Pharkus het volgende:
Wel een drassige maatregel, je had beter kunnen emigreren, maar wat jij wil.
Voor die ene dag zon volgende week zeker...quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Levolution het volgende:
djeez niet doen man er is zoveel om voor te leven
Volgende week ben ik lekker weg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor die ene dag zon volgende week zeker...
dat zijn heel ongepaste smiliesquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb uit heel betrouwbare bron vernomen dat ie nog steeds leeft![]()
![]()
Oh, voor hem niet hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Levolution het volgende:
djeez niet doen man er is zoveel om voor te leven
Kut.quote:
helaas loopt hij nog steeds rondquote:laatste bezoek: 23 seconden geleden.
Ik vrees dat hij een bordje met daarop het woord "mezelf" heeft opgehangen.quote:
Tja, dan moet je weer verplicht naar buiten.quote:
Het ging mij meer om de TTquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tja, dan moet je weer verplicht naar buiten.
Nee, moet ik nog berekenen. Ik weeg 64 kg, iemand tips? Valsnelheid moet niet te laag zijn, want anders stik ik. Bij te hoge valsnelheid wordt mijn kop afgehakt en dat kan ik de nabestaanden niet aandoen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Gitank2 het volgende:
Het heeft nog een week geregend na 12 juli.
Al een touw gekocht en de juiste verhoudingen berekend tussen lichaamsgewicht en valhoogte?
Misschien kan je het trappengat gebruiken? Dat is hoog genoeg, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, moet ik nog berekenen. Ik weeg 64 kg, iemand tips? Valsnelheid moet niet te laag zijn, want anders stik ik. Bij te hoge valsnelheid wordt mijn kop afgehakt en dat kan ik de nabestaanden niet aandoen natuurlijk.
Nee, want ik ben 1m67 ofzoquote:
Wat voor begrafenis? O wacht, ik snap hem al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dat is dan toch wel weer fijn voor bij zo'n begrafenis...
Ik raad judicial drop hanging aan. Touw van manila of hennep met weinig rekking.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, moet ik nog berekenen. Ik weeg 64 kg, iemand tips? Valsnelheid moet niet te laag zijn, want anders stik ik. Bij te hoge valsnelheid wordt mijn kop afgehakt en dat kan ik de nabestaanden niet aandoen natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |