Echt medelijden met je...not.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil lichttherapie, dit is echt niet vol te houden!
Zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind het overigens wel meevallen met de regenJa het regent wel, maar vaak kort en daarna is het weer zonnig. Tevens hebben we al heel wat mooie weken gehad.
En dit dus ook ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind het overigens wel meevallen met de regenJa het regent wel, maar vaak kort en daarna is het weer zonnig. Tevens hebben we al heel wat mooie weken gehad.
Precies dit ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Mensen die zeiken over het weer moeten dood.
Beter dit dan dat zweterig plakweer van vorige week.
Kwam je onder de douche vandaan, ging je zitten, je bewoog je hoofd en hoppa, druppels zweet langs je bakkes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Ik las wiebertjes. Mooie dagen zijn er al 3 maanden geweest, kom je huis eens uit. Echt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Djeez het volgende:
Heb al poos geleden wat witbiertjes gehaald 'voor de mooie dagen'. Het ligt nog steeds onaangebroken in de koelkast
Was het vorige week plakweer, lol niets van gemerkt, heb airco op me kamertje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Nou nee, ik wil niet ruilen met jequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
Hier het weer waar ik over een paar weken heenga... jaloers?!![]()
(al is het wel een beetje héél erg heet, maar ach)
[ afbeelding ]
Heb jij wel ramen in je huis?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Djeez het volgende:
Heb al poos geleden wat witbiertjes gehaald 'voor de mooie dagen'. Het ligt nog steeds onaangebroken in de koelkast
Nee joh, veel te heet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
[ afbeelding ]
Te heet voor jouw smaak?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil niet ruilen met je
Nieuwe chrammatica.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nu nog met verstuurd met een d schrijven, dan neemt ie het misschien serieus.
Te warm, maar wel te doen mits voldoende bierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te heet. Dan liever het weer hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Scatterbrained het volgende:
[..]
Te heet voor jouw smaak?Ik hou daar wel van eigenlijk
En gewoon de hele dag in de zee afkoelenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Te warm, maar wel te doen mits voldoende bier
Neu. Blijkbaar weet je geen normale spelling te schrijven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe chrammatica.
.... en ja, dat is nieuwe spelling
Als jij er plezier aan beleeft is het goed, want jij gaat erheen. Veel plezier!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:24 schreef Scatterbrained het volgende:
[..]
En gewoon de hele dag in de zee afkoelen
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
Niet zo zeuren TS, het betere weer is op komst.
Wanneer dan? Is toch niet voorspeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
drama queenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...
Tell me more.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |