En gewoon de hele dag in de zee afkoelenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Te warm, maar wel te doen mits voldoende bier
Neu. Blijkbaar weet je geen normale spelling te schrijven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe chrammatica.
.... en ja, dat is nieuwe spelling
Als jij er plezier aan beleeft is het goed, want jij gaat erheen. Veel plezier!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:24 schreef Scatterbrained het volgende:
[..]
En gewoon de hele dag in de zee afkoelen
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
Niet zo zeuren TS, het betere weer is op komst.
Wanneer dan? Is toch niet voorspeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
drama queenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...
Tell me more.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Blester het volgende:
Je kunt nu wel hoog en laag zeuren over het weer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, het schijnt in 2031 weer droog te worden...
Wel. Volgens mijn gereformeerde collega's komt het door de zonden die mensen hebben begaan en wil god ons straffen. De zondvloed komt eraan!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kunt nu wel hoog en laag zeuren over het weer.
Maar niemand heeft daar ooit iets aan kunnen doen, en dat zal in de toekomst ook niet zo zijn.
Gelukkig maar, anders zouden daar ook weer oorlogen door ontstaan.
Hier ook, en het is niet al te heet, heerlijk hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef RadioSlut het volgende:
Er zijn anders genoeg mooie dagen geweest hoor!
De zon schijnt hier nu
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zou je beste nieuwsitem ooit zijn...
Ik wil haar ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:23 schreef rosepetals het volgende:
Terechte klacht.
Ik wil:
[ afbeelding ]
Hang jezelf maar opquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Djeez het volgende:
En de Telegraaf liegt weer eens. 'Prima middag', zeggen ze. Man, het is hier de hele middag nog geen minuut droog geweest!
http://www.telegraaf.nl/t(...)_prima_middag__.html
Wie is "we"? Ik niet hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef JDx het volgende:
Komt omdat we allemaal negatief denken en de weermensen ons nog negatiever maken, allemaal geloven dat het zonnig wordt, net als met de crisis.
werd ook serieus depressief, ben net terug uit Ibiza, doet je goed
Even een serieuze post: voor mensen die gevoelig zijn voor depressies is zonlicht enorm belangrijk!quote:
Tegenwoordig heb je ook zonlicht in de vorm van een pilletje, misschien een oplossing voor de meer labielere mensen onder ons.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Even een serieuze post: voor mensen die gevoelig zijn voor depressies is zonlicht enorm belangrijk!
Klopt ja. Maar ik denk niet dat de TS daartoe behoort.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Even een serieuze post: voor mensen die gevoelig zijn voor depressies is zonlicht enorm belangrijk!
Mwah het is misschien een beetje winderig maar sinds een uurtje of 10 is het hier zonnig en droog hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Djeez het volgende:
En de Telegraaf liegt weer eens. 'Prima middag', zeggen ze. Man, het is hier de hele middag nog geen minuut droog geweest!
http://www.telegraaf.nl/t(...)_prima_middag__.html
De Bilt vriend, De Bilt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Djeez het volgende:
Het was vandaag droog in Assen!En woensdag schijnt het zelfs mooi weer te worden ook
Ja, Sunny komt langs donderdag. En Danny mag het krukje omver schoppenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Melancholie het volgende:
Wordt de ophanging uitgezonden op foktv?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Rectum het volgende:
Laat het dan nog maar een weekje regenen.
Droog in Assen? Het regent de afgelopen paar uur alquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Djeez het volgende:
Het was vandaag droog in Assen!En woensdag schijnt het zelfs mooi weer te worden ook
TS probeert er onderuit te komen. Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Droog in Assen? Het regent de afgelopen paar uur alPas nu houdt het een beetje op... hoax!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |