SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
uiteraard, komt live op de FP danquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef gogosweden het volgende:
Ik hou je er aan TS
met de webcam filmen als het zover is pl0x
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Rezania het volgende:
Bangladesh is het natste land ter wereld.
Die rommel hoeven we daar niet.quote:
Ga verhuizen dan, als het je zo hoog zit. Zeurpiet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ik
Hoeft het nog niet het natste land ter wereld te zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ik
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik ga morgen 3 weken op vakantie!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Rectum het volgende:
Laat het dan nog maar een weekje regenen.
Nu nog met verstuurd met een d schrijven, dan neemt ie het misschien serieus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
.... ik heb al een aantal dreigtweets richting God gestuurt...
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil lichttherapie, dit is echt niet vol te houden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je een zonnebank kopen ts, dat schijnt de gezondheid en geestelijke gesteldheid te bevorderen.
Echt medelijden met je...not.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wil lichttherapie, dit is echt niet vol te houden!
Zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind het overigens wel meevallen met de regenJa het regent wel, maar vaak kort en daarna is het weer zonnig. Tevens hebben we al heel wat mooie weken gehad.
En dit dus ook ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind het overigens wel meevallen met de regenJa het regent wel, maar vaak kort en daarna is het weer zonnig. Tevens hebben we al heel wat mooie weken gehad.
Precies dit ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Mensen die zeiken over het weer moeten dood.
Beter dit dan dat zweterig plakweer van vorige week.
Kwam je onder de douche vandaan, ging je zitten, je bewoog je hoofd en hoppa, druppels zweet langs je bakkes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Ik las wiebertjes. Mooie dagen zijn er al 3 maanden geweest, kom je huis eens uit. Echt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Djeez het volgende:
Heb al poos geleden wat witbiertjes gehaald 'voor de mooie dagen'. Het ligt nog steeds onaangebroken in de koelkast
Was het vorige week plakweer, lol niets van gemerkt, heb airco op me kamertje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef DroogDok het volgende:
Nou nee, ik wil niet ruilen met jequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
Hier het weer waar ik over een paar weken heenga... jaloers?!![]()
(al is het wel een beetje héél erg heet, maar ach)
[ afbeelding ]
Heb jij wel ramen in je huis?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:19 schreef Djeez het volgende:
Heb al poos geleden wat witbiertjes gehaald 'voor de mooie dagen'. Het ligt nog steeds onaangebroken in de koelkast
Nee joh, veel te heet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
[ afbeelding ]
Te heet voor jouw smaak?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil niet ruilen met je
Nieuwe chrammatica.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nu nog met verstuurd met een d schrijven, dan neemt ie het misschien serieus.
Te warm, maar wel te doen mits voldoende bierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Scatterbrained het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te heet. Dan liever het weer hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Scatterbrained het volgende:
[..]
Te heet voor jouw smaak?Ik hou daar wel van eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |