Volgens mij mogen we van geluk spreken dat we tot nu toe dit jaar al zoveel mooie dagen gehad hebben, waar 'rampzomer' vandaan komt snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel van warmte ja, als het s'nachts te heet is. Maar ja, dat nadeel weegt niet op tegen die van de ramp'zomer' die jullie in NL zo te horen moeten doormaken.
Overigens is het hier in Italië s'avonds winderig en heerlijk frisoverdag rond een graad of 30.. Perfect dus. Airco is niet eens nodig.
Aan jouw getrol kan ik idd weinig anders doen dan dit. Met kou en regen is trouwens weinig mis. In de winter en herfst.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja, jij kan er ook niks aan doen he
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Aan jouw getrol kan ik idd weinig anders doen dan dit. Met kou en regen is trouwens weinig mis. In de winter en herfst.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.
Zeker in de zomer!
S'morgens je bed uit en dan zien hoe het waait en regent
En dan niet kunnen remmen omdat het zeiknat is, en dan vervolgens door rollen tot je op de weg beland, POW. Skeeleren met harde wind is vet cool als je je leven zat bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef summer2bird het volgende:
Regen is vooral lekker als je net van je fiets afstapt, en dan ziet hoe de regen neerdaalt op het gras
Of de wind horen, en dan gaan skeeleren
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef Mavado het volgende:
[..]
En dan niet kunnen remmen omdat het zeiknat is, en dan vervolgens door rollen tot je op de weg beland, POW. Skeeleren met harde wind is vet cool als je je leven zat bent.
Oowh verkeerd begrepen ahahah, ik dacht al.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wie gaat er dan ook skeeleren op een nat wegdek?
Fietsen tijdens de regen en skeeleren met de wind
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.
Zeker in de zomer!
S'morgens je bed uit en dan zien hoe het waait en regent
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ik
Zo je hebt opeens wel een positievere kijk op de wereld zegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Djeez het volgende:
Het is hier al ruim 8 uur droog!En dat terwijl ik net een geschikt stuk touw had gevonden dat mijn gewicht kan dragen...
Ja, hier vanochtend vroeg ook; onweer en alles erbij. Maar nu is het onbewolkt aan het worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef CrushedTinBox het volgende:
Het regent hier katten en honden.
Ik woon in Assen, en daar is het droog. Was ik gistermiddag vrij, heeft het de hele middag en avond geregendquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het zonnetje schijnt hier nu, dus - afhankelijk van waar je precies woont - ontspring je de dans ts.
Maak je niet druk, daar komt zo verandering in:quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik woon in Assen, en daar is het droog.
Te laat voor TS "helaas"quote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
Jullie zullen spijt hebben als hij zichzelf echt iets heeft aangedaan !:!!
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
Jullie zullen spijt hebben als hij zichzelf echt iets heeft aangedaan !:!!
Dankjewel voor de uitleg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.
Daarbij bedoelt ts dit als beeldspraak; hoe erg hij het wel niet vindt dat het regent. Wat op zich ook wonderbaarlijk is daar je dit kan weten als je in Nederland woont maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |