boeie is kknoorden, ben je mongooltje als je daar woonquote:Op maandag 16 juli 2012 21:29 schreef machtpen het volgende:
Assen , ben dit jaar nogal vaak naar groningen geweest. Als het ergens regent dan is het wel bij assen. Groningen droog , hoogeveen droog.maar bij assen regen.
Waar heb jij het over?quote:
Wanneer mijn vriendin klaar is met knarbatsenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:26 schreef Fokkingvet het volgende:
eyyy Djeez je leeft nog steeds; Wanneer kom je weer eens met wat Djeeznieuws?
Hahahah mafkees.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wanneer mijn vriendin klaar is met knarbatsen
Waar kan ik storten?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef 9611Niels het volgende:
Ben al geld aan het inzamelen voor een zilverjodidekanon.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Equites het volgende:
Djeez je bent een man van je woord toch, zo kennen we jou. Niet gaan verkloten nu.
Het sneeuwtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:23 schreef DroogDok het volgende:
Moeten we TS vast aan een stukje touw helpen?
Je mag het stukje van mijn weerstation wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Nou, een collega van mij is net terug uit Schotland en heeft daar prachtig weer gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:14 schreef pinine het volgende:
als je een tijdje in Schot/Ierland woont krijg je heimwee naar de nederlandse zomers
Regen is minder maar met slapen mis ik die warmte helemaal niet. En het is niet zo dat het overdag zo koud is dat je een jas aan moet. Het natte weer is wel jammer.quote:
Het grote bos van Assen. Willen jullie ook op mijn begrafenis komen? Wat we gaan doen is nog geheim, maar neem wel je regenkleding mee...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:54 schreef Opoefiets het volgende:
Naar welke hangplek ga je eind deze week, TS?
welke begrafenis?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het grote bos van Assen. Willen jullie ook op mijn begrafenis komen? Wat we gaan doen is nog geheim, maar neem wel je regenkleding mee...
Dat is het enige nadeel van warmte ja, als het s'nachts te heet is. Maar ja, dat nadeel weegt niet op tegen die van de ramp'zomer' die jullie in NL zo te horen moeten doormaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Regen is minder maar met slapen mis ik die warmte helemaal niet. En het is niet zo dat het overdag zo koud is dat je een jas aan moet. Het natte weer is wel jammer.
Het is in Smilde nu droog, dus je hebt misschien mazzel. Het is vast in Assen nu ook droogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:58 schreef Djeez het volgende:
Hier in Assen schijnt zowaar de zon al een uur. Zou onze lieve heer me dan toch nog niet willen laten gaan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]!
Niet snappen hoe mooi regen en kou eigenlijk zijn.
Volgens mij mogen we van geluk spreken dat we tot nu toe dit jaar al zoveel mooie dagen gehad hebben, waar 'rampzomer' vandaan komt snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel van warmte ja, als het s'nachts te heet is. Maar ja, dat nadeel weegt niet op tegen die van de ramp'zomer' die jullie in NL zo te horen moeten doormaken.
Overigens is het hier in Italië s'avonds winderig en heerlijk frisoverdag rond een graad of 30.. Perfect dus. Airco is niet eens nodig.
Aan jouw getrol kan ik idd weinig anders doen dan dit. Met kou en regen is trouwens weinig mis. In de winter en herfst.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja, jij kan er ook niks aan doen he
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Aan jouw getrol kan ik idd weinig anders doen dan dit. Met kou en regen is trouwens weinig mis. In de winter en herfst.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.
Zeker in de zomer!
S'morgens je bed uit en dan zien hoe het waait en regent
En dan niet kunnen remmen omdat het zeiknat is, en dan vervolgens door rollen tot je op de weg beland, POW. Skeeleren met harde wind is vet cool als je je leven zat bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef summer2bird het volgende:
Regen is vooral lekker als je net van je fiets afstapt, en dan ziet hoe de regen neerdaalt op het gras
Of de wind horen, en dan gaan skeeleren
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef Mavado het volgende:
[..]
En dan niet kunnen remmen omdat het zeiknat is, en dan vervolgens door rollen tot je op de weg beland, POW. Skeeleren met harde wind is vet cool als je je leven zat bent.
Oowh verkeerd begrepen ahahah, ik dacht al.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wie gaat er dan ook skeeleren op een nat wegdek?
Fietsen tijdens de regen en skeeleren met de wind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |