Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Regen en kou vind ik erg lekker en is ook erg leuk.
Zeker in de zomer!
S'morgens je bed uit en dan zien hoe het waait en regent
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet. In Nederland regent het de meeste dagen iig. Gemiddeld iets van 355 dagen per jaar geloof ik
Zo je hebt opeens wel een positievere kijk op de wereld zegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Djeez het volgende:
Het is hier al ruim 8 uur droog!En dat terwijl ik net een geschikt stuk touw had gevonden dat mijn gewicht kan dragen...
Ja, hier vanochtend vroeg ook; onweer en alles erbij. Maar nu is het onbewolkt aan het worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef CrushedTinBox het volgende:
Het regent hier katten en honden.
Ik woon in Assen, en daar is het droog. Was ik gistermiddag vrij, heeft het de hele middag en avond geregendquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het zonnetje schijnt hier nu, dus - afhankelijk van waar je precies woont - ontspring je de dans ts.
Maak je niet druk, daar komt zo verandering in:quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik woon in Assen, en daar is het droog.
Te laat voor TS "helaas"quote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
Jullie zullen spijt hebben als hij zichzelf echt iets heeft aangedaan !:!!
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
Jullie zullen spijt hebben als hij zichzelf echt iets heeft aangedaan !:!!
Dankjewel voor de uitleg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.
Daarbij bedoelt ts dit als beeldspraak; hoe erg hij het wel niet vindt dat het regent. Wat op zich ook wonderbaarlijk is daar je dit kan weten als je in Nederland woont maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |