Logisch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef Lithia het volgende:
Janken dat geen dag droog was, maar ondertussen enorm vrolijk zijn als je een paar uur zon hebt. Alsof dat anders was geweest in de hele zomer.
Helemaal niet logisch. Dit gaat over de hele zomer, niet alleen 2 weken. Als je je hele leven hier in NL heb gewoond, dan is het niet anders of schokkend als er zon is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Logisch.
Negatieve ervaringen blijven langer hangen dan positieve. Dus als het twee weken geleden 2 uur had geregend maar ook 4 uur zonneschijn en de rest van de dag zwaar bevolkt zal het merendeel van de mensen die dag herinneren als een dag vol regen.
Harde waarheid,.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die aangeven dat ze zelfmoord gaan plegen doen dat in de regel niet maar is gewoon een schreeuw om aandacht.
Dat zijn hele vervelende trieste dingen inderdaad, gelukkig zelf nooit meegemaakt in mijn nabije omgeving.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Harde waarheid,.
Alhoewel niet toepasbaar op ieder individu, een vriend van mij had het ook verteld (tegen 1 iemand maar, maar toch) en deed het ook daadwerkelijk. Was best sneu allemaal.
Waarquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn hele vervelende trieste dingen inderdaad, gelukkig zelf nooit meegemaakt in mijn nabije omgeving.
Maar hij zei in dit geval tegen iemand die hij vertrouwde, mensen die het overal van de daken schreeuwen willen gewoon aandacht, op uitzonderingen na uiteraard.
Je mag van geluk spreken dan. Ik heb wel enkele traantjes gelaten ja, was geen hele goede vriend maar was toch vervelend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn hele vervelende trieste dingen inderdaad, gelukkig zelf nooit meegemaakt in mijn nabije omgeving.
Maar hij zei in dit geval tegen iemand die hij vertrouwde, mensen die het overal van de daken schreeuwen willen gewoon aandacht, op uitzonderingen na uiteraard.
Ik ben dus net terug in Nederland, na 3 weken zon.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef Captainp00face het volgende:
Wat een schijtweer steeds, ik doe geen bal en zit de hele dag binnen..
quote:
hij had ook voor de verdrinkingsdood kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Pharkus het volgende:
Wel een drassige maatregel, je had beter kunnen emigreren, maar wat jij wil.
Voor die ene dag zon volgende week zeker...quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Levolution het volgende:
djeez niet doen man er is zoveel om voor te leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |