Volgende week ben ik lekker weg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor die ene dag zon volgende week zeker...
dat zijn heel ongepaste smiliesquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb uit heel betrouwbare bron vernomen dat ie nog steeds leeft![]()
![]()
Oh, voor hem niet hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Levolution het volgende:
djeez niet doen man er is zoveel om voor te leven
Kut.quote:
helaas loopt hij nog steeds rondquote:laatste bezoek: 23 seconden geleden.
Ik vrees dat hij een bordje met daarop het woord "mezelf" heeft opgehangen.quote:
Tja, dan moet je weer verplicht naar buiten.quote:
Het ging mij meer om de TTquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tja, dan moet je weer verplicht naar buiten.
Nee, moet ik nog berekenen. Ik weeg 64 kg, iemand tips? Valsnelheid moet niet te laag zijn, want anders stik ik. Bij te hoge valsnelheid wordt mijn kop afgehakt en dat kan ik de nabestaanden niet aandoen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Gitank2 het volgende:
Het heeft nog een week geregend na 12 juli.
Al een touw gekocht en de juiste verhoudingen berekend tussen lichaamsgewicht en valhoogte?
Misschien kan je het trappengat gebruiken? Dat is hoog genoeg, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, moet ik nog berekenen. Ik weeg 64 kg, iemand tips? Valsnelheid moet niet te laag zijn, want anders stik ik. Bij te hoge valsnelheid wordt mijn kop afgehakt en dat kan ik de nabestaanden niet aandoen natuurlijk.
Nee, want ik ben 1m67 ofzoquote:
Wat voor begrafenis? O wacht, ik snap hem al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dat is dan toch wel weer fijn voor bij zo'n begrafenis...
Ik raad judicial drop hanging aan. Touw van manila of hennep met weinig rekking.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, moet ik nog berekenen. Ik weeg 64 kg, iemand tips? Valsnelheid moet niet te laag zijn, want anders stik ik. Bij te hoge valsnelheid wordt mijn kop afgehakt en dat kan ik de nabestaanden niet aandoen natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |