Nou bij die groep is het musical.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, leuk. Wat voor muziek maken jullie?
Hij maakt echte reggaegabberquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, leuk. Wat voor muziek maken jullie?
hahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij maakt echte reggaegabber
Ja goed hequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
haha
noem je precies twee dingen waar ik niet echt van hou in muziek
reggae is heerlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
haha
noem je precies twee dingen waar ik niet echt van hou in muziek
Kan niet meer, kon alleen gisterenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef kree het volgende:
owh ik kreeg nu ook een quote alert
WTF waarom nu ineens wel. En waar zet ik het uit
ja voor 1 nummertje misschien.quote:
Ik vind sommige reggae nummers wel leuk, maar ben er niet echt dol op of zoquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor 1 nummertje misschien.
Zowieso speel ik van alles stijlen maken me niet uit.
Maar de 1 vindt ik leuker als de ander.
Al gevondenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan niet meer, kon alleen gisteren
Altijd een beetje zeikerig komt het op me over.quote:
Schlager.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd een beetje zeikerig komt het op me over.
Red red wine......
owh hier schijnt de zonquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Regen komt met bakken uit de hemel nu
Houd maar daar die regen, hier schijnt het zonnetje (af en toe)quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Regen komt met bakken uit de hemel nu![]()
Ik regende kwart voor 7 vannochtend al natquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Houd maar daar die regen, hier schijnt het zonnetje (af en toe)
Is dat reggae dan? Dat is toch van Simply Red?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Red red wine......
Hier ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
bob marlyquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat reggae dan? Dat is toch van Simply Red?
UB40quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat reggae dan? Dat is toch van Simply Red?
terwijl het vaak juist erg vrolijk isquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Red red wine......
quote:
quote:The song was originally written by Neil Diamond, UB40 covered it and made it famous, then Bob Marley covered it, probably why so many people think it's Bobs song is because he is simply more famous. This is the UB40 version though, you can tell easily.
Klopt maar daarom zeg ik voor 1 nummer kan ik het wel hebben maar niet een cd vol ervan.quote:
Ik ken het van UB40, heb Marley's versie nooit gehoord.quote:
hier ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ook niet, ga ik straks meteen ff luiseren als ik thuis benquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ken het van UB40, heb Marley's versie nooit gehoord.
Het klinkt hetzelfdequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook niet, ga ik straks meteen ff luiseren als ik thuis ben
Op onze date toch welquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
Door dat nummer heb ik wel zin in een peuk en een glas wijn.Ware het niet dat ik niet meer rook
Gezond bezigquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
Door dat nummer heb ik wel zin in een peuk en een glas wijn.Ware het niet dat ik niet meer rook
Grappig dacht echt dat het van Marley was altijd al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het me serieus niet voorstellen
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op date met jou loopt uit op roken?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapen
Fitness zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
[..]
Ik moet wel, als ik op deze manier blijf sporten etc.
Fixedquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapen neuken
Hmm..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet dat nog niet
Maar doe eens je best
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken, en jij bent wel leuk ja
quote:
quote:
Foto is wel leuk trouwens, maar ok ik weet inmiddels wel dat je daar niet alleen op af hoeft te gaanquote:
Jij hebt niet eens een fobo waar ik op kan reagerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken, en jij bent wel leuk ja
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een fobo waar ik op kan reageren![]()
Ah thanksquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Foto is wel leuk trouwens, maar ok ik weet inmiddels wel dat je daar niet alleen op af hoeft te gaan
Ik wel maar daar reageer je niet opquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij dan, je hebt niet eens foto's in je foboquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou Uft ken je toch wel een béétje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Foto is wel leuk trouwens, maar ok ik weet inmiddels wel dat je daar niet alleen op af hoeft te gaan
In verband met mijn werk, hou ik internet en prive gescheidenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat is waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij dan, je hebt niet eens foto's in je fobo
haha die van jou heb ik anders ook nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik soms wel een beetje jammer
Ja en leuk ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik op een forum post
Tijn in alles, Kree in alle vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft in alles interesse....hmm..nu moet ik ineens aan tijn denken
Ja? Waarom dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Dat is zo jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Is toch zoquote:
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik soms wel een beetje jammer
niet alleen vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn in alles, Kree in alle vrouwen
Je liegt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb alleen maar FOK! mensen op facebook die ik ook gemeet heb volgens mij
Nee wacht effe nu onderschat je mequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft in alles interesse....hmm..nu moet ik ineens aan tijn denken
Hoe kan het, dat ik het wel weet, terwijl ik Miauw nieteens op facebook heb?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha die van jou heb ik anders ook nog niet
Volgens mij wel keer gevraagd.
Maar weet het niet meer, is lastig om de echte namen van mensen te onthouden die ik op facebook heb van fok!
quote:
Je vroeg niet om míjn FBquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha die van jou heb ik anders ook nog niet
Volgens mij wel keer gevraagd.
Maar weet het niet meer, is lastig om de echte namen van mensen te onthouden die ik op facebook heb van fok!
Ik ook, al staan er zowat geen fokkers in mijn facebookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaaaaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja maar jou ga ik SOWIESO nog een keer meeten. Dat moet.
Nouja ik heb geen zin om het allemaal uit te pluizen als iemand zn facebook wil delen dan hoor ik het wel via DM/PMquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan het, dat ik het wel weet, terwijl ik Miauw nieteens op facebook heb?Weet wel wie 't is op facebook trouwens..
Tegenwoordig kunnen werkgevers zoveel. Ik wil niet dat mijn werkgever weet dat ik op internet rond huppel. Ze weten dan alles van jequote:
Nouja uitnodiging staat DM maar als je wilquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je vroeg niet om míjn FB
Maar ik voeg ook niet iedereen toe trouwens, heb maar een paar FOK!kers.
ik ben dus niet leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb alleen de leukere fokkers op fb
inb4 mag ook per DMquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen werkgevers zoveel. Ik wil niet dat mijn werkgever weet dat ik op internet rond huppel. Ze weten dan alles van jeVandaar geen foto op het forum
Oja?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan het, dat ik het wel weet, terwijl ik Miauw nieteens op facebook heb?Weet wel wie 't is op facebook trouwens..
Ik snapquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Sorry
Maar je snapt wel waarom toch
Wantrouwige werkgevers dan.. Sowieso kun je facebook afschermen voor buitenstaanders hequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen werkgevers zoveel. Ik wil niet dat mijn werkgever weet dat ik op internet rond huppel. Ze weten dan alles van jeVandaar geen foto op het forum
Ja dat weet ik, maar ik werk bij een groot international bedrijf. En het is gewoon niet slim. Ik werk met klanten en ik haal klanten binnen voor het bedrijf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wantrouwige werkgevers dan.. Sowieso kun je facebook afschermen voor buitenstaanders he
Ach zo. Ja, dan snap ik het welquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik werk bij een groot international bedrijf. En het is gewoon niet slim. Ik werk met klanten en ik haal klanten binnen voor het bedrijf.
Doe ik 1 gek iets op facebook of whatever, dan heb ik een probleem. Ik geloof dat bijna alle werknemers in het bedrijf geen Facebook hebben. Op de administratieve medewerkers en de catering na dan
Lekker mysterieus bedrijf danquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik werk bij een groot international bedrijf. En het is gewoon niet slim. Ik werk met klanten en ik haal klanten binnen voor het bedrijf.
Doe ik 1 gek iets op facebook of whatever, dan heb ik een probleem. Ik geloof dat bijna alle werknemers in het bedrijf geen Facebook hebben. Op de administratieve medewerkers en de catering na dan
Dan moet je het ook gewoon niet doen natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ach wees blij dat je geen kinderen hebt kree, dan heb je nog wel...je vrijheid!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef kree het volgende:
trouwens heel wat anders maar mijn collega van een jaar ouder heeft kindje gekregen maandag.
Ben toch stiekem beetje jaloers.
Morgen is ie er weer, eens praten dan over hoe het gaat.
Ben heel benieuwd hoe ie het doet.
Hij had namelijk ook geen vriendin tot 2 jaar terug ineens uit het niks (gekoppeld blabla klik)
Nee dat valt mee. Maar is gewoon 1 van de voorwaarden van dat bedrijf.quote:
Ik vindtquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon niet doen natuurlijk
Ik vindt facebook wel leuk, maar zet er alleen onzinnige dingen op.
Over werk dingen opzetten is sowieso gevaarlijk.
Je lijkt m'n broertje wel, die is 25 en begint nu al te miepen over ouder worden en iemand willen om z'n laatste dagen mee te slijten.. wtf gast, doe normaal, ik ben 28 en denk daar nog lang niet aan..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef kree het volgende:
trouwens heel wat anders maar mijn collega van een jaar ouder heeft kindje gekregen maandag.
Hij had namelijk ook geen vriendin tot 2 jaar terug ineens uit het niks (gekoppeld blabla klik)
Nee hoor, ik wil best kindertjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach wees blij dat je geen kinderen hebt kree, dan heb je nog wel...je vrijheid!
Ik zou wel een vast iemand willen hebben om daar mijn dagen mee te slijtenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je lijkt m'n broertje wel, die is 25 en begint nu al te miepen over ouder worden en iemand willen om z'n laatste dagen mee te slijten.. wtf gast, doe normaal, ik ben 28 en denk daar nog lang niet aan..
jahahahaaaaa das een problemen kindje van me altijd al d en dtquote:
Vroeger heb ik ook Facebook gehad, nou ja vroegerquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon niet doen natuurlijk
Ik vindt facebook wel leuk, maar zet er alleen onzinnige dingen op.
Over werk dingen opzetten is sowieso gevaarlijk.
Ik heb helemaal geen fok!kers op m'n facebook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
En je moet een beetje stabiel leven hebben. Momenteel woon je toch op een zolderkamer met onder je luidruchtige polen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil best kindertjes.
Alleen er is 1 probleem, moet ik wel nog eerst een leuke meid vinden waarmee ik echt mn hele leven wil delen.
Hoeft ook niet, maar vind het best een stomme voorwaarde.. Ik ben wel slim genoeg om geen collega's of bijv de zoon en dochter van de baas toe te voegen aan facebook.. Alhoewel, er staat 1 collega in, maar die heeft er zelf nog gekkere dingen op staan..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Maar is gewoon 1 van de voorwaarden van dat bedrijf.
En nee ik ga niet zeggen waar ik werk
Toch is dat raar denk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je lijkt m'n broertje wel, die is 25 en begint nu al te miepen over ouder worden en iemand willen om z'n laatste dagen mee te slijten.. wtf gast, doe normaal, ik ben 28 en denk daar nog lang niet aan..
Ik zet ze gewoon in categorieenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar vind het best een stomme voorwaarde.. Ik ben wel slim genoeg om geen collega's of bijv de zoon en dochter van de baas toe te voegen aan facebook.. Alhoewel, er staat 1 collega in, maar die heeft er zelf nog gekkere dingen op staan..
Ligt er aan of ze gaan huren of kopen. Als ze gaan huren, reken er dan maar op dat ze best nog wel een lange tijd na hun 20e nog bij je blijven plakkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is dat raar denk.
Ben zelfde leeftijd maar ik verlang er wel naar hoor.
Hoe oud ben je zelf als je kinderen het huis uit gaan?
tel +20
Ja niet als je weet waar ik werkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar vind het best een stomme voorwaarde.. Ik ben wel slim genoeg om geen collega's of bijv de zoon en dochter van de baas toe te voegen aan facebook.. Alhoewel, er staat 1 collega in, maar die heeft er zelf nog gekkere dingen op staan..
Dat is snel, na 2 jaar al een kind.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef kree het volgende:
Ik heb best goede vrienden gemaakt via fokquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen fok!kers op m'n facebook.
Das waar, maar ok zeg ook niet dat ik binnen een paar maanden kinderen wil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je moet een beetje stabiel leven hebben. Momenteel woon je toch op een zolderkamer met onder je luidruchtige polen?
Ja en? Wat maakt dat uit? Ik vertrok op m'n 18e uit huis, en op m'n 21e ofzo kwam ik weer even terug, toen een paar jaar later weer en nu zit ik iets van 2 jaar weer op mezelf, samen met m'n broertje..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is dat raar denk.
Ben zelfde leeftijd maar ik verlang er wel naar hoor.
Hoe oud ben je zelf als je kinderen het huis uit gaan?
tel +20
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb best goede vrienden gemaakt via fokAlleen jammer dat uitgerekend zij dan juist weer een teringeind hier vandaan wonen
Iets zegt me dat je dat toch niet gaat zeggen, ook niet per dmquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja niet als je weet waar ik werk
Lekker geheimzinnig weer dit
Allemaal ontmoet op meets?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb best goede vrienden gemaakt via fokAlleen jammer dat uitgerekend zij dan juist weer een teringeind hier vandaan wonen
Misschien moet je eens goed op stap gaan???quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef kree het volgende:
Maarja blabla gelul de situatie nu is dat ik niet eens een vriendinnetje heb
Haha nee, laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat toch niet gaat zeggen, ook niet per dm
Ik heb wel eens wat gehad met iemand die 2 kinderen had. Wat een nachtmerriequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Larisssa het volgende:
Kinderen... ik moet er niet aan denken
Die kinderen met hun smerige plakhandjes en dat gekrijs
En fokkers?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Ik heb familie, vrienden, collega's
ja ze waren er snel bij maar ok getrouwd ook en zie hun wel de rest van hun leven met elkaar slijten hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is snel, na 2 jaar al een kind.
Ik probeer al maanden om daar beter in te worden, zo makkelijk is het niet hoor..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed op stap gaan???
Ben zelf ook naar een paar meets geweest, altijd wel gezellig maar dat was t dan ookquote:
Niet? Waar ga je op stap dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik probeer al maanden om daar beter in te worden, zo makkelijk is het niet hoor..
Kinderen gaan altijd voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gehad met iemand die 2 kinderen had. Wat een nachtmerrie
Gelovig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ze waren er snel bij maar ok getrouwd ook en zie hun wel de rest van hun leven met elkaar slijten hoor.
Zijn beide echt leuk met elkaar.
(ken de zus van met wie ie getrouwd is ook vrij goed)
Nou wat het uitmaakt is, nouja moet ik weer even achtergrond geven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt dat uit? Ik vertrok op m'n 18e uit huis, en op m'n 21e ofzo kwam ik weer even terug, toen een paar jaar later weer en nu zit ik iets van 2 jaar weer op mezelf, samen met m'n broertje..
Ah, heb ik ook een tijdje gewoondquote:
Hartje Rotterdam, maar tot vorig jaar ging ik nooit uit, laatste tijd vaak met broertje en vrienden mee enzo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Niet? Waar ga je op stap dan?
Ik heb er geen problemen mee hoor
Met sommige mensen had ik al meer contact voor de meets (DM/Whatsapp) dan merk je al dat het wel goed klikt. En als ze dan op een meet ook echt tof zijn, onderhou je dat contact gewoon goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben zelf ook naar een paar meets geweest, altijd wel gezellig maar dat was t dan ook
Onder anderequote:
Het is niet alleen dat, alleen al dat gekrijs en gebler er doorheen de hele tijd. Eigenlijk vind ik alle kinderen kut zolang ze nog geen pubers zijn. Pubers zijn wel leukquote:
Mijn ex had een zoontje. Ja erg leuk hoor, maar sowieso was dat kind voor Ajaxquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gehad met iemand die 2 kinderen had. Wat een nachtmerrie
Ik vind dat als je nog onder de 35 bent je je daar helemaal niet druk om zou moeten maken..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het uitmaakt is, nouja moet ik weer even achtergrond geven.
Mijn vader overleed op 56 en ik wil toch heel graag me kinderen als ik die krijg zien opgroeien.
Dat maakt die leeftijd dus uit en is wat ik bedoelde.
Maar dat heeft soms niets met leeftijd te maken. Een collegaatje van mij was 6 weken moeder en toen overleed ze op 28-jarige leeftijd door een ongevalquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het uitmaakt is, nouja moet ik weer even achtergrond geven.
Mijn vader overleed op 56 en ik wil toch heel graag me kinderen als ik die krijg zien opgroeien.
Dat maakt die leeftijd dus uit en is wat ik bedoelde.
Ga een keer stappen in Amsterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hartje Rotterdam, maar tot vorig jaar ging ik nooit uit, laatste tijd vaak met broertje en vrienden mee enzo..
Als ze een gezinnetje heeft/wilt starten is het best leuk hoor. De mentaliteit van de mensen die hier wonen niet meegerekendquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, m'n zusje wil daar gaan wonen!
(vraag me niet waarom)
Oh gutquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, heb ik ook een tijdje gewoond![]()
Ik heb heel lang in het prachtige L'stad gewoond
Das precies wat ze in gedachten heeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze een gezinnetje heeft/wilt starten is het best leuk hoor. De mentaliteit van de mensen die hier wonen niet meegerekend
Is ook al lastig want iedereen van mijn leeftijd is al gesetteld en alleen uitgaan heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed op stap gaan???
Leuk, maar ik heb geen kennissen/vrienden in Amsterdam.. Dus heb er weinig te zoeken..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ga een keer stappen in Amsterdam
Dat is echt geweldigNou ja vind ik dan
Ja maar als je 35 bent, en je krijgt een relatie, dan mag je wel opschieten met kinderen, als je ze zo graag wiltquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat als je nog onder de 35 bent je je daar helemaal niet druk om zou moeten maken..
Stappen in A'dam is ook leuk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb 2 vriendinnen die in Almere wonenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze een gezinnetje heeft/wilt starten is het best leuk hoor. De mentaliteit van de mensen die hier wonen niet meegerekend
Je moet geen leuk burencontact willen, of net geluk hebben. Want dat zit er vaak niet in helaas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das precies wat ze in gedachten heeft
Ik hoef ze niet perse hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja maar als je 35 bent, en je krijgt een relatie, dan mag je wel opschieten met kinderen, als je ze zo graag wilt
Ik laat het krijgen van kinderen lekker aan m'n zussen overquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja maar als je 35 bent, en je krijgt een relatie, dan mag je wel opschieten met kinderen, als je ze zo graag wilt
ja ookquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook al lastig want iedereen van mijn leeftijd is al gesetteld
En toch ontmoet je tijdens het stappen leuke mensenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook al lastig want iedereen van mijn leeftijd is al gesetteld en alleen uitgaan heb ik geen zin in.
Dus probeer het wel anders hoor.
bv bioscoop met meiden van die musical (dat soort dingen)
Niet echt meer in een kroeg hangen tot laat.
Was er sowieso laat bij met uitgaan enzo.
En denk dat dat ook niet echt heeft geholpen met een vriendin vinden.
Maar meiden vinden me over het algemeen wel leuk (maarja zijn altijd de bezette die dat zeggen)
Ze willen daar een huis gaan kopen omdat het goedkoper is dan in A'damquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet geen leuk burencontact willen, of net geluk hebben. Want dat zit er vaak niet in helaas.
Moet je mensen kennen dan? Ik ga regelmatig alleen op stap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb geen kennissen/vrienden in Amsterdam.. Dus heb er weinig te zoeken..
Ik heb het ook over het algemeen. Met mij is ook niks misquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb 2 vriendinnen die in Almere wonen
Da's waar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met sommige mensen had ik al meer contact voor de meets (DM/Whatsapp) dan merk je al dat het wel goed klikt. En als ze dan op een meet ook echt tof zijn, onderhou je dat contact gewoon goed
Bedsporten ook? Is ook goed voor je figuurquote:
Pubers lijken me juist irritant. Maargoed, alle kinderen zijn irritantquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat, alleen al dat gekrijs en gebler er doorheen de hele tijd. Eigenlijk vind ik alle kinderen kut zolang ze nog geen pubers zijn. Pubers zijn wel leuk
Naar welke tenten ga je? Qua muziek/thema.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze willen daar een huis gaan kopen omdat het goedkoper is dan in A'dam
Ik zit hier ook prima in Zaanstad. Prima buren, prima buurt, geen hangjongeren en zo. Er is alleen geen ruk te doen behalve boodschappen halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het algemeen. Met mij is ook niks misen ik heb hier ook gewoon vrienden enzo. Maar toch voel ik me in bijvoorbeeld Amsterdam, Rotterdam of Brabant gewoon prettiger.
ja nouja zijn kutverhalen ook maar het kan iedereen gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat heeft soms niets met leeftijd te maken. Een collegaatje van mij was 6 weken moeder en toen overleed ze op 28-jarige leeftijd door een ongeval
Dat vind ik waardeloos, alleen op stap gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Moet je mensen kennen dan? Ik ga regelmatig alleen op stap.
Geen idee, zo goed ken ik je nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het algemeen. Met mij is ook niks misen ik heb hier ook gewoon vrienden enzo. Maar toch voel ik me in bijvoorbeeld Amsterdam, Rotterdam of Brabant gewoon prettiger.
juist daar denk ik dus over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Larisssa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb geen kennissen/vrienden in Amsterdam.. Dus heb er weinig te zoeken..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stappen in A'dam is ook leuk!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Larisssa het volgende:
[..]
En toch ontmoet je tijdens het stappen leuke mensen
Ik voorzie een stapmeetquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik waardeloos, alleen op stap gaan
Het was maar een grapjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je niet
Rotterdam is niks mis mee
das waar maar zie mezelf nog ff niet zo alleen een kroeg in stappenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Larisssa het volgende:
[..]
En toch ontmoet je tijdens het stappen leuke mensen
Van allesquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Naar welke tenten ga je? Qua muziek/thema.
Als ie in Amsterdam is, reken dan maar niet op mij..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voorzie een stapmeet
Ach ja meestal heb ik zo contactquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik waardeloos, alleen op stap gaan
Ik ken alleen Paradiso. Je houdt van dansen? Dansles en alles?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Van allesAls ik maar kan dansen
Maar meestal Paradiso, Sugar Factory, de foute tentjes op het Leidse. En soms naar Jimmy Woo
Er gaan volgens mij elk uur nachttreinen naar Rotterdam. Tijdens de laatste meet hebben we om 4.45 de trein richting Rotterdam nog gepakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie in Amsterdam is, reken dan maar niet op mij..
1. Ik wil dan niet met de auto
2. met de trein kom ik niet terug in Rotterdam op een redelijk tijdstip
En vergeet Canvas en Trouw nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Van allesAls ik maar kan dansen
Maar meestal Paradiso, Sugar Factory, de foute tentjes op het Leidse. En soms naar Jimmy Woo
Ja de meeste toch wel hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En al je vrienden zijn al gesetteld?
Een vriendin van mij woont in Rhoon en zelfs die gaat stappen in Amsterdam. Er rijden nachttreinen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie in Amsterdam is, reken dan maar niet op mij..
1. Ik wil dan niet met de auto
2. met de trein kom ik niet terug in Rotterdam op een redelijk tijdstip
Ja gewoon lekker losgaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ken alleen Paradiso. Je houdt van dansen? Dansles en alles?
25? Doe daar maar 10 jaar bij. Voor mij iig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja de meeste toch wel hoor.
Maar sowieso gaat dat vrij jong hier in Katwijk.
Maar wat is anders een leeftijd om te settelen volgens jou?
25 lijkt mij mooi. (of iig vaste vriendin dan)
September kan ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar een stapmeet in Amsterdam in spetember?
Ja dat ligt eraan hoe jij een kroeg binnenstaptquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, mis nogal wat zelfvetrouwen nogsteeds
Achterstevorenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat ligt eraan hoe jij een kroeg binnenstapt
toch is dat laat lijkt me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
25? Doe daar maar 10 jaar bij. Voor mij iig.
Nooit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Als een antilope die 't hol van de leeuw binnenstaptquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Dude, geniet eerst even van je eind twintiger-jarenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat laat lijkt me.
Maar ok ik ga die richting ook alweer op.
Ik weet nog niet of ik mee ga hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar een stapmeet in Amsterdam in september?
hahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een antilope die 't hol van de leeuw binnenstapt
Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar een stapmeet in Amsterdam in september?
Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werptquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's waar.
[..]
Bedsporten ook? Is ook goed voor je figuur
[..]
Pubers lijken me juist irritant. Maargoed, alle kinderen zijn irritant
[..]
Naar welke tenten ga je? Qua muziek/thema.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een antilope die 't hol van de leeuw binnenstapt
Pics.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Damn, wat een hoop lekkere billen in A'dam heb je toch![]()
Ik heb gezegd.
Schema Flips, onthoud je schema.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werpt
Ja nou ik geniet er wel van maar mis wat gewoon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dude, geniet eerst even van je eind twintiger-jaren
Jij bent nu in Amsterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Damn, wat een hoop lekkere billen in A'dam heb je toch![]()
Ik heb gezegd.
Kwestie van oefenen lijkt me zo!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werpt
Kiek moarquote:
Hoe expressief moet je zijn dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.
Ja dat zekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kiek moarmaar zou wel leuk zijn! En anders binnenkort weer even samen
En dan flink oefenenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zit wel goed
[..]
Kwestie van een partner.
Tjuusquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Larisssa het volgende:
Ik fiets even naar huis! Werkdag zit er al 8 minuten op
Misschien tot straks!
Nee, ik ben ook niet echt van het dansenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.
Leuk juistquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet echt van het dansen
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En wat zou er mis zijn met je figuur dan?
Naja, beetje met je hoofd meebewegen noem ik niet dansenquote:
Als het al zo is dan zit dat wel snor na je vele trainen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.
Jij bent juist zo leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nergens waar ik ooit was draaiden ze muziek waar ik lekker op kon losgaan. Telkens was het wachten tot er een goeie plaat op kwam, hup naar de dansvloer en na enkele minuutjes was het weer over. Zo kom ik er niet in zeg maar.quote:
Alle vrouwen zijn leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeten bewegen op de maat van de muziek, je benen gaan dan vanzelf wel mee, beetje je heupen los laten, je armen en je hoofd en klaar, een basisdansjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Naja, beetje met je hoofd meebewegen noem ik niet dansen
Sowieso ben ik niet echt van t contact maken.
In september zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het al zo is dan zit dat wel snor na je vele trainen.
Thanksquote:
5.45 zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er gaan volgens mij elk uur nachttreinen naar Rotterdam. Tijdens de laatste meet hebben we om 4.45 de trein richting Rotterdam nog gepakt.
Klopt, je bent echt een vetklep jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nou ja ok, dan houdt het op!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar nergens waar ik ooit was draaiden ze muziek waar ik lekker op kon losgaan. Telkens was het wachten tot er een goeie plaat op kwam, hup naar de dansvloer en na enkele minuutjes was het weer over. Zo kom ik er niet in zeg maar.
En bovendien, de muziek staat daar altijd snoei en snoeihard en daar kunnen mijn oortjes niet tegen
En ik ben na een paar uurtjes uitgaan alweer brak
Nee schatje, we waren om 6u in Rdamquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf in de pauze niet meer naar buiten nu
With the stars as her umbrella
7uurquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee schatje, we waren om 6u in Rdam
Weet ik. Daarom ben ik uiteindelijk maar gestopt met uitgaan want ik vond er gewoon niet zoveel aan. Kroegen vind ik dan wel weer leuk, dan kun je tenminste nog een beetje met elkaar kletsen en poolen en zoquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja ok, dan houdt het op!
Morgen heb ik een bedrijfsfeestje en we hebben 'Silent Disco' dat ziet er altijd zo suf uit![]()
Het helpt wel wat als ik wat aangeschoten benquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voeten bewegen op de maat van de muziek, je benen gaan dan vanzelf wel mee, beetje je heupen los laten, je armen en je hoofd en klaar, een basisdansje
quote:
Jij bent wel leuk toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik durf in de pauze niet meer naar buiten nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Greenday toch?
summer has come and passed the innocent can never last
Silent disco, whut?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen heb ik een bedrijfsfeestje en we hebben 'Silent Disco' dat ziet er altijd zo suf uit![]()
Je bent een grote zeikerd, meer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar nergens waar ik ooit was draaiden ze muziek waar ik lekker op kon losgaan. Telkens was het wachten tot er een goeie plaat op kwam, hup naar de dansvloer en na enkele minuutjes was het weer over. Zo kom ik er niet in zeg maar.
En bovendien, de muziek staat daar altijd snoei en snoeihard en daar kunnen mijn oortjes niet tegen
En ik ben na een paar uurtjes uitgaan alweer brak
Nou, bedankt dan maar weer voor je constructieve opmerkingquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent een grote zeikerd, meer niet.
Silent disco!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
djoek hemquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bedankt dan maar weer voor je constructieve opmerking
Sja, meer valt er niet van te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bedankt dan maar weer voor je constructieve opmerking
Doe effe normaal man. Alsof je per se naar een discotheek moet gaan om überhaubt aan de vrouw te kunnen komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, meer valt er niet van te maken.
En jij vraagt je af waarom je nog single bent.
Wees een vent man.
Godverdomme Steven doe niet zo eigenwijsquote:
Ik ga altijd naar de bar dancing want heel veel discotheken mag ik niet meer inquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Alsof je per se naar een discotheek moet gaan om überhaubt aan de vrouw te kunnen komen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godverdomme Steven doe niet zo eigenwijs
Ik mag er wel in (tenzij dresscodequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de bar dancing want heel veel discotheken mag ik niet meer in
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om je houding. Wat ben je, een week mannetje dat nergens tegen kan en overal om begint te zeiken (muziek, er niet in kunnen komen, etc.)?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Alsof je per se naar een discotheek moet gaan om überhaubt aan de vrouw te kunnen komen
Hé, is leuk jaquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent wel leuk toch?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Nouja je bent te hard denk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om je houding. Wat ben je, een week mannetje dat nergens tegen kan en overal om begint te zeiken (muziek, er niet in kunnen komen, etc.)?
Dan ben je echt niet aantrekkelijk voor een vrouw. Daar gaat het om.
Maar dat heb ik je al 35632462634 keer gezegd en nog steeds geen verandering.
quote:
Haha, je haalt mij door de war met een aantal van die andere posters hier Mata!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om je houding. Wat ben je, een week mannetje dat nergens tegen kan en overal om begint te zeiken (muziek, er niet in kunnen komen, etc.)?
Overdreven zelfverzekerd is ook niet erg aantrekkelijk Mataquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is eht een lueken fotoquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
FB doet het niet want ik zou kunne zien hoelaat Mono die foto uit de trein heeft gepost, dat deed ie toen ie thuis was
Ik sta erop, tuurlijk is ie leuk danquote:
te hard? Ik heb het maanden zacht geprobeerd, bij jou, Tijn en koffie. En steeds weer het terugkerende gezeik. Alleen maar omdat je te beroerd bent zelf actie te ondernemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja je bent te hard denk.
Het gaat niet altijd zo makkelijk.
Ik snap koffie wel, vindt er ook geen reet meer aan die discotheken.
En al helemaal niet als je niemand hebt om mee te gaan.
Nogmaals, waar loop ik zo te zeiken dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
te hard? Ik heb het maanden zacht geprobeerd, bij jou, Tijn en koffie. En steeds weer het terugkerende gezeik. Alleen maar omdat je te beroerd bent zelf actie te ondernemen.
Dat je dat niet wil, prima. Maar kap dan met zeiken en accepteer je situatie.
"het gaat niet altijd zo makkelijk". Als je met zo'n instelling door blijft leven, dan zal het inderdaad niet makkelijk gaan.
Een keer uit die comfort zone komen, kan geen kwaad. Al helemaal niet voor zolderkamerautisten als jullie.
quote:
Ik geef je voor een deel gelijk, namelijk dat je zelf wel wat moet ondernemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
te hard? Ik heb het maanden zacht geprobeerd, bij jou, Tijn en koffie. En steeds weer het terugkerende gezeik. Alleen maar omdat je te beroerd bent zelf actie te ondernemen.
Dat je dat niet wil, prima. Maar kap dan met zeiken en accepteer je situatie.
"het gaat niet altijd zo makkelijk". Als je met zo'n instelling door blijft leven, dan zal het inderdaad niet makkelijk gaan.
Een keer uit die comfort zone komen, kan geen kwaad. Al helemaal niet voor zolderkamerautisten als jullie.
*jank* *jank*, stomme disco, stomme mensen, ik ga gewoon een beetje poolen, maar blijf wel single tot mijn 30e.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogmaals, waar loop ik zo te zeiken dan?
Musicalsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef je voor een deel gelijk, namelijk dat je zelf wel wat moet ondernemen.
Maar er zijn meer wegen naar Rome, als naar een disco gaan
Laat zien dan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta erop, tuurlijk is ie leuk dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |