Ik ken alleen Paradiso. Je houdt van dansen? Dansles en alles?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Van allesAls ik maar kan dansen
Maar meestal Paradiso, Sugar Factory, de foute tentjes op het Leidse. En soms naar Jimmy Woo

Er gaan volgens mij elk uur nachttreinen naar Rotterdam. Tijdens de laatste meet hebben we om 4.45 de trein richting Rotterdam nog gepakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie in Amsterdam is, reken dan maar niet op mij..
1. Ik wil dan niet met de auto
2. met de trein kom ik niet terug in Rotterdam op een redelijk tijdstip

En vergeet Canvas en Trouw nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Van allesAls ik maar kan dansen
Maar meestal Paradiso, Sugar Factory, de foute tentjes op het Leidse. En soms naar Jimmy Woo

Ja de meeste toch wel hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En al je vrienden zijn al gesetteld?

Een vriendin van mij woont in Rhoon en zelfs die gaat stappen in Amsterdam. Er rijden nachttreinen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie in Amsterdam is, reken dan maar niet op mij..
1. Ik wil dan niet met de auto
2. met de trein kom ik niet terug in Rotterdam op een redelijk tijdstip

Ja gewoon lekker losgaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ken alleen Paradiso. Je houdt van dansen? Dansles en alles?

25? Doe daar maar 10 jaar bij. Voor mij iig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja de meeste toch wel hoor.
Maar sowieso gaat dat vrij jong hier in Katwijk.
Maar wat is anders een leeftijd om te settelen volgens jou?
25 lijkt mij mooi. (of iig vaste vriendin dan)

September kan ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar een stapmeet in Amsterdam in spetember?

Ja dat ligt eraan hoe jij een kroeg binnenstaptquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet, mis nogal wat zelfvetrouwen nogsteeds

Achterstevorenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat ligt eraan hoe jij een kroeg binnenstapt

toch is dat laat lijkt me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
25? Doe daar maar 10 jaar bij. Voor mij iig.

Nooit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]

Als een antilope die 't hol van de leeuw binnenstaptquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]

Dude, geniet eerst even van je eind twintiger-jarenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat laat lijkt me.
Maar ok ik ga die richting ook alweer op.

Ik weet nog niet of ik mee ga hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar een stapmeet in Amsterdam in september?

hahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een antilope die 't hol van de leeuw binnenstapt

Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Maar een stapmeet in Amsterdam in september?

Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werptquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's waar.
[..]
Bedsporten ook? Is ook goed voor je figuur
[..]
Pubers lijken me juist irritant. Maargoed, alle kinderen zijn irritant
[..]
Naar welke tenten ga je? Qua muziek/thema.

quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een antilope die 't hol van de leeuw binnenstapt

Pics.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Damn, wat een hoop lekkere billen in A'dam heb je toch
Ik heb gezegd.

Schema Flips, onthoud je schema.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werpt

Ja nou ik geniet er wel van maar mis wat gewoon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dude, geniet eerst even van je eind twintiger-jaren

Jij bent nu in Amsterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Damn, wat een hoop lekkere billen in A'dam heb je toch
Ik heb gezegd.

Kwestie van oefenen lijkt me zo!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werpt

Kiek moarquote:
 maar zou wel leuk zijn! En anders binnenkort weer even samen
 maar zou wel leuk zijn! En anders binnenkort weer even samen  

Hoe expressief moet je zijn dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.

Ja dat zekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kiek moarmaar zou wel leuk zijn! En anders binnenkort weer even samen

En dan flink oefenenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zit wel goed
[..]
Kwestie van een partner.

Tjuusquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Larisssa het volgende:
Ik fiets even naar huis! Werkdag zit er al 8 minuten op
Misschien tot straks!

Nee, ik ben ook niet echt van het dansenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.

Leuk juistquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet echt van het dansen

Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En wat zou er mis zijn met je figuur dan?

Naja, beetje met je hoofd meebewegen noem ik niet dansenquote:

Als het al zo is dan zit dat wel snor na je vele trainen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.

Jij bent juist zo leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.

Jawel, maar nergens waar ik ooit was draaiden ze muziek waar ik lekker op kon losgaan. Telkens was het wachten tot er een goeie plaat op kwam, hup naar de dansvloer en na enkele minuutjes was het weer over. Zo kom ik er niet in zeg maar.quote:

Alle vrouwen zijn leukquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Voeten bewegen op de maat van de muziek, je benen gaan dan vanzelf wel mee, beetje je heupen los laten, je armen en je hoofd en klaar, een basisdansjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Naja, beetje met je hoofd meebewegen noem ik niet dansen
Sowieso ben ik niet echt van t contact maken.

In september zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het al zo is dan zit dat wel snor na je vele trainen.

Thanksquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |