Pics.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Damn, wat een hoop lekkere billen in A'dam heb je toch![]()
Ik heb gezegd.
Schema Flips, onthoud je schema.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werpt
Ja nou ik geniet er wel van maar mis wat gewoon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dude, geniet eerst even van je eind twintiger-jaren
Jij bent nu in Amsterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Damn, wat een hoop lekkere billen in A'dam heb je toch![]()
Ik heb gezegd.
Kwestie van oefenen lijkt me zo!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien als ik het fanatieker doe dat het inderdaad zijn vruchten af werpt
Kiek moarquote:
Hoe expressief moet je zijn dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.
Ja dat zekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kiek moarmaar zou wel leuk zijn! En anders binnenkort weer even samen
En dan flink oefenenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zit wel goed
[..]
Kwestie van een partner.
Tjuusquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Larisssa het volgende:
Ik fiets even naar huis! Werkdag zit er al 8 minuten op
Misschien tot straks!
Nee, ik ben ook niet echt van het dansenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, uberhaupt om dat nachtleven eens te bekijken. Alleen ben ik niet zo expressief qua dansen etc.
Leuk juistquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet echt van het dansen
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En wat zou er mis zijn met je figuur dan?
Naja, beetje met je hoofd meebewegen noem ik niet dansenquote:
Als het al zo is dan zit dat wel snor na je vele trainen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.
Jij bent juist zo leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.
Jawel, maar nergens waar ik ooit was draaiden ze muziek waar ik lekker op kon losgaan. Telkens was het wachten tot er een goeie plaat op kwam, hup naar de dansvloer en na enkele minuutjes was het weer over. Zo kom ik er niet in zeg maar.quote:
Alle vrouwen zijn leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeten bewegen op de maat van de muziek, je benen gaan dan vanzelf wel mee, beetje je heupen los laten, je armen en je hoofd en klaar, een basisdansjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Naja, beetje met je hoofd meebewegen noem ik niet dansen
Sowieso ben ik niet echt van t contact maken.
In september zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het al zo is dan zit dat wel snor na je vele trainen.
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |