quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godverdomme Steven doe niet zo eigenwijs
Ik mag er wel in (tenzij dresscodequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de bar dancing want heel veel discotheken mag ik niet meer in
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om je houding. Wat ben je, een week mannetje dat nergens tegen kan en overal om begint te zeiken (muziek, er niet in kunnen komen, etc.)?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Alsof je per se naar een discotheek moet gaan om überhaubt aan de vrouw te kunnen komen
Hé, is leuk jaquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent wel leuk toch?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Nouja je bent te hard denk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om je houding. Wat ben je, een week mannetje dat nergens tegen kan en overal om begint te zeiken (muziek, er niet in kunnen komen, etc.)?
Dan ben je echt niet aantrekkelijk voor een vrouw. Daar gaat het om.
Maar dat heb ik je al 35632462634 keer gezegd en nog steeds geen verandering.
quote:
Haha, je haalt mij door de war met een aantal van die andere posters hier Mata!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om je houding. Wat ben je, een week mannetje dat nergens tegen kan en overal om begint te zeiken (muziek, er niet in kunnen komen, etc.)?
Overdreven zelfverzekerd is ook niet erg aantrekkelijk Mataquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is eht een lueken fotoquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
FB doet het niet want ik zou kunne zien hoelaat Mono die foto uit de trein heeft gepost, dat deed ie toen ie thuis was
Ik sta erop, tuurlijk is ie leuk danquote:
te hard? Ik heb het maanden zacht geprobeerd, bij jou, Tijn en koffie. En steeds weer het terugkerende gezeik. Alleen maar omdat je te beroerd bent zelf actie te ondernemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja je bent te hard denk.
Het gaat niet altijd zo makkelijk.
Ik snap koffie wel, vindt er ook geen reet meer aan die discotheken.
En al helemaal niet als je niemand hebt om mee te gaan.
Nogmaals, waar loop ik zo te zeiken dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
te hard? Ik heb het maanden zacht geprobeerd, bij jou, Tijn en koffie. En steeds weer het terugkerende gezeik. Alleen maar omdat je te beroerd bent zelf actie te ondernemen.
Dat je dat niet wil, prima. Maar kap dan met zeiken en accepteer je situatie.
"het gaat niet altijd zo makkelijk". Als je met zo'n instelling door blijft leven, dan zal het inderdaad niet makkelijk gaan.
Een keer uit die comfort zone komen, kan geen kwaad. Al helemaal niet voor zolderkamerautisten als jullie.
quote:
Ik geef je voor een deel gelijk, namelijk dat je zelf wel wat moet ondernemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
te hard? Ik heb het maanden zacht geprobeerd, bij jou, Tijn en koffie. En steeds weer het terugkerende gezeik. Alleen maar omdat je te beroerd bent zelf actie te ondernemen.
Dat je dat niet wil, prima. Maar kap dan met zeiken en accepteer je situatie.
"het gaat niet altijd zo makkelijk". Als je met zo'n instelling door blijft leven, dan zal het inderdaad niet makkelijk gaan.
Een keer uit die comfort zone komen, kan geen kwaad. Al helemaal niet voor zolderkamerautisten als jullie.
*jank* *jank*, stomme disco, stomme mensen, ik ga gewoon een beetje poolen, maar blijf wel single tot mijn 30e.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogmaals, waar loop ik zo te zeiken dan?
Musicalsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef je voor een deel gelijk, namelijk dat je zelf wel wat moet ondernemen.
Maar er zijn meer wegen naar Rome, als naar een disco gaan
Laat zien dan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta erop, tuurlijk is ie leuk dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |