5.45 zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er gaan volgens mij elk uur nachttreinen naar Rotterdam. Tijdens de laatste meet hebben we om 4.45 de trein richting Rotterdam nog gepakt.
Klopt, je bent echt een vetklep jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn mening iets te dik, maar ik werk er aan op de juiste manier.
Oh nou ja ok, dan houdt het op!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar nergens waar ik ooit was draaiden ze muziek waar ik lekker op kon losgaan. Telkens was het wachten tot er een goeie plaat op kwam, hup naar de dansvloer en na enkele minuutjes was het weer over. Zo kom ik er niet in zeg maar.
En bovendien, de muziek staat daar altijd snoei en snoeihard en daar kunnen mijn oortjes niet tegen
En ik ben na een paar uurtjes uitgaan alweer brak
Nee schatje, we waren om 6u in Rdamquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf in de pauze niet meer naar buiten nu
With the stars as her umbrella
7uurquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee schatje, we waren om 6u in Rdam
Weet ik. Daarom ben ik uiteindelijk maar gestopt met uitgaan want ik vond er gewoon niet zoveel aan. Kroegen vind ik dan wel weer leuk, dan kun je tenminste nog een beetje met elkaar kletsen en poolen en zoquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja ok, dan houdt het op!
Morgen heb ik een bedrijfsfeestje en we hebben 'Silent Disco' dat ziet er altijd zo suf uit![]()
Het helpt wel wat als ik wat aangeschoten benquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voeten bewegen op de maat van de muziek, je benen gaan dan vanzelf wel mee, beetje je heupen los laten, je armen en je hoofd en klaar, een basisdansje
quote:
Jij bent wel leuk toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik durf in de pauze niet meer naar buiten nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Greenday toch?
summer has come and passed the innocent can never last
Silent disco, whut?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen heb ik een bedrijfsfeestje en we hebben 'Silent Disco' dat ziet er altijd zo suf uit![]()
Je bent een grote zeikerd, meer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar nergens waar ik ooit was draaiden ze muziek waar ik lekker op kon losgaan. Telkens was het wachten tot er een goeie plaat op kwam, hup naar de dansvloer en na enkele minuutjes was het weer over. Zo kom ik er niet in zeg maar.
En bovendien, de muziek staat daar altijd snoei en snoeihard en daar kunnen mijn oortjes niet tegen
En ik ben na een paar uurtjes uitgaan alweer brak
Nou, bedankt dan maar weer voor je constructieve opmerkingquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent een grote zeikerd, meer niet.
Silent disco!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
djoek hemquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bedankt dan maar weer voor je constructieve opmerking
Sja, meer valt er niet van te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bedankt dan maar weer voor je constructieve opmerking
Doe effe normaal man. Alsof je per se naar een discotheek moet gaan om überhaubt aan de vrouw te kunnen komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, meer valt er niet van te maken.
En jij vraagt je af waarom je nog single bent.
Wees een vent man.
Godverdomme Steven doe niet zo eigenwijsquote:
Ik ga altijd naar de bar dancing want heel veel discotheken mag ik niet meer inquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Alsof je per se naar een discotheek moet gaan om überhaubt aan de vrouw te kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |