Op onze date toch welquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
Door dat nummer heb ik wel zin in een peuk en een glas wijn.Ware het niet dat ik niet meer rook
Gezond bezigquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
Door dat nummer heb ik wel zin in een peuk en een glas wijn.Ware het niet dat ik niet meer rook
Grappig dacht echt dat het van Marley was altijd al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het me serieus niet voorstellen
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op date met jou loopt uit op roken?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapen
Fitness zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
[..]
Ik moet wel, als ik op deze manier blijf sporten etc.
Fixedquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapen neuken
Hmm..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is het laatste element van de avond en daarna gaan we slapen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet dat nog niet
Maar doe eens je best
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken, en jij bent wel leuk ja
quote:
quote:
Foto is wel leuk trouwens, maar ok ik weet inmiddels wel dat je daar niet alleen op af hoeft te gaanquote:
Jij hebt niet eens een fobo waar ik op kan reagerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek bekeken, en jij bent wel leuk ja
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een fobo waar ik op kan reageren![]()
Ah thanksquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Foto is wel leuk trouwens, maar ok ik weet inmiddels wel dat je daar niet alleen op af hoeft te gaan
Ik wel maar daar reageer je niet opquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij dan, je hebt niet eens foto's in je foboquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou Uft ken je toch wel een béétje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Foto is wel leuk trouwens, maar ok ik weet inmiddels wel dat je daar niet alleen op af hoeft te gaan
In verband met mijn werk, hou ik internet en prive gescheidenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat is waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij dan, je hebt niet eens foto's in je fobo
haha die van jou heb ik anders ook nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik soms wel een beetje jammer
Ja en leuk ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik op een forum post
Tijn in alles, Kree in alle vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft in alles interesse....hmm..nu moet ik ineens aan tijn denken
Ja? Waarom dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Dat is zo jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Is toch zoquote:
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik soms wel een beetje jammer
niet alleen vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn in alles, Kree in alle vrouwen
Je liegt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb alleen maar FOK! mensen op facebook die ik ook gemeet heb volgens mij
Nee wacht effe nu onderschat je mequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft in alles interesse....hmm..nu moet ik ineens aan tijn denken
Hoe kan het, dat ik het wel weet, terwijl ik Miauw nieteens op facebook heb?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha die van jou heb ik anders ook nog niet
Volgens mij wel keer gevraagd.
Maar weet het niet meer, is lastig om de echte namen van mensen te onthouden die ik op facebook heb van fok!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |