Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik soms wel een beetje jammer
niet alleen vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn in alles, Kree in alle vrouwen
Je liegt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb alleen maar FOK! mensen op facebook die ik ook gemeet heb volgens mij
Nee wacht effe nu onderschat je mequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft in alles interesse....hmm..nu moet ik ineens aan tijn denken
Hoe kan het, dat ik het wel weet, terwijl ik Miauw nieteens op facebook heb?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha die van jou heb ik anders ook nog niet
Volgens mij wel keer gevraagd.
Maar weet het niet meer, is lastig om de echte namen van mensen te onthouden die ik op facebook heb van fok!
quote:
Je vroeg niet om míjn FBquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha die van jou heb ik anders ook nog niet
Volgens mij wel keer gevraagd.
Maar weet het niet meer, is lastig om de echte namen van mensen te onthouden die ik op facebook heb van fok!
Ik ook, al staan er zowat geen fokkers in mijn facebookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb alleen maar FOK! mensen op facebook die ik ook gemeet heb volgens mij
Jaaaaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja maar jou ga ik SOWIESO nog een keer meeten. Dat moet.
Nouja ik heb geen zin om het allemaal uit te pluizen als iemand zn facebook wil delen dan hoor ik het wel via DM/PMquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan het, dat ik het wel weet, terwijl ik Miauw nieteens op facebook heb?Weet wel wie 't is op facebook trouwens..
Tegenwoordig kunnen werkgevers zoveel. Ik wil niet dat mijn werkgever weet dat ik op internet rond huppel. Ze weten dan alles van jequote:
Nouja uitnodiging staat DM maar als je wilquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je vroeg niet om míjn FB
Maar ik voeg ook niet iedereen toe trouwens, heb maar een paar FOK!kers.
ik ben dus niet leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb alleen de leukere fokkers op fb
inb4 mag ook per DMquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen werkgevers zoveel. Ik wil niet dat mijn werkgever weet dat ik op internet rond huppel. Ze weten dan alles van jeVandaar geen foto op het forum
Oja?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan het, dat ik het wel weet, terwijl ik Miauw nieteens op facebook heb?Weet wel wie 't is op facebook trouwens..
Ik snapquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Sorry
Maar je snapt wel waarom toch
Wantrouwige werkgevers dan.. Sowieso kun je facebook afschermen voor buitenstaanders hequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen werkgevers zoveel. Ik wil niet dat mijn werkgever weet dat ik op internet rond huppel. Ze weten dan alles van jeVandaar geen foto op het forum
Ja dat weet ik, maar ik werk bij een groot international bedrijf. En het is gewoon niet slim. Ik werk met klanten en ik haal klanten binnen voor het bedrijf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wantrouwige werkgevers dan.. Sowieso kun je facebook afschermen voor buitenstaanders he
Ach zo. Ja, dan snap ik het welquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik werk bij een groot international bedrijf. En het is gewoon niet slim. Ik werk met klanten en ik haal klanten binnen voor het bedrijf.
Doe ik 1 gek iets op facebook of whatever, dan heb ik een probleem. Ik geloof dat bijna alle werknemers in het bedrijf geen Facebook hebben. Op de administratieve medewerkers en de catering na dan
Lekker mysterieus bedrijf danquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik werk bij een groot international bedrijf. En het is gewoon niet slim. Ik werk met klanten en ik haal klanten binnen voor het bedrijf.
Doe ik 1 gek iets op facebook of whatever, dan heb ik een probleem. Ik geloof dat bijna alle werknemers in het bedrijf geen Facebook hebben. Op de administratieve medewerkers en de catering na dan
Dan moet je het ook gewoon niet doen natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ach wees blij dat je geen kinderen hebt kree, dan heb je nog wel...je vrijheid!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef kree het volgende:
trouwens heel wat anders maar mijn collega van een jaar ouder heeft kindje gekregen maandag.
Ben toch stiekem beetje jaloers.
Morgen is ie er weer, eens praten dan over hoe het gaat.
Ben heel benieuwd hoe ie het doet.
Hij had namelijk ook geen vriendin tot 2 jaar terug ineens uit het niks (gekoppeld blabla klik)
Nee dat valt mee. Maar is gewoon 1 van de voorwaarden van dat bedrijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |