Houd maar daar die regen, hier schijnt het zonnetje (af en toe)quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Regen komt met bakken uit de hemel nu![]()
Ik regende kwart voor 7 vannochtend al natquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Houd maar daar die regen, hier schijnt het zonnetje (af en toe)
Is dat reggae dan? Dat is toch van Simply Red?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd een beetje zeikerig komt het op me over.
Red red wine......
Hier ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
bob marlyquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat reggae dan? Dat is toch van Simply Red?
UB40quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat reggae dan? Dat is toch van Simply Red?
terwijl het vaak juist erg vrolijk isquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd een beetje zeikerig komt het op me over.
Red red wine......
quote:
quote:The song was originally written by Neil Diamond, UB40 covered it and made it famous, then Bob Marley covered it, probably why so many people think it's Bobs song is because he is simply more famous. This is the UB40 version though, you can tell easily.
Klopt maar daarom zeg ik voor 1 nummer kan ik het wel hebben maar niet een cd vol ervan.quote:
Ik ken het van UB40, heb Marley's versie nooit gehoord.quote:
hier ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ook niet, ga ik straks meteen ff luiseren als ik thuis benquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ken het van UB40, heb Marley's versie nooit gehoord.
Het klinkt hetzelfdequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook niet, ga ik straks meteen ff luiseren als ik thuis ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |