Vroeger heb ik ook Facebook gehad, nou ja vroegerquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon niet doen natuurlijk
Ik vindt facebook wel leuk, maar zet er alleen onzinnige dingen op.
Over werk dingen opzetten is sowieso gevaarlijk.
Ik heb helemaal geen fok!kers op m'n facebook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb alleen maar FOK! mensen op facebook die ik ook gemeet heb volgens mij
En je moet een beetje stabiel leven hebben. Momenteel woon je toch op een zolderkamer met onder je luidruchtige polen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil best kindertjes.
Alleen er is 1 probleem, moet ik wel nog eerst een leuke meid vinden waarmee ik echt mn hele leven wil delen.
Hoeft ook niet, maar vind het best een stomme voorwaarde.. Ik ben wel slim genoeg om geen collega's of bijv de zoon en dochter van de baas toe te voegen aan facebook.. Alhoewel, er staat 1 collega in, maar die heeft er zelf nog gekkere dingen op staan..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Maar is gewoon 1 van de voorwaarden van dat bedrijf.
En nee ik ga niet zeggen waar ik werk
Toch is dat raar denk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je lijkt m'n broertje wel, die is 25 en begint nu al te miepen over ouder worden en iemand willen om z'n laatste dagen mee te slijten.. wtf gast, doe normaal, ik ben 28 en denk daar nog lang niet aan..
Ik zet ze gewoon in categorieenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar vind het best een stomme voorwaarde.. Ik ben wel slim genoeg om geen collega's of bijv de zoon en dochter van de baas toe te voegen aan facebook.. Alhoewel, er staat 1 collega in, maar die heeft er zelf nog gekkere dingen op staan..
Ligt er aan of ze gaan huren of kopen. Als ze gaan huren, reken er dan maar op dat ze best nog wel een lange tijd na hun 20e nog bij je blijven plakkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is dat raar denk.
Ben zelfde leeftijd maar ik verlang er wel naar hoor.
Hoe oud ben je zelf als je kinderen het huis uit gaan?
tel +20
Ja niet als je weet waar ik werkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar vind het best een stomme voorwaarde.. Ik ben wel slim genoeg om geen collega's of bijv de zoon en dochter van de baas toe te voegen aan facebook.. Alhoewel, er staat 1 collega in, maar die heeft er zelf nog gekkere dingen op staan..
Dat is snel, na 2 jaar al een kind.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef kree het volgende:
trouwens heel wat anders maar mijn collega van een jaar ouder heeft kindje gekregen maandag.
Ben toch stiekem beetje jaloers.
Morgen is ie er weer, eens praten dan over hoe het gaat.
Ben heel benieuwd hoe ie het doet.
Hij had namelijk ook geen vriendin tot 2 jaar terug ineens uit het niks (gekoppeld blabla klik)
Ik heb best goede vrienden gemaakt via fokquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen fok!kers op m'n facebook.
Das waar, maar ok zeg ook niet dat ik binnen een paar maanden kinderen wil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je moet een beetje stabiel leven hebben. Momenteel woon je toch op een zolderkamer met onder je luidruchtige polen?
Ja en? Wat maakt dat uit? Ik vertrok op m'n 18e uit huis, en op m'n 21e ofzo kwam ik weer even terug, toen een paar jaar later weer en nu zit ik iets van 2 jaar weer op mezelf, samen met m'n broertje..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is dat raar denk.
Ben zelfde leeftijd maar ik verlang er wel naar hoor.
Hoe oud ben je zelf als je kinderen het huis uit gaan?
tel +20
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb best goede vrienden gemaakt via fokAlleen jammer dat uitgerekend zij dan juist weer een teringeind hier vandaan wonen
Iets zegt me dat je dat toch niet gaat zeggen, ook niet per dmquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja niet als je weet waar ik werk
Lekker geheimzinnig weer dit
Allemaal ontmoet op meets?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb best goede vrienden gemaakt via fokAlleen jammer dat uitgerekend zij dan juist weer een teringeind hier vandaan wonen
Misschien moet je eens goed op stap gaan???quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef kree het volgende:
Maarja blabla gelul de situatie nu is dat ik niet eens een vriendinnetje heb
Haha nee, laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat toch niet gaat zeggen, ook niet per dm
Ik heb wel eens wat gehad met iemand die 2 kinderen had. Wat een nachtmerriequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Larisssa het volgende:
Kinderen... ik moet er niet aan denken
Die kinderen met hun smerige plakhandjes en dat gekrijs
En fokkers?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Ik heb familie, vrienden, collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |