ja ze waren er snel bij maar ok getrouwd ook en zie hun wel de rest van hun leven met elkaar slijten hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is snel, na 2 jaar al een kind.
Ik probeer al maanden om daar beter in te worden, zo makkelijk is het niet hoor..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed op stap gaan???
Ben zelf ook naar een paar meets geweest, altijd wel gezellig maar dat was t dan ookquote:
Niet? Waar ga je op stap dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik probeer al maanden om daar beter in te worden, zo makkelijk is het niet hoor..
Kinderen gaan altijd voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gehad met iemand die 2 kinderen had. Wat een nachtmerrie
Gelovig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ze waren er snel bij maar ok getrouwd ook en zie hun wel de rest van hun leven met elkaar slijten hoor.
Zijn beide echt leuk met elkaar.
(ken de zus van met wie ie getrouwd is ook vrij goed)
Nou wat het uitmaakt is, nouja moet ik weer even achtergrond geven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt dat uit? Ik vertrok op m'n 18e uit huis, en op m'n 21e ofzo kwam ik weer even terug, toen een paar jaar later weer en nu zit ik iets van 2 jaar weer op mezelf, samen met m'n broertje..
Ah, heb ik ook een tijdje gewoondquote:
Hartje Rotterdam, maar tot vorig jaar ging ik nooit uit, laatste tijd vaak met broertje en vrienden mee enzo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Niet? Waar ga je op stap dan?
Ik heb er geen problemen mee hoor
Met sommige mensen had ik al meer contact voor de meets (DM/Whatsapp) dan merk je al dat het wel goed klikt. En als ze dan op een meet ook echt tof zijn, onderhou je dat contact gewoon goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben zelf ook naar een paar meets geweest, altijd wel gezellig maar dat was t dan ook
Onder anderequote:
Het is niet alleen dat, alleen al dat gekrijs en gebler er doorheen de hele tijd. Eigenlijk vind ik alle kinderen kut zolang ze nog geen pubers zijn. Pubers zijn wel leukquote:
Mijn ex had een zoontje. Ja erg leuk hoor, maar sowieso was dat kind voor Ajaxquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gehad met iemand die 2 kinderen had. Wat een nachtmerrie
Ik vind dat als je nog onder de 35 bent je je daar helemaal niet druk om zou moeten maken..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het uitmaakt is, nouja moet ik weer even achtergrond geven.
Mijn vader overleed op 56 en ik wil toch heel graag me kinderen als ik die krijg zien opgroeien.
Dat maakt die leeftijd dus uit en is wat ik bedoelde.
Maar dat heeft soms niets met leeftijd te maken. Een collegaatje van mij was 6 weken moeder en toen overleed ze op 28-jarige leeftijd door een ongevalquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het uitmaakt is, nouja moet ik weer even achtergrond geven.
Mijn vader overleed op 56 en ik wil toch heel graag me kinderen als ik die krijg zien opgroeien.
Dat maakt die leeftijd dus uit en is wat ik bedoelde.
Ga een keer stappen in Amsterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hartje Rotterdam, maar tot vorig jaar ging ik nooit uit, laatste tijd vaak met broertje en vrienden mee enzo..
Als ze een gezinnetje heeft/wilt starten is het best leuk hoor. De mentaliteit van de mensen die hier wonen niet meegerekendquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, m'n zusje wil daar gaan wonen!
(vraag me niet waarom)
Oh gutquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, heb ik ook een tijdje gewoond![]()
Ik heb heel lang in het prachtige L'stad gewoond
Das precies wat ze in gedachten heeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze een gezinnetje heeft/wilt starten is het best leuk hoor. De mentaliteit van de mensen die hier wonen niet meegerekend
Is ook al lastig want iedereen van mijn leeftijd is al gesetteld en alleen uitgaan heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed op stap gaan???
Leuk, maar ik heb geen kennissen/vrienden in Amsterdam.. Dus heb er weinig te zoeken..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ga een keer stappen in Amsterdam
Dat is echt geweldigNou ja vind ik dan
Ja maar als je 35 bent, en je krijgt een relatie, dan mag je wel opschieten met kinderen, als je ze zo graag wiltquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat als je nog onder de 35 bent je je daar helemaal niet druk om zou moeten maken..
Stappen in A'dam is ook leuk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ga een keer stappen in Amsterdam
Dat is echt geweldigNou ja vind ik dan
Valt best mee, ik heb 2 vriendinnen die in Almere wonenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze een gezinnetje heeft/wilt starten is het best leuk hoor. De mentaliteit van de mensen die hier wonen niet meegerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |