abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114031602

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114031619
Zal ik het zo zeggen, de meningen hier zijn niet zo objectief. In het andere topic waren de meningen totaal het tegenovergestelde. Vreemd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114031649
trieste kleuter, de OP jatten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114031662
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
Zal ik het zo zeggen, de meningen hier zijn niet zo objectief. In het andere topic waren de meningen totaal het tegenovergestelde. Vreemd.
Waarom is dat vreemd?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114031689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom is dat vreemd?
Het was niet serieus bedoeld, eigenlijk wel logisch.
pi_114031708
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:
trieste kleuter, de OP jatten.
:P
pi_114031723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:47 schreef firefly3 het volgende:
Als je lijkt op die vrouw op de foto heb ik misschien interesse
:')!!!!!!!!!!!
pi_114031763
Iemand een reeks foto's van vrouwen waar ik uit kan kiezen die niet gephotoshopped zijn en zonder make up?
pi_114031812
En zo ziet de huid van dame nummer 2 er dus uit, als ze een jaartje of 40 is, zonder make-up:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114031841
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
En zo ziet de huid van dame nummer 2 er dus uit, als ze een jaartje of 40 is, zonder make-up:

[ afbeelding ]
Wow jij kan goed voorspellen
pi_114031850
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef kakbal het volgende:

[..]

Wel mooi hoe die blauwe profiel foto je mannelijkheid extra accentueert :P
En terecht! *)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want ik ben oppervlakkiger als ik op basis van tekst iemand aantrekkelijker vindt, dan wanneer je op basis van uiterlijk iemand oppervlakkiger vindt?
Meer of minder oppervlakkig is nog steeds oppervlakkig.

quote:
Ik hoef overigens geen rechtvaardiging voor het op een normale manier geven van mijn mening. Dat is heel iets anders dan de manier waarop Firefly nu al een aantal keren naar mij heeft uitgehaald, op de vrouw gespeeld dus.
Hou je dan gewoon koest.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- dik? welgevormd, precies waar ik op val
- mannelijk overkomen? op een foto kom je niet over. een foto is statisch. en dan nog zie ik niks mannelijks aan haar.
Ik vind d'r mooi. :Y

De rest van die foto is overigens 13.gif
pi_114031919
Deze vind ik nog mooier en ja, ook een mooiere huid

pi_114031928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wow jij kan goed voorspellen
Niks 'voorspellen' haar huid ziet er nu al bijna zo uit, alleen dan zonder de rimpels.
pi_114032057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Niks 'voorspellen' haar huid ziet er nu al bijna zo uit, alleen dan zonder de rimpels.
Ik denk overigens ook niet zo ver in de toekomst als ik net een meid ontmoet. Maar sommige vrouwen kunnen ook ineens 2x zo dik zijn 10 jaar later en krimpen. Dat zou je over die andere ook kunnen zeggen.
pi_114032090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk overigens ook niet zo ver in de toekomst als ik net een meid ontmoet.
Vrouwen ook niet bij mannen, alleen bij vrouwen waar ze jaloers op zijn.

quote:
Maar sommige vrouwen kunnen ook ineens 2x zo dik zijn 10 jaar later en krimpen. Dat zou je over die andere ook kunnen zeggen.
Maar zodra je eenmaal van haar houdt maakt dat niets meer uit. :)
pi_114032146
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Vrouwen ook niet bij mannen, alleen bij vrouwen waar ze jaloers op zijn.
Jaloezie is gevaarlijk. Gelukkig kan ik het vrij snel bij me herkennen en kapot slaan.

quote:
Maar zodra je eenmaal van haar houdt maakt dat niets meer uit.
Dat is waar.
pi_114032150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef Gray het volgende:

Ik vind d'r mooi. :Y

De rest van die foto is overigens [ afbeelding ]
Die gast naast haar is ook redelijk tof.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:08:10 #18
5428 crew  miss_sly
pi_114032184
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef Gray het volgende:[/

Hou je dan gewoon koest.
Ik weet niet wat ik jou noch Firefly heb misdaan dat je je op deze manier denkt te moeten uiten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114032204
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jaloezie is gevaarlijk. Gelukkig kan ik het vrij snel bij me herkennen en kapot slaan.
Gewoon langs laten stromen, spiegeltje voorhouden.

quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die gast naast haar is ook redelijk tof.
Zou m'n hond er niet op laten kotsen. :N

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik jou noch Firefly heb misdaan dat je je op deze manier denkt te moeten uiten.
Je hebt mij niets misdaan; heb ik jou iets misdaan? Heeft firefly3 je iets misdaan?
pi_114032328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooi. 8-)

pi_114032332
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je komt een "versiertopic" in wandelen om te klagen dat er minder "versierd" moet worden.

Beetje als in een voetbal forum binnen stappen en vertellen dat mensen er te druk mee bezig zijn.
pi_114032382
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je komt een "versiertopic" in wandelen om te klagen dat er minder "versierd" moet worden.

Beetje als in een voetbal forum binnen stappen en vertellen dat mensen er te druk mee bezig zijn.
Volgens mij klaagt zij vooral over het feit dat jij nergens antwoord op geeft en op jouw methodes, niet zo zeer op het versieren zelf.. :')
pi_114032455
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Volgens mij klaagt zij vooral over het feit dat jij nergens antwoord op geeft en op jouw methodes, niet zo zeer op het versieren zelf.. :')
Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon. Jij dit, jij dat blaadiebladie bal.

Terwijl dit een "versier" topic is.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:12:55 #24
5428 crew  miss_sly
pi_114032474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Gewoon langs laten stromen, spiegeltje voorhouden.

[..]

[..]

Je hebt mij niets misdaan; heb ik jou iets misdaan? Heeft firefly3 je iets misdaan?
Ja, Firefly heeft me iets misdaan, namelijk een aantal opmerkingen die hij heeft geplaatst.

De manier waarop jij nu ook even meedoet, vind ik onterecht en zeer naar.

Er zijn hier meerdere mensen die het niet met hem eens zijn, en ik moet een aantal onterechte vegen uit de pan krijgen?
pi_114032602
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon.
Aldus iemand die foto's van een ander in een topic gaat opzoeken.

En zelf vragen om mooie vrouwen. Jij hebt toch een heel arsenaal aan foto's, minstens 200 per maand.

Laat die maar es zien. En jezelf.

"Zelfexpressie", my ass.

pi_114032605
Ja, er zijn players op de wereld die vrouwen aan de lopende band "versieren" om er eventueel een relatie mee te gaan of niet, met goede en slechte intenties. Get used to it.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:16:02 #27
5428 crew  miss_sly
pi_114032648
quote:

[..]

Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon. Jij dit, jij dat blaadiebladie bal.

Nee, je zit er heel erg naast.
Ik hoef niets te bevestigen voor mezelf, maar ik mag wel vraagtekens plaatsen bij dingen die je post. Daarvoor zitten we op een discussieforum. Als je dat niet wil, kun je beter een blog maken.

Ik stel vragen om te begrijpen hoe jij dingen ziet en vanuit welk referentiekader je handelt en denkt. Jij geeft daarop geen of onduidelijke antwoorden, dus blijven de vragen voor mij openstaan.

Bovendien zijn er meer mensen hier die hetzelfde doen. Je denkt kennelijk dat ik een gemakkelijk doelwit ben en hebt de behoefte me te raken. Waarom mij wel en de anderen niet, is me een raadsel.
pi_114032657
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aldus iemand die foto's van een ander in een topic gaat opzoeken.

En zelf vragen om mooie vrouwen. Jij hebt toch een heel arsenaal aan foto's, minstens 200 per maand.

Laat die maar es zien. En jezelf.

"Zelfexpressie", my ass.
Ik ben hier niet om te socializen, maar puur om informatie te droppen. Het maakt niet uit wie ik ben als persoon. Negeer me als je me niet mag. Ik drop hier alleen dingen die in de praktijk het meest werken.
pi_114032673
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, Firefly heeft me iets misdaan, namelijk een aantal opmerkingen die hij heeft geplaatst.
De wereld draait niet om jou.

quote:
De manier waarop jij nu ook even meedoet, vind ik onterecht en zeer naar.
Ik doe niet mee. Niet met firefly3, niet met jou.

quote:
Er zijn hier meerdere mensen die het niet met hem eens zijn, en ik moet een aantal onterechte vegen uit de pan krijgen?
Hoge bomen (dikke stammen) vangen veel wind.

Maar je was er slechts een uit het plantsoen, dus nogmaals:
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef Gray het volgende:

Sssht.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:16:58 #30
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114032695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:
Ja, er zijn players op de wereld die vrouwen aan de lopende band "versieren" om er eventueel een relatie mee te gaan of niet, met goede en slechte intenties. Get used to it.
Ok
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114032703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, je zit er heel erg naast.
Ik hoef niets te bevestigen voor mezelf, maar ik mag wel vraagtekens plaatsen bij dingen die je post. Daarvoor zitten we op een discussieforum. Als je dat niet wil, kun je beter een blog maken.

Ik stel vragen om te begrijpen hoe jij dingen ziet en vanuit welk referentiekader je handelt en denkt. Jij geeft daarop geen of onduidelijke antwoorden, dus blijven de vragen voor mij openstaan.

Bovendien zijn er meer mensen hier die hetzelfde doen. Je denkt kennelijk dat ik een gemakkelijk doelwit ben en hebt de behoefte me te raken. Waarom mij wel en de anderen niet, is me een raadsel.
Stel dan beknopt een vraag, in 1 zin? Meestal kan je dat niet in 1 zin verwoorden en het wordt het een hele betoog vanuit je onderbuik gevoelens net zoals bovenstaande post. Wees informatief.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:17:10 #32
5428 crew  miss_sly
pi_114032708
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal niet minder versierd te worden. Versieren en versierd worden is leuk. Ik heb alleen mijn vraagtekens over jouw theorie.
pi_114032751
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal niet minder versierd te worden. Versieren en versierd worden is leuk. Ik heb alleen mijn vraagtekens over jouw theorie.
Praktijk
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:18:02 #34
5428 crew  miss_sly
pi_114032756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Ik doe niet mee. Niet met firefly3, niet met jou.

[..]

Hoge bomen (dikke stammen) vangen veel wind.

Maar je was er slechts een uit het plantsoen, dus nogmaals:

[..]

Sssht.
Jij als mod, echt, je moest je schamen, over die steek onder water. Triest, dat is het.
pi_114032830
Als mijn resultaten niet zo waren verbeterd, had ik dit topic niet eens geopend.

Ja, je kunt beter worden in versieren, oneindig. Veel mensen durven dat niet te beseffen.
pi_114032845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij als mod, echt, je moest je schamen, over die steek onder water. Triest, dat is het.
Hierin steun ik miss_sly 100% .. vooral omdat dit jij je toevallig nu zo gedraagt, maar omdat dit al heel veel topics lang zo gaat..
pi_114032864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hierin steun ik miss_sly 100% .. vooral omdat dit jij je toevallig nu zo gedraagt, maar omdat dit al heel veel topics lang zo gaat..
Onderbuik gevoelens
pi_114032990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk overigens ook niet zo ver in de toekomst als ik net een meid ontmoet. Maar sommige vrouwen kunnen ook ineens 2x zo dik zijn 10 jaar later en krimpen. Dat zou je over die andere ook kunnen zeggen.
Al moet ik zeggen, veel vrouwen worden naar mijn idee toch wat mooier naarmate ze ouder worden.. ze raken dan het kinderlijke kwijt en sommigen weten heel goed gracieus te blijven.

Voorbeeldje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114032993
Vanwege het feit dat het zo onethisch klinkt zal de massa zich blijven verzetten tegen het feit dat je beter kunt worden in "versieren". Het kunnen socializen met iedereen is pas het begin niveau. Het heeft nog niets met "versieren" te maken.
pi_114033030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Al moet ik zeggen, veel vrouwen worden naar mijn idee toch wat mooier naarmate ze ouder worden.. ze raken dan het kinderlijke kwijt en sommigen weten heel goed gracieus te blijven.

Voorbeeldje:

SPOILER
Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd idd
pi_114033277
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is zeker niet tof wat ik hier zeg, maar gelukkig ook niet gemeend. Voor het geval je niet verder mijn posts leest:
Ik ben zo erg nog niet. O-)

Daarentegen hou ik niet van allemaal-tegen-een, en dus trek ik even wat meer aandacht naar mezelf toe middels belachelijk gepolariseerde posts, om daarmee de hitte van de underdog, of ondervlieg, af te trekken.

Missie geslaagd. :7

Maar serieus, laat je eigenbeeld, of dat van anderen, buiten een discussie. Lekker boeiend wie firefly als persoon is? Pythagoras keur je toch ook niet op zijn homoseksualiteit? Of Maxima als Nederlandse prinses, ondanks dat ze Argentijns is? Locke zag de mensheid als parasiet, maar toch leef je zonder morren in een kapitalistisch systeem.

Spreek ff3 aan op zijn zogenaamde methoden, niet om hemzelf. Zelfs wanneer hij overduidelijk belachelijke uitspraken en stellingen doet vanuit zijn persoonlijke opinie. ;)

ps, doe mij maar een volle stam, ipv een hoge boom.

Wait, what?
pi_114033356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar serieus, laat je eigenbeeld, of dat van anderen, buiten een discussie. Lekker boeiend wie firefly als persoon is? Pythagoras keur je toch ook niet op zijn homoseksualiteit? Of Maxima als Nederlandse prinses, ondanks dat ze Argentijns is? Locke zag de mensheid als parasiet, maar toch leef je zonder morren in een kapitalistisch systeem.

Wait, what?
Dus als we het over laten we zeggen Locke, Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten? Tuurlijk wel, juist wel, de persoon bepaalde hun eigen filosofie namelijk

Firefly heeft een theorie opgezet, tuurlijk is dan de persoon daarachter van belang. Des te meer omdat zijn hele theorie puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd is.
pi_114033540
quote:

Voor de 800.00e keer: je komt totaal NIET over als iemand die heel erg zichzelf is. Niet in de verste verte.
pi_114033667
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dus als we het over laten we zeggen Locke, Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten? Tuurlijk wel, juist wel, de persoon bepaalde hun eigen filosofie namelijk

Firefly heeft een theorie opgezet, tuurlijk is dan de persoon daarachter van belang. Des te meer omdat zijn hele theorie puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd is.
Het is geen theorie meer als het praktisch getoetst is. Ik ben zelf diegene die van alles heeft geprobeerd met een groep mensen.
pi_114033698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Modus het volgende:

[..]

Voor de 800.00e keer: je komt totaal NIET over als iemand die heel erg zichzelf is. Niet in de verste verte.
Ik ben hier niet als doel om als mens over te komen. Alleen om informatie door te geven wat werkt.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:34:51 #46
5428 crew  miss_sly
pi_114033707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is zeker niet tof wat ik hier zeg, maar gelukkig ook niet gemeend. Voor het geval je niet verder mijn posts leest:
Ik ben zo erg nog niet. O-)

Daarentegen hou ik niet van allemaal-tegen-een, en dus trek ik even wat meer aandacht naar mezelf toe middels belachelijk gepolariseerde posts, om daarmee de hitte van de underdog, of ondervlieg, af te trekken.

Missie geslaagd. :7

Spreek ff3 aan op zijn zogenaamde methoden, niet om hemzelf. Zelfs wanneer hij overduidelijk belachelijke uitspraken en stellingen doet vanuit zijn persoonlijke opinie. ;)

ps, doe mij maar een volle stam, ipv een hoge boom.

Wait, what?
Ik wil je vriendelijk verzoeken de volgende keer een ander slachtoffer, of eerlijker nog, geen slachtoffer uit te zoeken voor je afleidingsmanoeuvre.

Ik dacht al eerder geconcludeerd te hebben dat je zo erg niet was, dus je viel nu dubbel zo hard tegen.

Bovendien vind ik dat je nu het verkeerde moment en de verkeerde opmerkingen gekozen hebt om te zeggen dat je de persoon ff uit de discussie moet laten. Ik gaf enkel mijn menings over de manier van posten van twee van de hier regelmatig postende users. Daar is niets mis mee en daarmee wordt niet op de man gespeeld. Niet op de manier zoals ff en jij daarna deden.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:35:01 #47
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114033716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vind je het uiterlijk van een man net zo belangrijk als het uiterlijk van een vrouw?
pi_114033721
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dus als we het over laten we zeggen Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten?
Laten we geen dessert van Rene Redzepi vergelijken met een pak boter van Campina, dank u wel.

quote:
Vertel dat aan Isaac Newton. Die vond Calculus uit, maar keek wel uren achtereen in de zon met zijn benen wiegend aan zijn bed omdat het hij benieuwd was wat er zou gebeuren. Daarna pakte hij ook een naald om in zijn oog te prikken, om dezelfde reden.
Ondertussen bedacht hij zwaartekracht. Doordat een appel op zijn hoofd viel.
Puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd.

Rare vent.
pi_114033771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vind je het uiterlijk van een man net zo belangrijk als het uiterlijk van een vrouw?
Nee, dat geef ik eerlijk toe.
pi_114033878
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wil je vriendelijk verzoeken de volgende keer een ander slachtoffer, of eerlijker nog, geen slachtoffer uit te zoeken voor je afleidingsmanoeuvre.
Geen probleem. :)

quote:
Ik dacht al eerder geconcludeerd te hebben dat je zo erg niet was, dus je viel nu dubbel zo hard tegen.
Ik hoop dat ik kan slapen vanavond. Ik hoop ook dat jij kan slapen vanavond. :)

quote:
Bovendien vind ik dat je nu het verkeerde moment en de verkeerde opmerkingen gekozen hebt om te zeggen dat je de persoon ff uit de discussie moet laten. Ik gaf enkel mijn menings over de manier van posten van twee van de hier regelmatig postende users. Daar is niets mis mee en daarmee wordt niet op de man gespeeld. Niet op de manier zoals ff en jij daarna deden.
Laat jij de persoon firefly3 uit de discussie, dan laat ik de persoon miss_sly uit de discussie. Deal?
pi_114033942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om te socializen, maar puur om informatie te droppen. Het maakt niet uit wie ik ben als persoon. Negeer me als je me niet mag. Ik drop hier alleen dingen die in de praktijk het meest werken.
Jij bent hier omdat je je eigen theorie wil bewijzen. Die is bijzonder zwak, door alle tegenwerpingen waar je niet op in gaat. En je illustreert het niet met voorbeelden.

Als ik filmpjes zoals die van Dr. Phil zou zien met jou in de hoofdrol en de vrouwen die je in de supermarkt weet te zoenen, zou je boodschap nog wel eens sterk kunnen zijn. Nu is het allemaal drijfzand.

En voor iemand die zogenaamd vol van "zelfexpressie" is, verwacht ik minstens een fobo en veel andere uitingen ervan.

Dat doe je niet, maar je begint wel te hakken op andermans vrouwen en foto's. Dat is niet alleen heel erg kinderachtig, jezelf te kijk zetten en triest, het is vooral een bewijs hoe slecht jij in die "zelfexpressie" en "loskoppen van resultaat" eigenlijk bent.

Waarbij we weer terug zijn bij af. Je verhaal staat op heel kleine dunne schroefjes.

En dan mij betichten van "angst" om supermodellen aan te spreken. Ik vind ze niet irritant door hun bitch-shield, daar kan ik vrij aardig doorheen prikken. Ik vind ze irritant door hun gedrag. Als ze met hun vriendje zijn (wat een vriend van mij kan zijn) bijvoorbeeld. En dus onaantrekkelijk. Denk niet dat je mij kent, want dat is niet zo en dat zal nooit gebeuren ook. O+

Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:40:07 #52
5428 crew  miss_sly
pi_114034004
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Geen probleem. :)

[..]

Ik hoop dat ik kan slapen vanavond. Ik hoop ook dat jij kan slapen vanavond. :)

[..]

Laat jij de persoon firefly3 uit de discussie, dan laat ik de persoon miss_sly uit de discussie. Deal?
Pardon? Je bent dus toch de persoonlijke voorvechter van ff, en ik moet dus mijn mond houden?
Want mijn idee van persoonlijke aanval is kennelijk heel anders dan die van jou of ff. En als ik een in jouw ogen verkeerde opmerking ga plaatsen, kan ik van jou nog wat persoonlijke aanvalle verwachten?

Nah, dit is echt triest.
pi_114034062
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent hier omdat je je eigen theorie wil bewijzen. Die is bijzonder zwak, door alle tegenwerpingen waar je niet op in gaat. En je illustreert het niet met voorbeelden.

Als ik filmpjes zoals die van Dr. Phil zou zien met jou in de hoofdrol en de vrouwen die je in de supermarkt weet te zoenen, zou je boodschap nog wel eens sterk kunnen zijn. Nu is het allemaal drijfzand.

En voor iemand die zogenaamd vol van "zelfexpressie" is, verwacht ik minstens een fobo en veel andere uitingen ervan.

Dat doe je niet, maar je begint wel te hakken op andermans vrouwen en foto's. Dat is niet alleen heel erg kinderachtig, jezelf te kijk zetten en triest, het is vooral een bewijs hoe slecht jij in die "zelfexpressie" en "loskoppen van resultaat" eigenlijk bent.

Waarbij we weer terug zijn bij af. Je verhaal staat op heel kleine dunne schroefjes.

En dan mij betichten van "angst" om supermodellen aan te spreken. Ik vind ze niet irritant door hun bitch-shield, daar kan ik vrij aardig doorheen prikken. Ik vind ze irritant door hun gedrag. Als ze met hun vriendje zijn (wat een vriend van mij kan zijn) bijvoorbeeld. En dus onaantrekkelijk. Denk niet dat je mij kent, want dat is niet zo en dat zal nooit gebeuren ook. O+
Je post gaat geheel over jou en mij en je negeert deze dingen die sommige gasten op de wereld doen waar we allemaal veel van kunnen leren. Want iedereen kan altijd bijleren met "versieren":

pi_114034256
'You're a creep!'

Gast druk het meisje tegen een muur en probeert haar te zoenen.

Meisje roept: 'STOP IT!' en hij gaat door.

Uhuh.. valt hééél veel van te leren. Echt ziek dit. :r En nog zieker dat jij zulke gasten blijkbaar als voorbeeld in je leven ziet.
pi_114034274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je post gaat geheel over jou en mij en je negeert deze dingen die sommige gasten op de wereld doen waar we allemaal veel van kunnen leren. Want iedereen kan altijd bijleren met "versieren":

Dat was dus exact de reden dat ik hier ging kijken. Op zich gaat versieren bij mij erg aardig, heb geen klagen, maar het kan altijd beter. Daar sta ik dus ook voor open. Maar ik leer helemaal niks van je. En die filmpjes heb ik ook wel gezien.

Sowieso zijn die filmpjes heel vaak uit de VS. En de Amerikaanse samenleving is erg anders dan de Nederlandse of de latino-cultuur waar ik nu in zit.

Daarbij zijn de vrouwen van mijn smaak heel makkelijk te selecteren. Als ik met ze dans, en ze kunnen er niks van, maken ze geen kans, hoe supermodel ze ook zijn.

Als je elkaar op de dansvloer niet begrijpt, dan ook niet in bed en (dus) in een relatie.

Jij stelt uiterlijk bovenaan. Dat mag, daar valt niemand je op aan. Maar je komt ook niet met voorbeelden uit je eigen ervaringen (waar je zo prat op gaat). Wel vind je het nodig andermans ervaringen volledig af te kraken.

De zelfexpressie van een autistische orang-oetan.

pi_114034336
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Pardon? Je bent dus toch de persoonlijke voorvechter van ff, en ik moet dus mijn mond houden?
Want mijn idee van persoonlijke aanval is kennelijk heel anders dan die van jou of ff. En als ik een in jouw ogen verkeerde opmerking ga plaatsen, kan ik van jou nog wat persoonlijke aanvalle verwachten?
Nogmaals: ik ben helemaal geen persoonlijk voorvechter van ff3. Hij en ik verschillen in best wel wat standpunten. Ik verzet me wel tegen de allen die ageren op de ene. ;)

Als jij een balletje gooit naar een ander, dan moet je het ook terugverwachten. Ik ben hij die kaatst.

quote:
Nah, dit is echt triest.
Vind ik ook. Waar begon de actie waarop mijn reactie kwam? ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
'You're a creep!'

Uhuh.. valt hééél veel van te leren. Echt ziek dit. :r En nog zieker dat jij zulke gasten blijkbaar als voorbeeld in je leven ziet.
Ja, walgelijk is dat. :r

quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso zijn die filmpjes heel vaak uit de VS. En de Amerikaanse samenleving is erg anders dan de Nederlandse of de latino-cultuur waar ik nu in zit.

Daarbij zijn de vrouwen van mijn smaak heel makkelijk te selecteren. Als ik met ze dans, en ze kunnen er niks van, maken ze geen kans, hoe supermodel ze ook zijn.
Potato tomato. ;)
pi_114034379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
'You're a creep!'

Een ander meisje zei STOP IT! Het meisje dat zag dat haar vriendin die verloofd is zat te zoenen met een andere kerel. Je bent een levend voorbeeld hoe je aandacht zo gericht staat dat je dingen ziet die er niet zijn of verkleurd zijn.
pi_114034478
El_Matador is a good dancer , easygoing, gentle, etc, even seems a colombian ;) i appreciate him a lot :)

Waardeloze zelfexpressie hier.

pi_114034487
Nog zoiets: Hij is een meisje aan het versieren.. er loopt een ander meisje voorbij en hij staart haar helemaal na, terwijl hij dus met meisje 1 aan het praten is. Vervolgens pakt hij de hand van meisje 2, terwijl zij langs loopt en begint voor de neus van meisje 1 met meisje 2 te zoenen..

Sorry hoor, maar dan heb je echt geen stijl en respect.
pi_114034533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nog zoiets: Hij is een meisje aan het versieren.. er loopt een ander meisje voorbij en hij staart haar helemaal na, terwijl hij dus met meisje 1 aan het praten is. Vervolgens pakt hij de hand van meisje 2, terwijl zij langs loopt en begint voor de neus van meisje 1 met meisje 2 te zoenen..

Zoals ik al zei, bovenstaande had je verkeerd gezien.

En het tweede zie je als oogpunt voor de vrouw, lullig voor haar idd. Maar die ene was veel leuker :D
pi_114034579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:

Stijl is overrated. Respect daarentegen is wel gewenst. :)
pi_114034583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, bovenstaande had je verkeerd gezien.

En het tweede zie je als oogpunt voor de vrouw, lullig voor haar idd. Maar die ene was veel leuker :D
...

Dat zeg ik: geen respect voor vrouwen, zo ga je gewoon niet met vrouwen om. Echt.. :r x 1000000
pi_114034639
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was dus exact de reden dat ik hier ging kijken. Op zich gaat versieren bij mij erg aardig, heb geen klagen, maar het kan altijd beter. Daar sta ik dus ook voor open. Maar ik leer helemaal niks van je. En die filmpjes heb ik ook wel gezien.

Als je elkaar op de dansvloer niet begrijpt, dan ook niet in bed en (dus) in een relatie.

Jij stelt uiterlijk bovenaan. Dat mag, daar valt niemand je op aan. Maar je komt ook niet met voorbeelden uit je eigen ervaringen (waar je zo prat op gaat). Wel vind je het nodig andermans ervaringen volledig af te kraken.

De zelfexpressie van een autistische orang-oetan.
Wat jij voelt, voelt zij ook. Dat wil je niet leren. Je bent bang dat als je jezelf opgeilt bijvoorbeeld en het uittest dat je misschien wel een klap voor je kop krijgt.

Probeer het uit, en wil leren. Probeer alles uit voordat je klaagt :)

En ik ben hier niet op het internet om tot "zelf expressie" te komen. Het liefst antwoord ik hier als een robot en pomp ik zoveel mogelijk informatie uit.
pi_114034703
Deze vent is nog best aardig in zijn inhoud. Als persoon issie een tikje te arrogant om hem te mogen, maar hij zegt geen domme dingen:

pi_114034707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

...

Dat zeg ik: geen respect voor vrouwen, zo ga je gewoon niet met vrouwen om. Echt.. :r x 1000000
Als je snel de leukste wilt hebben, moet je ook de vrouwen los kunnen laten die je minder leuk vind.
pi_114034753
Wtf... een meisje wil niet zoenen met een gozer die ze net 10 seconde kent en wat zegt hij, recht in haar gezicht:

Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash.. Gewoon om haar over te halen het alsnog te doen..

Hoe kun jij deze verschrikkelijke man ooit als voorbeeld zien?
pi_114034757
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Deze vent is nog best aardig in zijn inhoud. Als persoon issie een tikje te arrogant om hem te mogen, maar hij zegt geen domme dingen:

Daar was ik mee begonnen vroeger
pi_114034801
dubbel
pi_114034827
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wtf... een meisje wil niet zoenen met een gozer die ze net 10 seconde kent en wat zegt hij, recht in haar gezicht:

Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash..

Ze vind het blijkbaar wel leuk, ze lacht als een gek en doet een hondje na. Eerst "aggresief erin", daarna een stapje terug, en opeens wilt ze je helemaal. Werkt vaak zo.
pi_114034839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat jij voelt, voelt zij ook. Dat wil je niet leren.
Nee, want dat IS NIET ZO. Kap nou gewoon es met dat domme mantra.

quote:
Je bent bang dat als je jezelf opgeilt bijvoorbeeld en het uittest dat je misschien wel een klap voor je kop krijgt.
Ik, bang? _O-

Gast, zoals ik al 32454220 keer gezegd heb; je kent me niet en dat zal ook nooit gebeuren.

quote:
En ik ben hier niet op het internet om tot "zelf expressie" te komen. Het liefst antwoord ik hier als een robot en pomp ik zoveel mogelijk informatie uit.
Je hebt weinig kaas gegeten van expressie en overtuigingskracht. Ik ben blij voor je dat jij niet in sales werkt (zoals ik), want je zou niets verkopen.

pi_114034925
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze vind het blijkbaar wel leuk, ze lacht als een gek en doet een hondje na. Eerst "aggresief erin", daarna een stapje terug, en opeens wilt ze je helemaal. Werkt vaak zo.
Puur verdedigingsmechanisme. Die gast manipuleert haar gewoon om iets te doen wat ze eigenlijk niet wou in eerste instantie.. hoe kun je daar naar willen streven?
pi_114034955
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want dat IS NIET ZO. Kap nou gewoon es met dat domme mantra.

[..]

Ik, bang? _O-

Gast, zoals ik al 32454220 keer gezegd heb; je kent me niet en dat zal ook nooit gebeuren.

[..]

Je hebt weinig kaas gegeten van expressie en overtuigingskracht. Ik ben blij voor je dat jij niet in sales werkt (zoals ik), want je zou niets verkopen.
Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.
pi_114035071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Puur verdedigingsmechanisme. Die gast manipuleert haar gewoon om iets te doen wat ze eigenlijk niet wou in eerste instantie.. hoe kun je daar naar willen streven?
Jij gelooft teveel in liefde op het eerste gezicht. Als ze pas na een half uur jou leuk vind dan mag het ook. Niets mis mee. Een vrouw moet iemand eerst leren kennen, dan kan je het beste gewoon lekker speels zijn en haar plagen en zelf genieten.
pi_114035076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.
pi_114035159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

_O- Gast, kap nou gewoon. Je KENT me niet. Waarmee je jezelf alleen maar nog meer voor gek zet.

Als ik mijn geilheid nog verder zou etaleren, zou ik opgesloten worden. Geen geintje.

pi_114035219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:

SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd. :P)
pi_114035232
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?

Ik ben gigantisch klef. Als je een meid hebt die dat niet hebt, kan je die echt niet klef maken door zelf klef te doen. Gewoon NIET.

pi_114035233
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- Gast, kap nou gewoon. Je KENT me niet. Waarmee je jezelf alleen maar nog meer voor gek zet.

Als ik mijn geilheid nog verder zou etaleren, zou ik opgesloten worden. Geen geintje.
Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.
pi_114035334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

[..]

42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd. :P)
:)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:01:08 #80
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114035352
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
pi_114035386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:

Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash.. Gewoon om haar over te halen het alsnog te doen..

Omdat hij serieuze issues heeft.
pi_114035422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
^O^ Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
pi_114035473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.
pi_114035531
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

^O^ Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.
pi_114035588
Ik weet dat veel van de technieken grotendeels inderdaad werken. Dat weet ik uit praktijk ervaring. Desalniettemin zijn deze gozers op de video's de grootste nerds ever, met een ongelofelijke bewijzingsdrang omdat ze nu ineens wel kunnen scoren en een inhaalslag willen maken op hun verleden. Vandaar het gedrag jegens vrouwen. (scorenlijst, vrouwen zo snel mogelijk scoren en dumpen)
Dat heeft niks met haat te maken, overigens.
pi_114035617
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.
pi_114035675
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
Ik weet dat veel van de technieken grotendeels inderdaad werken. Dat weet ik uit praktijk ervaring. Desalniettemin zijn deze gozers op de video's de grootste nerds ever, met een ongelofelijke bewijzingsdrang omdat ze nu ineens wel kunnen scoren en een inhaalslag willen maken op hun verleden. Vandaar het gedrag jegens vrouwen. (scorenlijst, vrouwen zo snel mogelijk scoren en dumpen)
Dat heeft niks met haat te maken, overigens.
Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er is :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:08:29 #88
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114035748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Eén is in principe voor mij al goed genoeg ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.
Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsites :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kan, maar dat hoeft niet.
pi_114035750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er is :D
En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?
pi_114035803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.
pi_114035817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Eén is in principe voor mij al goed genoeg ;)

[..]

Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsites :)

[..]

Kan, maar dat hoeft niet.
Nice ^O^
pi_114035885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.
Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?
pi_114035888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?
Op de hoogte van hun leven en ken wat gasten die sommigen in het echt kennen. In het echt zijn het gewoon super relaxte gasten blijkbaar. Die filmpjes hebben ze expres gemonteerd overigens om er een extra tintje haat en afgunst bij mensen te kunnen opwekken voor het maximale effect.
pi_114035923
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?
Geen idee
pi_114036158
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?

Ik ben gigantisch klef. Als je een meid hebt die dat niet hebt, kan je die echt niet klef maken door zelf klef te doen. Gewoon NIET.
Je stelt hier geil gelijk aan klef. Dat doe ik niet, en is dan ook niet waar ik op doel. ;)
pi_114036190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.
Blijkbaar weet jij meer over mij dan ikzelf.

Blijkbaar ben jij een stalker.

Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.

Blijkbaar vinden de meeste vrouwen dat toch echt niet aantrekkelijk.

En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).

Blijkbaar ben je een enorm treurige kneus.

Ik heb medelijden met je. Echt.

pi_114036319
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.

En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).

Matador, een post naar mijn hart.

Ik werk, na een paar topics lang mee te hebben gepraat en geluisterd, dat dit een grote cirkel is en dat dit m'n tijd niet meer waardig is.

Ik zeg doeidoei. :) Veel plezier nog. :')
pi_114036322
quote:

[..]

Je reageert met onderbuik gevoelens, ik wil je iets nieuws leren wat je kunt uitproberen. Probeer het gewoon een tijdje. Al geloof je het niet. Ik heb ook een aantal dingen moeten doen die ik eerst niet geloofde.
pi_114036324
Overigens wel nieuwsgierig hoe je in de day-game vrouwen kunt scoren, zonder dat ze meteen denken dat je een relatie wilt of zij jou als relatie materiaal gaan zien..? (Met name dat laatste)
pi_114036335
quote:

[..]

Blijkbaar denk je net zo graag voor anderen als je anderen beticht voor jou te denken. ;)
pi_114036363
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Je stelt hier geil gelijk aan klef. Dat doe ik niet, en is dan ook niet waar ik op doel. ;)
Nee hoor. Dat stel ik helemaal niet.

Ik gaf het voorbeeld over klef (je eigen gedrag en "schaamteloze expressie" dat je wel/niet direct op vrouwen kan overbrengen, zoals firefly het stelt), om aan te tonen dat het echt niet werkt.

Firefly ontkent de verschillen tussen vrouwen en denkt dat ze volkomen kneedbaar zijn.

Dat is onzin. Natuurlijk kun je als man vrouwen dingen laten doen die ze zonder de overtuigingskracht van die man niet deden (Zij tegen vriendin: "ik ga echt niet met die creep mee", volgende dag: "Het was toch wel een lekkere jongen, en de seks was ook best aardig" ;) ), maar dat is iets compleet anders dan dat vrouwen volkomen vormbare schepsels zouden zijn die jij 1-op-1 kan laten "voelen wat jij voelt".

pi_114036400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik werk, na een paar topics lang mee te hebben gepraat en geluisterd, dat dit een grote cirkel is en dat dit m'n tijd niet meer waardig is.

pi_114036409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
Hoe ben jij eik aan die vermeende eerdere lange relatie gekomen, ik bedoel, zij heeft jou toch zeker versierd?
pi_114036424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Blijkbaar denk je net zo graag voor anderen als je anderen beticht voor jou te denken. ;)
Dat was precies de paradox die ik wilde aanbrengen, Gray. ;)

pi_114036447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens wel nieuwsgierig hoe je in de day-game vrouwen kunt scoren, zonder dat ze meteen denken dat je een relatie wilt of zij jou als relatie materiaal gaan zien..? (Met name dat laatste)
pi_114036460
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Het is juist goed als ze je zien als relatie materiaal. Dat betekend dat ze je echt heel leuk vind. Het "eventuele probleem" ligt eerder bij jezelf: durf je haar te kwetsen?
pi_114036475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dank voor je input, Lillie. We zien elkaar in andere topics weer terug. 8-)

pi_114036555
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik gaf het voorbeeld over klef (je eigen gedrag en "schaamteloze expressie" dat je wel/niet direct op vrouwen kan overbrengen, zoals firefly het stelt), om aan te tonen dat het echt niet werkt.

Firefly ontkent de verschillen tussen vrouwen en denkt dat ze volkomen kneedbaar zijn.

Dat is onzin. Natuurlijk kun je als man vrouwen dingen laten doen die ze zonder de overtuigingskracht van die man niet deden (Zij tegen vriendin: "ik ga echt niet met die creep mee", volgende dag: "Het was toch wel een lekkere jongen, en de seks was ook best aardig" ;) ), maar dat is iets compleet anders dan dat vrouwen volkomen vormbare schepsels zouden zijn die jij 1-op-1 kan laten "voelen wat jij voelt".
Het is als gapen en lachen, zo is geiligheid ook aanstekelijk wat ik zei. Je denkt teveel toekomst gericht, het bepaald niet wat ze x minuten later doet. Het enige wat er gebeurd is dat ze op dat moment ook ineens geil kan worden.
pi_114036590
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen spiegelen aan elkaar. Daar hebben we zelfs specifieke neuronen voor in de hersenen. Mits je die goed weet aan te spreken kan je heel veel voor mekaar krijgen bij een ander. ;)

quote:
Dat 'volkomen' is natuurlijk veel te generalistisch. Firefly3 lijkt dat wel regelmatig zo te stellen.

quote:
Eens. :Y

Denk dat bewoording en interpretatie hier wel een grote rol speelt. :)
pi_114036603
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was precies de paradox die ik wilde aanbrengen, Gray. ;)
:D
pi_114036631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is juist goed als ze je zien als relatie materiaal. Dat betekend dat ze je echt heel leuk vind. Het "eventuele probleem" ligt eerder bij jezelf: durf je haar te kwetsen?
Spelen andere ''factoren'' mee op dit moment, waardoor ik het niet kan veroorloven dat zij me als desdanig gaat zien ;)
Normaal had ik het niet heel erg gevonden.
pi_114036643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef Modus het volgende:

[..]

Hoe ben jij eik aan die vermeende eerdere lange relatie gekomen, ik bedoel, zij heeft jou toch zeker versierd?
Ik ben hier pas iets meer dan een jaar mee bezig. Het is altijd wederzijds chemie wat er plaatsgevonden heeft.
pi_114036760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Spelen andere ''factoren'' mee op dit moment, waardoor ik het niet kan veroorloven dat zij me als desdanig gaat zien ;)
Normaal had ik het niet heel erg gevonden.
Recht voor z'n raap zijn en zo snel mogelijk zodra je ziet dat ze meer wilt. Hoe eerder ze het weet, hoe minder lastig het zal zijn. Maar niet voordat die aantrekkingskracht er is uiteraard.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:26:59 #114
5428 crew  miss_sly
pi_114036806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Nogmaals: ik ben helemaal geen persoonlijk voorvechter van ff3. Hij en ik verschillen in best wel wat standpunten. Ik verzet me wel tegen de allen die ageren op de ene. ;)

Als jij een balletje gooit naar een ander, dan moet je het ook terugverwachten. Ik ben hij die kaatst.
Jij kaatst, nit terug want er was niets, omdat ff dat zelf niet kan ofzo? hij moet beschermd worden? En dan met name tegen mij, want ik ben de grootste slechterik/tegenstander/zeg de ergste dingen?

Nee, ik ben het absoluut niet met je eens. Ik weet best wanneer ik te ver ga, en dat was in dit geval niet zo. Bovendien dacht ik dat mode dan notes uitdeelden, geen laag bij de grondse sneren.

Ik stop met dit topic. Ik heb geen zin me door jou een ff ten onrechte af te laten zeiken.
pi_114036892
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij kaatst, nit terug want er was niets, omdat ff dat zelf niet kan ofzo? hij moet beschermd worden? En dan met name tegen mij, want ik ben de grootste slechterik/tegenstander/zeg de ergste dingen?

Nee, ik ben het absoluut niet met je eens. Ik weet best wanneer ik te ver ga, en dat was in dit geval niet zo. Bovendien dacht ik dat mode dan notes uitdeelden, geen laag bij de grondse sneren.

Ik stop met dit topic. Ik heb geen zin me door jou een ff ten onrechte af te laten zeiken.
Het eerste wat je zegt is meestal op de man. Dan krijg je het meestal wel terug ;)
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:30:50 #116
5428 crew  miss_sly
pi_114036999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het eerste wat je zegt is meestal op de man. Dan krijg je het meestal wel terug ;)
Ik had het tegen Gray, niet tegen jou.
pi_114037019
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nogmaals: je bent niet de enige waarop ik reageerde; de wereld draait niet om jou. ;)

En iemand hoeft niet 'bescherming' nodig te hebben om mijn 'bescherming' te krijgen.

quote:
Dit is niet mijn subforum, ik ga dan niet notes uitdelen. Mijn 'sneer' was niet bedoeld om je te kwetsen, maar om je aandacht te grijpen door het balletje dat je wierp naar firefly3 terug te kaatsen. Vroeger hoorde ik vaak: wie uitdeelt, moet ook incasseren. Of: wie het balletje kaatst, kan het terug verwachten. :)

quote:
Zonde. Ik hoopte op verbetering van je handelen, niet het stoppen ervan. ;(
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:35:55 #118
5428 crew  miss_sly
pi_114037277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Nogmaals: je bent niet de enige waarop ik reageerde; de wereld draait niet om jou. ;)

En iemand hoeft niet 'bescherming' nodig te hebben om mijn 'bescherming' te krijgen.

[..]

Dit is niet mijn subforum, ik ga dan niet notes uitdelen. Mijn 'sneer' was niet bedoeld om je te kwetsen, maar om je aandacht te grijpen door het balletje dat je wierp naar firefly3 terug te kaatsen. Vroeger hoorde ik vaak: wie uitdeelt, moet ook incasseren. Of: wie het balletje kaatst, kan het terug verwachten. :)

[..]

Zonde. Ik hoopte op verbetering van je handelen, niet het stoppen ervan. ;(
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen, maar wel op een eerlijke manier. Dat was dit niet.

Je hebt me niet gekwetst me de woorden An sich, daar sta ik al jaren boven. Ik ben tevreden met wie ik ben en dat verandert echt niet door een opmerking zoals die van jou of van ff, maar ik vind het niet nodig om dergelijk inbeitel wel kwetsend bedoelde opmerkingen te plaatsen.

Ik zou je toch willen vragen welk balletje jij dan zo vreselijk vond, dat je het nodig vond namens hem te kaatsen.
pi_114037428
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen,

Toetjes en inbouwogen. Het wordt steeds gekker hier. _O-

Gray, ben jij mod hier? Zoja, tijd voor topicsluiting m.i. Zonee, ben je gewoon net als elke andere user en hoef je geen "mod-gedrag" te vertonen, dus mag je net zo goed "schelden" als ieder ander.

pi_114037431
Vrouwen houden van drama.

Zelfs hier heb je het bewijs weer. En sommige mannen uiteraard. ;)
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:40:15 #121
5428 crew  miss_sly
pi_114037555
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen,

Toetjes en inbouwogen. Het wordt steeds gekker hier. _O-

Gray, ben jij mod hier? Zoja, tijd voor topicsluiting m.i. Zonee, ben je gewoon net als elke andere user en hoef je geen "mod-gedrag" te vertonen, dus mag je net zo goed "schelden" als ieder ander.
Hahaha, DYAC :D
pi_114037610
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier pas iets meer dan een jaar mee bezig. Het is altijd wederzijds chemie wat er plaatsgevonden heeft.
Ik had het over je eerdere lange relatie die je claimt te hebben gehad.
pi_114037700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Modus het volgende:

[..]

Heb er meerdere gehad. Via via meestal, en ik had wel zelf vooral het initiatief genomen.
pi_114037714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Modus het volgende:

[..]

Zuigend aan de tiet van ma. Verstoten geweest en heel moeilijk opkrabbelend.

Nu durft ie eindelijk vrouwen aan te spreken, kraken wij hem af, de arme drommel. :(

pi_114037733
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zuigend aan de tiet van ma. Verstoten geweest en heel moeilijk opkrabbelend.

Nu durft ie eindelijk vrouwen aan te spreken, kraken wij hem af, de arme drommel. :(
Voordat ik begon had ik al meer dan 10 vrouwen gehad
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:44:16 #126
372037 ikWilSpoilersKunnenLezen
Alleen daarom werd ik lid
pi_114037779
Heb ooit zelf ook zon soortgelijk stuk willen posten om mijn mede fokkers een handje te helpen :') maar ben het niet helemaal met je eens. Looks doen er wel in zekere mate toe, je gedrag en uitstraling ook. En niet elk meisje kun je benaderen zoals je in je OP beschrijft.
pi_114037787
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen, maar wel op een eerlijke manier. Dat was dit niet.
Wat?

En welke sneer spreken we eigenlijk over?

quote:
Je hebt me niet gekwetst me de woorden An sich, daar sta ik al jaren boven. Ik ben tevreden met wie ik ben en dat verandert echt niet door een opmerking zoals die van jou of van ff, maar ik vind het niet nodig om dergelijk inbeitel wel kwetsend bedoelde opmerkingen te plaatsen.
Ik bedoelde het dan ook niet kwetsend, zoals ik al eerder aangaf. ;)

quote:
Ik zou je toch willen vragen welk balletje jij dan zo vreselijk vond, dat je het nodig vond namens hem te kaatsen.
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Wilde slechts even je kritische blik van ff3 afhalen en op mijzelf richten, en dat lukt al enkele reacties lang. Mijn doel is behaald. :7

quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Nope, ben hier gewoon user, maar wil alsnog niet schelden, want dat doe ik uberhaupt niet graag. Beetje uitdagen en spelletjes spelen daarentegen... >:) *)
pi_114037891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Echt niks.
pi_114037914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op je 28e?? _O-

"Al meer dan 10 vrouwen".

Nou nou, dikke player. :')

pi_114037968
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 28e?? _O-

Beter laat dan nooit? Making up for lost time? :D
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:48:46 #131
5428 crew  miss_sly
pi_114038061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat?

En welke sneer spreken we eigenlijk over?

[..]

Ik bedoelde het dan ook niet kwetsend, zoals ik al eerder aangaf. ;)

[..]

Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Wilde slechts even je kritische blik van ff3 afhalen en op mijzelf richten, en dat lukt al enkele reacties lang. Mijn doel is behaald. :7

[..]

Nope, ben hier gewoon user, maar wil alsnog niet schelden, want dat doe ik uberhaupt niet graag. Beetje uitdagen en spelletjes spelen daarentegen... >:) *)
Mijn kritische blik is niet van hem afgeweest, maar aangezien ik niet zit te wachten op nog meer onterechte, niet kwetsend bedoelde opmerkingen die wel zo over kunnen komen (en door ff wel zo bedoeld zijn) heb ik verder niets meer gepost.

Maar ik begrijp dat je jezelf volledig in je recht vindt staan, hoe onbegrijpelijk ook. Verdere communicatie lijkt me dan ook zinloos.
pi_114038068
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 28e?? _O-

Ja, eerder dichter bij de 20, maar one night stands tellen niet echt. En toen was ik 26.
pi_114038157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, eerder dichter bij de 20, maar one night stands tellen niet echt.
Huh? Wat is het nou? Eerst is het meer dan 10 vrouwen (dat zijn er 11, of hooguit 12), dan is het ineens "dichter bij de 20" (dus rond de 15-16). Maar wel of geen ONSjes? Waarom zouden die niet tellen?
Maar wat is je score nu dan? Dichter bij de 220?

pi_114038162
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Echt niks.
Waarom moet je vanuit het extreme uit gaan? Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen.
pi_114038198
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Wat is het nou? Eerst is het meer dan 10 vrouwen (dat zijn er 11, of hooguit 12), dan is het ineens "dichter bij de 20" (dus rond de 15-16). Maar wel of geen ONSjes? Waarom zouden die niet tellen?
Maar wat is je score nu dan? Dichter bij de 220?
We hadden het toch over relaties etc?
pi_114038263
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn kritische blik is niet van hem afgeweest, maar aangezien ik niet zit te wachten op nog meer onterechte, niet kwetsend bedoelde opmerkingen die wel zo over kunnen komen (en door ff wel zo bedoeld zijn) heb ik verder niets meer gepost.
En die zal je dan ook niet hoeven verwachten van mijn zijde. Hoop ze ook niet van jou te zien. :*

quote:
Maar ik begrijp dat je jezelf volledig in je recht vindt staan, hoe onbegrijpelijk ook. Verdere communicatie lijkt me dan ook zinloos.
Stond niet in mijn recht om me zo op te stellen, al dacht ik van jou hetzelfde. Maar gezien de impact die het op je gemaakt heeft bied ik mijn excuses aan voor onbedoeld kwetsende uitspraken. Want dat was niet mijn bedoeling. ;)
pi_114038273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hadden het toch over relaties etc?
Jij hebt tegen de 20 relaties gehad?

Wat noem jij een relatie? :')

Echt, gast, kap nou gewoon. Na 18 topics trollen is het leuk geweest, echt.

pi_114038477
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt tegen de 20 relaties gehad?

Wat noem jij een relatie? :')

Echt, gast, kap nou gewoon. Na 18 topics trollen is het leuk geweest, echt.
Nee, rond de 10 waarvan hele lange en korte relaties. Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen punt.

Dat jullie niet willen geloven dat je als gemiddeld persoon nog veel beter kunt worden met "versieren" is gewoon jullie eigen ego die er tegen vecht.

Ik ben gewoon een normaal persoon hoor, ook al willen jullie zo graag dat ik vroeger iemand was die niemand aansprak en niet bij de maatschappij paste of een tekort had in mijn leven of hebt etc.

Maar dat komt allemaal door onzekerheid vanuit jullie zelf, anders kan je gewoon het topic negeren.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:57:29 #139
5428 crew  miss_sly
pi_114038596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef Gray het volgende:

[..]

En die zal je dan ook niet hoeven verwachten van mijn zijde. Hoop ze ook niet van jou te zien. :*

[..]

Stond niet in mijn recht om me zo op te stellen, al dacht ik van jou hetzelfde. Maar gezien de impact die het op je gemaakt heeft bied ik mijn excuses aan voor onbedoeld kwetsende uitspraken. Want dat was niet mijn bedoeling. ;)
Ik heb dat deze avond ook absoluut niet gedaan, dus vandaar dat ik zo heftig reageerde. Je hete eerder, veel subtieler, ergens op gewezen, en dat heb ik ter harte genomen.

Dank je voor je excuses.
pi_114038601
Altijd maar dat gezoek naar een tekort in mijn leven of vroeger, om zelf jullie eigen wereldbeeldje te kunnen bevestigen dat jullie "goed bezig zijn" :D Grappig hoeveel energie de hersenen willen gebruiken om te voorkomen om NOG meer energie te moeten gebruiken om te veranderen als persoon.

Mensen noemden mij een soort van jehova, maar dat zijn jullie zelf als jullie niet nieuwe dingen proberen en alles in de praktijk uittesten.
pi_114038626
Go try and find out is mijn motto.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:58:39 #142
5428 crew  miss_sly
pi_114038658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef firefly3 het volgende:
Altijd maar dat gezoek naar een tekort in mijn leven of vroeger, om zelf jullie eigen wereldbeeldje te kunnen bevestigen dat jullie "goed bezig zijn" :D Grappig hoeveel energie de hersenen willen gebruiken om te voorkomen om NOG meer energie te moeten gebruiken om te veranderen als persoon.

Mensen noemden mij een soort van jehova, maar dat zijn jullie zelf als jullie niet nieuwe dingen proberen en alles in de praktijk uittesten.
Niet iedereen heeft het gevoel te hoeven veranderen als persoon.
pi_114038660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, rond de 10 waarvan hele lange en korte relaties. Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen punt.

Dat jullie niet willen geloven dat je als gemiddeld persoon nog veel beter kunt worden met "versieren" is gewoon jullie eigen ego die er tegen vecht.

Ik ben gewoon een normaal persoon hoor, ook al willen jullie zo graag dat ik vroeger iemand was die niemand aansprak en niet bij de maatschappij paste of een tekort had in mijn leven of hebt etc.

Maar dat komt allemaal door onzekerheid vanuit jullie zelf, anders kan je gewoon het topic negeren.
Heb het al vaker geuit, maar je laat je regelmatig door je eigen ego verblinden. Het is namelijk dát ego dat je die getallen laat delen, dat je uberhaupt dit topic liet aanmaken, zo is mij later gebleken. Kan fout zitten natuurlijk...
pi_114038728
quote:

[..]

Mijn ego..... Ik... verzet...... mmmmee...... hnnnnnggggg....
pi_114038742
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is een bewuste zet die je moet nemen, niet op gevoel. Je gevoel zegt namelijk nooit dat je moet veranderen, want de hersenen willen lui zijn zoals ik al zei.
pi_114038835
quote:
En weer niks concreets. Rond de 10. 9? 8? 11? Wat is bij jou een hele lange relatie en wat een korte?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:01:11 #147
pi_114038847
oja idereen op fok heeft natuurlijk op zijn 25e al meer dan 20 vrouwen geneukt :')
pi_114038891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb het al vaker geuit, maar je laat je regelmatig door je eigen ego verblinden. Het is namelijk dát ego dat je die getallen laat delen, dat je uberhaupt dit topic liet aanmaken, zo is mij later gebleken. Kan fout zitten natuurlijk...
Wil gewoon duidelijk maken dat ik gewoon als standaard persoon begonnen ben en informatie doorgeven.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 23:01:57 #149
5428 crew  miss_sly
pi_114038902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is een bewuste zet die je moet nemen, niet op gevoel. Je gevoel zegt namelijk nooit dat je moet veranderen, want de hersenen willen lui zijn zoals ik al zei.
Nee hoor. Mijn ervaring heeft me geleerd dat mijn gevoel een goede graadmeter is en heeft me ook al menig veranderings- en verbeterproces laten doormaken.
pi_114038969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef Modus het volgende:

[..]

En weer niks concreets. Rond de 10. 9? 8? 11? Wat is bij jou een hele lange relatie en wat een korte?
Stop het analyseren en het zoeken. Het slaat nergens op, en het is niet dat ik alles heb opgeschreven.
pi_114039050
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn ervaring heeft me geleerd dat mijn gevoel een goede graadmeter is en heeft me ook al menig veranderings- en verbeterproces laten doormaken.
Ik heb het over grote veranderingen, niet die dingetjes die jij bedoelt waarschijnlijk.
pi_114039120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Stop het analyseren en het zoeken. Het slaat nergens op, en het is niet dat ik alles heb opgeschreven.
De lengte van je relaties heb je nog niet opgeschreven, nee. Nou, vooruit met de goat.
pi_114039185
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Disorder het volgende:

[..]

De lengte van je relaties heb je nog niet opgeschreven, nee. Nou, vooruit met de goat.
Al 2 of 3x in de reeksen. Dit is een herhaling van een analysering die al geweest is. :')
pi_114039230
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Al 2 of 3x in de reeksen. Dit is een herhaling van een analysering die al geweest is. :')
Wat is het fucking punt nou? Mensen zijn nieuwsgierig.
pi_114039259
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb dat deze avond ook absoluut niet gedaan, dus vandaar dat ik zo heftig reageerde. Je hete eerder, veel subtieler, ergens op gewezen, en dat heb ik ter harte genomen.

Dank je voor je excuses.
Zand erover? O-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Denk dat we dat vaker willen dan willen toegeven. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hmmm, het ligt nog net wat genuanceerder denk ik. Gevoel zegt aan de ene kant juist dat het niet helemaal goed voelt hoe je je gedraagt of voordoet, of plaatst in de wereld. Aan de andere kant maakt het je angstig wanneer je daar iets aan veranderen wil. Gemak wil dat je geen actie onderneemt, die je aanvankelijk rationaliseert, om laat jezelf af te vragen waarom je in vredesnaam geen actie ondernam.

Juist dat binaire denken van wel of niet lijkt het zo lastig te maken dat uiteindelijk geen verbetering optreedt. Vaak genoeg op je bek gaan, door bijvoorbeeld (overdreven) veel acties te ondernemen (zoals jij met vrouwen benaderen doet) laat je uiteindelijk inzien dat het denken in zijn geheel je remt, niet het ja of nee-denken. Nog later besef je dat uberhaupt de hele actie niet belangrijk meer is, maar je het op zijn beloop laat. Mocht je een leuke vrouw tegenkomen, dan zal je daar in volledige vrijheid mee omgaan. Zonder verwachtingen, gedachten en oordelen, maar met plezier en genot van elk moment dat je met haar beleeft.

Ik denk dat je die tweede fase nog gaat mee maken, gezien je huidige ontwikkeling, maar wie weet. :)
pi_114039263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat is het fucking punt nou? Mensen zijn nieuwsgierig.
Vele jaren totaan een aantal weken/maanden. Net zoals elk ander mens.
pi_114039367
Grappig; miss_sly en ik hebben samen zo'n 40 jaar date-ervaring (nee, niet met elkaar :P ) maar "masterplayer" firefly vertelt wel even hoe we fout bezig zijn. _O- _O-

pi_114039399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
oja idereen op fok heeft natuurlijk op zijn 25e al meer dan 20 vrouwen geneukt :')
Genoeg wel, anderen totaal niet, en een ander deel zal nooit toegeven hoeveel.
pi_114039421
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Zand erover? O-)

[..]

Denk dat we dat vaker willen dan willen toegeven. :{

[..]

Hmmm, het ligt nog net wat genuanceerder denk ik. Gevoel zegt aan de ene kant juist dat het niet helemaal goed voelt hoe je je gedraagt of voordoet, of plaatst in de wereld. Aan de andere kant maakt het je angstig wanneer je daar iets aan veranderen wil. Gemak wil dat je geen actie onderneemt, die je aanvankelijk rationaliseert, om laat jezelf af te vragen waarom je in vredesnaam geen actie ondernam.

Juist dat binaire denken van wel of niet lijkt het zo lastig te maken dat uiteindelijk geen verbetering optreedt. Vaak genoeg op je bek gaan, door bijvoorbeeld (overdreven) veel acties te ondernemen (zoals jij met vrouwen benaderen doet) laat je uiteindelijk inzien dat het denken in zijn geheel je remt, niet het ja of nee-denken. Nog later besef je dat uberhaupt de hele actie niet belangrijk meer is, maar je het op zijn beloop laat. Mocht je een leuke vrouw tegenkomen, dan zal je daar in volledige vrijheid mee omgaan. Zonder verwachtingen, gedachten en oordelen, maar met plezier en genot van elk moment dat je met haar beleeft.

Ik denk dat je die tweede fase nog gaat mee maken, gezien je huidige ontwikkeling, maar wie weet. :)
Dat heb ik momenteel ook hoor. Maar tegelijk is er altijd iets nieuws om uit te proberen, want de wereld is oneindig complex en variabel.
pi_114039539
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef El_Matador het volgende:
Grappig; miss_sly en ik hebben samen zo'n 40 jaar date-ervaring (nee, niet met elkaar :P ) maar "masterplayer" firefly vertelt wel even hoe we fout bezig zijn. _O- _O-
Je bent helemaal niet "bezig". Je doet het zelfde riedeltje over en over totdat je dood bent. Je zit in een sleur. Koppel je totaal los en probeer vanalles.
pi_114039642
Als je een aantal lange relaties hebt gehad dan kom je niet snel aan hoge aantallen. Maar heb je het wel bizar vaak gedaan
pi_114039699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat heb ik momenteel ook hoor. Maar tegelijk is er altijd iets nieuws om uit te proberen, want de wereld is oneindig complex en variabel.
Ik hoop dat je uiteindelijk die oneindig complexe en variabele wereld in een enkel persoon zal tegenkomen en elk moment samen iets nieuws brengt. O+
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 23:13:17 #163
5428 crew  miss_sly
pi_114039787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het over grote veranderingen, niet die dingetjes die jij bedoelt waarschijnlijk.
De dingetjes die jij bedoelt?

Wat zou ik bedoelen, dan? Jij kunt kennelijk heel goed voor anderen denken, dus vertel het me eens.
pi_114039940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik hoop dat je uiteindelijk die oneindig complexe en variabele wereld in een enkel persoon zal tegenkomen en elk moment samen iets nieuws brengt. O+
Je bent "verliefd". Kijk uit dat je niet van houden van naar wanhoop gaat ;)
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 23:15:56 #165
5428 crew  miss_sly
pi_114039968
quote:
Goede analyse :P
pi_114039969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vanwaar deze angst toch steeds? Bij verliefd zijn hoort ook dat je soms wanhopig bent. Volstrekt normaal.
pi_114039981
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De dingetjes die jij bedoelt?

Wat zou ik bedoelen, dan? Jij kunt kennelijk heel goed voor anderen denken, dus vertel het me eens.
Zal ik het zo zeggen: Mensen veranderen niet zomaar. Je doet alsof het even je gevoel volgen is en dat je opeens anders bent.
pi_114040040
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben niet verliefd op iemand hoor. :)
pi_114040092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben niet verliefd op iemand hoor. :)
Ik kan ook gek zijn op een vrouw hoor, maar tegelijkertijd besef ik ook dat de wereld oneindig variabel is.

Je kunt beiden wereld tegelijk pakken zeg maar.
pi_114040156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kan ook gek zijn op een vrouw hoor, maar tegelijkertijd besef ik ook dat de wereld oneindig variabel is.

Nope. Als je bedoelt dat je van verschillende vrouwen tegelijk kunt 'genieten' en dan wel een diepe band op kunt bouwen zit je er flink naast.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 23:19:17 #171
5428 crew  miss_sly
pi_114040167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zal ik het zo zeggen: Mensen veranderen niet zomaar. Je doet alsof het even je gevoel volgen is en dat je opeens anders bent.
Nee, dat doe ik niet. Jij zegt dat je gevoel nooit zegt dat je moet veranderen, en dat bestrijd ik, omdat ik anders ervan heb. Veranderen op zichzelf is niet gemakkelijk en dat kost energie en tijd, maar de aanzet kan wel,degelijk vanuit je gevoel komen :)

Maar je geeft weer geen antwoord. Welke dingetjes bedoel ik dan volgens jou?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:22:18 #172
379598 ninkienonk
dinkieknonk
pi_114040354
Ik denk dat vrouwen het erg onaantrekkelijk vinden als je zo obsessief bezig bent (laat dit topic maar zien aan je toekomstige vriendin), oppervlakkig leven krijg je zo.
pi_114040367
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die twee wereld zijn dezelfde. Dat is een inzicht dat ik je toewens om ooit te krijgen. Je lijkt al wel dat pad te belopen, al lijk je nog niet te kijken naar de wereld waar dat pad in ligt. :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:28:08 #174
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114040692
Firefly, zou het kunnen dat je met deze manier alleen een bepaald type dames zou versieren, of zou iedereen hier voor vallen?

Ik heb sterk het idee, dat de zaken die hier gepost worden ten eerste onrecht zouden doen aan mij als persoon, en mij ten tweede het mij niet het slag dames zou 'opleveren' die ik wel leuk vindt....
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_114040715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent helemaal niet "bezig". Je doet het zelfde riedeltje over en over totdat je dood bent. Je zit in een sleur. Koppel je totaal los en probeer vanalles.
Menneke toch... Afgelopen zaterdag ging het iets verder dan "vingeren op de dansvloer".

Denk toch niet dat je anderen kent. En mij al helemaal niet.

Jouw probleem is dat je jezelf helemaal niet kent. Wellicht ben je daarmee bezig, maar mijns inziens op een verkeerde want obsessieve, bijna drugsverslaafde manier. :')

pi_114041090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nope. Als je bedoelt dat je van verschillende vrouwen tegelijk kunt 'genieten' en dan wel een diepe band op kunt bouwen zit je er flink naast.
Nope. Het kan, leer het.
pi_114041161
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet. Jij zegt dat je gevoel nooit zegt dat je moet veranderen, en dat bestrijd ik, omdat ik anders ervan heb. Veranderen op zichzelf is niet gemakkelijk en dat kost energie en tijd, maar de aanzet kan wel,degelijk vanuit je gevoel komen :)

Maar je geeft weer geen antwoord. Welke dingetjes bedoel ik dan volgens jou?
Denk niet dat je dezelfde verandering bedoelt als ik, dat je uit je comfort zone gaat etc. Want als je uit je comfort zone gaat , ga je tegen je gevoel in namelijk. Anders heet het geen comfort zone meer :+

Dingetjes in het algemeen, ik doel dus op het verkleinwoordje, dus dat het iets kleins is.
pi_114041163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope. Het kan, leer het.
Waarom? Misschien hebben anderen daar helemaal geen behoefte aan. Waarom zouden ze dat dan "moeten kunnen/leren"? :')

pi_114041232
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Die twee wereld zijn dezelfde. Dat is een inzicht dat ik je toewens om ooit te krijgen. Je lijkt al wel dat pad te belopen, al lijk je nog niet te kijken naar de wereld waar dat pad in ligt. :)
Je bent teveel op de liefde/romantische toer :D
pi_114041258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef firefly3 het volgende:
Dingetjes in het algemeen, ik doel dus op het verkleinwoordje, dus dat het iets kleins is.
Ah, lekker duidelijk weer. :+.
pi_114041273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
Firefly, zou het kunnen dat je met deze manier alleen een bepaald type dames zou versieren, of zou iedereen hier voor vallen?

Ik heb sterk het idee, dat de zaken die hier gepost worden ten eerste onrecht zouden doen aan mij als persoon, en mij ten tweede het mij niet het slag dames zou 'opleveren' die ik wel leuk vindt....
Alle soorten types komen op je af. Er valt geen speld aan vast te knopen.
pi_114041336
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Menneke toch... Afgelopen zaterdag ging het iets verder dan "vingeren op de dansvloer".

Denk toch niet dat je anderen kent. En mij al helemaal niet.

Jouw probleem is dat je jezelf helemaal niet kent. Wellicht ben je daarmee bezig, maar mijns inziens op een verkeerde want obsessieve, bijna drugsverslaafde manier. :')
Slap geouwehoer eromheen. Vertel dan
pi_114041357
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? Misschien hebben anderen daar helemaal geen behoefte aan. Waarom zouden ze dat dan "moeten kunnen/leren"? :')
Omdat het ooit weleens handig kan zijn
pi_114041373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Teveel nog wel. Mag Gray dat misschien zelf bepalen?

Een jehova is nog minder irritant dan jij.

Het ergste is; je bent volledig van jezelf overtuigd. Dat ga je een keer keihard tegenkomen. Welkom in de bad comfort zone.

pi_114041432
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Slap geouwehoer eromheen. Vertel dan
Ik vertel genoeg details hier. Meer dan wie ook.

Laat jij eerst maar eens foto's van jezelf en je "veroveringen" zien, dan praten we verder.

pi_114041489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat het ooit weleens handig kan zijn
Ja, en?

Als je leeft in het moment, denk je helemaal niet aan dat "ooit".

pi_114041494
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laat jij eerst maar eens foto's van jezelf en je "veroveringen" zien, dan praten we verder.
Al gedaan, been there done that. Het gaat weer over mij als persoon, niet over de acties _O-
pi_114041548
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en?

Nu leef ik niet in het moment, volg ik niet mijn gevoel en ben ik niet expressief.
pi_114041600
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Liefde is de basis waarop zowel jij als ik draaien. We beleven het alleen op een andere wijze. ;)
pi_114041677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Liefde is de basis waarop zowel jij als ik draaien. We beleven het alleen op een andere wijze. ;)
Niet echt mee eens.
pi_114041746
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

+1
pi_114041821
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het ergste is; je bent volledig van jezelf overtuigd. Dat ga je een keer keihard tegenkomen. Welkom in de bad comfort zone.
Dat denk ik ook. Op het moment lijkt juist die sterke overtuiging een gevoel van vrijheid te geven, maar ook dat zal onvoldoende blijken. Het is vorm van controle, of macht, die je eigenlijk niet hebt.

quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en?

Dat ooit bestaat nog helemaal niet. Je kan nooit anders leven dan in het moment. Niet in het moment leven is niet leven, maar projecteren; leven in een toekomst die wellicht nooit komt. ;)
pi_114041864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet echt mee eens.
Waarom niet?
pi_114041991
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik draai meer op mezelf, meer out of the box thinking imho.
pi_114042062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik draai meer op mezelf, meer out of the box thinking imho.
Wie is die zelf waar jij op draait? Welke box denk je buiten?
pi_114042231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Wie is die zelf waar jij op draait? Welke box denk je buiten?
Je kunt net zoveel liefde geven en nemen als dat je zelf wilt. Het is allemaal abstract en maakt allemaal niet uit. Je kunt ook zonder of heel veel nodig hebben.
pi_114042500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt net zoveel liefde geven en nemen als dat je zelf wilt. Het is allemaal abstract en maakt allemaal niet uit. Je kunt ook zonder of heel veel nodig hebben.
Je kunt ook happy zijn met de huidige situatie zonder per se in de supermarkt vrouwen te hoeven vingeren.

Oh nee, dat niet, want als je dat niet wil, krijg je een reprimande dan wel veroordeling van wie je bent van firefly. :')

pi_114042537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Liefde noemen ze niet voor niets blind, onvoorwaardelijk. Dat kan je niet in een hokje vangen, of doseren naar wens. Denken dat het wel zo is is een trucje van het ego om je niet open te stellen (en dus kwetsbaar op te stellen) voor het ontvangen en geven van liefde. Gedachten zijn beperkt, iets wat je zelf ook al inziet, en toepast in het charmeren.
pi_114042612
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kunt ook happy zijn met de huidige situatie zonder per se in de supermarkt vrouwen te hoeven vingeren.

Oh nee, dat niet, want als je dat niet wil, krijg je een reprimande dan wel veroordeling van wie je bent van firefly. :')
Wedden dat als er een super leuke vrouw voor je staat in de supermarkt en in je oor fluistert of je mee zou gaan naar een opslagruimte om haar te vingeren dat je het vast wel zou doen?
pi_114042700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Liefde noemen ze niet voor niets blind, onvoorwaardelijk. Dat kan je niet in een hokje vangen, of doseren naar wens. Denken dat het wel zo is is een trucje van het ego om je niet open te stellen (en dus kwetsbaar op te stellen) voor het ontvangen en geven van liefde. Gedachten zijn beperkt, iets wat je zelf ook al inziet, en toepast in het charmeren.
Je kunt het wel zien vanuit een ander perspectief, waarbij je jezelf zeg maar van bovenaf ziet. Gevoelens zijn overigens daadwerkelijk te versterken/verzwakken en te veranderen.
pi_114042716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wedden dat als er een super leuke vrouw voor je staat in de supermarkt en in je oor fluistert of je mee zou gaan naar een opslagruimte om haar te vingeren dat je het vast wel zou doen?
Vingeren is me teveel comfort zone.

Ass to mouth. :9

pi_114042788
quote:
Alsof 40 jaar ervaring wat zegt... Maar Firefly zit hier ook zwaar uit z'n nek te lullen.
pi_114042810
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vingeren is me teveel comfort zone.

Ass to mouth. :9
Wel grappig eigenlijk, we staan met z'n allen wel open als een super leuke vrouw zich zo open stelt in zo'n lastige situatie zoals in de supermarkt, en gaan we wel met haar mee. Maar om zelf zo open te staan om zoiets tegen haar te zeggen, is een heel ander verhaal. Dan komen de angsten en overwegingen tevoorschijn of we wel zo moeten handelen naar ons gevoel en of ons gevoel dan wel de juiste is.
pi_114042884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel grappig eigenlijk, we staan met z'n allen wel open als een super leuke vrouw zich zo open stelt in zo'n lastige situatie zoals in de supermarkt, en gaan we wel met haar mee. Maar om zelf zo open te staan om zoiets tegen haar te zeggen, is een heel ander verhaal. Dan komen de angsten en overwegingen tevoorschijn of we wel zo moeten handelen naar ons gevoel en of ons gevoel dan wel de juiste is.
Gast, je snapt er weer es niks van. _O-

pi_114042935
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast, je snapt er weer es niks van. _O-
Het is wel zo. Net zoals dat jij "dansen gebruikt" om een vrouw te kunnen "versieren". Waarom niet gelijk pakken?
pi_114043001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt het wel zien vanuit een ander perspectief, waarbij je jezelf zeg maar van bovenaf ziet.
Yup, heel rustgevend. :Y

quote:
Gevoelens zijn overigens daadwerkelijk te versterken/verzwakken en te veranderen.
Nergens voor nodig. Ze zijn een deel van hoe je de wereld ervaart. Die toelaten voor wat ze zijn, onbevooroordeeld, zonder oordelen, is de wereld accepteren en het ego dat daarin leeft. :)
pi_114043011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is wel zo. Net zoals dat jij "dansen gebruikt" om een vrouw te kunnen "versieren". Waarom niet gelijk pakken?
Ik heb het je net verteld. :')

Ok, niet in de supermarkt.

pi_114043068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Yup, heel rustgevend. :Y

[..]

Nergens voor nodig. Ze zijn een deel van hoe je de wereld ervaart. Die toelaten voor wat ze zijn, onbevooroordeeld, zonder oordelen, is de wereld accepteren en het ego dat daarin leeft. :)
Op het moment moet je ze niet veranderen maar juist door je heen laten gaan. Maar het is wel goed om bijvoorbeeld een goede nachtrust te hebben om je gevoelens tot rust te laten komen of niet teveel op negatieve dingen te concentreren zoals slecht weer of een verkoudheid. Zo bestuur je je emoties zonder het te forceren.
pi_114043102
Dit ga ik morgen eens lezen.

Snachts de actieve topiclijst doorbladeren, zo vind je nog eens wat :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:16:24 #210
pi_114043303
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Genoeg wel, anderen totaal niet, en een ander deel zal nooit toegeven hoeveel.
laten maar even buiten beschouwing hoe ze er uit zagen dan :')
pi_114043349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op het moment moet je ze niet veranderen maar juist door je heen laten gaan. Maar het is wel goed om bijvoorbeeld een goede nachtrust te hebben om je gevoelens tot rust te laten komen of niet teveel op negatieve dingen te concentreren zoals slecht weer of een verkoudheid.
Wanneer je jezelf zonder oordelen ervaart stromen die gevoelens door je heen. Goede of slechte gevoelens bestaan dan niet meer, slechts gevoelens. Dat geeft een ervaring van vrede die heerlijk is om te delen, omdat die resoneren kan bij een ander, en je met en voor elkaar kan versterken. Ook goede en slechte gevoelens komen daarbij kijken, wat een pure uiting is van wat jouw persoonlijkheid/ego is. Die vrede is liefde: ongebonden, vrij, onbeperkt en onvoorwaardelijk.
pi_114043423
Dansen om een vrouw te versieren? Lol, zo'n oude semi-homo die met zijn te hoog opgehezen broek en vrouwelijke heup bewegingen de cha-cha-cha dansen _O-
pi_114043572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:16 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:

[..]

laten maar even buiten beschouwing hoe ze er uit zagen dan :')
De vrouwen waarmee ik was vond ik stuk voor stuk mooi, al verschilden ze wel van elkaar. :)
pi_114043653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanneer je jezelf zonder oordelen ervaart stromen die gevoelens door je heen. Goede of slechte gevoelens bestaan dan niet meer, slechts gevoelens. Dat geeft een ervaring van vrede die heerlijk is om te delen, omdat die resoneren kan bij een ander, en je met en voor elkaar kan versterken. Ook goede en slechte gevoelens komen daarbij kijken, wat een pure uiting is van wat jouw persoonlijkheid/ego is. Die vrede is liefde: ongebonden, vrij, onbeperkt en onvoorwaardelijk.
En toch kan je je richten op de slechte of leuke dingen van het moment, zonder erover te oordelen van je huidige gevoelens, maar door als een ingebouwde automatisme je aandacht op het leukste te richten.

Het bewust (her)programmeren van je gedrag naar je onbewustzijn kan je vele voordelen op leveren op hoe je alles om je heen ziet en voelt.
pi_114043690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:23 schreef Gray het volgende:

[..]

De vrouwen waarmee ik was vond ik stuk voor stuk mooi, al verschilden ze wel van elkaar. :)
Mijn vriendinnen waren ook mooi, maar ik heb ook wel dronken ONSjes gehad die ik niet aan mijn ouders zou voorstellen... :@

pi_114043709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:19 schreef Cockwhale het volgende:
Dansen om een vrouw te versieren? Lol, zo'n oude semi-homo die met zijn te hoog opgehezen broek en vrouwelijke heup bewegingen de cha-cha-cha dansen _O-
Salsa, merengue, vallenato, reggaeton. :9

pi_114043745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En toch kan je je richten op de slechte of leuke dingen van het moment, zonder erover te oordelen van je huidige gevoelens, maar door als een ingebouwde automatisme je aandacht op het leukste te richten.

Het bewust (her)programmeren van je gedrag naar je onbewustzijn kan je vele voordelen op leveren op hoe je alles om je heen ziet en voelt.
Zeker, dat is ook waar mijn tekst op doelde. :Y

Het verandert alleen niets aan hoe onze realiteit in elkaar steekt en de gebrekkige wijze waarop wij deze lijken te ervaren. ;)
pi_114043959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Zeker, dat is ook waar mijn tekst op doelde. :Y

Het verandert alleen niets aan hoe onze realiteit in elkaar steekt en de gebrekkige wijze waarop wij deze lijken te ervaren. ;)
Dat is waar :Y
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 07:27:49 #219
5428 crew  miss_sly
pi_114048088
quote:

[..]

Denk niet dat je dezelfde verandering bedoelt als ik, dat je uit je comfort zone gaat etc. Want als je uit je comfort zone gaat , ga je tegen je gevoel in namelijk. Anders heet het geen comfort zone meer :+

Je leest weer niet goed of niet begrijpend. Nog een keer dan: je gevoel kan zeker de aanzet geven tot verandering, mdat je gevoel je duidelijk kan maken dat verandering nodig is. Het veranderingsproces kost energie en tijd, en daaronder kan zeker vallen dat je jezelf dwingt uit je comfort zone te stappen.

Jij doelt inderdaad neerbuigend op iets kleins. Je kijkt neer op andere mensen en probeert dat op een dergelijke manier te uiten. Maar denk je werkelijk dat iemand 40 kan worden zonder noemenswaardige problemen, veranderingen, levenservaringen?
pi_114048152
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je leest weer niet goed of niet begrijpend. Nog een keer dan: je gevoel kan zeker de aanzet geven tot verandering, mdat je gevoel je duidelijk kan maken dat verandering nodig is. Het veranderingsproces kost energie en tijd, en daaronder kan zeker vallen dat je jezelf dwingt uit je comfort zone te stappen.

Jij doelt inderdaad neerbuigend op iets kleins. Je kijkt neer op andere mensen en probeert dat op een dergelijke manier te uiten. Maar denk je werkelijk dat iemand 40 kan worden zonder noemenswaardige problemen, veranderingen, levenservaringen?
Geef dan even een voorbeeld in jouw geval?
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 07:41:48 #221
5428 crew  miss_sly
pi_114048171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geef dan even een voorbeeld in jouw geval?
Op zich ben ik daar nooit te beroerd voor, maar ik voel geen enkele behoefte me open op te stellen tegenover jou, aangezien jij zelf angstvallig alle persoonlijke informatie achterwege laat. Dus nee, ik geef geen voorbeeld. Geloof me nou maar gewoon :)
pi_114048397
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op zich ben ik daar nooit te beroerd voor, maar ik voel geen enkele behoefte me open op te stellen tegenover jou, aangezien jij zelf angstvallig alle persoonlijke informatie achterwege laat. Dus nee, ik geef geen voorbeeld. Geloof me nou maar gewoon :)
Vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen en volgen hun gevoel wel eerder. Maar of je veranderd bent naar een vrouwen "versierder" en dingen geleerd hebt om vrouwen te "versieren" betwijfel ik ;) En daar gaat het topic over.
pi_114048440
Om het grof te zeggen:

Het emotionele geouwehoer in het topic wil ik omzetten in een praktisch bundel waar mensen wat aan hebben en eerder resultaat krijgen of vermeerderen. En een vermeerdering van resultaat heb je veel eerder als je keer op keer direct keuzes bewust maakt. Dan kom je in een versnelling terecht
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:30:12 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114048649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:08 schreef firefly3 het volgende:
Om het grof te zeggen:

Het emotionele geouwehoer in het topic wil ik omzetten in een praktisch bundel waar mensen wat aan hebben en eerder resultaat krijgen of vermeerderen. En een vermeerdering van resultaat heb je veel eerder als je keer op keer direct keuzes bewust maakt. Dan kom je in een versnelling terecht
Dat zou tijd worden, hoe denk je dat aan te gaan pakken?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_114048791
Als je een vrouw ziet, ga niet denken over "het juiste moment". Het juiste moment is dan al waarschijnlijk geweest. Ga ook altijd voor de vrouw als ze in een groep staat. Spreek haar als eerste aan. Praktische dingetjes: bel haar meteen zodat ze ook jouw nr heeft en kom op plekken waar veel vrouwen zijn.
pi_114048932
Ontwikkel een stem die je luid kunt opzetten, handig voor in een club en vrouwen op afstand. Altijd voor de nr, fb sucks. Tweede afspraakjes door de weeks en zondag.
pi_114049035
En als klap op de vuurpijl: verleg je eigen grenzen en groei door voor de knapste vrouw te gaan in heel de club ongeacht wat de situatie in het moment is. Ga er vanuit dat je haar al hebt. Durf je zo te voelen
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:01:58 #228
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114049196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:55 schreef firefly3 het volgende:
En als klap op de vuurpijl: verleg je eigen grenzen en groei door voor de knapste vrouw te gaan in heel de club ongeacht wat de situatie in het moment is. Ga er vanuit dat je haar al hebt. Durf je zo te voelen
Hoezo? Je staat toch los van het resultaat?
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:28:26 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114049774
quote:

[..]

dat doe jij ook niet, want toen ik he uitbodigde om met mij op stap tegaan kam je met de gekste "regeltjes" en toen bleek dat ik met alles akkoord ging haakte je af.

Op dat moment had je uit je comfort zone kunnen stappen, kunnen groeien als mens, kunnen leren van de complexe wereld. In het moment leven en jaja daar is die dan, leven in het moment!

Maar ja, jij durfd niet en dat wuif je weg als, ik heb geen zin.

Lekker he knul, die comfort zone :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:38:07 #230
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114049972
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat doe jij ook niet, want toen ik he uitbodigde om met mij op stap tegaan kam je met de gekste "regeltjes" en toen bleek dat ik met alles akkoord ging haakte je af.

Op dat moment had je uit je comfort zone kunnen stappen, kunnen groeien als mens, kunnen leren van de complexe wereld. In het moment leven en jaja daar is die dan, leven in het moment!

Maar ja, jij durfd niet en dat wuif je weg als, ik heb geen zin.

Lekker he knul, die comfort zone :*
Regeltjes?
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:54:09 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114050360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:38 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Regeltjes?
Uit mijn hoofd,

Geen drank, geen club waar je bekende tegen kan komen, enz enz maar na alles prima gezegt te hebben haakte hij af met de reden "we kunnen niet eens op het forum goed met elkaar omgaan, dus stappen ook niet"
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 10:04:45 #232
5428 crew  miss_sly
pi_114050642
Nou ja, op zich heeft hij daar wel een punt. Ik zou ook niet graag op stap gaan me iemand waarmee ik het niet kan vinden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:55:40 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114052289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, op zich heeft hij daar wel een punt. Ik zou ook niet graag op stap gaan me iemand waarmee ik het niet kan vinden.
Je mag je omgeving toch je toch niet laten beinvloeden? Je moet toch tegen je gevoel in gaan? Je moet toch in het moment leven?

Het is een simpel zwak excuus om niet te gaan. Hij is al met mensen op stap geweest. Echter zijn dat sociaal onbandige en onzekere users. In mijn ogen puur om zich te bewijzen.

Met een sociaal sterk persoon durft hij niet. Te bang om door de mand te vallen. Meerdere sociaal sterke mensen hebben hem uitgenodigt om op stap te gaan. Maar dit doet hij niet.

Teven heb ik aangegeven dat ik open sta voor alles. Ik ben van mening dat zijn manier van versieren niet veel tot bijna geen succes zal opleveren. Maar laat het maar zien, ik ben wel benieuwd. En als het wel blijkt te werken sta ik voor alles open.
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:05:21 #234
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114052536
Ik denk dat firefly zijn manier (ofwel rsd) wel in bepaalde mate werkt.

Waarom? Omdat het (onzekere) mensen aanzet tot actie, om toch telkens te doen wat je normaal niet doet. Zo doe je ervaring op, en zul je eerder succes hebben met (bepaalde) dames.

Persoonlijk vind ik alleen de achterliggende fixatie op vrouwen en het doel om zoveel vrouwen in bed te krijgen verwerpelijk, omdat het vrouwen als object neerzet i.p.v. personen. (maar dat is persoonlijk) Daarnaast denk ik dat het inderdaad aanspreekt bij sociaal onhandige en onzekere personen, met daarbij wel dat het een opvulling probeert aan te reiken voor een gat wat op deze manier niet te vullen is.

Die ene dame is dus nooit genoeg, want er loopt altijd 'iets beters' rond. Dat is tegelijkertijd de objectivering van de vrouw alsook het opvullen van het gat wat die dame ervoor ook niet kon opvullen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Murvgeslagen op 11-07-2012 11:13:26 ]
pi_114053366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat firefly zijn manier (ofwel rsd) wel in bepaalde mate werkt.

Waarom? Omdat het (onzekere) mensen aanzet tot actie, om toch telkens te doen wat je normaal niet doet. Zo doe je ervaring op, en zul je eerder succes hebben met (bepaalde) dames.

Persoonlijk vind ik alleen de achterliggende fixatie op vrouwen en het doel om zoveel vrouwen in bed te krijgen verwerpelijk, omdat het vrouwen als object neerzet i.p.v. personen. (maar dat is persoonlijk) Daarnaast denk ik dat het inderdaad aanspreekt bij sociaal onhandige en onzekere personen, met daarbij wel dat het een opvulling probeert aan te reiken voor een gat wat op deze manier niet te vullen is.

Die ene dame is dus nooit genoeg, want er loopt altijd 'iets beters' rond. Dat is tegelijkertijd de objectivering van de vrouw alsook het opvullen van het gat wat die dame ervoor ook niet kon opvullen.
Ben het helemaal met je eens. Met de technieken is niks mis. De manier waarop sommige mensen er gebruik van maken daar in tegen. Het lijkt bijna wraak voor het verleden waar in ze door vrouwen niet gewaardeerd werden.
pi_114060479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
Persoonlijk vind ik alleen de achterliggende fixatie op vrouwen en het doel om zoveel vrouwen in bed te krijgen verwerpelijk, omdat het vrouwen als object neerzet i.p.v. personen. (maar dat is persoonlijk)
Neehoor, als ik met vrouwen het bed in wil duiken, wil ik ook dat ze persoonlijk leuk zijn. Er zijn trouwens genoeg vrouwen die alleen willen neuken, en verder niks. Dus hoezo object?

En verder, mannen moeten nou eenmaal neuken, en anders trek je jezelf af. Je kan er niet omheen, iets met voorplantingsdrang.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:25:42 #237
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114061115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Neehoor, als ik met vrouwen het bed in wil duiken, wil ik ook dat ze persoonlijk leuk zijn. Er zijn trouwens genoeg vrouwen die alleen willen neuken, en verder niks. Dus hoezo object?

En verder, mannen moeten nou eenmaal neuken, en anders trek je jezelf af. Je kan er niet omheen, iets met voorplantingsdrang.
Ik heb het niet over jou, dus dat scheelt ;)

Mensen willen dat inderdaad, maar mensen willen ook eten en rusten. Feit is dat datgene wat op zichzelf goed en fijn kan zijn, in de verkeerde aantallen desastreus kan zijn. Binnen de context van dit topic denk ik dat als je zo gefocust bent op vrouwen, om maar datgene te kunnen halen wat telkens net buiten je bereik ligt, je uiteindelijk alleen maar op uiterlijk en sex gefocust bent dat je problemen gaat krijgen met langdurige relaties.

Daar ga ik misschien niet van iedereen gelijk bij krijgen, maar de tijd zal het uitwijzen.
pi_114061441
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou, dus dat scheelt ;)

Mensen willen dat inderdaad, maar mensen willen ook eten en rusten. Feit is dat datgene wat op zichzelf goed en fijn kan zijn, in de verkeerde aantallen desastreus kan zijn. Binnen de context van dit topic denk ik dat als je zo gefocust bent op vrouwen, om maar datgene te kunnen halen wat telkens net buiten je bereik ligt, je uiteindelijk alleen maar op uiterlijk en sex gefocust bent dat je problemen gaat krijgen met langdurige relaties.

Daar ga ik misschien niet van iedereen gelijk bij krijgen, maar de tijd zal het uitwijzen.
Ik denk dat je theorie nogal zal fluctueren per persoon. Sommige mensen prefereren nou eenmaal veel bedpartners en hoeven misschien wel helemaal geen relatie.

En welk verschil zal er volgens jouw zitten tussen hoe je een scharrel behandelt en een persoon waarmee je een lange relatie hebt? Ik behandel beide als een mens die ik liefheb.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:50:44 #239
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114062346
Die mensen heb ik er bewust buiten gelaten, ik heb daarom ook bewust onderstreept "binnen de context van dit topic". Maar ook voor die mensen zorgt het voor een objectivering van dames, dat ze daarmee niet worden geconfronteerd in een relatie dat is wat anders.

Persoonlijk vindt ik het narcistische trekjes hebben, maar dat is mijn eigen waardeoordeel.

Je houd van een scharrel evenveel als van iemand waarmee je een relatie hebt? Wat versta je onder een scharrel?
pi_114063143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
Die mensen heb ik er bewust buiten gelaten, ik heb daarom ook bewust onderstreept "binnen de context van dit topic". Maar ook voor die mensen zorgt het voor een objectivering van dames, dat ze daarmee niet worden geconfronteerd in een relatie dat is wat anders.

Persoonlijk vindt ik het narcistische trekjes hebben, maar dat is mijn eigen waardeoordeel.

Je houd van een scharrel evenveel als van iemand waarmee je een relatie hebt? Wat versta je onder een scharrel?
Heb je de objectivering wel eens omgedraaid? Zouden mannen ook niet als object beschouwd kunnen worden? Is de manier waarop vrouwen mannen zien, dan ook niet objectmatig te noemen? Het geldt niet alleen voor dames, maar ook voor heren.

Überhaupt is het hele dating-proces objectmatig. Voldoet hij/zij aan deze eis? Verdient hij/zij goed? Woont hij/zij zelfstandig? Enz.

Buiten de klik om zijn dit allemaal waarden, variabelen die als object beschouwd kunnen worden en meetellen.

Concluderend, in welke hoeveelheid is dat daten an sich al niet objectiverend? De media zet mannen en vrouwen überhaupt al neer als objecten, met een eisenpakket. Neem alleen al die glamour bladen al?

De objectivering die jij zo schuwt wordt nog het minste veroorzaakt door het hebben van veel bedpartners, maar meer door maatschappelijke en culturele contexten. Verder generaliseer je nogal met de objectivering, het is puur persoonlijk.
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:42:19 #241
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114064886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:07 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Heb je de objectivering wel eens omgedraaid? Zouden mannen ook niet als object beschouwd kunnen worden? Is de manier waarop vrouwen mannen zien, dan ook niet objectmatig te noemen? Het geldt niet alleen voor dames, maar ook voor heren.
Dat kan inderdaad, maar binnen de context van dit topic heeft dat geen toegevoegde waarde.

quote:
Überhaupt is het hele dating-proces objectmatig. Voldoet hij/zij aan deze eis? Verdient hij/zij goed? Woont hij/zij zelfstandig? Enz.

Buiten de klik om zijn dit allemaal waarden, variabelen die als object beschouwd kunnen worden en meetellen.
Als je iemand leuk vind ga je daar bewust bij stil staan? Zo iets als "auto, check. dik salaris, check, erg zorgzaam, check. Top, ik wordt nu verlieft op je en ga een relatie aan!" ? Dan ben je één van de weinige ben ik bang.

quote:
Concluderend, in welke hoeveelheid is dat daten an sich al niet objectiverend? De media zet mannen en vrouwen überhaupt al neer als objecten, met een eisenpakket. Neem alleen al die glamour bladen al?

De objectivering die jij zo schuwt wordt nog het minste veroorzaakt door het hebben van veel bedpartners, maar meer door maatschappelijke en culturele contexten. Verder generaliseer je nogal met de objectivering, het is puur persoonlijk.
Ik kom zeker niet tot dezelfde conclusie als jij. Ik weet ook niet wat je met je voorbeeld van de media wilt aangeven, maar ik stel de media absoluut niet gelijk aan de maatschappij. Ongemerkt generaliseer je zelf nogal.

Het waardeoordeel over objectivering is inderdaad persoonlijk, dat is wat ik ook aangaf.

Echter heb ik sterk het vermoeden dat je met een instelling om zoveel mogelijk dames het bed in te krijgen, je de persoon wordt uit het oog verliest. Ik had contact met iemand die dat wel op de lopende band deed, en hij gaf aan dat hij het inderdaad lastig vondt om een relatie aan te gaan met een dame, omdat het alleen nog maar om het uiterlijk leek te gaan.
pi_114071349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hoezo? Je staat toch los van het resultaat?
Ja, dus je moet je gevoel volgen en er voor gaan. Dat principe snap je nog steeds niet na zoveel posts. Juist dan ga je erop af
pi_114071552
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, dus je moet je gevoel volgen en er voor gaan. Dat principe snap je nog steeds niet na zoveel posts. Juist dan ga je erop af
Je simplisme is aandoenlijk.

Firefly's tips werken voor de sociaal-onhandigen, maar hij faalt bij de normale versierders.

Zoals ook_gek al heel duidelijk heeft beschreven, hulde voor die post. ^O^

woensdag 11 juli 2012 @ 18:22:41 #244
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114072992
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt dat ik dat nog niet snap, omdat je dat nog niet overtuigend hebt weten over te brengen.

Als je alleen je gevoel hoeft te volgen om op haar af te gaan is er toch helemaal niks vreemds aan de hand? Dat heeft echter niks met grenzen verleggen te maken.

Maar als je wel je grenzen wilt verleggen ben je nooit los van het resultaat, want je bent op zoek naar het resultaat dat je leuke gesprekken kunt voeren met die mooie dames.
pi_114073043
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd,

Geen drank, geen club waar je bekende tegen kan komen, enz enz maar na alles prima gezegt te hebben haakte hij af met de reden "we kunnen niet eens op het forum goed met elkaar omgaan, dus stappen ook niet"
Leer jezelf te vermaken bij het uitgaan zonder drank en hou het een maand vol. Kijken hoe je dan bent, trust me.
pi_114073078
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je simplisme is aandoenlijk.

Firefly's tips werken voor de sociaal-onhandigen, maar hij faalt bij de normale versierders.

Zoals ook_gek al heel duidelijk heeft beschreven, hulde voor die post. ^O^
Blijf maar heerlijk in je comfort zone, mag van mij hoor ;) Of wees een vent en probeer ook vaker zonder alcohol uit te gaan en je eigen grenzen te verleggen. Als je dansen nodig hebt om een vrouw te "versieren" ben je nog zwaar beginner.
pi_114073207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat klopt dat ik dat nog niet snap, omdat je dat nog niet overtuigend hebt weten over te brengen.

Als je alleen je gevoel hoeft te volgen om op haar af te gaan is er toch helemaal niks vreemds aan de hand? Dat heeft echter niks met grenzen verleggen te maken.

Maar als je wel je grenzen wilt verleggen ben je nooit los van het resultaat, want je bent op zoek naar het resultaat dat je leuke gesprekken kunt voeren met die mooie dames.
Je moet je eigen grenzen verleggen zonder resultaat te willen(nodig hebben).

Dat kan alleen door te genieten van je eigen acties, en niet door het af te laten hangen door input van haar. Dus zelfs als ze je keihard afwijst moet je genoten hebben van je eigen actie, en dan heb je echt je eigen gevoel gevolgd op dat moment. (En niet eens nagedacht over haar eventuele reactie.)
pi_114073347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijf maar heerlijk in je comfort zone, mag van mij hoor ;) Of wees een vent en probeer ook vaker zonder alcohol uit te gaan en je eigen grenzen te verleggen. Als je dansen nodig hebt om een vrouw te "versieren" ben je nog zwaar beginner.
Blijf maar heerlijk mijn persoontje visualiseren en niet lezen wat ik schrijf. Het diskwalificeert jezelf alleen maar, beginner. :W

woensdag 11 juli 2012 @ 18:31:23 #249
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114073394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet je eigen grenzen verleggen zonder resultaat te willen(nodig hebben).

Dat kan alleen door te genieten van je eigen acties, en niet door het af te laten hangen door input van haar. Dus zelfs als ze je keihard afwijst moet je genoten hebben van je eigen actie, en dan heb je echt je eigen gevoel gevolgd op dat moment. (En niet eens nagedacht over haar eventuele reactie.)
Onmogelijk, je kan niet én je grenzen verleggen én los staan van resultaat. Zoals ik al zei is het resultaat een onderdeel van grenzen verleggen. Resultaat is onderdeel van al het menselijk handelen.

Je doet niet iets omdat je het doet, maar omdat je ergens wilt komen (resultaat)
pi_114073451
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Blijf maar heerlijk mijn persoontje visualiseren en niet lezen wat ik schrijf. Het diskwalificeert jezelf alleen maar, beginner. :W
Altijd voor de knapste gaan. Ben je het er niet mee eens? Vertel het me dan, in plaats van eromheen te lullen en eerst over mij te gaan praten. Dan praat ik ook niet over jou.
pi_114073480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Altijd voor de knapste gaan.
Waarom? Is uiterlijk per se het belangrijkste? :N

pi_114073523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Onmogelijk, je kan niet én je grenzen verleggen én los staan van resultaat. Zoals ik al zei is het resultaat een onderdeel van grenzen verleggen. Resultaat is onderdeel van al het menselijk handelen.

Je doet niet iets omdat je het doet, maar omdat je ergens wilt komen (resultaat)
Het kan, door te genieten van het moment zelf in plaats van door in de toekomst te denken.

Net als bijvoorbeeld voetballen, genieten voetballers het meest om de prijzen of de actie die ze zelf ondernemen op dat moment? Juist, je moet genieten van je eigen acties en niet van resultaat.
pi_114073554
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? Is uiterlijk per se het belangrijkste? :N
Eerst op uiterlijk filteren, daarna pas op innerlijk. Innerlijk weet je namelijk niet van tevoren, uiterlijk wel. Het bespaard je veel tijd en moeite.
pi_114073606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eerst op uiterlijk filteren, daarna pas op innerlijk. Innerlijk weet je namelijk niet van tevoren, uiterlijk wel. Het bespaard je veel tijd en moeite.
Jouw aanpak. Ik filter op dansskills.

woensdag 11 juli 2012 @ 18:49:33 #255
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114074223
quote:

[..]

Innerlijk is heel snel te zien door uitstraling / gedrag. Binnen de kortste keren heb je door wat voor vlees je in de kuip hebt.

Regelmatig komt het voor dat degene die misschien qua uiterlijk misschien niet de knapste is, wel de allerleukste.

[ Bericht 8% gewijzigd door Murvgeslagen op 11-07-2012 18:59:41 ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:51:59 #256
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114074324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan, door te genieten van het moment zelf in plaats van door in de toekomst te denken.

Net als bijvoorbeeld voetballen, genieten voetballers het meest om de prijzen of de actie die ze zelf ondernemen op dat moment? Juist, je moet genieten van je eigen acties en niet van resultaat.
Voetballers zitten als ze spelen gigantisch in hun comfortzone, dat is geen vergelijking.

Je maakt de vergelijking voor mensen die niet zeker zijn van hun skills, en daarom gaat je redenatie niet op. Je kan niet uit je comfortzone stappen zonder je daar ongemakkelijk bij te voelen. Je gaat dus al met het doel daar aan werken om daar uit te kunnen komen.
pi_114074786
quote:

[..]

Jij snapt werkelijk waar helemaal niets van liefde. Succes knul.
pi_114075091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Innerlijk is heel snel te zien door uitstraling / gedrag. Binnen de kortste keren heb je door wat voor vlees je in de kuip hebt.

Regelmatig komt het voor dat degene die misschien qua uiterlijk misschien niet de knapste is, wel de allerleukste.
Uitstraling en uiterlijk combineren uiteraard. Gedrag weet je pas later.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:11:21 #259
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114075169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uitstraling en uiterlijk combineren uiteraard. Gedrag weet je pas later.
Ik (en veel anderen) kan binnen 10 seconde een redelijke inschatting maken op basis van gedrag.

En verder wat Disorder zegt, je snapt er weinig van.
pi_114075194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:51 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Voetballers zitten als ze spelen gigantisch in hun comfortzone, dat is geen vergelijking.

Je maakt de vergelijking voor mensen die niet zeker zijn van hun skills, en daarom gaat je redenatie niet op. Je kan niet uit je comfortzone stappen zonder je daar ongemakkelijk bij te voelen. Je gaat dus al met het doel daar aan werken om daar uit te kunnen komen.
Denk je dat ze in hun comfort zone zitten als ze bijvoorbeeld voor het ek spelen? Ja ze spelen richting resultaat, maar ze genieten van het voetballen zelf.

Je moet ervan kunnen genieten dat je uit je comfort zone gaat.
pi_114075264
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik (en veel anderen) kan binnen 10 seconde een redelijke inschatting maken op basis van gedrag.

En verder wat Disorder zegt, je snapt er weinig van.
Zodra je meer ervaring hebt zullen zelfs de meer pittigere vrouwen openlijker worden tegen je. Zodra je je echt goed voelt en aantrekkelijk bent zullen weinig vrouwen raar doen tegenover je.
pi_114075396
Grappig hoe jullie vrouwen eerst analyseren voordat jullie erop af stappen om er liefde uit te kunnen putten.

Wordt gewoon meer losjes en spontaner. Geef liefde, en ontvang het daarna automatisch.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:18:52 #263
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114075522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zodra je meer ervaring hebt zullen zelfs de meer pittigere vrouwen openlijker worden tegen je. Zodra je je echt goed voelt en aantrekkelijk bent zullen weinig vrouwen raar doen tegenover je.
Je leest maar wat je wilt lezen, maar het is geen reactie op wat ik zei.

Ik zei dat ik van te voren al wel een goede indruk kan hebben, los van of ze open zijn.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:20:47 #264
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114075598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk je dat ze in hun comfort zone zitten als ze bijvoorbeeld voor het ek spelen? Ja ze spelen richting resultaat, maar ze genieten van het voetballen zelf.

Je moet ervan kunnen genieten dat je uit je comfort zone gaat.
Ja, ze doen waar ze goed in zijn.

We hebben het hier over skills, niet over omgeving. je comfortzone te buiten gaan kan je ook zeker van genieten, omdat je iets doet wat eerder niet lukte.

En daar kan je niet los van het resultaat staan.
pi_114075618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je leest maar wat je wilt lezen, maar het is geen reactie op wat ik zei.

Ik zei dat ik van te voren al wel een goede indruk kan hebben, los van of ze open zijn.
Het is een self-fulfilling prophecy. Je denkt dat ze een bitch is, ze voelt het aan dat je dat denkt en zal dan eerder geneigd zijn om tegen jou ook een bitch te zijn.

Daar ben ik al overheen gegroeid, ik geef iedereen een schone lei zodra ze mij ontmoeten. Ik oordeel niet meer van tevoren.
pi_114075648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja, ze doen waar ze goed in zijn.

We hebben het hier over skills, niet over omgeving. je comfortzone te buiten gaan kan je ook zeker van genieten, omdat je iets doet wat eerder niet lukte.

En daar kan je niet los van het resultaat staan.
Nee, genieten van het feit dat je uit je comfort zone gaat, niet het resultaat. Ondanks dat het niet lukt moet je er ook van kunnen genieten (wat ik al 1000x tegen je gezegd hebt). Je moet genieten van de acties die je zelf doet, ongeacht het resultaat. Dus nog voordat je het resultaat weet moet je al genoten hebben dus!
pi_114075723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:

Daar ben ik al overheen gegroeid, ik geef iedereen een schone lei zodra ze mij ontmoeten. Ik oordeel niet van tevoren.
Oordelen en inschatten zijn niet hetzelfde he?

pi_114075768
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oordelen en inschatten zijn niet hetzelfde he?
inschatten
inschatten werkw.Uitspraak: [ˈɪnsxɑtə(n)] Verbuigingen: schatte in (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft ingeschat (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen vooraf beoordelen hoe iets of iemand zal zijn Voorbeelden: `een risico inschatten`...
pi_114075800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

inschatten
inschatten werkw.Uitspraak: [ˈɪnsxɑtə(n)] Verbuigingen: schatte in (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft ingeschat (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen vooraf beoordelen hoe iets of iemand zal zijn Voorbeelden: `een risico inschatten`...
Ja, en nu?

Oordelen en inschatten zijn nog steeds niet hetzelfde.

pi_114075885
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en nu?

Oordelen en inschatten zijn nog steeds niet hetzelfde.
Niet exact, maar beoordelen zit wel zeer vlakbij oordelen.

Maar het is weer eens offtopic. Dus ontopic Geef mensen een schone lei voordat je ze daadwerkelijk ontmoet hebt. Wat jij ziet is niet altijd waar zeg maar.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:28:21 #271
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114075894
quote:

[..]

Het is een self-fulfilling prophecy. Je denkt dat ze een bitch is, ze voelt het aan dat je dat denkt en zal dan eerder geneigd zijn om tegen jou ook een bitch te zijn.

Daar ben ik al overheen gegroeid, ik geef iedereen een schone lei zodra ze mij ontmoeten. Ik oordeel niet meer van tevoren.
Zoals El matador zegt, inschatten. En ik heb een goed ontwikkeld inschattingsvermogen.
Of dat nou mannen of vrouwen zijn...
pi_114075936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zoals El matador zegt, inschatten. En ik heb een goed ontwikkeld inschattingsvermogen.
Of dat nou mannen of vrouwen zijn...
Wat ga je dan doen, stiekem om je heen kijken om te kijken hoe mensen zijn om er daarna op af te stappen??

Nee: Je moet genieten van je eigen acties. Wat is je antwoord daar nu op?
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:29:32 #273
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114075951
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, genieten van het feit dat je uit je comfort zone gaat, niet het resultaat. Ondanks dat het niet lukt moet je er ook van kunnen genieten (wat ik al 1000x tegen je gezegd hebt). Je moet genieten van de acties die je zelf doet, ongeacht het resultaat. Dus nog voordat je het resultaat weet moet je al genoten hebben dus!
Gast, je bent echt zo'n vervelende RSD evangelist. Je praat alleen maar na, en oordeelt daardoor zelf over andere mensen.
pi_114075988
Wat betekent RSD?

pi_114075989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Gast, je bent echt zo'n vervelende RSD evangelist. Je praat alleen maar na, en oordeelt daardoor zelf over andere mensen.
Ik kan genieten van mijn eigen acties en uit het comfort zone stappen, zonder afhankelijk te zijn van de vrouw. Kan jij dit ook?
pi_114076002
quote:
5s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
Wat betekent RSD?
real social dynamics
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:32:16 #277
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076069
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat ga je dan doen, stiekem om je heen kijken om te kijken hoe mensen zijn om er daarna op af te stappen??

Nee: Je moet genieten van je eigen acties. Wat is je antwoord daar nu op?
Nee, wie zegt dat?

Wie zegt dat ik niet geniet? Jij, een vreemde, je kent mij van een forum, je hebt nooit een foto van mij gezien, je hebt nooit met mij real life gesproken, durft allemaal uitspraken te doen over mij (en anderen) die kant noch wal raken...
pi_114076119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kan genieten van mijn eigen acties en uit het comfort zone stappen, zonder afhankelijk te zijn van de vrouw. Kan jij dit ook?
Waarom ga jij er bij iedereen van uit dat zij dat ook willen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:33:40 #279
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076123
quote:
5s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
Wat betekent RSD?
Pua waar de nadruk wordt gelegd niet op trucjes maar op jezelf zijn, genieten van het moment, los staan van het resultaat, en dat soort gedoe.

Daar zijn al die geposte filmjes van...
pi_114076149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee, wie zegt dat?

Wie zegt dat ik niet geniet? Jij, een vreemde, je kent mij van een forum, je hebt nooit een foto van mij gezien, je hebt nooit met mij real life gesproken, durft allemaal uitspraken te doen over mij (en anderen) die kant noch wal raken...
Je zegt simpelweg dat je uit je comfort zone stapt puur voor het resultaat, en ik zeg dat het niet zo is en dat je daar ook van kunt genieten. Dat wil je maar niet weten ofzo :?
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:34:12 #281
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ook, en nu?
pi_114076200
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom ga jij er bij iedereen van uit dat zij dat ook willen?
Omdat angst voor het onbekende iedereen zo'n beetje tegenhoud, maar diep van binnen willen ze wel helemaal los gaan.
pi_114076238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik ook, en nu?
Dan is dat voor het eerst, want je zegt al weken dat het voor het resultaat is
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 19:37:05 #284
5428 crew  miss_sly
pi_114076275
quote:

[..]

Jij oordeelt in dit topic al over mensen terwijl je ze.nog niet eema hebt ontmoet! Dus daar ben je nog niet overheen gegroeid. Niemand uit dit topic kan nog met een schone lei beginnen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:37:28 #285
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076285
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zegt simpelweg dat je uit je comfort zone stapt puur voor het resultaat, en ik zeg dat het niet zo is en dat je daar ook van kunt genieten. Dat wil je maar niet weten ofzo :?
Je stapt niet random, zonder aanleiding, uit je comfort zone. Waar een aanleiding is is ook een resultaat. In het verlende van 1 + 1 = 2. Dat wil je maar niet weten ofzo?

Uit je comfort zone stappen betekent, jawel, geen comfort. Dat is dus helemaal niet genieten, maar bikkelen om uiteindelijk wel te genieten.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:38:47 #286
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat angst voor het onbekende iedereen zo'n beetje tegenhoud, maar diep van binnen willen ze wel helemaal los gaan.
Je wilt zeggen dat iedereen ten diepste een hedonistisch bestaan wilt nastreven?
pi_114076356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je stapt niet random, zonder aanleiding, uit je comfort zone. Waar een aanleiding is is ook een resultaat. In het verlende van 1 + 1 = 2. Dat wil je maar niet weten ofzo?

Uit je comfort zone stappen betekent, jawel, geen comfort. Dat is dus helemaal niet genieten, maar bikkelen om uiteindelijk wel te genieten.
Leer om random uit je comfort zone te kunnen stappen, vanaf nu. Hoeft niet perse met vrouwen te zijn, het kan ook een gek dansje zijn op straat.

Leer genieten van het zware werk, net als dat je geniet tijdens het trainen dat je spieren pijn gaan doen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:39:28 #288
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan is dat voor het eerst, want je zegt al weken dat het voor het resultaat is
Tuurlijk is dat voor het resultaat, ik ga toch niet in een low comfortzone zitten omdat dat een pretje is?
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:40:20 #289
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076390
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leer om random uit je comfort zone te kunnen stappen, vanaf nu. Hoeft niet perse met vrouwen te zijn, het kan ook een gek dansje zijn op straat.

Leer genieten van het zware werk, net als dat je geniet tijdens het trainen dat je spieren pijn gaan doen.
Dat doe je niet random, daar is altijd aanleiding toe.
pi_114076450
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij oordeelt in dit topic al over mensen terwijl je ze.nog niet eema hebt ontmoet! Dus daar ben je nog niet overheen gegroeid. Niemand uit dit topic kan nog met een schone lei beginnen.
Ik hecht weinig waarde aan letters op mijn beeldscherm.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:43:24 #291
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114076497
We geloven jou zeker wel op je blauwe ogen?
pi_114076515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat doe je niet random, daar is altijd aanleiding toe.
Je gaat natuurlijk richting een resultaat, maar het resultaat moet je op dat moment niet boeien omdat je het leuk vind om uit je comfort zone te stappen en deze actie te ondernemen. Snap je? Het resultaat maakt je totaal niets uit, je beweegt je er wel naar toe. De actie die je onderneemt moet je leuk vinden.
pi_114076778
Bungeejumpen is ook zoiets, met welk doel doen mensen het? Puur voor het genieten van de spanning, want verder is het gewoon doelloos.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 19:52:12 #294
5428 crew  miss_sly
pi_114076854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef firefly3 het volgende:
Bungeejumpen is ook zoiets, met welk doel doen mensen het? Puur voor het genieten van de spanning, want verder is het gewoon doelloos.
Maar dan hebben ze toch een doel? De spannimg voelen?
pi_114076908
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze toch een doel? De spannimg voelen?
De spanning voelen die je voelt als je uit je comfort zone gaat kan misschien wel als doel gezien worden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:55:54 #296
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114077020
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De spanning voelen die je voelt als je uit je comfort zone gaat kan misschien wel als doel gezien worden.
Nu, sommige mensen houden niet van bungeejumpen.
pi_114077144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Vrouwen "versieren" hoort in je instinct te liggen. Vooral voorselectie op uiterlijk en dat soort zaken.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 20:07:07 #298
5428 crew  miss_sly
pi_114077547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen "versieren" hoort in je instinct te liggen. Vooral voorselectie op uiterlijk en dat soort zaken.
Alweer een oordeel. Als een man niet zo nodig (let wel: niet niet geïnteresseerd is, maar het ook niet als belangrijkste ziet) een hoop vrouwen wil versieren, dan is dat raar, want het 'hoort'. Daar is waar je telkens de mist in gaat. Je accepteert en respecteert de eigenheid van personen niet. Je hebt een theorie die voo rjou werkt, geweldig. Die wil je delen met anderen, heel liefdadig. Maar als een man dan zegt dat ie dat niet ziet zitten, is hij raar. Vind je dat zelf wel terecht?
pi_114077593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt. Wat de boer niet kent... ;)
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 20:08:47 #300
5428 crew  miss_sly
pi_114077632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Klopt. Maar je kunt wel weten dat je niet de behoefte hebt om het uit te proberen. Omdat je niet van die spanning houdt, omdat je hoogtevrees hebt, gewoon omdat je de behoefte niet hebt :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:09:00 #301
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114077644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Klopt, nou is bungeejumpen ook niet iets wat je op elke hoek van de straat kan doen en je spontaan overkomt, met vrouwen praten daarentegen... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')