Waarom is dat vreemd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
Zal ik het zo zeggen, de meningen hier zijn niet zo objectief. In het andere topic waren de meningen totaal het tegenovergestelde. Vreemd.
Het was niet serieus bedoeld, eigenlijk wel logisch.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:47 schreef firefly3 het volgende:
Als je lijkt op die vrouw op de foto heb ik misschien interesse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow jij kan goed voorspellenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
En zo ziet de huid van dame nummer 2 er dus uit, als ze een jaartje of 40 is, zonder make-up:
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef kakbal het volgende:
[..]
Wel mooi hoe die blauwe profiel foto je mannelijkheid extra accentueert
Meer of minder oppervlakkig is nog steeds oppervlakkig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want ik ben oppervlakkiger als ik op basis van tekst iemand aantrekkelijker vindt, dan wanneer je op basis van uiterlijk iemand oppervlakkiger vindt?
Hou je dan gewoon koest.quote:Ik hoef overigens geen rechtvaardiging voor het op een normale manier geven van mijn mening. Dat is heel iets anders dan de manier waarop Firefly nu al een aantal keren naar mij heeft uitgehaald, op de vrouw gespeeld dus.
Ik vind d'r mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- dik? welgevormd, precies waar ik op val
- mannelijk overkomen? op een foto kom je niet over. een foto is statisch. en dan nog zie ik niks mannelijks aan haar.
Ik denk overigens ook niet zo ver in de toekomst als ik net een meid ontmoet. Maar sommige vrouwen kunnen ook ineens 2x zo dik zijn 10 jaar later en krimpen. Dat zou je over die andere ook kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niks 'voorspellen' haar huid ziet er nu al bijna zo uit, alleen dan zonder de rimpels.
Vrouwen ook niet bij mannen, alleen bij vrouwen waar ze jaloers op zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook niet zo ver in de toekomst als ik net een meid ontmoet.
Maar zodra je eenmaal van haar houdt maakt dat niets meer uit.quote:Maar sommige vrouwen kunnen ook ineens 2x zo dik zijn 10 jaar later en krimpen. Dat zou je over die andere ook kunnen zeggen.
Jaloezie is gevaarlijk. Gelukkig kan ik het vrij snel bij me herkennen en kapot slaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Vrouwen ook niet bij mannen, alleen bij vrouwen waar ze jaloers op zijn.
Dat is waar.quote:Maar zodra je eenmaal van haar houdt maakt dat niets meer uit.
Die gast naast haar is ook redelijk tof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef Gray het volgende:
Ik vind d'r mooi.
De rest van die foto is overigens [ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik jou noch Firefly heb misdaan dat je je op deze manier denkt te moeten uiten.quote:
Gewoon langs laten stromen, spiegeltje voorhouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jaloezie is gevaarlijk. Gelukkig kan ik het vrij snel bij me herkennen en kapot slaan.
Zou m'n hond er niet op laten kotsen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die gast naast haar is ook redelijk tof.
Je hebt mij niets misdaan; heb ik jou iets misdaan? Heeft firefly3 je iets misdaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik jou noch Firefly heb misdaan dat je je op deze manier denkt te moeten uiten.
Mooi.quote:
Je komt een "versiertopic" in wandelen om te klagen dat er minder "versierd" moet worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik jou noch Firefly heb misdaan dat je je op deze manier denkt te moeten uiten.
Volgens mij klaagt zij vooral over het feit dat jij nergens antwoord op geeft en op jouw methodes, niet zo zeer op het versieren zelf..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je komt een "versiertopic" in wandelen om te klagen dat er minder "versierd" moet worden.
Beetje als in een voetbal forum binnen stappen en vertellen dat mensen er te druk mee bezig zijn.
Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon. Jij dit, jij dat blaadiebladie bal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Volgens mij klaagt zij vooral over het feit dat jij nergens antwoord op geeft en op jouw methodes, niet zo zeer op het versieren zelf..
Ja, Firefly heeft me iets misdaan, namelijk een aantal opmerkingen die hij heeft geplaatst.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon langs laten stromen, spiegeltje voorhouden.
[..]
Zou m'n hond er niet op laten kotsen.
[..]
Je hebt mij niets misdaan; heb ik jou iets misdaan? Heeft firefly3 je iets misdaan?
Aldus iemand die foto's van een ander in een topic gaat opzoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon.
Nee, je zit er heel erg naast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon. Jij dit, jij dat blaadiebladie bal.
Terwijl dit een "versier" topic is.
Ik ben hier niet om te socializen, maar puur om informatie te droppen. Het maakt niet uit wie ik ben als persoon. Negeer me als je me niet mag. Ik drop hier alleen dingen die in de praktijk het meest werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aldus iemand die foto's van een ander in een topic gaat opzoeken.
En zelf vragen om mooie vrouwen. Jij hebt toch een heel arsenaal aan foto's, minstens 200 per maand.
Laat die maar es zien. En jezelf.
"Zelfexpressie", my ass.
De wereld draait niet om jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, Firefly heeft me iets misdaan, namelijk een aantal opmerkingen die hij heeft geplaatst.
Ik doe niet mee. Niet met firefly3, niet met jou.quote:De manier waarop jij nu ook even meedoet, vind ik onterecht en zeer naar.
Hoge bomen (dikke stammen) vangen veel wind.quote:Er zijn hier meerdere mensen die het niet met hem eens zijn, en ik moet een aantal onterechte vegen uit de pan krijgen?
Sssht.quote:
Okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:
Ja, er zijn players op de wereld die vrouwen aan de lopende band "versieren" om er eventueel een relatie mee te gaan of niet, met goede en slechte intenties. Get used to it.
Stel dan beknopt een vraag, in 1 zin? Meestal kan je dat niet in 1 zin verwoorden en het wordt het een hele betoog vanuit je onderbuik gevoelens net zoals bovenstaande post. Wees informatief.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je zit er heel erg naast.
Ik hoef niets te bevestigen voor mezelf, maar ik mag wel vraagtekens plaatsen bij dingen die je post. Daarvoor zitten we op een discussieforum. Als je dat niet wil, kun je beter een blog maken.
Ik stel vragen om te begrijpen hoe jij dingen ziet en vanuit welk referentiekader je handelt en denkt. Jij geeft daarop geen of onduidelijke antwoorden, dus blijven de vragen voor mij openstaan.
Bovendien zijn er meer mensen hier die hetzelfde doen. Je denkt kennelijk dat ik een gemakkelijk doelwit ben en hebt de behoefte me te raken. Waarom mij wel en de anderen niet, is me een raadsel.
Er hoeft helemaal niet minder versierd te worden. Versieren en versierd worden is leuk. Ik heb alleen mijn vraagtekens over jouw theorie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je komt een "versiertopic" in wandelen om te klagen dat er minder "versierd" moet worden.
Beetje als in een voetbal forum binnen stappen en vertellen dat mensen er te druk mee bezig zijn.
Praktijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal niet minder versierd te worden. Versieren en versierd worden is leuk. Ik heb alleen mijn vraagtekens over jouw theorie.
Jij als mod, echt, je moest je schamen, over die steek onder water. Triest, dat is het.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef Gray het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou.
[..]
Ik doe niet mee. Niet met firefly3, niet met jou.
[..]
Hoge bomen (dikke stammen) vangen veel wind.
Maar je was er slechts een uit het plantsoen, dus nogmaals:
[..]
Sssht.
Hierin steun ik miss_sly 100% .. vooral omdat dit jij je toevallig nu zo gedraagt, maar omdat dit al heel veel topics lang zo gaat..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij als mod, echt, je moest je schamen, over die steek onder water. Triest, dat is het.
Onderbuik gevoelensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hierin steun ik miss_sly 100% .. vooral omdat dit jij je toevallig nu zo gedraagt, maar omdat dit al heel veel topics lang zo gaat..
Al moet ik zeggen, veel vrouwen worden naar mijn idee toch wat mooier naarmate ze ouder worden.. ze raken dan het kinderlijke kwijt en sommigen weten heel goed gracieus te blijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook niet zo ver in de toekomst als ik net een meid ontmoet. Maar sommige vrouwen kunnen ook ineens 2x zo dik zijn 10 jaar later en krimpen. Dat zou je over die andere ook kunnen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen, veel vrouwen worden naar mijn idee toch wat mooier naarmate ze ouder worden.. ze raken dan het kinderlijke kwijt en sommigen weten heel goed gracieus te blijven.
Voorbeeldje:Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Het is zeker niet tof wat ik hier zeg, maar gelukkig ook niet gemeend. Voor het geval je niet verder mijn posts leest:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij als mod, echt, je moest je schamen, over die steek onder water. Triest, dat is het.
Dus als we het over laten we zeggen Locke, Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten? Tuurlijk wel, juist wel, de persoon bepaalde hun eigen filosofie namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar serieus, laat je eigenbeeld, of dat van anderen, buiten een discussie. Lekker boeiend wie firefly als persoon is? Pythagoras keur je toch ook niet op zijn homoseksualiteit? Of Maxima als Nederlandse prinses, ondanks dat ze Argentijns is? Locke zag de mensheid als parasiet, maar toch leef je zonder morren in een kapitalistisch systeem.
Wait, what?
Voor de 800.00e keer: je komt totaal NIET over als iemand die heel erg zichzelf is. Niet in de verste verte.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon. Jij dit, jij dat blaadiebladie bal.
Terwijl dit een "versier" topic is.
Het is geen theorie meer als het praktisch getoetst is. Ik ben zelf diegene die van alles heeft geprobeerd met een groep mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dus als we het over laten we zeggen Locke, Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten? Tuurlijk wel, juist wel, de persoon bepaalde hun eigen filosofie namelijk
Firefly heeft een theorie opgezet, tuurlijk is dan de persoon daarachter van belang. Des te meer omdat zijn hele theorie puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd is.
Ik ben hier niet als doel om als mens over te komen. Alleen om informatie door te geven wat werkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor de 800.00e keer: je komt totaal NIET over als iemand die heel erg zichzelf is. Niet in de verste verte.
Ik wil je vriendelijk verzoeken de volgende keer een ander slachtoffer, of eerlijker nog, geen slachtoffer uit te zoeken voor je afleidingsmanoeuvre.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Het is zeker niet tof wat ik hier zeg, maar gelukkig ook niet gemeend. Voor het geval je niet verder mijn posts leest:
Ik ben zo erg nog niet.![]()
Daarentegen hou ik niet van allemaal-tegen-een, en dus trek ik even wat meer aandacht naar mezelf toe middels belachelijk gepolariseerde posts, om daarmee de hitte van de underdog, of ondervlieg, af te trekken.
Missie geslaagd.![]()
Maar serieus, laat je eigenbeeld, of dat van anderen, buiten een discussie. Lekker boeiend wie firefly als persoon is? Pythagoras keur je toch ook niet op zijn homoseksualiteit? Of Maxima als Nederlandse prinses, ondanks dat ze Argentijns is? Locke zag de mensheid als parasiet, maar toch leef je zonder morren in een kapitalistisch systeem.
Spreek ff3 aan op zijn zogenaamde methoden, niet om hemzelf. Zelfs wanneer hij overduidelijk belachelijke uitspraken en stellingen doet vanuit zijn persoonlijke opinie.
ps, doe mij maar een volle stam, ipv een hoge boom.
Wait, what?
Vind je het uiterlijk van een man net zo belangrijk als het uiterlijk van een vrouw?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd idd
Laten we geen dessert van Rene Redzepi vergelijken met een pak boter van Campina, dank u wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dus als we het over laten we zeggen Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten?
Vertel dat aan Isaac Newton. Die vond Calculus uit, maar keek wel uren achtereen in de zon met zijn benen wiegend aan zijn bed omdat het hij benieuwd was wat er zou gebeuren. Daarna pakte hij ook een naald om in zijn oog te prikken, om dezelfde reden.quote:Firefly heeft een theorie opgezet, tuurlijk is dan de persoon daarachter van belang. Des te meer omdat zijn hele theorie puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd is.
Nee, dat geef ik eerlijk toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vind je het uiterlijk van een man net zo belangrijk als het uiterlijk van een vrouw?
Geen probleem.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil je vriendelijk verzoeken de volgende keer een ander slachtoffer, of eerlijker nog, geen slachtoffer uit te zoeken voor je afleidingsmanoeuvre.
Ik hoop dat ik kan slapen vanavond. Ik hoop ook dat jij kan slapen vanavond.quote:Ik dacht al eerder geconcludeerd te hebben dat je zo erg niet was, dus je viel nu dubbel zo hard tegen.
Laat jij de persoon firefly3 uit de discussie, dan laat ik de persoon miss_sly uit de discussie. Deal?quote:Bovendien vind ik dat je nu het verkeerde moment en de verkeerde opmerkingen gekozen hebt om te zeggen dat je de persoon ff uit de discussie moet laten. Ik gaf enkel mijn menings over de manier van posten van twee van de hier regelmatig postende users. Daar is niets mis mee en daarmee wordt niet op de man gespeeld. Niet op de manier zoals ff en jij daarna deden.
Jij bent hier omdat je je eigen theorie wil bewijzen. Die is bijzonder zwak, door alle tegenwerpingen waar je niet op in gaat. En je illustreert het niet met voorbeelden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te socializen, maar puur om informatie te droppen. Het maakt niet uit wie ik ben als persoon. Negeer me als je me niet mag. Ik drop hier alleen dingen die in de praktijk het meest werken.
Pardon? Je bent dus toch de persoonlijke voorvechter van ff, en ik moet dus mijn mond houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Geen probleem.
[..]
Ik hoop dat ik kan slapen vanavond. Ik hoop ook dat jij kan slapen vanavond.
[..]
Laat jij de persoon firefly3 uit de discussie, dan laat ik de persoon miss_sly uit de discussie. Deal?
Je post gaat geheel over jou en mij en je negeert deze dingen die sommige gasten op de wereld doen waar we allemaal veel van kunnen leren. Want iedereen kan altijd bijleren met "versieren":quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent hier omdat je je eigen theorie wil bewijzen. Die is bijzonder zwak, door alle tegenwerpingen waar je niet op in gaat. En je illustreert het niet met voorbeelden.
Als ik filmpjes zoals die van Dr. Phil zou zien met jou in de hoofdrol en de vrouwen die je in de supermarkt weet te zoenen, zou je boodschap nog wel eens sterk kunnen zijn. Nu is het allemaal drijfzand.
En voor iemand die zogenaamd vol van "zelfexpressie" is, verwacht ik minstens een fobo en veel andere uitingen ervan.
Dat doe je niet, maar je begint wel te hakken op andermans vrouwen en foto's. Dat is niet alleen heel erg kinderachtig, jezelf te kijk zetten en triest, het is vooral een bewijs hoe slecht jij in die "zelfexpressie" en "loskoppen van resultaat" eigenlijk bent.
Waarbij we weer terug zijn bij af. Je verhaal staat op heel kleine dunne schroefjes.
En dan mij betichten van "angst" om supermodellen aan te spreken. Ik vind ze niet irritant door hun bitch-shield, daar kan ik vrij aardig doorheen prikken. Ik vind ze irritant door hun gedrag. Als ze met hun vriendje zijn (wat een vriend van mij kan zijn) bijvoorbeeld. En dus onaantrekkelijk. Denk niet dat je mij kent, want dat is niet zo en dat zal nooit gebeuren ook.
Dat was dus exact de reden dat ik hier ging kijken. Op zich gaat versieren bij mij erg aardig, heb geen klagen, maar het kan altijd beter. Daar sta ik dus ook voor open. Maar ik leer helemaal niks van je. En die filmpjes heb ik ook wel gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je post gaat geheel over jou en mij en je negeert deze dingen die sommige gasten op de wereld doen waar we allemaal veel van kunnen leren. Want iedereen kan altijd bijleren met "versieren":
Nogmaals: ik ben helemaal geen persoonlijk voorvechter van ff3. Hij en ik verschillen in best wel wat standpunten. Ik verzet me wel tegen de allen die ageren op de ene.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pardon? Je bent dus toch de persoonlijke voorvechter van ff, en ik moet dus mijn mond houden?
Want mijn idee van persoonlijke aanval is kennelijk heel anders dan die van jou of ff. En als ik een in jouw ogen verkeerde opmerking ga plaatsen, kan ik van jou nog wat persoonlijke aanvalle verwachten?
Vind ik ook. Waar begon de actie waarop mijn reactie kwam?quote:Nah, dit is echt triest.
Ja, walgelijk is dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
'You're a creep!'
Gast druk het meisje tegen een muur en probeert haar te zoenen.
Meisje roept: 'STOP IT!' en hij gaat door.
Uhuh.. valt hééél veel van te leren. Echt ziek dit.En nog zieker dat jij zulke gasten blijkbaar als voorbeeld in je leven ziet.
Potato tomato.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso zijn die filmpjes heel vaak uit de VS. En de Amerikaanse samenleving is erg anders dan de Nederlandse of de latino-cultuur waar ik nu in zit.
Daarbij zijn de vrouwen van mijn smaak heel makkelijk te selecteren. Als ik met ze dans, en ze kunnen er niks van, maken ze geen kans, hoe supermodel ze ook zijn.
Een ander meisje zei STOP IT! Het meisje dat zag dat haar vriendin die verloofd is zat te zoenen met een andere kerel. Je bent een levend voorbeeld hoe je aandacht zo gericht staat dat je dingen ziet die er niet zijn of verkleurd zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
'You're a creep!'
Gast druk het meisje tegen een muur en probeert haar te zoenen.
Meisje roept: 'STOP IT!' en hij gaat door.
Uhuh.. valt hééél veel van te leren. Echt ziek dit.En nog zieker dat jij zulke gasten blijkbaar als voorbeeld in je leven ziet.
Zoals ik al zei, bovenstaande had je verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nog zoiets: Hij is een meisje aan het versieren.. er loopt een ander meisje voorbij en hij staart haar helemaal na, terwijl hij dus met meisje 1 aan het praten is. Vervolgens pakt hij de hand van meisje 2, terwijl zij langs loopt en begint voor de neus van meisje 1 met meisje 2 te zoenen..
Sorry hoor, maar dan heb je echt geen stijl en respect.
Stijl is overrated. Respect daarentegen is wel gewenst.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nog zoiets: Hij is een meisje aan het versieren.. er loopt een ander meisje voorbij en hij staart haar helemaal na, terwijl hij dus met meisje 1 aan het praten is. Vervolgens pakt hij de hand van meisje 2, terwijl zij langs loopt en begint voor de neus van meisje 1 met meisje 2 te zoenen..
Sorry hoor, maar dan heb je echt geen stijl en respect.
...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, bovenstaande had je verkeerd gezien.
En het tweede zie je als oogpunt voor de vrouw, lullig voor haar idd. Maar die ene was veel leuker
Wat jij voelt, voelt zij ook. Dat wil je niet leren. Je bent bang dat als je jezelf opgeilt bijvoorbeeld en het uittest dat je misschien wel een klap voor je kop krijgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was dus exact de reden dat ik hier ging kijken. Op zich gaat versieren bij mij erg aardig, heb geen klagen, maar het kan altijd beter. Daar sta ik dus ook voor open. Maar ik leer helemaal niks van je. En die filmpjes heb ik ook wel gezien.
Sowieso zijn die filmpjes heel vaak uit de VS. En de Amerikaanse samenleving is erg anders dan de Nederlandse of de latino-cultuur waar ik nu in zit.
Daarbij zijn de vrouwen van mijn smaak heel makkelijk te selecteren. Als ik met ze dans, en ze kunnen er niks van, maken ze geen kans, hoe supermodel ze ook zijn.
Als je elkaar op de dansvloer niet begrijpt, dan ook niet in bed en (dus) in een relatie.
Jij stelt uiterlijk bovenaan. Dat mag, daar valt niemand je op aan. Maar je komt ook niet met voorbeelden uit je eigen ervaringen (waar je zo prat op gaat). Wel vind je het nodig andermans ervaringen volledig af te kraken.
De zelfexpressie van een autistische orang-oetan.
Als je snel de leukste wilt hebben, moet je ook de vrouwen los kunnen laten die je minder leuk vind.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...
Dat zeg ik: geen respect voor vrouwen, zo ga je gewoon niet met vrouwen om. Echt..x 1000000
Daar was ik mee begonnen vroegerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Deze vent is nog best aardig in zijn inhoud. Als persoon issie een tikje te arrogant om hem te mogen, maar hij zegt geen domme dingen:
Ze vind het blijkbaar wel leuk, ze lacht als een gek en doet een hondje na. Eerst "aggresief erin", daarna een stapje terug, en opeens wilt ze je helemaal. Werkt vaak zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wtf... een meisje wil niet zoenen met een gozer die ze net 10 seconde kent en wat zegt hij, recht in haar gezicht:
Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash..
Hoe kun jij deze verschrikkelijke man ooit als voorbeeld zien?
Nee, want dat IS NIET ZO. Kap nou gewoon es met dat domme mantra.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat jij voelt, voelt zij ook. Dat wil je niet leren.
Ik, bang?quote:Je bent bang dat als je jezelf opgeilt bijvoorbeeld en het uittest dat je misschien wel een klap voor je kop krijgt.
Je hebt weinig kaas gegeten van expressie en overtuigingskracht. Ik ben blij voor je dat jij niet in sales werkt (zoals ik), want je zou niets verkopen.quote:En ik ben hier niet op het internet om tot "zelf expressie" te komen. Het liefst antwoord ik hier als een robot en pomp ik zoveel mogelijk informatie uit.
Puur verdedigingsmechanisme. Die gast manipuleert haar gewoon om iets te doen wat ze eigenlijk niet wou in eerste instantie.. hoe kun je daar naar willen streven?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze vind het blijkbaar wel leuk, ze lacht als een gek en doet een hondje na. Eerst "aggresief erin", daarna een stapje terug, en opeens wilt ze je helemaal. Werkt vaak zo.
Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want dat IS NIET ZO. Kap nou gewoon es met dat domme mantra.
[..]
Ik, bang?
Gast, zoals ik al 32454220 keer gezegd heb; je kent me niet en dat zal ook nooit gebeuren.
[..]
Je hebt weinig kaas gegeten van expressie en overtuigingskracht. Ik ben blij voor je dat jij niet in sales werkt (zoals ik), want je zou niets verkopen.
Jij gelooft teveel in liefde op het eerste gezicht. Als ze pas na een half uur jou leuk vind dan mag het ook. Niets mis mee. Een vrouw moet iemand eerst leren kennen, dan kan je het beste gewoon lekker speels zijn en haar plagen en zelf genieten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Puur verdedigingsmechanisme. Die gast manipuleert haar gewoon om iets te doen wat ze eigenlijk niet wou in eerste instantie.. hoe kun je daar naar willen streven?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd idd)
Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?quote:
Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]Gast, kap nou gewoon. Je KENT me niet. Waarmee je jezelf alleen maar nog meer voor gek zet.
Als ik mijn geilheid nog verder zou etaleren, zou ik opgesloten worden. Geen geintje.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd.)
Omdat hij serieuze issues heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wtf... een meisje wil niet zoenen met een gozer die ze net 10 seconde kent en wat zegt hij, recht in haar gezicht:
Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash.. Gewoon om haar over te halen het alsnog te doen..
Hoe kun jij deze verschrikkelijke man ooit als voorbeeld zien?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.
Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
Ik weet dat veel van de technieken grotendeels inderdaad werken. Dat weet ik uit praktijk ervaring. Desalniettemin zijn deze gozers op de video's de grootste nerds ever, met een ongelofelijke bewijzingsdrang omdat ze nu ineens wel kunnen scoren en een inhaalslag willen maken op hun verleden. Vandaar het gedrag jegens vrouwen. (scorenlijst, vrouwen zo snel mogelijk scoren en dumpen)
Dat heeft niks met haat te maken, overigens.
Eén is in principe voor mij al goed genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsitesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.
Kan, maar dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.
En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er is
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.
Nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Eén is in principe voor mij al goed genoeg
[..]
Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsites
[..]
Kan, maar dat hoeft niet.
Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.
Op de hoogte van hun leven en ken wat gasten die sommigen in het echt kennen. In het echt zijn het gewoon super relaxte gasten blijkbaar. Die filmpjes hebben ze expres gemonteerd overigens om er een extra tintje haat en afgunst bij mensen te kunnen opwekken voor het maximale effect.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?
Geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?
Je stelt hier geil gelijk aan klef. Dat doe ik niet, en is dan ook niet waar ik op doel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?
Ik ben gigantisch klef. Als je een meid hebt die dat niet hebt, kan je die echt niet klef maken door zelf klef te doen. Gewoon NIET.
Blijkbaar weet jij meer over mij dan ikzelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.
Matador, een post naar mijn hart.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij meer over mij dan ikzelf.
Blijkbaar ben jij een stalker.
Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.
Blijkbaar vinden de meeste vrouwen dat toch echt niet aantrekkelijk.
En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).
Blijkbaar ben je een enorm treurige kneus.
Ik heb medelijden met je. Echt.
Je reageert met onderbuik gevoelens, ik wil je iets nieuws leren wat je kunt uitproberen. Probeer het gewoon een tijdje. Al geloof je het niet. Ik heb ook een aantal dingen moeten doen die ik eerst niet geloofde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.
En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).
Blijkbaar denk je net zo graag voor anderen als je anderen beticht voor jou te denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat stel ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Je stelt hier geil gelijk aan klef. Dat doe ik niet, en is dan ook niet waar ik op doel.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Matador, een post naar mijn hart.
Ik werk, na een paar topics lang mee te hebben gepraat en geluisterd, dat dit een grote cirkel is en dat dit m'n tijd niet meer waardig is.
Ik zeg doeidoei.Veel plezier nog.
Hoe ben jij eik aan die vermeende eerdere lange relatie gekomen, ik bedoel, zij heeft jou toch zeker versierd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.
Dat was precies de paradox die ik wilde aanbrengen, Gray.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Blijkbaar denk je net zo graag voor anderen als je anderen beticht voor jou te denken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens wel nieuwsgierig hoe je in de day-game vrouwen kunt scoren, zonder dat ze meteen denken dat je een relatie wilt of zij jou als relatie materiaal gaan zien..? (Met name dat laatste)
Het is juist goed als ze je zien als relatie materiaal. Dat betekend dat ze je echt heel leuk vind. Het "eventuele probleem" ligt eerder bij jezelf: durf je haar te kwetsen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens wel nieuwsgierig hoe je in de day-game vrouwen kunt scoren, zonder dat ze meteen denken dat je een relatie wilt of zij jou als relatie materiaal gaan zien..? (Met name dat laatste)
Dank voor je input, Lillie. We zien elkaar in andere topics weer terug.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Matador, een post naar mijn hart.
Ik werk, na een paar topics lang mee te hebben gepraat en geluisterd, dat dit een grote cirkel is en dat dit m'n tijd niet meer waardig is.
Ik zeg doeidoei.Veel plezier nog.
Het is als gapen en lachen, zo is geiligheid ook aanstekelijk wat ik zei. Je denkt teveel toekomst gericht, het bepaald niet wat ze x minuten later doet. Het enige wat er gebeurd is dat ze op dat moment ook ineens geil kan worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat stel ik helemaal niet.
Ik gaf het voorbeeld over klef (je eigen gedrag en "schaamteloze expressie" dat je wel/niet direct op vrouwen kan overbrengen, zoals firefly het stelt), om aan te tonen dat het echt niet werkt.
Firefly ontkent de verschillen tussen vrouwen en denkt dat ze volkomen kneedbaar zijn.
Dat is onzin. Natuurlijk kun je als man vrouwen dingen laten doen die ze zonder de overtuigingskracht van die man niet deden (Zij tegen vriendin: "ik ga echt niet met die creep mee", volgende dag: "Het was toch wel een lekkere jongen, en de seks was ook best aardig"), maar dat is iets compleet anders dan dat vrouwen volkomen vormbare schepsels zouden zijn die jij 1-op-1 kan laten "voelen wat jij voelt".
Mensen spiegelen aan elkaar. Daar hebben we zelfs specifieke neuronen voor in de hersenen. Mits je die goed weet aan te spreken kan je heel veel voor mekaar krijgen bij een ander.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat stel ik helemaal niet.
Ik gaf het voorbeeld over klef (je eigen gedrag en "schaamteloze expressie" dat je wel/niet direct op vrouwen kan overbrengen, zoals firefly het stelt), om aan te tonen dat het echt niet werkt.
Dat 'volkomen' is natuurlijk veel te generalistisch. Firefly3 lijkt dat wel regelmatig zo te stellen.quote:Firefly ontkent de verschillen tussen vrouwen en denkt dat ze volkomen kneedbaar zijn.
Eens.quote:Dat is onzin. Natuurlijk kun je als man vrouwen dingen laten doen die ze zonder de overtuigingskracht van die man niet deden (Zij tegen vriendin: "ik ga echt niet met die creep mee", volgende dag: "Het was toch wel een lekkere jongen, en de seks was ook best aardig"), maar dat is iets compleet anders dan dat vrouwen volkomen vormbare schepsels zouden zijn die jij 1-op-1 kan laten "voelen wat jij voelt".
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was precies de paradox die ik wilde aanbrengen, Gray.
Spelen andere ''factoren'' mee op dit moment, waardoor ik het niet kan veroorloven dat zij me als desdanig gaat zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is juist goed als ze je zien als relatie materiaal. Dat betekend dat ze je echt heel leuk vind. Het "eventuele probleem" ligt eerder bij jezelf: durf je haar te kwetsen?
Ik ben hier pas iets meer dan een jaar mee bezig. Het is altijd wederzijds chemie wat er plaatsgevonden heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe ben jij eik aan die vermeende eerdere lange relatie gekomen, ik bedoel, zij heeft jou toch zeker versierd?
Recht voor z'n raap zijn en zo snel mogelijk zodra je ziet dat ze meer wilt. Hoe eerder ze het weet, hoe minder lastig het zal zijn. Maar niet voordat die aantrekkingskracht er is uiteraard.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Spelen andere ''factoren'' mee op dit moment, waardoor ik het niet kan veroorloven dat zij me als desdanig gaat zien
Normaal had ik het niet heel erg gevonden.
Jij kaatst, nit terug want er was niets, omdat ff dat zelf niet kan ofzo? hij moet beschermd worden? En dan met name tegen mij, want ik ben de grootste slechterik/tegenstander/zeg de ergste dingen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Nogmaals: ik ben helemaal geen persoonlijk voorvechter van ff3. Hij en ik verschillen in best wel wat standpunten. Ik verzet me wel tegen de allen die ageren op de ene.
Als jij een balletje gooit naar een ander, dan moet je het ook terugverwachten. Ik ben hij die kaatst.
Het eerste wat je zegt is meestal op de man. Dan krijg je het meestal wel terugquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij kaatst, nit terug want er was niets, omdat ff dat zelf niet kan ofzo? hij moet beschermd worden? En dan met name tegen mij, want ik ben de grootste slechterik/tegenstander/zeg de ergste dingen?
Nee, ik ben het absoluut niet met je eens. Ik weet best wanneer ik te ver ga, en dat was in dit geval niet zo. Bovendien dacht ik dat mode dan notes uitdeelden, geen laag bij de grondse sneren.
Ik stop met dit topic. Ik heb geen zin me door jou een ff ten onrechte af te laten zeiken.
Ik had het tegen Gray, niet tegen jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het eerste wat je zegt is meestal op de man. Dan krijg je het meestal wel terug
Nogmaals: je bent niet de enige waarop ik reageerde; de wereld draait niet om jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij kaatst, nit terug want er was niets, omdat ff dat zelf niet kan ofzo? hij moet beschermd worden? En dan met name tegen mij, want ik ben de grootste slechterik/tegenstander/zeg de ergste dingen?
Dit is niet mijn subforum, ik ga dan niet notes uitdelen. Mijn 'sneer' was niet bedoeld om je te kwetsen, maar om je aandacht te grijpen door het balletje dat je wierp naar firefly3 terug te kaatsen. Vroeger hoorde ik vaak: wie uitdeelt, moet ook incasseren. Of: wie het balletje kaatst, kan het terug verwachten.quote:Nee, ik ben het absoluut niet met je eens. Ik weet best wanneer ik te ver ga, en dat was in dit geval niet zo. Bovendien dacht ik dat mode dan notes uitdeelden, geen laag bij de grondse sneren.
Zonde. Ik hoopte op verbetering van je handelen, niet het stoppen ervan.quote:Ik stop met dit topic. Ik heb geen zin me door jou een ff ten onrechte af te laten zeiken.
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen, maar wel op een eerlijke manier. Dat was dit niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Nogmaals: je bent niet de enige waarop ik reageerde; de wereld draait niet om jou.
En iemand hoeft niet 'bescherming' nodig te hebben om mijn 'bescherming' te krijgen.
[..]
Dit is niet mijn subforum, ik ga dan niet notes uitdelen. Mijn 'sneer' was niet bedoeld om je te kwetsen, maar om je aandacht te grijpen door het balletje dat je wierp naar firefly3 terug te kaatsen. Vroeger hoorde ik vaak: wie uitdeelt, moet ook incasseren. Of: wie het balletje kaatst, kan het terug verwachten.
[..]
Zonde. Ik hoopte op verbetering van je handelen, niet het stoppen ervan.
Hahaha, DYACquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen,
Toetjes en inbouwogen. Het wordt steeds gekker hier.
Gray, ben jij mod hier? Zoja, tijd voor topicsluiting m.i. Zonee, ben je gewoon net als elke andere user en hoef je geen "mod-gedrag" te vertonen, dus mag je net zo goed "schelden" als ieder ander.
Ik had het over je eerdere lange relatie die je claimt te hebben gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier pas iets meer dan een jaar mee bezig. Het is altijd wederzijds chemie wat er plaatsgevonden heeft.
Heb er meerdere gehad. Via via meestal, en ik had wel zelf vooral het initiatief genomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had het over je eerdere lange relatie die je claimt te hebben gehad.
Zuigend aan de tiet van ma. Verstoten geweest en heel moeilijk opkrabbelend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had het over je eerdere lange relatie die je claimt te hebben gehad.
Voordat ik begon had ik al meer dan 10 vrouwen gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zuigend aan de tiet van ma. Verstoten geweest en heel moeilijk opkrabbelend.
Nu durft ie eindelijk vrouwen aan te spreken, kraken wij hem af, de arme drommel.
Wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen, maar wel op een eerlijke manier. Dat was dit niet.
Ik bedoelde het dan ook niet kwetsend, zoals ik al eerder aangaf.quote:Je hebt me niet gekwetst me de woorden An sich, daar sta ik al jaren boven. Ik ben tevreden met wie ik ben en dat verandert echt niet door een opmerking zoals die van jou of van ff, maar ik vind het niet nodig om dergelijk inbeitel wel kwetsend bedoelde opmerkingen te plaatsen.
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Wilde slechts even je kritische blik van ff3 afhalen en op mijzelf richten, en dat lukt al enkele reacties lang. Mijn doel is behaald.quote:Ik zou je toch willen vragen welk balletje jij dan zo vreselijk vond, dat je het nodig vond namens hem te kaatsen.
Nope, ben hier gewoon user, maar wil alsnog niet schelden, want dat doe ik uberhaupt niet graag. Beetje uitdagen en spelletjes spelen daarentegen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Gray, ben jij mod hier? Zoja, tijd voor topicsluiting m.i. Zonee, ben je gewoon net als elke andere user en hoef je geen "mod-gedrag" te vertonen, dus mag je net zo goed "schelden" als ieder ander.
Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Echt niks.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
Voordat ik begon had ik al meer dan 10 vrouwen gehad
Op je 28e??quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voordat ik begon had ik al meer dan 10 vrouwen gehad
Beter laat dan nooit? Making up for lost time?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 28e??
"Al meer dan 10 vrouwen".
Nou nou, dikke player.
Mijn kritische blik is niet van hem afgeweest, maar aangezien ik niet zit te wachten op nog meer onterechte, niet kwetsend bedoelde opmerkingen die wel zo over kunnen komen (en door ff wel zo bedoeld zijn) heb ik verder niets meer gepost.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat?
En welke sneer spreken we eigenlijk over?
[..]
Ik bedoelde het dan ook niet kwetsend, zoals ik al eerder aangaf.
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Wilde slechts even je kritische blik van ff3 afhalen en op mijzelf richten, en dat lukt al enkele reacties lang. Mijn doel is behaald.
[..]
Nope, ben hier gewoon user, maar wil alsnog niet schelden, want dat doe ik uberhaupt niet graag. Beetje uitdagen en spelletjes spelen daarentegen...![]()
Ja, eerder dichter bij de 20, maar one night stands tellen niet echt. En toen was ik 26.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 28e??
"Al meer dan 10 vrouwen".
Nou nou, dikke player.
Huh? Wat is het nou? Eerst is het meer dan 10 vrouwen (dat zijn er 11, of hooguit 12), dan is het ineens "dichter bij de 20" (dus rond de 15-16). Maar wel of geen ONSjes? Waarom zouden die niet tellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, eerder dichter bij de 20, maar one night stands tellen niet echt.
Waarom moet je vanuit het extreme uit gaan? Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Echt niks.
We hadden het toch over relaties etc?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Wat is het nou? Eerst is het meer dan 10 vrouwen (dat zijn er 11, of hooguit 12), dan is het ineens "dichter bij de 20" (dus rond de 15-16). Maar wel of geen ONSjes? Waarom zouden die niet tellen?
Maar wat is je score nu dan? Dichter bij de 220?
En die zal je dan ook niet hoeven verwachten van mijn zijde. Hoop ze ook niet van jou te zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn kritische blik is niet van hem afgeweest, maar aangezien ik niet zit te wachten op nog meer onterechte, niet kwetsend bedoelde opmerkingen die wel zo over kunnen komen (en door ff wel zo bedoeld zijn) heb ik verder niets meer gepost.
Stond niet in mijn recht om me zo op te stellen, al dacht ik van jou hetzelfde. Maar gezien de impact die het op je gemaakt heeft bied ik mijn excuses aan voor onbedoeld kwetsende uitspraken. Want dat was niet mijn bedoeling.quote:Maar ik begrijp dat je jezelf volledig in je recht vindt staan, hoe onbegrijpelijk ook. Verdere communicatie lijkt me dan ook zinloos.
Jij hebt tegen de 20 relaties gehad?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hadden het toch over relaties etc?
Nee, rond de 10 waarvan hele lange en korte relaties. Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen punt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt tegen de 20 relaties gehad?
Wat noem jij een relatie?
Echt, gast, kap nou gewoon. Na 18 topics trollen is het leuk geweest, echt.
Ik heb dat deze avond ook absoluut niet gedaan, dus vandaar dat ik zo heftig reageerde. Je hete eerder, veel subtieler, ergens op gewezen, en dat heb ik ter harte genomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef Gray het volgende:
[..]
En die zal je dan ook niet hoeven verwachten van mijn zijde. Hoop ze ook niet van jou te zien.
[..]
Stond niet in mijn recht om me zo op te stellen, al dacht ik van jou hetzelfde. Maar gezien de impact die het op je gemaakt heeft bied ik mijn excuses aan voor onbedoeld kwetsende uitspraken. Want dat was niet mijn bedoeling.
Niet iedereen heeft het gevoel te hoeven veranderen als persoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef firefly3 het volgende:
Altijd maar dat gezoek naar een tekort in mijn leven of vroeger, om zelf jullie eigen wereldbeeldje te kunnen bevestigen dat jullie "goed bezig zijn"Grappig hoeveel energie de hersenen willen gebruiken om te voorkomen om NOG meer energie te moeten gebruiken om te veranderen als persoon.
Mensen noemden mij een soort van jehova, maar dat zijn jullie zelf als jullie niet nieuwe dingen proberen en alles in de praktijk uittesten.
Heb het al vaker geuit, maar je laat je regelmatig door je eigen ego verblinden. Het is namelijk dát ego dat je die getallen laat delen, dat je uberhaupt dit topic liet aanmaken, zo is mij later gebleken. Kan fout zitten natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, rond de 10 waarvan hele lange en korte relaties. Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen punt.
Dat jullie niet willen geloven dat je als gemiddeld persoon nog veel beter kunt worden met "versieren" is gewoon jullie eigen ego die er tegen vecht.
Ik ben gewoon een normaal persoon hoor, ook al willen jullie zo graag dat ik vroeger iemand was die niemand aansprak en niet bij de maatschappij paste of een tekort had in mijn leven of hebt etc.
Maar dat komt allemaal door onzekerheid vanuit jullie zelf, anders kan je gewoon het topic negeren.
Mijn ego..... Ik... verzet...... mmmmee...... hnnnnnggggg....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, rond de 10 waarvan hele lange en korte relaties. Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen punt.
Dat jullie niet willen geloven dat je als gemiddeld persoon nog veel beter kunt worden met "versieren" is gewoon jullie eigen ego die er tegen vecht.
Het is een bewuste zet die je moet nemen, niet op gevoel. Je gevoel zegt namelijk nooit dat je moet veranderen, want de hersenen willen lui zijn zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het gevoel te hoeven veranderen als persoon.
En weer niks concreets. Rond de 10. 9? 8? 11? Wat is bij jou een hele lange relatie en wat een korte?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef firefly3 het volgende:
Wil gewoon duidelijk maken dat ik gewoon als standaard persoon begonnen ben en informatie doorgeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb het al vaker geuit, maar je laat je regelmatig door je eigen ego verblinden. Het is namelijk dát ego dat je die getallen laat delen, dat je uberhaupt dit topic liet aanmaken, zo is mij later gebleken. Kan fout zitten natuurlijk...
Nee hoor. Mijn ervaring heeft me geleerd dat mijn gevoel een goede graadmeter is en heeft me ook al menig veranderings- en verbeterproces laten doormaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een bewuste zet die je moet nemen, niet op gevoel. Je gevoel zegt namelijk nooit dat je moet veranderen, want de hersenen willen lui zijn zoals ik al zei.
Stop het analyseren en het zoeken. Het slaat nergens op, en het is niet dat ik alles heb opgeschreven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef Modus het volgende:
[..]
En weer niks concreets. Rond de 10. 9? 8? 11? Wat is bij jou een hele lange relatie en wat een korte?
Ik heb het over grote veranderingen, niet die dingetjes die jij bedoelt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn ervaring heeft me geleerd dat mijn gevoel een goede graadmeter is en heeft me ook al menig veranderings- en verbeterproces laten doormaken.
De lengte van je relaties heb je nog niet opgeschreven, nee. Nou, vooruit met de goat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stop het analyseren en het zoeken. Het slaat nergens op, en het is niet dat ik alles heb opgeschreven.
Al 2 of 3x in de reeksen. Dit is een herhaling van een analysering die al geweest is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
De lengte van je relaties heb je nog niet opgeschreven, nee. Nou, vooruit met de goat.
Wat is het fucking punt nou? Mensen zijn nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Al 2 of 3x in de reeksen. Dit is een herhaling van een analysering die al geweest is.
Zand erover?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb dat deze avond ook absoluut niet gedaan, dus vandaar dat ik zo heftig reageerde. Je hete eerder, veel subtieler, ergens op gewezen, en dat heb ik ter harte genomen.
Dank je voor je excuses.
Denk dat we dat vaker willen dan willen toegeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het gevoel te hoeven veranderen als persoon.
Hmmm, het ligt nog net wat genuanceerder denk ik. Gevoel zegt aan de ene kant juist dat het niet helemaal goed voelt hoe je je gedraagt of voordoet, of plaatst in de wereld. Aan de andere kant maakt het je angstig wanneer je daar iets aan veranderen wil. Gemak wil dat je geen actie onderneemt, die je aanvankelijk rationaliseert, om laat jezelf af te vragen waarom je in vredesnaam geen actie ondernam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een bewuste zet die je moet nemen, niet op gevoel. Je gevoel zegt namelijk nooit dat je moet veranderen, want de hersenen willen lui zijn zoals ik al zei.
Vele jaren totaan een aantal weken/maanden. Net zoals elk ander mens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat is het fucking punt nou? Mensen zijn nieuwsgierig.
Genoeg wel, anderen totaal niet, en een ander deel zal nooit toegeven hoeveel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
oja idereen op fok heeft natuurlijk op zijn 25e al meer dan 20 vrouwen geneukt
Dat heb ik momenteel ook hoor. Maar tegelijk is er altijd iets nieuws om uit te proberen, want de wereld is oneindig complex en variabel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Zand erover?
[..]
Denk dat we dat vaker willen dan willen toegeven.
[..]
Hmmm, het ligt nog net wat genuanceerder denk ik. Gevoel zegt aan de ene kant juist dat het niet helemaal goed voelt hoe je je gedraagt of voordoet, of plaatst in de wereld. Aan de andere kant maakt het je angstig wanneer je daar iets aan veranderen wil. Gemak wil dat je geen actie onderneemt, die je aanvankelijk rationaliseert, om laat jezelf af te vragen waarom je in vredesnaam geen actie ondernam.
Juist dat binaire denken van wel of niet lijkt het zo lastig te maken dat uiteindelijk geen verbetering optreedt. Vaak genoeg op je bek gaan, door bijvoorbeeld (overdreven) veel acties te ondernemen (zoals jij met vrouwen benaderen doet) laat je uiteindelijk inzien dat het denken in zijn geheel je remt, niet het ja of nee-denken. Nog later besef je dat uberhaupt de hele actie niet belangrijk meer is, maar je het op zijn beloop laat. Mocht je een leuke vrouw tegenkomen, dan zal je daar in volledige vrijheid mee omgaan. Zonder verwachtingen, gedachten en oordelen, maar met plezier en genot van elk moment dat je met haar beleeft.
Ik denk dat je die tweede fase nog gaat mee maken, gezien je huidige ontwikkeling, maar wie weet.
Je bent helemaal niet "bezig". Je doet het zelfde riedeltje over en over totdat je dood bent. Je zit in een sleur. Koppel je totaal los en probeer vanalles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef El_Matador het volgende:
Grappig; miss_sly en ik hebben samen zo'n 40 jaar date-ervaring (nee, niet met elkaar) maar "masterplayer" firefly vertelt wel even hoe we fout bezig zijn.
![]()
Ik hoop dat je uiteindelijk die oneindig complexe en variabele wereld in een enkel persoon zal tegenkomen en elk moment samen iets nieuws brengt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel ook hoor. Maar tegelijk is er altijd iets nieuws om uit te proberen, want de wereld is oneindig complex en variabel.
De dingetjes die jij bedoelt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over grote veranderingen, niet die dingetjes die jij bedoelt waarschijnlijk.
Je bent "verliefd". Kijk uit dat je niet van houden van naar wanhoop gaatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uiteindelijk die oneindig complexe en variabele wereld in een enkel persoon zal tegenkomen en elk moment samen iets nieuws brengt.
Goede analysequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef El_Matador het volgende:
Grappig; miss_sly en ik hebben samen zo'n 40 jaar date-ervaring (nee, niet met elkaar) maar "masterplayer" firefly vertelt wel even hoe we fout bezig zijn.
![]()
Vanwaar deze angst toch steeds? Bij verliefd zijn hoort ook dat je soms wanhopig bent. Volstrekt normaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent "verliefd". Kijk uit dat je niet van houden van naar wanhoop gaat
Zal ik het zo zeggen: Mensen veranderen niet zomaar. Je doet alsof het even je gevoel volgen is en dat je opeens anders bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De dingetjes die jij bedoelt?
Wat zou ik bedoelen, dan? Jij kunt kennelijk heel goed voor anderen denken, dus vertel het me eens.
Ben niet verliefd op iemand hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent "verliefd". Kijk uit dat je niet van houden van naar wanhoop gaat
Ik kan ook gek zijn op een vrouw hoor, maar tegelijkertijd besef ik ook dat de wereld oneindig variabel is.quote:
Nope. Als je bedoelt dat je van verschillende vrouwen tegelijk kunt 'genieten' en dan wel een diepe band op kunt bouwen zit je er flink naast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan ook gek zijn op een vrouw hoor, maar tegelijkertijd besef ik ook dat de wereld oneindig variabel is.
Je kunt beiden wereld tegelijk pakken zeg maar.
Nee, dat doe ik niet. Jij zegt dat je gevoel nooit zegt dat je moet veranderen, en dat bestrijd ik, omdat ik anders ervan heb. Veranderen op zichzelf is niet gemakkelijk en dat kost energie en tijd, maar de aanzet kan wel,degelijk vanuit je gevoel komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zal ik het zo zeggen: Mensen veranderen niet zomaar. Je doet alsof het even je gevoel volgen is en dat je opeens anders bent.
Die twee wereld zijn dezelfde. Dat is een inzicht dat ik je toewens om ooit te krijgen. Je lijkt al wel dat pad te belopen, al lijk je nog niet te kijken naar de wereld waar dat pad in ligt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan ook gek zijn op een vrouw hoor, maar tegelijkertijd besef ik ook dat de wereld oneindig variabel is.
Je kunt beiden wereld tegelijk pakken zeg maar.
Menneke toch... Afgelopen zaterdag ging het iets verder dan "vingeren op de dansvloer".quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet "bezig". Je doet het zelfde riedeltje over en over totdat je dood bent. Je zit in een sleur. Koppel je totaal los en probeer vanalles.
Nope. Het kan, leer het.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nope. Als je bedoelt dat je van verschillende vrouwen tegelijk kunt 'genieten' en dan wel een diepe band op kunt bouwen zit je er flink naast.
Denk niet dat je dezelfde verandering bedoelt als ik, dat je uit je comfort zone gaat etc. Want als je uit je comfort zone gaat , ga je tegen je gevoel in namelijk. Anders heet het geen comfort zone meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Jij zegt dat je gevoel nooit zegt dat je moet veranderen, en dat bestrijd ik, omdat ik anders ervan heb. Veranderen op zichzelf is niet gemakkelijk en dat kost energie en tijd, maar de aanzet kan wel,degelijk vanuit je gevoel komen
Maar je geeft weer geen antwoord. Welke dingetjes bedoel ik dan volgens jou?
Waarom? Misschien hebben anderen daar helemaal geen behoefte aan. Waarom zouden ze dat dan "moeten kunnen/leren"?quote:
Je bent teveel op de liefde/romantische toerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Die twee wereld zijn dezelfde. Dat is een inzicht dat ik je toewens om ooit te krijgen. Je lijkt al wel dat pad te belopen, al lijk je nog niet te kijken naar de wereld waar dat pad in ligt.
Ah, lekker duidelijk weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef firefly3 het volgende:
Dingetjes in het algemeen, ik doel dus op het verkleinwoordje, dus dat het iets kleins is.
Alle soorten types komen op je af. Er valt geen speld aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
Firefly, zou het kunnen dat je met deze manier alleen een bepaald type dames zou versieren, of zou iedereen hier voor vallen?
Ik heb sterk het idee, dat de zaken die hier gepost worden ten eerste onrecht zouden doen aan mij als persoon, en mij ten tweede het mij niet het slag dames zou 'opleveren' die ik wel leuk vindt....
Slap geouwehoer eromheen. Vertel danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Menneke toch... Afgelopen zaterdag ging het iets verder dan "vingeren op de dansvloer".
Denk toch niet dat je anderen kent. En mij al helemaal niet.
Jouw probleem is dat je jezelf helemaal niet kent. Wellicht ben je daarmee bezig, maar mijns inziens op een verkeerde want obsessieve, bijna drugsverslaafde manier.
Omdat het ooit weleens handig kan zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Misschien hebben anderen daar helemaal geen behoefte aan. Waarom zouden ze dat dan "moeten kunnen/leren"?
Teveel nog wel. Mag Gray dat misschien zelf bepalen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent teveel op de liefde/romantische toer
Ik vertel genoeg details hier. Meer dan wie ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Slap geouwehoer eromheen. Vertel dan
Ja, en?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het ooit weleens handig kan zijn
Al gedaan, been there done that. Het gaat weer over mij als persoon, niet over de actiesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vertel genoeg details hier. Meer dan wie ook.
Laat jij eerst maar eens foto's van jezelf en je "veroveringen" zien, dan praten we verder.
Nu leef ik niet in het moment, volg ik niet mijn gevoel en ben ik niet expressief.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en?
Als je leeft in het moment, denk je helemaal niet aan dat "ooit".
Liefde is de basis waarop zowel jij als ik draaien. We beleven het alleen op een andere wijze.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent teveel op de liefde/romantische toer
Niet echt mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Liefde is de basis waarop zowel jij als ik draaien. We beleven het alleen op een andere wijze.
+1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vertel genoeg details hier. Meer dan wie ook.
Laat jij eerst maar eens foto's van jezelf en je "veroveringen" zien, dan praten we verder.
Dat denk ik ook. Op het moment lijkt juist die sterke overtuiging een gevoel van vrijheid te geven, maar ook dat zal onvoldoende blijken. Het is vorm van controle, of macht, die je eigenlijk niet hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ergste is; je bent volledig van jezelf overtuigd. Dat ga je een keer keihard tegenkomen. Welkom in de bad comfort zone.
Dat ooit bestaat nog helemaal niet. Je kan nooit anders leven dan in het moment. Niet in het moment leven is niet leven, maar projecteren; leven in een toekomst die wellicht nooit komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en?
Als je leeft in het moment, denk je helemaal niet aan dat "ooit".
Ik draai meer op mezelf, meer out of the box thinking imho.quote:
Wie is die zelf waar jij op draait? Welke box denk je buiten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik draai meer op mezelf, meer out of the box thinking imho.
Je kunt net zoveel liefde geven en nemen als dat je zelf wilt. Het is allemaal abstract en maakt allemaal niet uit. Je kunt ook zonder of heel veel nodig hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Wie is die zelf waar jij op draait? Welke box denk je buiten?
Je kunt ook happy zijn met de huidige situatie zonder per se in de supermarkt vrouwen te hoeven vingeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt net zoveel liefde geven en nemen als dat je zelf wilt. Het is allemaal abstract en maakt allemaal niet uit. Je kunt ook zonder of heel veel nodig hebben.
Liefde noemen ze niet voor niets blind, onvoorwaardelijk. Dat kan je niet in een hokje vangen, of doseren naar wens. Denken dat het wel zo is is een trucje van het ego om je niet open te stellen (en dus kwetsbaar op te stellen) voor het ontvangen en geven van liefde. Gedachten zijn beperkt, iets wat je zelf ook al inziet, en toepast in het charmeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt net zoveel liefde geven en nemen als dat je zelf wilt. Het is allemaal abstract en maakt allemaal niet uit. Je kunt ook zonder of heel veel nodig hebben.
Wedden dat als er een super leuke vrouw voor je staat in de supermarkt en in je oor fluistert of je mee zou gaan naar een opslagruimte om haar te vingeren dat je het vast wel zou doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kunt ook happy zijn met de huidige situatie zonder per se in de supermarkt vrouwen te hoeven vingeren.
Oh nee, dat niet, want als je dat niet wil, krijg je een reprimande dan wel veroordeling van wie je bent van firefly.
Je kunt het wel zien vanuit een ander perspectief, waarbij je jezelf zeg maar van bovenaf ziet. Gevoelens zijn overigens daadwerkelijk te versterken/verzwakken en te veranderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Liefde noemen ze niet voor niets blind, onvoorwaardelijk. Dat kan je niet in een hokje vangen, of doseren naar wens. Denken dat het wel zo is is een trucje van het ego om je niet open te stellen (en dus kwetsbaar op te stellen) voor het ontvangen en geven van liefde. Gedachten zijn beperkt, iets wat je zelf ook al inziet, en toepast in het charmeren.
Vingeren is me teveel comfort zone.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wedden dat als er een super leuke vrouw voor je staat in de supermarkt en in je oor fluistert of je mee zou gaan naar een opslagruimte om haar te vingeren dat je het vast wel zou doen?
Alsof 40 jaar ervaring wat zegt... Maar Firefly zit hier ook zwaar uit z'n nek te lullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Wel grappig eigenlijk, we staan met z'n allen wel open als een super leuke vrouw zich zo open stelt in zo'n lastige situatie zoals in de supermarkt, en gaan we wel met haar mee. Maar om zelf zo open te staan om zoiets tegen haar te zeggen, is een heel ander verhaal. Dan komen de angsten en overwegingen tevoorschijn of we wel zo moeten handelen naar ons gevoel en of ons gevoel dan wel de juiste is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vingeren is me teveel comfort zone.
Ass to mouth.
Gast, je snapt er weer es niks van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk, we staan met z'n allen wel open als een super leuke vrouw zich zo open stelt in zo'n lastige situatie zoals in de supermarkt, en gaan we wel met haar mee. Maar om zelf zo open te staan om zoiets tegen haar te zeggen, is een heel ander verhaal. Dan komen de angsten en overwegingen tevoorschijn of we wel zo moeten handelen naar ons gevoel en of ons gevoel dan wel de juiste is.
Het is wel zo. Net zoals dat jij "dansen gebruikt" om een vrouw te kunnen "versieren". Waarom niet gelijk pakken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, je snapt er weer es niks van.
Yup, heel rustgevend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt het wel zien vanuit een ander perspectief, waarbij je jezelf zeg maar van bovenaf ziet.
Nergens voor nodig. Ze zijn een deel van hoe je de wereld ervaart. Die toelaten voor wat ze zijn, onbevooroordeeld, zonder oordelen, is de wereld accepteren en het ego dat daarin leeft.quote:Gevoelens zijn overigens daadwerkelijk te versterken/verzwakken en te veranderen.
Ik heb het je net verteld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is wel zo. Net zoals dat jij "dansen gebruikt" om een vrouw te kunnen "versieren". Waarom niet gelijk pakken?
Op het moment moet je ze niet veranderen maar juist door je heen laten gaan. Maar het is wel goed om bijvoorbeeld een goede nachtrust te hebben om je gevoelens tot rust te laten komen of niet teveel op negatieve dingen te concentreren zoals slecht weer of een verkoudheid. Zo bestuur je je emoties zonder het te forceren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Yup, heel rustgevend.
[..]
Nergens voor nodig. Ze zijn een deel van hoe je de wereld ervaart. Die toelaten voor wat ze zijn, onbevooroordeeld, zonder oordelen, is de wereld accepteren en het ego dat daarin leeft.
laten maar even buiten beschouwing hoe ze er uit zagen danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Genoeg wel, anderen totaal niet, en een ander deel zal nooit toegeven hoeveel.
Wanneer je jezelf zonder oordelen ervaart stromen die gevoelens door je heen. Goede of slechte gevoelens bestaan dan niet meer, slechts gevoelens. Dat geeft een ervaring van vrede die heerlijk is om te delen, omdat die resoneren kan bij een ander, en je met en voor elkaar kan versterken. Ook goede en slechte gevoelens komen daarbij kijken, wat een pure uiting is van wat jouw persoonlijkheid/ego is. Die vrede is liefde: ongebonden, vrij, onbeperkt en onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment moet je ze niet veranderen maar juist door je heen laten gaan. Maar het is wel goed om bijvoorbeeld een goede nachtrust te hebben om je gevoelens tot rust te laten komen of niet teveel op negatieve dingen te concentreren zoals slecht weer of een verkoudheid.
De vrouwen waarmee ik was vond ik stuk voor stuk mooi, al verschilden ze wel van elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:16 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
laten maar even buiten beschouwing hoe ze er uit zagen dan
En toch kan je je richten op de slechte of leuke dingen van het moment, zonder erover te oordelen van je huidige gevoelens, maar door als een ingebouwde automatisme je aandacht op het leukste te richten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Wanneer je jezelf zonder oordelen ervaart stromen die gevoelens door je heen. Goede of slechte gevoelens bestaan dan niet meer, slechts gevoelens. Dat geeft een ervaring van vrede die heerlijk is om te delen, omdat die resoneren kan bij een ander, en je met en voor elkaar kan versterken. Ook goede en slechte gevoelens komen daarbij kijken, wat een pure uiting is van wat jouw persoonlijkheid/ego is. Die vrede is liefde: ongebonden, vrij, onbeperkt en onvoorwaardelijk.
Mijn vriendinnen waren ook mooi, maar ik heb ook wel dronken ONSjes gehad die ik niet aan mijn ouders zou voorstellen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:23 schreef Gray het volgende:
[..]
De vrouwen waarmee ik was vond ik stuk voor stuk mooi, al verschilden ze wel van elkaar.
Salsa, merengue, vallenato, reggaeton.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:19 schreef Cockwhale het volgende:
Dansen om een vrouw te versieren? Lol, zo'n oude semi-homo die met zijn te hoog opgehezen broek en vrouwelijke heup bewegingen de cha-cha-cha dansen
Zeker, dat is ook waar mijn tekst op doelde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En toch kan je je richten op de slechte of leuke dingen van het moment, zonder erover te oordelen van je huidige gevoelens, maar door als een ingebouwde automatisme je aandacht op het leukste te richten.
Het bewust (her)programmeren van je gedrag naar je onbewustzijn kan je vele voordelen op leveren op hoe je alles om je heen ziet en voelt.
Dat is waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Zeker, dat is ook waar mijn tekst op doelde.
Het verandert alleen niets aan hoe onze realiteit in elkaar steekt en de gebrekkige wijze waarop wij deze lijken te ervaren.
Je leest weer niet goed of niet begrijpend. Nog een keer dan: je gevoel kan zeker de aanzet geven tot verandering, mdat je gevoel je duidelijk kan maken dat verandering nodig is. Het veranderingsproces kost energie en tijd, en daaronder kan zeker vallen dat je jezelf dwingt uit je comfort zone te stappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk niet dat je dezelfde verandering bedoelt als ik, dat je uit je comfort zone gaat etc. Want als je uit je comfort zone gaat , ga je tegen je gevoel in namelijk. Anders heet het geen comfort zone meer![]()
Dingetjes in het algemeen, ik doel dus op het verkleinwoordje, dus dat het iets kleins is.
Geef dan even een voorbeeld in jouw geval?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je leest weer niet goed of niet begrijpend. Nog een keer dan: je gevoel kan zeker de aanzet geven tot verandering, mdat je gevoel je duidelijk kan maken dat verandering nodig is. Het veranderingsproces kost energie en tijd, en daaronder kan zeker vallen dat je jezelf dwingt uit je comfort zone te stappen.
Jij doelt inderdaad neerbuigend op iets kleins. Je kijkt neer op andere mensen en probeert dat op een dergelijke manier te uiten. Maar denk je werkelijk dat iemand 40 kan worden zonder noemenswaardige problemen, veranderingen, levenservaringen?
Op zich ben ik daar nooit te beroerd voor, maar ik voel geen enkele behoefte me open op te stellen tegenover jou, aangezien jij zelf angstvallig alle persoonlijke informatie achterwege laat. Dus nee, ik geef geen voorbeeld. Geloof me nou maar gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geef dan even een voorbeeld in jouw geval?
Vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen en volgen hun gevoel wel eerder. Maar of je veranderd bent naar een vrouwen "versierder" en dingen geleerd hebt om vrouwen te "versieren" betwijfel ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich ben ik daar nooit te beroerd voor, maar ik voel geen enkele behoefte me open op te stellen tegenover jou, aangezien jij zelf angstvallig alle persoonlijke informatie achterwege laat. Dus nee, ik geef geen voorbeeld. Geloof me nou maar gewoon
Dat zou tijd worden, hoe denk je dat aan te gaan pakken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:08 schreef firefly3 het volgende:
Om het grof te zeggen:
Het emotionele geouwehoer in het topic wil ik omzetten in een praktisch bundel waar mensen wat aan hebben en eerder resultaat krijgen of vermeerderen. En een vermeerdering van resultaat heb je veel eerder als je keer op keer direct keuzes bewust maakt. Dan kom je in een versnelling terecht
Hoezo? Je staat toch los van het resultaat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:55 schreef firefly3 het volgende:
En als klap op de vuurpijl: verleg je eigen grenzen en groei door voor de knapste vrouw te gaan in heel de club ongeacht wat de situatie in het moment is. Ga er vanuit dat je haar al hebt. Durf je zo te voelen
dat doe jij ook niet, want toen ik he uitbodigde om met mij op stap tegaan kam je met de gekste "regeltjes" en toen bleek dat ik met alles akkoord ging haakte je af.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk niet dat je dezelfde verandering bedoelt als ik, dat je uit je comfort zone gaat etc. Want als je uit je comfort zone gaat , ga je tegen je gevoel in namelijk. Anders heet het geen comfort zone meer
Regeltjes?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat doe jij ook niet, want toen ik he uitbodigde om met mij op stap tegaan kam je met de gekste "regeltjes" en toen bleek dat ik met alles akkoord ging haakte je af.
Op dat moment had je uit je comfort zone kunnen stappen, kunnen groeien als mens, kunnen leren van de complexe wereld. In het moment leven en jaja daar is die dan, leven in het moment!
Maar ja, jij durfd niet en dat wuif je weg als, ik heb geen zin.
Lekker he knul, die comfort zone
Uit mijn hoofd,quote:
Je mag je omgeving toch je toch niet laten beinvloeden? Je moet toch tegen je gevoel in gaan? Je moet toch in het moment leven?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, op zich heeft hij daar wel een punt. Ik zou ook niet graag op stap gaan me iemand waarmee ik het niet kan vinden.
Ben het helemaal met je eens. Met de technieken is niks mis. De manier waarop sommige mensen er gebruik van maken daar in tegen. Het lijkt bijna wraak voor het verleden waar in ze door vrouwen niet gewaardeerd werden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat firefly zijn manier (ofwel rsd) wel in bepaalde mate werkt.
Waarom? Omdat het (onzekere) mensen aanzet tot actie, om toch telkens te doen wat je normaal niet doet. Zo doe je ervaring op, en zul je eerder succes hebben met (bepaalde) dames.
Persoonlijk vind ik alleen de achterliggende fixatie op vrouwen en het doel om zoveel vrouwen in bed te krijgen verwerpelijk, omdat het vrouwen als object neerzet i.p.v. personen. (maar dat is persoonlijk) Daarnaast denk ik dat het inderdaad aanspreekt bij sociaal onhandige en onzekere personen, met daarbij wel dat het een opvulling probeert aan te reiken voor een gat wat op deze manier niet te vullen is.
Die ene dame is dus nooit genoeg, want er loopt altijd 'iets beters' rond. Dat is tegelijkertijd de objectivering van de vrouw alsook het opvullen van het gat wat die dame ervoor ook niet kon opvullen.
Neehoor, als ik met vrouwen het bed in wil duiken, wil ik ook dat ze persoonlijk leuk zijn. Er zijn trouwens genoeg vrouwen die alleen willen neuken, en verder niks. Dus hoezo object?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
Persoonlijk vind ik alleen de achterliggende fixatie op vrouwen en het doel om zoveel vrouwen in bed te krijgen verwerpelijk, omdat het vrouwen als object neerzet i.p.v. personen. (maar dat is persoonlijk)
Ik heb het niet over jou, dus dat scheeltquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Neehoor, als ik met vrouwen het bed in wil duiken, wil ik ook dat ze persoonlijk leuk zijn. Er zijn trouwens genoeg vrouwen die alleen willen neuken, en verder niks. Dus hoezo object?
En verder, mannen moeten nou eenmaal neuken, en anders trek je jezelf af. Je kan er niet omheen, iets met voorplantingsdrang.
Ik denk dat je theorie nogal zal fluctueren per persoon. Sommige mensen prefereren nou eenmaal veel bedpartners en hoeven misschien wel helemaal geen relatie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, dus dat scheelt
Mensen willen dat inderdaad, maar mensen willen ook eten en rusten. Feit is dat datgene wat op zichzelf goed en fijn kan zijn, in de verkeerde aantallen desastreus kan zijn. Binnen de context van dit topic denk ik dat als je zo gefocust bent op vrouwen, om maar datgene te kunnen halen wat telkens net buiten je bereik ligt, je uiteindelijk alleen maar op uiterlijk en sex gefocust bent dat je problemen gaat krijgen met langdurige relaties.
Daar ga ik misschien niet van iedereen gelijk bij krijgen, maar de tijd zal het uitwijzen.
Heb je de objectivering wel eens omgedraaid? Zouden mannen ook niet als object beschouwd kunnen worden? Is de manier waarop vrouwen mannen zien, dan ook niet objectmatig te noemen? Het geldt niet alleen voor dames, maar ook voor heren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
Die mensen heb ik er bewust buiten gelaten, ik heb daarom ook bewust onderstreept "binnen de context van dit topic". Maar ook voor die mensen zorgt het voor een objectivering van dames, dat ze daarmee niet worden geconfronteerd in een relatie dat is wat anders.
Persoonlijk vindt ik het narcistische trekjes hebben, maar dat is mijn eigen waardeoordeel.
Je houd van een scharrel evenveel als van iemand waarmee je een relatie hebt? Wat versta je onder een scharrel?
Dat kan inderdaad, maar binnen de context van dit topic heeft dat geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:07 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Heb je de objectivering wel eens omgedraaid? Zouden mannen ook niet als object beschouwd kunnen worden? Is de manier waarop vrouwen mannen zien, dan ook niet objectmatig te noemen? Het geldt niet alleen voor dames, maar ook voor heren.
Als je iemand leuk vind ga je daar bewust bij stil staan? Zo iets als "auto, check. dik salaris, check, erg zorgzaam, check. Top, ik wordt nu verlieft op je en ga een relatie aan!" ? Dan ben je één van de weinige ben ik bang.quote:Überhaupt is het hele dating-proces objectmatig. Voldoet hij/zij aan deze eis? Verdient hij/zij goed? Woont hij/zij zelfstandig? Enz.
Buiten de klik om zijn dit allemaal waarden, variabelen die als object beschouwd kunnen worden en meetellen.
Ik kom zeker niet tot dezelfde conclusie als jij. Ik weet ook niet wat je met je voorbeeld van de media wilt aangeven, maar ik stel de media absoluut niet gelijk aan de maatschappij. Ongemerkt generaliseer je zelf nogal.quote:Concluderend, in welke hoeveelheid is dat daten an sich al niet objectiverend? De media zet mannen en vrouwen überhaupt al neer als objecten, met een eisenpakket. Neem alleen al die glamour bladen al?
De objectivering die jij zo schuwt wordt nog het minste veroorzaakt door het hebben van veel bedpartners, maar meer door maatschappelijke en culturele contexten. Verder generaliseer je nogal met de objectivering, het is puur persoonlijk.
Ja, dus je moet je gevoel volgen en er voor gaan. Dat principe snap je nog steeds niet na zoveel posts. Juist dan ga je erop afquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoezo? Je staat toch los van het resultaat?
Je simplisme is aandoenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, dus je moet je gevoel volgen en er voor gaan. Dat principe snap je nog steeds niet na zoveel posts. Juist dan ga je erop af
Dat klopt dat ik dat nog niet snap, omdat je dat nog niet overtuigend hebt weten over te brengen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, dus je moet je gevoel volgen en er voor gaan. Dat principe snap je nog steeds niet na zoveel posts. Juist dan ga je erop af
Leer jezelf te vermaken bij het uitgaan zonder drank en hou het een maand vol. Kijken hoe je dan bent, trust me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd,
Geen drank, geen club waar je bekende tegen kan komen, enz enz maar na alles prima gezegt te hebben haakte hij af met de reden "we kunnen niet eens op het forum goed met elkaar omgaan, dus stappen ook niet"
Blijf maar heerlijk in je comfort zone, mag van mij hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je simplisme is aandoenlijk.
Firefly's tips werken voor de sociaal-onhandigen, maar hij faalt bij de normale versierders.
Zoals ook_gek al heel duidelijk heeft beschreven, hulde voor die post.
Je moet je eigen grenzen verleggen zonder resultaat te willen(nodig hebben).quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat klopt dat ik dat nog niet snap, omdat je dat nog niet overtuigend hebt weten over te brengen.
Als je alleen je gevoel hoeft te volgen om op haar af te gaan is er toch helemaal niks vreemds aan de hand? Dat heeft echter niks met grenzen verleggen te maken.
Maar als je wel je grenzen wilt verleggen ben je nooit los van het resultaat, want je bent op zoek naar het resultaat dat je leuke gesprekken kunt voeren met die mooie dames.
Blijf maar heerlijk mijn persoontje visualiseren en niet lezen wat ik schrijf. Het diskwalificeert jezelf alleen maar, beginner.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijf maar heerlijk in je comfort zone, mag van mij hoorOf wees een vent en probeer ook vaker zonder alcohol uit te gaan en je eigen grenzen te verleggen. Als je dansen nodig hebt om een vrouw te "versieren" ben je nog zwaar beginner.
Onmogelijk, je kan niet én je grenzen verleggen én los staan van resultaat. Zoals ik al zei is het resultaat een onderdeel van grenzen verleggen. Resultaat is onderdeel van al het menselijk handelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet je eigen grenzen verleggen zonder resultaat te willen(nodig hebben).
Dat kan alleen door te genieten van je eigen acties, en niet door het af te laten hangen door input van haar. Dus zelfs als ze je keihard afwijst moet je genoten hebben van je eigen actie, en dan heb je echt je eigen gevoel gevolgd op dat moment. (En niet eens nagedacht over haar eventuele reactie.)
Altijd voor de knapste gaan. Ben je het er niet mee eens? Vertel het me dan, in plaats van eromheen te lullen en eerst over mij te gaan praten. Dan praat ik ook niet over jou.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf maar heerlijk mijn persoontje visualiseren en niet lezen wat ik schrijf. Het diskwalificeert jezelf alleen maar, beginner.
Waarom? Is uiterlijk per se het belangrijkste?quote:
Het kan, door te genieten van het moment zelf in plaats van door in de toekomst te denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Onmogelijk, je kan niet én je grenzen verleggen én los staan van resultaat. Zoals ik al zei is het resultaat een onderdeel van grenzen verleggen. Resultaat is onderdeel van al het menselijk handelen.
Je doet niet iets omdat je het doet, maar omdat je ergens wilt komen (resultaat)
Eerst op uiterlijk filteren, daarna pas op innerlijk. Innerlijk weet je namelijk niet van tevoren, uiterlijk wel. Het bespaard je veel tijd en moeite.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Is uiterlijk per se het belangrijkste?
Jouw aanpak. Ik filter op dansskills.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerst op uiterlijk filteren, daarna pas op innerlijk. Innerlijk weet je namelijk niet van tevoren, uiterlijk wel. Het bespaard je veel tijd en moeite.
Innerlijk is heel snel te zien door uitstraling / gedrag. Binnen de kortste keren heb je door wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerst op uiterlijk filteren, daarna pas op innerlijk. Innerlijk weet je namelijk niet van tevoren, uiterlijk wel. Het bespaard je veel tijd en moeite.
Voetballers zitten als ze spelen gigantisch in hun comfortzone, dat is geen vergelijking.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan, door te genieten van het moment zelf in plaats van door in de toekomst te denken.
Net als bijvoorbeeld voetballen, genieten voetballers het meest om de prijzen of de actie die ze zelf ondernemen op dat moment? Juist, je moet genieten van je eigen acties en niet van resultaat.
Jij snapt werkelijk waar helemaal niets van liefde. Succes knul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitstraling en uiterlijk combineren uiteraard. Gedrag weet je pas later.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Innerlijk is heel snel te zien door uitstraling / gedrag. Binnen de kortste keren heb je door wat voor vlees je in de kuip hebt.
Regelmatig komt het voor dat degene die misschien qua uiterlijk misschien niet de knapste is, wel de allerleukste.
Ik (en veel anderen) kan binnen 10 seconde een redelijke inschatting maken op basis van gedrag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitstraling en uiterlijk combineren uiteraard. Gedrag weet je pas later.
Denk je dat ze in hun comfort zone zitten als ze bijvoorbeeld voor het ek spelen? Ja ze spelen richting resultaat, maar ze genieten van het voetballen zelf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Voetballers zitten als ze spelen gigantisch in hun comfortzone, dat is geen vergelijking.
Je maakt de vergelijking voor mensen die niet zeker zijn van hun skills, en daarom gaat je redenatie niet op. Je kan niet uit je comfortzone stappen zonder je daar ongemakkelijk bij te voelen. Je gaat dus al met het doel daar aan werken om daar uit te kunnen komen.
Zodra je meer ervaring hebt zullen zelfs de meer pittigere vrouwen openlijker worden tegen je. Zodra je je echt goed voelt en aantrekkelijk bent zullen weinig vrouwen raar doen tegenover je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik (en veel anderen) kan binnen 10 seconde een redelijke inschatting maken op basis van gedrag.
En verder wat Disorder zegt, je snapt er weinig van.
Je leest maar wat je wilt lezen, maar het is geen reactie op wat ik zei.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zodra je meer ervaring hebt zullen zelfs de meer pittigere vrouwen openlijker worden tegen je. Zodra je je echt goed voelt en aantrekkelijk bent zullen weinig vrouwen raar doen tegenover je.
Ja, ze doen waar ze goed in zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk je dat ze in hun comfort zone zitten als ze bijvoorbeeld voor het ek spelen? Ja ze spelen richting resultaat, maar ze genieten van het voetballen zelf.
Je moet ervan kunnen genieten dat je uit je comfort zone gaat.
Het is een self-fulfilling prophecy. Je denkt dat ze een bitch is, ze voelt het aan dat je dat denkt en zal dan eerder geneigd zijn om tegen jou ook een bitch te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je leest maar wat je wilt lezen, maar het is geen reactie op wat ik zei.
Ik zei dat ik van te voren al wel een goede indruk kan hebben, los van of ze open zijn.
Nee, genieten van het feit dat je uit je comfort zone gaat, niet het resultaat. Ondanks dat het niet lukt moet je er ook van kunnen genieten (wat ik al 1000x tegen je gezegd hebt). Je moet genieten van de acties die je zelf doet, ongeacht het resultaat. Dus nog voordat je het resultaat weet moet je al genoten hebben dus!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ja, ze doen waar ze goed in zijn.
We hebben het hier over skills, niet over omgeving. je comfortzone te buiten gaan kan je ook zeker van genieten, omdat je iets doet wat eerder niet lukte.
En daar kan je niet los van het resultaat staan.
Oordelen en inschatten zijn niet hetzelfde he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
Daar ben ik al overheen gegroeid, ik geef iedereen een schone lei zodra ze mij ontmoeten. Ik oordeel niet van tevoren.
inschattenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oordelen en inschatten zijn niet hetzelfde he?
Ja, en nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
inschatten
inschatten werkw.Uitspraak: [ˈɪnsxɑtə(n)] Verbuigingen: schatte in (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft ingeschat (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen vooraf beoordelen hoe iets of iemand zal zijn Voorbeelden: `een risico inschatten`...
Niet exact, maar beoordelen zit wel zeer vlakbij oordelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Oordelen en inschatten zijn nog steeds niet hetzelfde.
Zoals El matador zegt, inschatten. En ik heb een goed ontwikkeld inschattingsvermogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een self-fulfilling prophecy. Je denkt dat ze een bitch is, ze voelt het aan dat je dat denkt en zal dan eerder geneigd zijn om tegen jou ook een bitch te zijn.
Daar ben ik al overheen gegroeid, ik geef iedereen een schone lei zodra ze mij ontmoeten. Ik oordeel niet meer van tevoren.
Wat ga je dan doen, stiekem om je heen kijken om te kijken hoe mensen zijn om er daarna op af te stappen??quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zoals El matador zegt, inschatten. En ik heb een goed ontwikkeld inschattingsvermogen.
Of dat nou mannen of vrouwen zijn...
Gast, je bent echt zo'n vervelende RSD evangelist. Je praat alleen maar na, en oordeelt daardoor zelf over andere mensen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, genieten van het feit dat je uit je comfort zone gaat, niet het resultaat. Ondanks dat het niet lukt moet je er ook van kunnen genieten (wat ik al 1000x tegen je gezegd hebt). Je moet genieten van de acties die je zelf doet, ongeacht het resultaat. Dus nog voordat je het resultaat weet moet je al genoten hebben dus!
Ik kan genieten van mijn eigen acties en uit het comfort zone stappen, zonder afhankelijk te zijn van de vrouw. Kan jij dit ook?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Gast, je bent echt zo'n vervelende RSD evangelist. Je praat alleen maar na, en oordeelt daardoor zelf over andere mensen.
real social dynamicsquote:
Nee, wie zegt dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, stiekem om je heen kijken om te kijken hoe mensen zijn om er daarna op af te stappen??
Nee: Je moet genieten van je eigen acties. Wat is je antwoord daar nu op?
Waarom ga jij er bij iedereen van uit dat zij dat ook willen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan genieten van mijn eigen acties en uit het comfort zone stappen, zonder afhankelijk te zijn van de vrouw. Kan jij dit ook?
Pua waar de nadruk wordt gelegd niet op trucjes maar op jezelf zijn, genieten van het moment, los staan van het resultaat, en dat soort gedoe.quote:
Je zegt simpelweg dat je uit je comfort zone stapt puur voor het resultaat, en ik zeg dat het niet zo is en dat je daar ook van kunt genieten. Dat wil je maar niet weten ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat?
Wie zegt dat ik niet geniet? Jij, een vreemde, je kent mij van een forum, je hebt nooit een foto van mij gezien, je hebt nooit met mij real life gesproken, durft allemaal uitspraken te doen over mij (en anderen) die kant noch wal raken...
Ik ook, en nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan genieten van mijn eigen acties en uit het comfort zone stappen, zonder afhankelijk te zijn van de vrouw. Kan jij dit ook?
Omdat angst voor het onbekende iedereen zo'n beetje tegenhoud, maar diep van binnen willen ze wel helemaal los gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom ga jij er bij iedereen van uit dat zij dat ook willen?
Dan is dat voor het eerst, want je zegt al weken dat het voor het resultaat isquote:
Jij oordeelt in dit topic al over mensen terwijl je ze.nog niet eema hebt ontmoet! Dus daar ben je nog niet overheen gegroeid. Niemand uit dit topic kan nog met een schone lei beginnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een self-fulfilling prophecy. Je denkt dat ze een bitch is, ze voelt het aan dat je dat denkt en zal dan eerder geneigd zijn om tegen jou ook een bitch te zijn.
Daar ben ik al overheen gegroeid, ik geef iedereen een schone lei zodra ze mij ontmoeten. Ik oordeel niet meer van tevoren.
Je stapt niet random, zonder aanleiding, uit je comfort zone. Waar een aanleiding is is ook een resultaat. In het verlende van 1 + 1 = 2. Dat wil je maar niet weten ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zegt simpelweg dat je uit je comfort zone stapt puur voor het resultaat, en ik zeg dat het niet zo is en dat je daar ook van kunt genieten. Dat wil je maar niet weten ofzo
Je wilt zeggen dat iedereen ten diepste een hedonistisch bestaan wilt nastreven?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat angst voor het onbekende iedereen zo'n beetje tegenhoud, maar diep van binnen willen ze wel helemaal los gaan.
Leer om random uit je comfort zone te kunnen stappen, vanaf nu. Hoeft niet perse met vrouwen te zijn, het kan ook een gek dansje zijn op straat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je stapt niet random, zonder aanleiding, uit je comfort zone. Waar een aanleiding is is ook een resultaat. In het verlende van 1 + 1 = 2. Dat wil je maar niet weten ofzo?
Uit je comfort zone stappen betekent, jawel, geen comfort. Dat is dus helemaal niet genieten, maar bikkelen om uiteindelijk wel te genieten.
Tuurlijk is dat voor het resultaat, ik ga toch niet in een low comfortzone zitten omdat dat een pretje is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan is dat voor het eerst, want je zegt al weken dat het voor het resultaat is
Dat doe je niet random, daar is altijd aanleiding toe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leer om random uit je comfort zone te kunnen stappen, vanaf nu. Hoeft niet perse met vrouwen te zijn, het kan ook een gek dansje zijn op straat.
Leer genieten van het zware werk, net als dat je geniet tijdens het trainen dat je spieren pijn gaan doen.
Ik hecht weinig waarde aan letters op mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij oordeelt in dit topic al over mensen terwijl je ze.nog niet eema hebt ontmoet! Dus daar ben je nog niet overheen gegroeid. Niemand uit dit topic kan nog met een schone lei beginnen.
Je gaat natuurlijk richting een resultaat, maar het resultaat moet je op dat moment niet boeien omdat je het leuk vind om uit je comfort zone te stappen en deze actie te ondernemen. Snap je? Het resultaat maakt je totaal niets uit, je beweegt je er wel naar toe. De actie die je onderneemt moet je leuk vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat doe je niet random, daar is altijd aanleiding toe.
Maar dan hebben ze toch een doel? De spannimg voelen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef firefly3 het volgende:
Bungeejumpen is ook zoiets, met welk doel doen mensen het? Puur voor het genieten van de spanning, want verder is het gewoon doelloos.
De spanning voelen die je voelt als je uit je comfort zone gaat kan misschien wel als doel gezien worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze toch een doel? De spannimg voelen?
Nu, sommige mensen houden niet van bungeejumpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De spanning voelen die je voelt als je uit je comfort zone gaat kan misschien wel als doel gezien worden.
Vrouwen "versieren" hoort in je instinct te liggen. Vooral voorselectie op uiterlijk en dat soort zaken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nu, sommige mensen houden niet van bungeejumpen.
Alweer een oordeel. Als een man niet zo nodig (let wel: niet niet geïnteresseerd is, maar het ook niet als belangrijkste ziet) een hoop vrouwen wil versieren, dan is dat raar, want het 'hoort'. Daar is waar je telkens de mist in gaat. Je accepteert en respecteert de eigenheid van personen niet. Je hebt een theorie die voo rjou werkt, geweldig. Die wil je delen met anderen, heel liefdadig. Maar als een man dan zegt dat ie dat niet ziet zitten, is hij raar. Vind je dat zelf wel terecht?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen "versieren" hoort in je instinct te liggen. Vooral voorselectie op uiterlijk en dat soort zaken.
Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt. Wat de boer niet kent...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nu, sommige mensen houden niet van bungeejumpen.
Klopt. Maar je kunt wel weten dat je niet de behoefte hebt om het uit te proberen. Omdat je niet van die spanning houdt, omdat je hoogtevrees hebt, gewoon omdat je de behoefte niet hebtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt. Wat de boer niet kent...
Klopt, nou is bungeejumpen ook niet iets wat je op elke hoek van de straat kan doen en je spontaan overkomt, met vrouwen praten daarentegen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt. Wat de boer niet kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |