abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114032605
Ja, er zijn players op de wereld die vrouwen aan de lopende band "versieren" om er eventueel een relatie mee te gaan of niet, met goede en slechte intenties. Get used to it.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:16:02 #27
5428 crew  miss_sly
pi_114032648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon. Jij dit, jij dat blaadiebladie bal.

Terwijl dit een "versier" topic is.
Nee, je zit er heel erg naast.
Ik hoef niets te bevestigen voor mezelf, maar ik mag wel vraagtekens plaatsen bij dingen die je post. Daarvoor zitten we op een discussieforum. Als je dat niet wil, kun je beter een blog maken.

Ik stel vragen om te begrijpen hoe jij dingen ziet en vanuit welk referentiekader je handelt en denkt. Jij geeft daarop geen of onduidelijke antwoorden, dus blijven de vragen voor mij openstaan.

Bovendien zijn er meer mensen hier die hetzelfde doen. Je denkt kennelijk dat ik een gemakkelijk doelwit ben en hebt de behoefte me te raken. Waarom mij wel en de anderen niet, is me een raadsel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114032657
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aldus iemand die foto's van een ander in een topic gaat opzoeken.

En zelf vragen om mooie vrouwen. Jij hebt toch een heel arsenaal aan foto's, minstens 200 per maand.

Laat die maar es zien. En jezelf.

"Zelfexpressie", my ass.
Ik ben hier niet om te socializen, maar puur om informatie te droppen. Het maakt niet uit wie ik ben als persoon. Negeer me als je me niet mag. Ik drop hier alleen dingen die in de praktijk het meest werken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114032673
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, Firefly heeft me iets misdaan, namelijk een aantal opmerkingen die hij heeft geplaatst.
De wereld draait niet om jou.

quote:
De manier waarop jij nu ook even meedoet, vind ik onterecht en zeer naar.
Ik doe niet mee. Niet met firefly3, niet met jou.

quote:
Er zijn hier meerdere mensen die het niet met hem eens zijn, en ik moet een aantal onterechte vegen uit de pan krijgen?
Hoge bomen (dikke stammen) vangen veel wind.

Maar je was er slechts een uit het plantsoen, dus nogmaals:
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef Gray het volgende:

Sssht.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:16:58 #30
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114032695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:
Ja, er zijn players op de wereld die vrouwen aan de lopende band "versieren" om er eventueel een relatie mee te gaan of niet, met goede en slechte intenties. Get used to it.
Ok
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114032703
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, je zit er heel erg naast.
Ik hoef niets te bevestigen voor mezelf, maar ik mag wel vraagtekens plaatsen bij dingen die je post. Daarvoor zitten we op een discussieforum. Als je dat niet wil, kun je beter een blog maken.

Ik stel vragen om te begrijpen hoe jij dingen ziet en vanuit welk referentiekader je handelt en denkt. Jij geeft daarop geen of onduidelijke antwoorden, dus blijven de vragen voor mij openstaan.

Bovendien zijn er meer mensen hier die hetzelfde doen. Je denkt kennelijk dat ik een gemakkelijk doelwit ben en hebt de behoefte me te raken. Waarom mij wel en de anderen niet, is me een raadsel.
Stel dan beknopt een vraag, in 1 zin? Meestal kan je dat niet in 1 zin verwoorden en het wordt het een hele betoog vanuit je onderbuik gevoelens net zoals bovenstaande post. Wees informatief.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:17:10 #32
5428 crew  miss_sly
pi_114032708
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je komt een "versiertopic" in wandelen om te klagen dat er minder "versierd" moet worden.

Beetje als in een voetbal forum binnen stappen en vertellen dat mensen er te druk mee bezig zijn.
Er hoeft helemaal niet minder versierd te worden. Versieren en versierd worden is leuk. Ik heb alleen mijn vraagtekens over jouw theorie.
pi_114032751
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er hoeft helemaal niet minder versierd te worden. Versieren en versierd worden is leuk. Ik heb alleen mijn vraagtekens over jouw theorie.
Praktijk
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:18:02 #34
5428 crew  miss_sly
pi_114032756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Ik doe niet mee. Niet met firefly3, niet met jou.

[..]

Hoge bomen (dikke stammen) vangen veel wind.

Maar je was er slechts een uit het plantsoen, dus nogmaals:

[..]

Sssht.
Jij als mod, echt, je moest je schamen, over die steek onder water. Triest, dat is het.
pi_114032830
Als mijn resultaten niet zo waren verbeterd, had ik dit topic niet eens geopend.

Ja, je kunt beter worden in versieren, oneindig. Veel mensen durven dat niet te beseffen.
pi_114032845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij als mod, echt, je moest je schamen, over die steek onder water. Triest, dat is het.
Hierin steun ik miss_sly 100% .. vooral omdat dit jij je toevallig nu zo gedraagt, maar omdat dit al heel veel topics lang zo gaat..
pi_114032864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hierin steun ik miss_sly 100% .. vooral omdat dit jij je toevallig nu zo gedraagt, maar omdat dit al heel veel topics lang zo gaat..
Onderbuik gevoelens
pi_114032990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk overigens ook niet zo ver in de toekomst als ik net een meid ontmoet. Maar sommige vrouwen kunnen ook ineens 2x zo dik zijn 10 jaar later en krimpen. Dat zou je over die andere ook kunnen zeggen.
Al moet ik zeggen, veel vrouwen worden naar mijn idee toch wat mooier naarmate ze ouder worden.. ze raken dan het kinderlijke kwijt en sommigen weten heel goed gracieus te blijven.

Voorbeeldje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114032993
Vanwege het feit dat het zo onethisch klinkt zal de massa zich blijven verzetten tegen het feit dat je beter kunt worden in "versieren". Het kunnen socializen met iedereen is pas het begin niveau. Het heeft nog niets met "versieren" te maken.
pi_114033030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Al moet ik zeggen, veel vrouwen worden naar mijn idee toch wat mooier naarmate ze ouder worden.. ze raken dan het kinderlijke kwijt en sommigen weten heel goed gracieus te blijven.

Voorbeeldje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd idd
pi_114033277
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is zeker niet tof wat ik hier zeg, maar gelukkig ook niet gemeend. Voor het geval je niet verder mijn posts leest:
Ik ben zo erg nog niet. O-)

Daarentegen hou ik niet van allemaal-tegen-een, en dus trek ik even wat meer aandacht naar mezelf toe middels belachelijk gepolariseerde posts, om daarmee de hitte van de underdog, of ondervlieg, af te trekken.

Missie geslaagd. :7

Maar serieus, laat je eigenbeeld, of dat van anderen, buiten een discussie. Lekker boeiend wie firefly als persoon is? Pythagoras keur je toch ook niet op zijn homoseksualiteit? Of Maxima als Nederlandse prinses, ondanks dat ze Argentijns is? Locke zag de mensheid als parasiet, maar toch leef je zonder morren in een kapitalistisch systeem.

Spreek ff3 aan op zijn zogenaamde methoden, niet om hemzelf. Zelfs wanneer hij overduidelijk belachelijke uitspraken en stellingen doet vanuit zijn persoonlijke opinie. ;)

ps, doe mij maar een volle stam, ipv een hoge boom.

Wait, what?
pi_114033356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar serieus, laat je eigenbeeld, of dat van anderen, buiten een discussie. Lekker boeiend wie firefly als persoon is? Pythagoras keur je toch ook niet op zijn homoseksualiteit? Of Maxima als Nederlandse prinses, ondanks dat ze Argentijns is? Locke zag de mensheid als parasiet, maar toch leef je zonder morren in een kapitalistisch systeem.

Wait, what?
Dus als we het over laten we zeggen Locke, Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten? Tuurlijk wel, juist wel, de persoon bepaalde hun eigen filosofie namelijk

Firefly heeft een theorie opgezet, tuurlijk is dan de persoon daarachter van belang. Des te meer omdat zijn hele theorie puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd is.
pi_114033540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Ze stelt alleen vragen om haar wereldje te kunnen bevestigen. Het heeft weinig met versieren te maken maar vooral met wie ik ben als persoon. Jij dit, jij dat blaadiebladie bal.

Terwijl dit een "versier" topic is.
Voor de 800.00e keer: je komt totaal NIET over als iemand die heel erg zichzelf is. Niet in de verste verte.
pi_114033667
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dus als we het over laten we zeggen Locke, Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten? Tuurlijk wel, juist wel, de persoon bepaalde hun eigen filosofie namelijk

Firefly heeft een theorie opgezet, tuurlijk is dan de persoon daarachter van belang. Des te meer omdat zijn hele theorie puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd is.
Het is geen theorie meer als het praktisch getoetst is. Ik ben zelf diegene die van alles heeft geprobeerd met een groep mensen.
pi_114033698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Modus het volgende:

[..]

Voor de 800.00e keer: je komt totaal NIET over als iemand die heel erg zichzelf is. Niet in de verste verte.
Ik ben hier niet als doel om als mens over te komen. Alleen om informatie door te geven wat werkt.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:34:51 #46
5428 crew  miss_sly
pi_114033707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is zeker niet tof wat ik hier zeg, maar gelukkig ook niet gemeend. Voor het geval je niet verder mijn posts leest:
Ik ben zo erg nog niet. O-)

Daarentegen hou ik niet van allemaal-tegen-een, en dus trek ik even wat meer aandacht naar mezelf toe middels belachelijk gepolariseerde posts, om daarmee de hitte van de underdog, of ondervlieg, af te trekken.

Missie geslaagd. :7

Spreek ff3 aan op zijn zogenaamde methoden, niet om hemzelf. Zelfs wanneer hij overduidelijk belachelijke uitspraken en stellingen doet vanuit zijn persoonlijke opinie. ;)

ps, doe mij maar een volle stam, ipv een hoge boom.

Wait, what?
Ik wil je vriendelijk verzoeken de volgende keer een ander slachtoffer, of eerlijker nog, geen slachtoffer uit te zoeken voor je afleidingsmanoeuvre.

Ik dacht al eerder geconcludeerd te hebben dat je zo erg niet was, dus je viel nu dubbel zo hard tegen.

Bovendien vind ik dat je nu het verkeerde moment en de verkeerde opmerkingen gekozen hebt om te zeggen dat je de persoon ff uit de discussie moet laten. Ik gaf enkel mijn menings over de manier van posten van twee van de hier regelmatig postende users. Daar is niets mis mee en daarmee wordt niet op de man gespeeld. Niet op de manier zoals ff en jij daarna deden.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:35:01 #47
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114033716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd idd
Vind je het uiterlijk van een man net zo belangrijk als het uiterlijk van een vrouw?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114033721
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dus als we het over laten we zeggen Sartre of Nietzsche hebben, moeten we hen als persoon maar buiten beschouwing laten?
Laten we geen dessert van Rene Redzepi vergelijken met een pak boter van Campina, dank u wel.

quote:
Vertel dat aan Isaac Newton. Die vond Calculus uit, maar keek wel uren achtereen in de zon met zijn benen wiegend aan zijn bed omdat het hij benieuwd was wat er zou gebeuren. Daarna pakte hij ook een naald om in zijn oog te prikken, om dezelfde reden.
Ondertussen bedacht hij zwaartekracht. Doordat een appel op zijn hoofd viel.
Puur en alleen op zijn eigen ervaring gebaseerd.

Rare vent.
pi_114033771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vind je het uiterlijk van een man net zo belangrijk als het uiterlijk van een vrouw?
Nee, dat geef ik eerlijk toe.
pi_114033878
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wil je vriendelijk verzoeken de volgende keer een ander slachtoffer, of eerlijker nog, geen slachtoffer uit te zoeken voor je afleidingsmanoeuvre.
Geen probleem. :)

quote:
Ik dacht al eerder geconcludeerd te hebben dat je zo erg niet was, dus je viel nu dubbel zo hard tegen.
Ik hoop dat ik kan slapen vanavond. Ik hoop ook dat jij kan slapen vanavond. :)

quote:
Bovendien vind ik dat je nu het verkeerde moment en de verkeerde opmerkingen gekozen hebt om te zeggen dat je de persoon ff uit de discussie moet laten. Ik gaf enkel mijn menings over de manier van posten van twee van de hier regelmatig postende users. Daar is niets mis mee en daarmee wordt niet op de man gespeeld. Niet op de manier zoals ff en jij daarna deden.
Laat jij de persoon firefly3 uit de discussie, dan laat ik de persoon miss_sly uit de discussie. Deal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')