abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114036363
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Je stelt hier geil gelijk aan klef. Dat doe ik niet, en is dan ook niet waar ik op doel. ;)
Nee hoor. Dat stel ik helemaal niet.

Ik gaf het voorbeeld over klef (je eigen gedrag en "schaamteloze expressie" dat je wel/niet direct op vrouwen kan overbrengen, zoals firefly het stelt), om aan te tonen dat het echt niet werkt.

Firefly ontkent de verschillen tussen vrouwen en denkt dat ze volkomen kneedbaar zijn.

Dat is onzin. Natuurlijk kun je als man vrouwen dingen laten doen die ze zonder de overtuigingskracht van die man niet deden (Zij tegen vriendin: "ik ga echt niet met die creep mee", volgende dag: "Het was toch wel een lekkere jongen, en de seks was ook best aardig" ;) ), maar dat is iets compleet anders dan dat vrouwen volkomen vormbare schepsels zouden zijn die jij 1-op-1 kan laten "voelen wat jij voelt".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114036400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Matador, een post naar mijn hart.

Ik werk, na een paar topics lang mee te hebben gepraat en geluisterd, dat dit een grote cirkel is en dat dit m'n tijd niet meer waardig is.

Ik zeg doeidoei. :) Veel plezier nog. :')
pi_114036409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.
Hoe ben jij eik aan die vermeende eerdere lange relatie gekomen, ik bedoel, zij heeft jou toch zeker versierd?
pi_114036424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Blijkbaar denk je net zo graag voor anderen als je anderen beticht voor jou te denken. ;)
Dat was precies de paradox die ik wilde aanbrengen, Gray. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114036447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens wel nieuwsgierig hoe je in de day-game vrouwen kunt scoren, zonder dat ze meteen denken dat je een relatie wilt of zij jou als relatie materiaal gaan zien..? (Met name dat laatste)
pi_114036460
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens wel nieuwsgierig hoe je in de day-game vrouwen kunt scoren, zonder dat ze meteen denken dat je een relatie wilt of zij jou als relatie materiaal gaan zien..? (Met name dat laatste)
Het is juist goed als ze je zien als relatie materiaal. Dat betekend dat ze je echt heel leuk vind. Het "eventuele probleem" ligt eerder bij jezelf: durf je haar te kwetsen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114036475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Matador, een post naar mijn hart.

Ik werk, na een paar topics lang mee te hebben gepraat en geluisterd, dat dit een grote cirkel is en dat dit m'n tijd niet meer waardig is.

Ik zeg doeidoei. :) Veel plezier nog. :')
Dank voor je input, Lillie. We zien elkaar in andere topics weer terug. 8-)

pi_114036555
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik gaf het voorbeeld over klef (je eigen gedrag en "schaamteloze expressie" dat je wel/niet direct op vrouwen kan overbrengen, zoals firefly het stelt), om aan te tonen dat het echt niet werkt.

Firefly ontkent de verschillen tussen vrouwen en denkt dat ze volkomen kneedbaar zijn.

Dat is onzin. Natuurlijk kun je als man vrouwen dingen laten doen die ze zonder de overtuigingskracht van die man niet deden (Zij tegen vriendin: "ik ga echt niet met die creep mee", volgende dag: "Het was toch wel een lekkere jongen, en de seks was ook best aardig" ;) ), maar dat is iets compleet anders dan dat vrouwen volkomen vormbare schepsels zouden zijn die jij 1-op-1 kan laten "voelen wat jij voelt".
Het is als gapen en lachen, zo is geiligheid ook aanstekelijk wat ik zei. Je denkt teveel toekomst gericht, het bepaald niet wat ze x minuten later doet. Het enige wat er gebeurd is dat ze op dat moment ook ineens geil kan worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114036590
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen spiegelen aan elkaar. Daar hebben we zelfs specifieke neuronen voor in de hersenen. Mits je die goed weet aan te spreken kan je heel veel voor mekaar krijgen bij een ander. ;)

quote:
Dat 'volkomen' is natuurlijk veel te generalistisch. Firefly3 lijkt dat wel regelmatig zo te stellen.

quote:
Eens. :Y

Denk dat bewoording en interpretatie hier wel een grote rol speelt. :)
pi_114036603
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was precies de paradox die ik wilde aanbrengen, Gray. ;)
:D
pi_114036631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is juist goed als ze je zien als relatie materiaal. Dat betekend dat ze je echt heel leuk vind. Het "eventuele probleem" ligt eerder bij jezelf: durf je haar te kwetsen?
Spelen andere ''factoren'' mee op dit moment, waardoor ik het niet kan veroorloven dat zij me als desdanig gaat zien ;)
Normaal had ik het niet heel erg gevonden.
pi_114036643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef Modus het volgende:

[..]

Hoe ben jij eik aan die vermeende eerdere lange relatie gekomen, ik bedoel, zij heeft jou toch zeker versierd?
Ik ben hier pas iets meer dan een jaar mee bezig. Het is altijd wederzijds chemie wat er plaatsgevonden heeft.
pi_114036760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Spelen andere ''factoren'' mee op dit moment, waardoor ik het niet kan veroorloven dat zij me als desdanig gaat zien ;)
Normaal had ik het niet heel erg gevonden.
Recht voor z'n raap zijn en zo snel mogelijk zodra je ziet dat ze meer wilt. Hoe eerder ze het weet, hoe minder lastig het zal zijn. Maar niet voordat die aantrekkingskracht er is uiteraard.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:26:59 #114
5428 crew  miss_sly
pi_114036806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Nogmaals: ik ben helemaal geen persoonlijk voorvechter van ff3. Hij en ik verschillen in best wel wat standpunten. Ik verzet me wel tegen de allen die ageren op de ene. ;)

Als jij een balletje gooit naar een ander, dan moet je het ook terugverwachten. Ik ben hij die kaatst.
Jij kaatst, nit terug want er was niets, omdat ff dat zelf niet kan ofzo? hij moet beschermd worden? En dan met name tegen mij, want ik ben de grootste slechterik/tegenstander/zeg de ergste dingen?

Nee, ik ben het absoluut niet met je eens. Ik weet best wanneer ik te ver ga, en dat was in dit geval niet zo. Bovendien dacht ik dat mode dan notes uitdeelden, geen laag bij de grondse sneren.

Ik stop met dit topic. Ik heb geen zin me door jou een ff ten onrechte af te laten zeiken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114036892
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij kaatst, nit terug want er was niets, omdat ff dat zelf niet kan ofzo? hij moet beschermd worden? En dan met name tegen mij, want ik ben de grootste slechterik/tegenstander/zeg de ergste dingen?

Nee, ik ben het absoluut niet met je eens. Ik weet best wanneer ik te ver ga, en dat was in dit geval niet zo. Bovendien dacht ik dat mode dan notes uitdeelden, geen laag bij de grondse sneren.

Ik stop met dit topic. Ik heb geen zin me door jou een ff ten onrechte af te laten zeiken.
Het eerste wat je zegt is meestal op de man. Dan krijg je het meestal wel terug ;)
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:30:50 #116
5428 crew  miss_sly
pi_114036999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het eerste wat je zegt is meestal op de man. Dan krijg je het meestal wel terug ;)
Ik had het tegen Gray, niet tegen jou.
pi_114037019
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nogmaals: je bent niet de enige waarop ik reageerde; de wereld draait niet om jou. ;)

En iemand hoeft niet 'bescherming' nodig te hebben om mijn 'bescherming' te krijgen.

quote:
Dit is niet mijn subforum, ik ga dan niet notes uitdelen. Mijn 'sneer' was niet bedoeld om je te kwetsen, maar om je aandacht te grijpen door het balletje dat je wierp naar firefly3 terug te kaatsen. Vroeger hoorde ik vaak: wie uitdeelt, moet ook incasseren. Of: wie het balletje kaatst, kan het terug verwachten. :)

quote:
Zonde. Ik hoopte op verbetering van je handelen, niet het stoppen ervan. ;(
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:35:55 #118
5428 crew  miss_sly
pi_114037277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Nogmaals: je bent niet de enige waarop ik reageerde; de wereld draait niet om jou. ;)

En iemand hoeft niet 'bescherming' nodig te hebben om mijn 'bescherming' te krijgen.

[..]

Dit is niet mijn subforum, ik ga dan niet notes uitdelen. Mijn 'sneer' was niet bedoeld om je te kwetsen, maar om je aandacht te grijpen door het balletje dat je wierp naar firefly3 terug te kaatsen. Vroeger hoorde ik vaak: wie uitdeelt, moet ook incasseren. Of: wie het balletje kaatst, kan het terug verwachten. :)

[..]

Zonde. Ik hoopte op verbetering van je handelen, niet het stoppen ervan. ;(
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen, maar wel op een eerlijke manier. Dat was dit niet.

Je hebt me niet gekwetst me de woorden An sich, daar sta ik al jaren boven. Ik ben tevreden met wie ik ben en dat verandert echt niet door een opmerking zoals die van jou of van ff, maar ik vind het niet nodig om dergelijk inbeitel wel kwetsend bedoelde opmerkingen te plaatsen.

Ik zou je toch willen vragen welk balletje jij dan zo vreselijk vond, dat je het nodig vond namens hem te kaatsen.
pi_114037428
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen,

Toetjes en inbouwogen. Het wordt steeds gekker hier. _O-

Gray, ben jij mod hier? Zoja, tijd voor topicsluiting m.i. Zonee, ben je gewoon net als elke andere user en hoef je geen "mod-gedrag" te vertonen, dus mag je net zo goed "schelden" als ieder ander.

pi_114037431
Vrouwen houden van drama.

Zelfs hier heb je het bewijs weer. En sommige mannen uiteraard. ;)
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:40:15 #121
5428 crew  miss_sly
pi_114037555
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen,

Toetjes en inbouwogen. Het wordt steeds gekker hier. _O-

Gray, ben jij mod hier? Zoja, tijd voor topicsluiting m.i. Zonee, ben je gewoon net als elke andere user en hoef je geen "mod-gedrag" te vertonen, dus mag je net zo goed "schelden" als ieder ander.
Hahaha, DYAC :D
pi_114037610
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier pas iets meer dan een jaar mee bezig. Het is altijd wederzijds chemie wat er plaatsgevonden heeft.
Ik had het over je eerdere lange relatie die je claimt te hebben gehad.
pi_114037700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Modus het volgende:

[..]

Heb er meerdere gehad. Via via meestal, en ik had wel zelf vooral het initiatief genomen.
pi_114037714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Modus het volgende:

[..]

Zuigend aan de tiet van ma. Verstoten geweest en heel moeilijk opkrabbelend.

Nu durft ie eindelijk vrouwen aan te spreken, kraken wij hem af, de arme drommel. :(

pi_114037733
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zuigend aan de tiet van ma. Verstoten geweest en heel moeilijk opkrabbelend.

Nu durft ie eindelijk vrouwen aan te spreken, kraken wij hem af, de arme drommel. :(
Voordat ik begon had ik al meer dan 10 vrouwen gehad
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:44:16 #126
372037 ikWilSpoilersKunnenLezen
Alleen daarom werd ik lid
pi_114037779
Heb ooit zelf ook zon soortgelijk stuk willen posten om mijn mede fokkers een handje te helpen :') maar ben het niet helemaal met je eens. Looks doen er wel in zekere mate toe, je gedrag en uitstraling ook. En niet elk meisje kun je benaderen zoals je in je OP beschrijft.
pi_114037787
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik was wel de enige op wie je een lage sneer losliet. Dat vinden nagerecht en neem ik je kwalijk. Je mag me best terugfluiten als ik iets doe dat niet goed zou zijn inbouw ogen, maar wel op een eerlijke manier. Dat was dit niet.
Wat?

En welke sneer spreken we eigenlijk over?

quote:
Je hebt me niet gekwetst me de woorden An sich, daar sta ik al jaren boven. Ik ben tevreden met wie ik ben en dat verandert echt niet door een opmerking zoals die van jou of van ff, maar ik vind het niet nodig om dergelijk inbeitel wel kwetsend bedoelde opmerkingen te plaatsen.
Ik bedoelde het dan ook niet kwetsend, zoals ik al eerder aangaf. ;)

quote:
Ik zou je toch willen vragen welk balletje jij dan zo vreselijk vond, dat je het nodig vond namens hem te kaatsen.
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Wilde slechts even je kritische blik van ff3 afhalen en op mijzelf richten, en dat lukt al enkele reacties lang. Mijn doel is behaald. :7

quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Nope, ben hier gewoon user, maar wil alsnog niet schelden, want dat doe ik uberhaupt niet graag. Beetje uitdagen en spelletjes spelen daarentegen... >:) *)
pi_114037891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Echt niks.
pi_114037914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op je 28e?? _O-

"Al meer dan 10 vrouwen".

Nou nou, dikke player. :')

pi_114037968
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 28e?? _O-

Beter laat dan nooit? Making up for lost time? :D
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:48:46 #131
5428 crew  miss_sly
pi_114038061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat?

En welke sneer spreken we eigenlijk over?

[..]

Ik bedoelde het dan ook niet kwetsend, zoals ik al eerder aangaf. ;)

[..]

Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Wilde slechts even je kritische blik van ff3 afhalen en op mijzelf richten, en dat lukt al enkele reacties lang. Mijn doel is behaald. :7

[..]

Nope, ben hier gewoon user, maar wil alsnog niet schelden, want dat doe ik uberhaupt niet graag. Beetje uitdagen en spelletjes spelen daarentegen... >:) *)
Mijn kritische blik is niet van hem afgeweest, maar aangezien ik niet zit te wachten op nog meer onterechte, niet kwetsend bedoelde opmerkingen die wel zo over kunnen komen (en door ff wel zo bedoeld zijn) heb ik verder niets meer gepost.

Maar ik begrijp dat je jezelf volledig in je recht vindt staan, hoe onbegrijpelijk ook. Verdere communicatie lijkt me dan ook zinloos.
pi_114038068
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 28e?? _O-

Ja, eerder dichter bij de 20, maar one night stands tellen niet echt. En toen was ik 26.
pi_114038157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, eerder dichter bij de 20, maar one night stands tellen niet echt.
Huh? Wat is het nou? Eerst is het meer dan 10 vrouwen (dat zijn er 11, of hooguit 12), dan is het ineens "dichter bij de 20" (dus rond de 15-16). Maar wel of geen ONSjes? Waarom zouden die niet tellen?
Maar wat is je score nu dan? Dichter bij de 220?

pi_114038162
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik geloof er echt he-le-maal niks van. Echt niks.
Waarom moet je vanuit het extreme uit gaan? Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen.
pi_114038198
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Wat is het nou? Eerst is het meer dan 10 vrouwen (dat zijn er 11, of hooguit 12), dan is het ineens "dichter bij de 20" (dus rond de 15-16). Maar wel of geen ONSjes? Waarom zouden die niet tellen?
Maar wat is je score nu dan? Dichter bij de 220?
We hadden het toch over relaties etc?
pi_114038263
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn kritische blik is niet van hem afgeweest, maar aangezien ik niet zit te wachten op nog meer onterechte, niet kwetsend bedoelde opmerkingen die wel zo over kunnen komen (en door ff wel zo bedoeld zijn) heb ik verder niets meer gepost.
En die zal je dan ook niet hoeven verwachten van mijn zijde. Hoop ze ook niet van jou te zien. :*

quote:
Maar ik begrijp dat je jezelf volledig in je recht vindt staan, hoe onbegrijpelijk ook. Verdere communicatie lijkt me dan ook zinloos.
Stond niet in mijn recht om me zo op te stellen, al dacht ik van jou hetzelfde. Maar gezien de impact die het op je gemaakt heeft bied ik mijn excuses aan voor onbedoeld kwetsende uitspraken. Want dat was niet mijn bedoeling. ;)
pi_114038273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hadden het toch over relaties etc?
Jij hebt tegen de 20 relaties gehad?

Wat noem jij een relatie? :')

Echt, gast, kap nou gewoon. Na 18 topics trollen is het leuk geweest, echt.

pi_114038477
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt tegen de 20 relaties gehad?

Wat noem jij een relatie? :')

Echt, gast, kap nou gewoon. Na 18 topics trollen is het leuk geweest, echt.
Nee, rond de 10 waarvan hele lange en korte relaties. Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen punt.

Dat jullie niet willen geloven dat je als gemiddeld persoon nog veel beter kunt worden met "versieren" is gewoon jullie eigen ego die er tegen vecht.

Ik ben gewoon een normaal persoon hoor, ook al willen jullie zo graag dat ik vroeger iemand was die niemand aansprak en niet bij de maatschappij paste of een tekort had in mijn leven of hebt etc.

Maar dat komt allemaal door onzekerheid vanuit jullie zelf, anders kan je gewoon het topic negeren.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:57:29 #139
5428 crew  miss_sly
pi_114038596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef Gray het volgende:

[..]

En die zal je dan ook niet hoeven verwachten van mijn zijde. Hoop ze ook niet van jou te zien. :*

[..]

Stond niet in mijn recht om me zo op te stellen, al dacht ik van jou hetzelfde. Maar gezien de impact die het op je gemaakt heeft bied ik mijn excuses aan voor onbedoeld kwetsende uitspraken. Want dat was niet mijn bedoeling. ;)
Ik heb dat deze avond ook absoluut niet gedaan, dus vandaar dat ik zo heftig reageerde. Je hete eerder, veel subtieler, ergens op gewezen, en dat heb ik ter harte genomen.

Dank je voor je excuses.
pi_114038601
Altijd maar dat gezoek naar een tekort in mijn leven of vroeger, om zelf jullie eigen wereldbeeldje te kunnen bevestigen dat jullie "goed bezig zijn" :D Grappig hoeveel energie de hersenen willen gebruiken om te voorkomen om NOG meer energie te moeten gebruiken om te veranderen als persoon.

Mensen noemden mij een soort van jehova, maar dat zijn jullie zelf als jullie niet nieuwe dingen proberen en alles in de praktijk uittesten.
pi_114038626
Go try and find out is mijn motto.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:58:39 #142
5428 crew  miss_sly
pi_114038658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef firefly3 het volgende:
Altijd maar dat gezoek naar een tekort in mijn leven of vroeger, om zelf jullie eigen wereldbeeldje te kunnen bevestigen dat jullie "goed bezig zijn" :D Grappig hoeveel energie de hersenen willen gebruiken om te voorkomen om NOG meer energie te moeten gebruiken om te veranderen als persoon.

Mensen noemden mij een soort van jehova, maar dat zijn jullie zelf als jullie niet nieuwe dingen proberen en alles in de praktijk uittesten.
Niet iedereen heeft het gevoel te hoeven veranderen als persoon.
pi_114038660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, rond de 10 waarvan hele lange en korte relaties. Ik ben gewoon als gemiddeld persoon begonnen punt.

Dat jullie niet willen geloven dat je als gemiddeld persoon nog veel beter kunt worden met "versieren" is gewoon jullie eigen ego die er tegen vecht.

Ik ben gewoon een normaal persoon hoor, ook al willen jullie zo graag dat ik vroeger iemand was die niemand aansprak en niet bij de maatschappij paste of een tekort had in mijn leven of hebt etc.

Maar dat komt allemaal door onzekerheid vanuit jullie zelf, anders kan je gewoon het topic negeren.
Heb het al vaker geuit, maar je laat je regelmatig door je eigen ego verblinden. Het is namelijk dát ego dat je die getallen laat delen, dat je uberhaupt dit topic liet aanmaken, zo is mij later gebleken. Kan fout zitten natuurlijk...
pi_114038728
quote:

[..]

Mijn ego..... Ik... verzet...... mmmmee...... hnnnnnggggg....
pi_114038742
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft het gevoel te hoeven veranderen als persoon.
Het is een bewuste zet die je moet nemen, niet op gevoel. Je gevoel zegt namelijk nooit dat je moet veranderen, want de hersenen willen lui zijn zoals ik al zei.
pi_114038835
quote:
En weer niks concreets. Rond de 10. 9? 8? 11? Wat is bij jou een hele lange relatie en wat een korte?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:01:11 #147
372037 ikWilSpoilersKunnenLezen
Alleen daarom werd ik lid
pi_114038847
oja idereen op fok heeft natuurlijk op zijn 25e al meer dan 20 vrouwen geneukt :')
pi_114038891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb het al vaker geuit, maar je laat je regelmatig door je eigen ego verblinden. Het is namelijk dát ego dat je die getallen laat delen, dat je uberhaupt dit topic liet aanmaken, zo is mij later gebleken. Kan fout zitten natuurlijk...
Wil gewoon duidelijk maken dat ik gewoon als standaard persoon begonnen ben en informatie doorgeven.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 23:01:57 #149
5428 crew  miss_sly
pi_114038902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is een bewuste zet die je moet nemen, niet op gevoel. Je gevoel zegt namelijk nooit dat je moet veranderen, want de hersenen willen lui zijn zoals ik al zei.
Nee hoor. Mijn ervaring heeft me geleerd dat mijn gevoel een goede graadmeter is en heeft me ook al menig veranderings- en verbeterproces laten doormaken.
pi_114038969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef Modus het volgende:

[..]

En weer niks concreets. Rond de 10. 9? 8? 11? Wat is bij jou een hele lange relatie en wat een korte?
Stop het analyseren en het zoeken. Het slaat nergens op, en het is niet dat ik alles heb opgeschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')