quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd idd)
Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?quote:
Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]Gast, kap nou gewoon. Je KENT me niet. Waarmee je jezelf alleen maar nog meer voor gek zet.
Als ik mijn geilheid nog verder zou etaleren, zou ik opgesloten worden. Geen geintje.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd.)
Omdat hij serieuze issues heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wtf... een meisje wil niet zoenen met een gozer die ze net 10 seconde kent en wat zegt hij, recht in haar gezicht:
Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash.. Gewoon om haar over te halen het alsnog te doen..
Hoe kun jij deze verschrikkelijke man ooit als voorbeeld zien?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.
Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
Ik weet dat veel van de technieken grotendeels inderdaad werken. Dat weet ik uit praktijk ervaring. Desalniettemin zijn deze gozers op de video's de grootste nerds ever, met een ongelofelijke bewijzingsdrang omdat ze nu ineens wel kunnen scoren en een inhaalslag willen maken op hun verleden. Vandaar het gedrag jegens vrouwen. (scorenlijst, vrouwen zo snel mogelijk scoren en dumpen)
Dat heeft niks met haat te maken, overigens.
Eén is in principe voor mij al goed genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsitesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.
Kan, maar dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.
En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er is
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.
Nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Eén is in principe voor mij al goed genoeg
[..]
Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsites
[..]
Kan, maar dat hoeft niet.
Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.
Op de hoogte van hun leven en ken wat gasten die sommigen in het echt kennen. In het echt zijn het gewoon super relaxte gasten blijkbaar. Die filmpjes hebben ze expres gemonteerd overigens om er een extra tintje haat en afgunst bij mensen te kunnen opwekken voor het maximale effect.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?
Geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?
Je stelt hier geil gelijk aan klef. Dat doe ik niet, en is dan ook niet waar ik op doel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?
Ik ben gigantisch klef. Als je een meid hebt die dat niet hebt, kan je die echt niet klef maken door zelf klef te doen. Gewoon NIET.
Blijkbaar weet jij meer over mij dan ikzelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.
Matador, een post naar mijn hart.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij meer over mij dan ikzelf.
Blijkbaar ben jij een stalker.
Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.
Blijkbaar vinden de meeste vrouwen dat toch echt niet aantrekkelijk.
En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).
Blijkbaar ben je een enorm treurige kneus.
Ik heb medelijden met je. Echt.
Je reageert met onderbuik gevoelens, ik wil je iets nieuws leren wat je kunt uitproberen. Probeer het gewoon een tijdje. Al geloof je het niet. Ik heb ook een aantal dingen moeten doen die ik eerst niet geloofde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.
En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).
Blijkbaar denk je net zo graag voor anderen als je anderen beticht voor jou te denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |