Jij bent hier omdat je je eigen theorie wil bewijzen. Die is bijzonder zwak, door alle tegenwerpingen waar je niet op in gaat. En je illustreert het niet met voorbeelden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te socializen, maar puur om informatie te droppen. Het maakt niet uit wie ik ben als persoon. Negeer me als je me niet mag. Ik drop hier alleen dingen die in de praktijk het meest werken.
Pardon? Je bent dus toch de persoonlijke voorvechter van ff, en ik moet dus mijn mond houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Geen probleem.
[..]
Ik hoop dat ik kan slapen vanavond. Ik hoop ook dat jij kan slapen vanavond.
[..]
Laat jij de persoon firefly3 uit de discussie, dan laat ik de persoon miss_sly uit de discussie. Deal?
Je post gaat geheel over jou en mij en je negeert deze dingen die sommige gasten op de wereld doen waar we allemaal veel van kunnen leren. Want iedereen kan altijd bijleren met "versieren":quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent hier omdat je je eigen theorie wil bewijzen. Die is bijzonder zwak, door alle tegenwerpingen waar je niet op in gaat. En je illustreert het niet met voorbeelden.
Als ik filmpjes zoals die van Dr. Phil zou zien met jou in de hoofdrol en de vrouwen die je in de supermarkt weet te zoenen, zou je boodschap nog wel eens sterk kunnen zijn. Nu is het allemaal drijfzand.
En voor iemand die zogenaamd vol van "zelfexpressie" is, verwacht ik minstens een fobo en veel andere uitingen ervan.
Dat doe je niet, maar je begint wel te hakken op andermans vrouwen en foto's. Dat is niet alleen heel erg kinderachtig, jezelf te kijk zetten en triest, het is vooral een bewijs hoe slecht jij in die "zelfexpressie" en "loskoppen van resultaat" eigenlijk bent.
Waarbij we weer terug zijn bij af. Je verhaal staat op heel kleine dunne schroefjes.
En dan mij betichten van "angst" om supermodellen aan te spreken. Ik vind ze niet irritant door hun bitch-shield, daar kan ik vrij aardig doorheen prikken. Ik vind ze irritant door hun gedrag. Als ze met hun vriendje zijn (wat een vriend van mij kan zijn) bijvoorbeeld. En dus onaantrekkelijk. Denk niet dat je mij kent, want dat is niet zo en dat zal nooit gebeuren ook.
Dat was dus exact de reden dat ik hier ging kijken. Op zich gaat versieren bij mij erg aardig, heb geen klagen, maar het kan altijd beter. Daar sta ik dus ook voor open. Maar ik leer helemaal niks van je. En die filmpjes heb ik ook wel gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je post gaat geheel over jou en mij en je negeert deze dingen die sommige gasten op de wereld doen waar we allemaal veel van kunnen leren. Want iedereen kan altijd bijleren met "versieren":
Nogmaals: ik ben helemaal geen persoonlijk voorvechter van ff3. Hij en ik verschillen in best wel wat standpunten. Ik verzet me wel tegen de allen die ageren op de ene.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pardon? Je bent dus toch de persoonlijke voorvechter van ff, en ik moet dus mijn mond houden?
Want mijn idee van persoonlijke aanval is kennelijk heel anders dan die van jou of ff. En als ik een in jouw ogen verkeerde opmerking ga plaatsen, kan ik van jou nog wat persoonlijke aanvalle verwachten?
Vind ik ook. Waar begon de actie waarop mijn reactie kwam?quote:Nah, dit is echt triest.
Ja, walgelijk is dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
'You're a creep!'
Gast druk het meisje tegen een muur en probeert haar te zoenen.
Meisje roept: 'STOP IT!' en hij gaat door.
Uhuh.. valt hééél veel van te leren. Echt ziek dit.En nog zieker dat jij zulke gasten blijkbaar als voorbeeld in je leven ziet.
Potato tomato.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso zijn die filmpjes heel vaak uit de VS. En de Amerikaanse samenleving is erg anders dan de Nederlandse of de latino-cultuur waar ik nu in zit.
Daarbij zijn de vrouwen van mijn smaak heel makkelijk te selecteren. Als ik met ze dans, en ze kunnen er niks van, maken ze geen kans, hoe supermodel ze ook zijn.
Een ander meisje zei STOP IT! Het meisje dat zag dat haar vriendin die verloofd is zat te zoenen met een andere kerel. Je bent een levend voorbeeld hoe je aandacht zo gericht staat dat je dingen ziet die er niet zijn of verkleurd zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
'You're a creep!'
Gast druk het meisje tegen een muur en probeert haar te zoenen.
Meisje roept: 'STOP IT!' en hij gaat door.
Uhuh.. valt hééél veel van te leren. Echt ziek dit.En nog zieker dat jij zulke gasten blijkbaar als voorbeeld in je leven ziet.
Zoals ik al zei, bovenstaande had je verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nog zoiets: Hij is een meisje aan het versieren.. er loopt een ander meisje voorbij en hij staart haar helemaal na, terwijl hij dus met meisje 1 aan het praten is. Vervolgens pakt hij de hand van meisje 2, terwijl zij langs loopt en begint voor de neus van meisje 1 met meisje 2 te zoenen..
Sorry hoor, maar dan heb je echt geen stijl en respect.
Stijl is overrated. Respect daarentegen is wel gewenst.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nog zoiets: Hij is een meisje aan het versieren.. er loopt een ander meisje voorbij en hij staart haar helemaal na, terwijl hij dus met meisje 1 aan het praten is. Vervolgens pakt hij de hand van meisje 2, terwijl zij langs loopt en begint voor de neus van meisje 1 met meisje 2 te zoenen..
Sorry hoor, maar dan heb je echt geen stijl en respect.
...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, bovenstaande had je verkeerd gezien.
En het tweede zie je als oogpunt voor de vrouw, lullig voor haar idd. Maar die ene was veel leuker
Wat jij voelt, voelt zij ook. Dat wil je niet leren. Je bent bang dat als je jezelf opgeilt bijvoorbeeld en het uittest dat je misschien wel een klap voor je kop krijgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was dus exact de reden dat ik hier ging kijken. Op zich gaat versieren bij mij erg aardig, heb geen klagen, maar het kan altijd beter. Daar sta ik dus ook voor open. Maar ik leer helemaal niks van je. En die filmpjes heb ik ook wel gezien.
Sowieso zijn die filmpjes heel vaak uit de VS. En de Amerikaanse samenleving is erg anders dan de Nederlandse of de latino-cultuur waar ik nu in zit.
Daarbij zijn de vrouwen van mijn smaak heel makkelijk te selecteren. Als ik met ze dans, en ze kunnen er niks van, maken ze geen kans, hoe supermodel ze ook zijn.
Als je elkaar op de dansvloer niet begrijpt, dan ook niet in bed en (dus) in een relatie.
Jij stelt uiterlijk bovenaan. Dat mag, daar valt niemand je op aan. Maar je komt ook niet met voorbeelden uit je eigen ervaringen (waar je zo prat op gaat). Wel vind je het nodig andermans ervaringen volledig af te kraken.
De zelfexpressie van een autistische orang-oetan.
Als je snel de leukste wilt hebben, moet je ook de vrouwen los kunnen laten die je minder leuk vind.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...
Dat zeg ik: geen respect voor vrouwen, zo ga je gewoon niet met vrouwen om. Echt..x 1000000
Daar was ik mee begonnen vroegerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Deze vent is nog best aardig in zijn inhoud. Als persoon issie een tikje te arrogant om hem te mogen, maar hij zegt geen domme dingen:
Ze vind het blijkbaar wel leuk, ze lacht als een gek en doet een hondje na. Eerst "aggresief erin", daarna een stapje terug, en opeens wilt ze je helemaal. Werkt vaak zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wtf... een meisje wil niet zoenen met een gozer die ze net 10 seconde kent en wat zegt hij, recht in haar gezicht:
Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash..
Hoe kun jij deze verschrikkelijke man ooit als voorbeeld zien?
Nee, want dat IS NIET ZO. Kap nou gewoon es met dat domme mantra.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat jij voelt, voelt zij ook. Dat wil je niet leren.
Ik, bang?quote:Je bent bang dat als je jezelf opgeilt bijvoorbeeld en het uittest dat je misschien wel een klap voor je kop krijgt.
Je hebt weinig kaas gegeten van expressie en overtuigingskracht. Ik ben blij voor je dat jij niet in sales werkt (zoals ik), want je zou niets verkopen.quote:En ik ben hier niet op het internet om tot "zelf expressie" te komen. Het liefst antwoord ik hier als een robot en pomp ik zoveel mogelijk informatie uit.
Puur verdedigingsmechanisme. Die gast manipuleert haar gewoon om iets te doen wat ze eigenlijk niet wou in eerste instantie.. hoe kun je daar naar willen streven?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze vind het blijkbaar wel leuk, ze lacht als een gek en doet een hondje na. Eerst "aggresief erin", daarna een stapje terug, en opeens wilt ze je helemaal. Werkt vaak zo.
Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want dat IS NIET ZO. Kap nou gewoon es met dat domme mantra.
[..]
Ik, bang?
Gast, zoals ik al 32454220 keer gezegd heb; je kent me niet en dat zal ook nooit gebeuren.
[..]
Je hebt weinig kaas gegeten van expressie en overtuigingskracht. Ik ben blij voor je dat jij niet in sales werkt (zoals ik), want je zou niets verkopen.
Jij gelooft teveel in liefde op het eerste gezicht. Als ze pas na een half uur jou leuk vind dan mag het ook. Niets mis mee. Een vrouw moet iemand eerst leren kennen, dan kan je het beste gewoon lekker speels zijn en haar plagen en zelf genieten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Puur verdedigingsmechanisme. Die gast manipuleert haar gewoon om iets te doen wat ze eigenlijk niet wou in eerste instantie.. hoe kun je daar naar willen streven?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als lachen en gapen is geiligheid ook aanstekelijk. Dat je dat niet wilt zien of uitproberen is zonde.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd idd)
Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?quote:
Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]Gast, kap nou gewoon. Je KENT me niet. Waarmee je jezelf alleen maar nog meer voor gek zet.
Als ik mijn geilheid nog verder zou etaleren, zou ik opgesloten worden. Geen geintje.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
42 jaar op deze foto trouwens. (even nagevraagd.)
Omdat hij serieuze issues heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wtf... een meisje wil niet zoenen met een gozer die ze net 10 seconde kent en wat zegt hij, recht in haar gezicht:
Deadbeat white trash scum, that's what you are.. just deadbeat white trash.. Gewoon om haar over te halen het alsnog te doen..
Hoe kun jij deze verschrikkelijke man ooit als voorbeeld zien?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je? Ik volg dit topic nu een tijdje en ik denk toch dat ik helemaal niet zo'n soort persoon ben dat dat gedrag kan vertonen. Zoals die mensen met elkaar omgaan tja.... dat zal nooit kunnen doen. Daarvoor ben ik gewoon te introvert. Ik ben helemaal niet zo "heftig" en dat wil ik ook niet worden, want dan ben ik niet meer de persoon die ik nu ben en dan heb ik mijn zaakjes niet meer onder controle.
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.
Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
Ik weet dat veel van de technieken grotendeels inderdaad werken. Dat weet ik uit praktijk ervaring. Desalniettemin zijn deze gozers op de video's de grootste nerds ever, met een ongelofelijke bewijzingsdrang omdat ze nu ineens wel kunnen scoren en een inhaalslag willen maken op hun verleden. Vandaar het gedrag jegens vrouwen. (scorenlijst, vrouwen zo snel mogelijk scoren en dumpen)
Dat heeft niks met haat te maken, overigens.
Eén is in principe voor mij al goed genoegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Zo'n instelling zal je geen 100 maagden in een maand opleveren, maar op termijn wel een paar mooie, goede relaties met een vrouw die je werkelijk mag om wie je bent.
Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsitesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen dat ik de dingen deed die ik nu deed. Ik heb mezelf letterlijk gedwongen om te kijken wat er allemaal mogelijk is in deze wereld, en van sommige dingen een gewoonte gemaakt. Het is letterlijk telkens totaal nieuwe dingen proberen. Als je dat niet doet, krijg je ook niet meer aantrekkingskracht want je blijft anders dezelfde persoon die je nu bent.
Kan, maar dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of niet. En dat is de harde werkelijkheid.
En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, ze vinden gewoon vrouwen erg leuk. Dat heb ik ook. Het is zo'n beetje het leukste wat er is
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Lex meer kans op een lang en gelukkig huwelijk met zo'n instelling dat jij me die van jou.
Nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Eén is in principe voor mij al goed genoeg
[..]
Het gaat nu al een stuk beter met me anders. Ik heb nu ook succes op datingsites
[..]
Kan, maar dat hoeft niet.
Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer moeite je hebt met vrouwen "versieren", hoe meer moeite je zult hebben in een relatie of huwelijk. Behalve als het een wanhoop-wanhoop huwelijk is.
Op de hoogte van hun leven en ken wat gasten die sommigen in het echt kennen. In het echt zijn het gewoon super relaxte gasten blijkbaar. Die filmpjes hebben ze expres gemonteerd overigens om er een extra tintje haat en afgunst bij mensen te kunnen opwekken voor het maximale effect.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je een paar filmpjes van hen à 8 minuten hebt gezien of omdat je hun biografieën hebt gelezen en op de hoogte bent van hun leven?
Geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hmm.. die ene vrouw van die foto van mij, zou zij een 'wanhoop' geval zijn geweest omdat ze geen mannen kan krijgen?
Je stelt hier geil gelijk aan klef. Dat doe ik niet, en is dan ook niet waar ik op doel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog geen reggaeton zien dansen zeker?
Ik ben gigantisch klef. Als je een meid hebt die dat niet hebt, kan je die echt niet klef maken door zelf klef te doen. Gewoon NIET.
Blijkbaar weet jij meer over mij dan ikzelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zeg je nog steeds dat het niet aanstekelijk is? Blijkbaar heb je dan nog een tekort aan ervaring.
Matador, een post naar mijn hart.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij meer over mij dan ikzelf.
Blijkbaar ben jij een stalker.
Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.
Blijkbaar vinden de meeste vrouwen dat toch echt niet aantrekkelijk.
En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).
Blijkbaar ben je een enorm treurige kneus.
Ik heb medelijden met je. Echt.
Je reageert met onderbuik gevoelens, ik wil je iets nieuws leren wat je kunt uitproberen. Probeer het gewoon een tijdje. Al geloof je het niet. Ik heb ook een aantal dingen moeten doen die ik eerst niet geloofde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je zelf geen leven en probeer je daarom andermans leven volkomen onderuit te halen of jezelf er op een volkomen verwrongen manier boven te stellen.
En blijkbaar ga jij daar weer op inhakken door ze dan maar "dik en lelijk" te noemen (net alsof dat een argument is tegen je eigen onaantrekkelijkheid).
Blijkbaar denk je net zo graag voor anderen als je anderen beticht voor jou te denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |