abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114030630
Over het internet discussiëren en opscheppen over hoe je het beste een vrouw kunt versieren. Wat mis ik hier?

Jullie zijn blaaskaken, allemaal! :P

Als ik mij zou inlaten met 200 vrouwen per maand heb ik echt geen tijd om op fok te gaan debatteren over mijn mannelijkheid en versier trucjes. Nee. Ik zou met een overactieve, uitgedroogde eikel op de bank zitten en doctor Ozz kijken.
pi_114030661
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef kakbal het volgende:
Over het internet discussiëren en opscheppen over hoe je het beste een vrouw kunt versieren. Wat mis ik hier?

Jullie zijn blaaskaken, allemaal! :P

Als ik mij zou inlaten met 200 vrouwen per maand heb ik echt geen tijd om op fok te gaan debatteren over mijn mannelijkheid en versier trucjes. Nee. Ik zou met een overactieve, uitgedroogde eikel op de bank zitten en doctor Ozz kijken.
Amateur. Nerd.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 20:40:05 #278
5428 crew  miss_sly
pi_114030676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Pssht, Einstein was een dyslect en had dyscalculie, maar wel goed in wat hij uitdragen wilde. Doe toch niet zo oppervlakkig. :{w

[..]

Sommigen pakken nog wel eens de stadsbus naar buiten hun stad. ;)

[..]

De wereld buiten je zolderkamer. ;)

[..]

Waarom het op jezelf betrekken? Doe toch niet zo onzeker. :N
Jij als voorvechter van Firefly vindt het nodig mij van oppervlakkigheid te betichten vanwege die opmerking. Gewoon, zelf expressie van mijn kant overigens, mijn mening uitdragen. Maar goed, wat vind je dan van de manier waarop hij reageert? Dat moet wel kunnen, dat is normaal? Wil ik graag even weten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114030733
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij als voorvechter van Firefly vindt het nodig mij van oppervlakkigheid te betichten vanwege die opmerking. Gewoon, zelfgeperst van mijn kant overigens, mijn mening uitdragen. Maar goed, wat vind je dan van de manier waarop hij reageert? Dat moet wel kunnen, dat is normaal? Wil ik graag even weten.
Nee, ik vind dat niet normaal. Maar dat rechtvaardigt jouw oppervlakkigheid niet.
pi_114030787
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Amateur. Nerd.
Ik weet het. :(
pi_114030854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef firefly3 het volgende:
" Hee hoi mag ik je nummer" gaat meestal niet werken, dan belt/smst ze niet terug. Zo snel mogelijk een band scheppen.
Ik vroeg of je wel eens tijd met ze doorbrengt en zo ja hoe?
pi_114030860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef kakbal het volgende:

[..]

Ik weet het. :(
Niets mis mee.
pi_114030919
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Niets mis mee.
Wel mooi hoe die blauwe profiel foto je mannelijkheid extra accentueert :P
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 20:44:52 #284
5428 crew  miss_sly
pi_114030929
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat niet normaal. Maar dat rechtvaardigt jouw oppervlakkigheid niet.
Want ik ben oppervlakkiger als ik op basis van tekst iemand aantrekkelijker vindt, dan wanneer je op basis van uiterlijk iemand oppervlakkiger vindt?

Ik hoef overigens geen rechtvaardiging voor het op een normale manier geven van mijn mening. Dat is heel iets anders dan de manier waarop Firefly nu al een aantal keren naar mij heeft uitgehaald, op de vrouw gespeeld dus.
pi_114030967
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Trouwens firefly, ik ben wel benieuwd, kun je een plaatje vinden van een meisje dat je daadwerkelijk echt heel mooi vindt? Maar dan geen 'modellenplaatje' met 10 uur photoshop er aan vast, gewoon een typisch fb plaatje van zo'n chick.. zo'n foto van mobiel in een spiegel ofzo :P
Dit poste el_matador gisteren in het andere forum, die donker harige was zijn manier van mooie vrouw:

Dit is meer richting waar ik op val (moeilijk zoeken op google voor een natuurlijke foto)

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114031052
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En weer sla je m je heen, omdat men het niet met je eens is. Ik lijk het vaakst je slachtoffer; denk je echt dat je me ermee raakt? Dat is wel je bedoeling, neem ik aan?

Dus als een vrouw een andere man aantrekkelijker vindt dan ze jou vindt, is het meteen een lelijkerd waar je toch geen interesse in hebt? Dat is heel erg onaantrekkelijk, en ook puberaal.
Als je lijkt op die vrouw op de foto heb ik misschien interesse
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114031054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit poste el_matador gisteren in het andere forum, die donker harige was zijn manier van mooie vrouw:

[ afbeelding ]

Dit is meer richting waar ik op val (moeilijk zoeken op google voor een natuurlijke foto)

[ afbeelding ]
Die eerste donkere dame is idd wel erg mooi, maar om nou op de man te spelen en miss_sly dik te noemen is dan wat overdreven.. deze dame kom zelf ook niet op een BMI van onder de 25 uit, hoor :P
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 20:49:20 #288
5428 crew  miss_sly
pi_114031149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je lijkt op die vrouw op de foto heb ik misschien interesse
:{w
pi_114031157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik vroeg of je wel eens tijd met ze doorbrengt en zo ja hoe?
Ja, meestal 1 op 1 praten, zoenen of seks. En ik heb nog een aantal vrouwen waar ik nog mee zou afspreken maar zelf nog geen tijd voor heb, vroeger nooit gedacht dat het zover zou komen :)
pi_114031226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:47 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Die eerste donkere dame is idd wel erg mooi, maar om nou op de man te spelen en miss_sly dik te noemen is dan wat overdreven.. deze dame kom zelf ook niet op een BMI van onder de 25 uit, hoor :P
Die in die groepsfoto vind je mooier? ;) Dan ben je de eerste.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:52:08 #291
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114031310
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, meestal 1 op 1 praten, zoenen of seks. En ik heb nog een aantal vrouwen waar ik nog mee zou afspreken maar zelf nog geen tijd voor heb, vroeger nooit gedacht dat het zover zou komen :)
Ik heb een paar keer wat sarcastische dingen tegen je gezegd, maar ik vind het wel leuk voor je dat je wel wat vrouwen in bed weet te krijgen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 20:52:19 #292
5428 crew  miss_sly
pi_114031323
Dan ben ik de tweede. Ik vind de tweede niet onaardig, maar zeker geen schoonheid. De uitstraling van de eerste vind ik sowieso mooier.
pi_114031342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die in die groepsfoto vind je mooier? ;) Dan ben je de eerste.
De tweede zit onder de zonnevlekken. Ze is nu misschien mooi, over 10 jaar is haar hele gezicht verkloot en droog omdat ze te veel in de zon heeft gezeten. Dus ja, die eerste meid is mooier.
pi_114031370
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb een paar keer wat sarcastische dingen tegen je gezegd, maar ik vind het wel leuk voor je dat je wel wat vrouwen in bed weet te krijgen :)
Bedankt voor je oprechtheid. Dat waarder ik :)
pi_114031375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:47 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Die eerste donkere dame is idd wel erg mooi,
Dat vind ik nu ook. En een geweldige salsadanseres. En lief, wat veel belangrijker is dan een modellenwedstrijd winnen. Wat firefly van haar vindt, kan me dan ook echt 0,0% boeien.

Veel van die "mooie modellen" zijn trouwens bloedirritante wijven. Leuk om mee te pronken, maar niet aantrekkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114031422
Jullie 2 dames zijn de eerste, er was een hele discussie gaande dat ze toch wel te dik was voor de meeste gasten hier op fok en te mannelijk over kwam. Zelfs vrouwen zeiden dat

[SC Hosselen moeilijk of niet #611] ...Vrouwelijke dames!...
pi_114031471
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik nu ook. En een geweldige salsadanseres. En lief, wat veel belangrijker is dan een modellenwedstrijd winnen. Wat firefly van haar vindt, kan me dan ook echt 0,0% boeien.

Veel van die "mooie modellen" zijn trouwens bloedirritante wijven. Leuk om mee te pronken, maar niet aantrekkelijk.
Bloedirritant tegen gasten die nog niet op hun niveau zitten en onzeker zijn ten opzichte van hun idd. En dat is niet aanvallen bedoeld, maar het is wel iets om aan te werken.
pi_114031506
Behalve dat zit nummer 2 onder de make-up met een dikke laag foundation.. wacht maar tot je daar naast wakker wordt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zij heeft gewoon een mooi lief gezichtje en een mooi figuur. Ik vind haar figuur in ieder geval mooier dan zo'n standaard modellen figuur. Mooi in balans en een goed zandloper figuur, zonder 'dik' te zijn.
pi_114031514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

De tweede zit onder de zonnevlekken. Ze is nu misschien mooi, over 10 jaar is haar hele gezicht verkloot en droog omdat ze te veel in de zon heeft gezeten. Dus ja, die eerste meid is mooier.
Wat maakt mij het nou uit hoe een vrouw eruit ziet over 10 jaar? Over tien jaar ben ik 10 x 12 maanden (120 maanden) x 200 vrouwen 24000 vrouwen verder.
pi_114031547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Wat?? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')