real social dynamicsquote:
Nee, wie zegt dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, stiekem om je heen kijken om te kijken hoe mensen zijn om er daarna op af te stappen??
Nee: Je moet genieten van je eigen acties. Wat is je antwoord daar nu op?
Waarom ga jij er bij iedereen van uit dat zij dat ook willen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan genieten van mijn eigen acties en uit het comfort zone stappen, zonder afhankelijk te zijn van de vrouw. Kan jij dit ook?
Pua waar de nadruk wordt gelegd niet op trucjes maar op jezelf zijn, genieten van het moment, los staan van het resultaat, en dat soort gedoe.quote:
Je zegt simpelweg dat je uit je comfort zone stapt puur voor het resultaat, en ik zeg dat het niet zo is en dat je daar ook van kunt genieten. Dat wil je maar niet weten ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat?
Wie zegt dat ik niet geniet? Jij, een vreemde, je kent mij van een forum, je hebt nooit een foto van mij gezien, je hebt nooit met mij real life gesproken, durft allemaal uitspraken te doen over mij (en anderen) die kant noch wal raken...
Ik ook, en nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan genieten van mijn eigen acties en uit het comfort zone stappen, zonder afhankelijk te zijn van de vrouw. Kan jij dit ook?
Omdat angst voor het onbekende iedereen zo'n beetje tegenhoud, maar diep van binnen willen ze wel helemaal los gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom ga jij er bij iedereen van uit dat zij dat ook willen?
Dan is dat voor het eerst, want je zegt al weken dat het voor het resultaat isquote:
Jij oordeelt in dit topic al over mensen terwijl je ze.nog niet eema hebt ontmoet! Dus daar ben je nog niet overheen gegroeid. Niemand uit dit topic kan nog met een schone lei beginnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een self-fulfilling prophecy. Je denkt dat ze een bitch is, ze voelt het aan dat je dat denkt en zal dan eerder geneigd zijn om tegen jou ook een bitch te zijn.
Daar ben ik al overheen gegroeid, ik geef iedereen een schone lei zodra ze mij ontmoeten. Ik oordeel niet meer van tevoren.
Je stapt niet random, zonder aanleiding, uit je comfort zone. Waar een aanleiding is is ook een resultaat. In het verlende van 1 + 1 = 2. Dat wil je maar niet weten ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zegt simpelweg dat je uit je comfort zone stapt puur voor het resultaat, en ik zeg dat het niet zo is en dat je daar ook van kunt genieten. Dat wil je maar niet weten ofzo
Je wilt zeggen dat iedereen ten diepste een hedonistisch bestaan wilt nastreven?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat angst voor het onbekende iedereen zo'n beetje tegenhoud, maar diep van binnen willen ze wel helemaal los gaan.
Leer om random uit je comfort zone te kunnen stappen, vanaf nu. Hoeft niet perse met vrouwen te zijn, het kan ook een gek dansje zijn op straat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je stapt niet random, zonder aanleiding, uit je comfort zone. Waar een aanleiding is is ook een resultaat. In het verlende van 1 + 1 = 2. Dat wil je maar niet weten ofzo?
Uit je comfort zone stappen betekent, jawel, geen comfort. Dat is dus helemaal niet genieten, maar bikkelen om uiteindelijk wel te genieten.
Tuurlijk is dat voor het resultaat, ik ga toch niet in een low comfortzone zitten omdat dat een pretje is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan is dat voor het eerst, want je zegt al weken dat het voor het resultaat is
Dat doe je niet random, daar is altijd aanleiding toe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leer om random uit je comfort zone te kunnen stappen, vanaf nu. Hoeft niet perse met vrouwen te zijn, het kan ook een gek dansje zijn op straat.
Leer genieten van het zware werk, net als dat je geniet tijdens het trainen dat je spieren pijn gaan doen.
Ik hecht weinig waarde aan letters op mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij oordeelt in dit topic al over mensen terwijl je ze.nog niet eema hebt ontmoet! Dus daar ben je nog niet overheen gegroeid. Niemand uit dit topic kan nog met een schone lei beginnen.
Je gaat natuurlijk richting een resultaat, maar het resultaat moet je op dat moment niet boeien omdat je het leuk vind om uit je comfort zone te stappen en deze actie te ondernemen. Snap je? Het resultaat maakt je totaal niets uit, je beweegt je er wel naar toe. De actie die je onderneemt moet je leuk vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat doe je niet random, daar is altijd aanleiding toe.
Maar dan hebben ze toch een doel? De spannimg voelen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef firefly3 het volgende:
Bungeejumpen is ook zoiets, met welk doel doen mensen het? Puur voor het genieten van de spanning, want verder is het gewoon doelloos.
De spanning voelen die je voelt als je uit je comfort zone gaat kan misschien wel als doel gezien worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze toch een doel? De spannimg voelen?
Nu, sommige mensen houden niet van bungeejumpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De spanning voelen die je voelt als je uit je comfort zone gaat kan misschien wel als doel gezien worden.
Vrouwen "versieren" hoort in je instinct te liggen. Vooral voorselectie op uiterlijk en dat soort zaken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nu, sommige mensen houden niet van bungeejumpen.
Alweer een oordeel. Als een man niet zo nodig (let wel: niet niet geïnteresseerd is, maar het ook niet als belangrijkste ziet) een hoop vrouwen wil versieren, dan is dat raar, want het 'hoort'. Daar is waar je telkens de mist in gaat. Je accepteert en respecteert de eigenheid van personen niet. Je hebt een theorie die voo rjou werkt, geweldig. Die wil je delen met anderen, heel liefdadig. Maar als een man dan zegt dat ie dat niet ziet zitten, is hij raar. Vind je dat zelf wel terecht?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen "versieren" hoort in je instinct te liggen. Vooral voorselectie op uiterlijk en dat soort zaken.
Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt. Wat de boer niet kent...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nu, sommige mensen houden niet van bungeejumpen.
Klopt. Maar je kunt wel weten dat je niet de behoefte hebt om het uit te proberen. Omdat je niet van die spanning houdt, omdat je hoogtevrees hebt, gewoon omdat je de behoefte niet hebtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het nooit gedaan hebt. Wat de boer niet kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |