abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114042716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wedden dat als er een super leuke vrouw voor je staat in de supermarkt en in je oor fluistert of je mee zou gaan naar een opslagruimte om haar te vingeren dat je het vast wel zou doen?
Vingeren is me teveel comfort zone.

Ass to mouth. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114042788
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef El_Matador het volgende:
Grappig; miss_sly en ik hebben samen zo'n 40 jaar date-ervaring (nee, niet met elkaar :P ) maar "masterplayer" firefly vertelt wel even hoe we fout bezig zijn. _O- _O-
Alsof 40 jaar ervaring wat zegt... Maar Firefly zit hier ook zwaar uit z'n nek te lullen.
pi_114042810
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vingeren is me teveel comfort zone.

Ass to mouth. :9
Wel grappig eigenlijk, we staan met z'n allen wel open als een super leuke vrouw zich zo open stelt in zo'n lastige situatie zoals in de supermarkt, en gaan we wel met haar mee. Maar om zelf zo open te staan om zoiets tegen haar te zeggen, is een heel ander verhaal. Dan komen de angsten en overwegingen tevoorschijn of we wel zo moeten handelen naar ons gevoel en of ons gevoel dan wel de juiste is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114042884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel grappig eigenlijk, we staan met z'n allen wel open als een super leuke vrouw zich zo open stelt in zo'n lastige situatie zoals in de supermarkt, en gaan we wel met haar mee. Maar om zelf zo open te staan om zoiets tegen haar te zeggen, is een heel ander verhaal. Dan komen de angsten en overwegingen tevoorschijn of we wel zo moeten handelen naar ons gevoel en of ons gevoel dan wel de juiste is.
Gast, je snapt er weer es niks van. _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114042935
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast, je snapt er weer es niks van. _O-
Het is wel zo. Net zoals dat jij "dansen gebruikt" om een vrouw te kunnen "versieren". Waarom niet gelijk pakken?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114043001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt het wel zien vanuit een ander perspectief, waarbij je jezelf zeg maar van bovenaf ziet.
Yup, heel rustgevend. :Y

quote:
Gevoelens zijn overigens daadwerkelijk te versterken/verzwakken en te veranderen.
Nergens voor nodig. Ze zijn een deel van hoe je de wereld ervaart. Die toelaten voor wat ze zijn, onbevooroordeeld, zonder oordelen, is de wereld accepteren en het ego dat daarin leeft. :)
pi_114043011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is wel zo. Net zoals dat jij "dansen gebruikt" om een vrouw te kunnen "versieren". Waarom niet gelijk pakken?
Ik heb het je net verteld. :')

Ok, niet in de supermarkt.

pi_114043068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Yup, heel rustgevend. :Y

[..]

Nergens voor nodig. Ze zijn een deel van hoe je de wereld ervaart. Die toelaten voor wat ze zijn, onbevooroordeeld, zonder oordelen, is de wereld accepteren en het ego dat daarin leeft. :)
Op het moment moet je ze niet veranderen maar juist door je heen laten gaan. Maar het is wel goed om bijvoorbeeld een goede nachtrust te hebben om je gevoelens tot rust te laten komen of niet teveel op negatieve dingen te concentreren zoals slecht weer of een verkoudheid. Zo bestuur je je emoties zonder het te forceren.
pi_114043102
Dit ga ik morgen eens lezen.

Snachts de actieve topiclijst doorbladeren, zo vind je nog eens wat :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:16:24 #210
372037 ikWilSpoilersKunnenLezen
Alleen daarom werd ik lid
pi_114043303
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Genoeg wel, anderen totaal niet, en een ander deel zal nooit toegeven hoeveel.
laten maar even buiten beschouwing hoe ze er uit zagen dan :')
pi_114043349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op het moment moet je ze niet veranderen maar juist door je heen laten gaan. Maar het is wel goed om bijvoorbeeld een goede nachtrust te hebben om je gevoelens tot rust te laten komen of niet teveel op negatieve dingen te concentreren zoals slecht weer of een verkoudheid.
Wanneer je jezelf zonder oordelen ervaart stromen die gevoelens door je heen. Goede of slechte gevoelens bestaan dan niet meer, slechts gevoelens. Dat geeft een ervaring van vrede die heerlijk is om te delen, omdat die resoneren kan bij een ander, en je met en voor elkaar kan versterken. Ook goede en slechte gevoelens komen daarbij kijken, wat een pure uiting is van wat jouw persoonlijkheid/ego is. Die vrede is liefde: ongebonden, vrij, onbeperkt en onvoorwaardelijk.
pi_114043423
Dansen om een vrouw te versieren? Lol, zo'n oude semi-homo die met zijn te hoog opgehezen broek en vrouwelijke heup bewegingen de cha-cha-cha dansen _O-
pi_114043572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:16 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:

[..]

laten maar even buiten beschouwing hoe ze er uit zagen dan :')
De vrouwen waarmee ik was vond ik stuk voor stuk mooi, al verschilden ze wel van elkaar. :)
pi_114043653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanneer je jezelf zonder oordelen ervaart stromen die gevoelens door je heen. Goede of slechte gevoelens bestaan dan niet meer, slechts gevoelens. Dat geeft een ervaring van vrede die heerlijk is om te delen, omdat die resoneren kan bij een ander, en je met en voor elkaar kan versterken. Ook goede en slechte gevoelens komen daarbij kijken, wat een pure uiting is van wat jouw persoonlijkheid/ego is. Die vrede is liefde: ongebonden, vrij, onbeperkt en onvoorwaardelijk.
En toch kan je je richten op de slechte of leuke dingen van het moment, zonder erover te oordelen van je huidige gevoelens, maar door als een ingebouwde automatisme je aandacht op het leukste te richten.

Het bewust (her)programmeren van je gedrag naar je onbewustzijn kan je vele voordelen op leveren op hoe je alles om je heen ziet en voelt.
pi_114043690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:23 schreef Gray het volgende:

[..]

De vrouwen waarmee ik was vond ik stuk voor stuk mooi, al verschilden ze wel van elkaar. :)
Mijn vriendinnen waren ook mooi, maar ik heb ook wel dronken ONSjes gehad die ik niet aan mijn ouders zou voorstellen... :@

pi_114043709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:19 schreef Cockwhale het volgende:
Dansen om een vrouw te versieren? Lol, zo'n oude semi-homo die met zijn te hoog opgehezen broek en vrouwelijke heup bewegingen de cha-cha-cha dansen _O-
Salsa, merengue, vallenato, reggaeton. :9

pi_114043745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En toch kan je je richten op de slechte of leuke dingen van het moment, zonder erover te oordelen van je huidige gevoelens, maar door als een ingebouwde automatisme je aandacht op het leukste te richten.

Het bewust (her)programmeren van je gedrag naar je onbewustzijn kan je vele voordelen op leveren op hoe je alles om je heen ziet en voelt.
Zeker, dat is ook waar mijn tekst op doelde. :Y

Het verandert alleen niets aan hoe onze realiteit in elkaar steekt en de gebrekkige wijze waarop wij deze lijken te ervaren. ;)
pi_114043959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Zeker, dat is ook waar mijn tekst op doelde. :Y

Het verandert alleen niets aan hoe onze realiteit in elkaar steekt en de gebrekkige wijze waarop wij deze lijken te ervaren. ;)
Dat is waar :Y
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 07:27:49 #219
5428 crew  miss_sly
pi_114048088
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk niet dat je dezelfde verandering bedoelt als ik, dat je uit je comfort zone gaat etc. Want als je uit je comfort zone gaat , ga je tegen je gevoel in namelijk. Anders heet het geen comfort zone meer :+

Dingetjes in het algemeen, ik doel dus op het verkleinwoordje, dus dat het iets kleins is.
Je leest weer niet goed of niet begrijpend. Nog een keer dan: je gevoel kan zeker de aanzet geven tot verandering, mdat je gevoel je duidelijk kan maken dat verandering nodig is. Het veranderingsproces kost energie en tijd, en daaronder kan zeker vallen dat je jezelf dwingt uit je comfort zone te stappen.

Jij doelt inderdaad neerbuigend op iets kleins. Je kijkt neer op andere mensen en probeert dat op een dergelijke manier te uiten. Maar denk je werkelijk dat iemand 40 kan worden zonder noemenswaardige problemen, veranderingen, levenservaringen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114048152
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je leest weer niet goed of niet begrijpend. Nog een keer dan: je gevoel kan zeker de aanzet geven tot verandering, mdat je gevoel je duidelijk kan maken dat verandering nodig is. Het veranderingsproces kost energie en tijd, en daaronder kan zeker vallen dat je jezelf dwingt uit je comfort zone te stappen.

Jij doelt inderdaad neerbuigend op iets kleins. Je kijkt neer op andere mensen en probeert dat op een dergelijke manier te uiten. Maar denk je werkelijk dat iemand 40 kan worden zonder noemenswaardige problemen, veranderingen, levenservaringen?
Geef dan even een voorbeeld in jouw geval?
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 07:41:48 #221
5428 crew  miss_sly
pi_114048171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geef dan even een voorbeeld in jouw geval?
Op zich ben ik daar nooit te beroerd voor, maar ik voel geen enkele behoefte me open op te stellen tegenover jou, aangezien jij zelf angstvallig alle persoonlijke informatie achterwege laat. Dus nee, ik geef geen voorbeeld. Geloof me nou maar gewoon :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114048397
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op zich ben ik daar nooit te beroerd voor, maar ik voel geen enkele behoefte me open op te stellen tegenover jou, aangezien jij zelf angstvallig alle persoonlijke informatie achterwege laat. Dus nee, ik geef geen voorbeeld. Geloof me nou maar gewoon :)
Vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen en volgen hun gevoel wel eerder. Maar of je veranderd bent naar een vrouwen "versierder" en dingen geleerd hebt om vrouwen te "versieren" betwijfel ik ;) En daar gaat het topic over.
pi_114048440
Om het grof te zeggen:

Het emotionele geouwehoer in het topic wil ik omzetten in een praktisch bundel waar mensen wat aan hebben en eerder resultaat krijgen of vermeerderen. En een vermeerdering van resultaat heb je veel eerder als je keer op keer direct keuzes bewust maakt. Dan kom je in een versnelling terecht
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:30:12 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114048649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:08 schreef firefly3 het volgende:
Om het grof te zeggen:

Het emotionele geouwehoer in het topic wil ik omzetten in een praktisch bundel waar mensen wat aan hebben en eerder resultaat krijgen of vermeerderen. En een vermeerdering van resultaat heb je veel eerder als je keer op keer direct keuzes bewust maakt. Dan kom je in een versnelling terecht
Dat zou tijd worden, hoe denk je dat aan te gaan pakken?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_114048791
Als je een vrouw ziet, ga niet denken over "het juiste moment". Het juiste moment is dan al waarschijnlijk geweest. Ga ook altijd voor de vrouw als ze in een groep staat. Spreek haar als eerste aan. Praktische dingetjes: bel haar meteen zodat ze ook jouw nr heeft en kom op plekken waar veel vrouwen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')