En hoe reageerde hij, toen je er wat van zei?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef thatday het volgende:
Dat hij, als we bij mijn ouders waren, alleen met zijn iphone aan het spelen was en niets zei
Dat hij tijdens een borrel met mijn collega's aanschoof zonder zich voor te stellen/iets te zeggen
Dat zijn ego ontzettend groot was en hij iedereen minder vond dan zichzelf, terwijl hij zelf een puinhoop van zijn leven had gemaakt
Dat hij het in zijn woede-aanvallen altijd uitmaakte. Nog genanter was, dat ik na een smeekbede weer bij hem terug kwam..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:37 schreef Luxuria het volgende:
Is het nu zo moeilijk om op 'open nieuw topic' te klikken?
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo afgeven op je ex, waar je ooit helemaal gek op was, snap ik niet...
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkmaar aan de andere kant kan het ook een gewone zorgeloze break up zijn, mar die zijn schaars...
ja een korrel zout zou ik er ook bij nemen natuurlijk... en het is natuurlijk ook vaak maar 1 kant van het verhaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....
Liefde maakt blind in sommige gevallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind het ook gewoon niet zo netjes, ondanks dat het hier anoniem is natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Liefde maakt blind in sommige gevallen.
Als je ziet in wat voor disfunctionele relaties sommige stellen zitten.
Ik snap het ook niet, maar ik volg het aandachtig, zeker als ik een nieuwe vriendin heb. Want dan weet ik ook meteen waar het over gaat als het uit is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer van die mooie FLTs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef zyntex het volgende:
Een andere wilde nooit haar bh uit want te klein. Zelfs niet nadat ik haar verteld had dat ik zowiezo een billen man ben.
Can't be truequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
haha neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BHquote:
Dan nog zou ik daar nooit aan afknappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
*drool*
Lees eens een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:56 schreef zyntex het volgende:
[..]
Niet leukenafkorting please nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb zelfs na gezoekd maar niet gevonden... wee nog steeds niet waar het voor staat:S
serieus? wat een gekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:39 schreef stroopwafelt het volgende:
Dat hij altijd alles opkropte totdat we in het OV zaten. Ruzie maken in de trein...
Wij hebben toch niet gehad?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef arachide. het volgende:
Zijn gebrek aan sociale vaardigheden. En de manier waarop hij danst. Een epileptische aanval is er niks bij.
Blij dat ik daar vanaf ben.
Wel grappig. Een vriend van mij 'mocht' juist géén Docker's-broeken meer dragen want dat was zo saai (hij droeg Docker's om wat volwassener over te komen idd)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
ja een korrel zout zou ik er ook bij nemen natuurlijk... en het is natuurlijk ook vaak maar 1 kant van het verhaal
of het echt genant is weet ik niet maar van een van mijn exen mocht ik geen spijkerbroeken meer aan, want dat was zo onvolwassen
En 'shot' twee en drie dan!? Dan duurde het toch wel wat langer mag ik hopen!? Of viel ie na de eerste keer gelijk in slaap!?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef agentstarling het volgende:
dat hij binnen 10 seconden klaar kwam.
Is ze nog single?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Johnny-V het volgende:
Of het een goede of slechte eigenschap is, ben ik nog niet over uit maar ik geneerde me soms voor haar keiharde eerlijkheid. In restaurants zeggen dat ze het eten vies vond, nieuwe kleren van mensen lelijk noemen en gewoon nooit uit sociale noodzaak liegen.
nee was echt super vaag.Of hij kwam altijd binnen 10 seconden klaar of hij kwam helemaal niet. Is in al die tijd dat we wat hadden altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En 'shot' twee en drie dan!? Dan duurde het toch wel wat langer mag ik hopen!? Of viel ie na de eerste keer gelijk in slaap!?
Nou, dan moet je wel superlekker zijn. Kan niet andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef agentstarling het volgende:
[..]
nee was echt super vaag.Of hij kwam altijd binnen 10 seconden klaar of hij kwam helemaal niet. Is in al die tijd dat we wat hadden altijd zo geweest.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef arachide. het volgende:
Zijn gebrek aan sociale vaardigheden. En de manier waarop hij danst. Een epileptische aanval is er niks bij.
Blij dat ik daar vanaf ben.
Dat herken ik ook wel. Onbewust pesten ze je dan weg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De doorgeslagen onzekerheid over alles en maar zeiken over zichzelf. Alsof ze wilde dat ik het uit ging maken.
Ze zijn onzeker omdat ze zichzelf kut vinden en als je zegt dat onzeker zijn niet nodig is dan vinden ze zichzelf weer kut omdat ze onzeker zijn. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel. Onbewust pesten ze je dan weg.
Het werkt ook, want op een gegeven moment geef je er dan de brui aan. Ik krijg niet sneller een slappe dan wanneer een vrouw onzeker zit te mekkeren.
Nee, dat is menselijke natuur. Als je met iemand hebt, moet hij geweldig zijn want anders maak je domme keuzes. Als je het met iemand uitgemaakt hebt, moet hij de grootste boerenlul op het oostelijk halfrond zijn want anders maak je domme keuzes. Rationalisatie noemen ze het. Facebook en dit topic staan er vol van.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het vooral plaatsvervangend genant hoe sommige van die bitches zich uitlaten over iemand waar ze een lange tijd "zo ongelooflijk veel" van hebben gehouden, maar die na een paar wederzijdse foutjes of misverstandjes ineens een halve zwakbegaafde zou zijn.
Zo'n zure zeikslet zou je toch ook misselijk van worden.
Onzekere vrouwen die continu bevestiging nodig hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn onzeker omdat ze zichzelf kut vinden en als je zegt dat onzeker zijn niet nodig is dan vinden ze zichzelf weer kut omdat ze onzeker zijn. Het is een vicieuze cirkel.
3 keer per week uitleggen waarom je van iemand houdquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Onzekere vrouwen die continu bevestiging nodig hebben.
En dat is genant want...?quote:
Dat is plaatsvervangende schaamte als iemand maanstenen in het duister gaat leggen om ze "op te laden:"quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:06 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
En dat is genant want...?Tenzij je bedoelt: ze riep rond als gottik en beladen met occulte symbolen.
De enige manier om daaraan te wennen, is door meteen voor te stellen het bijbehorende vruchtbaarheids-ritueel uit te voerenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Michielos het volgende:
Dat is plaatsvervangende schaamte als iemand maanstenen in het duister gaat leggen
ze had ook "love oil" nodig voor een drank van haar. Dus ik vroeg heel geirriteerd wat de fuck Love oil nu weer was, was ze helemaal beledigdquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Hallmark het volgende:
[..]
De enige manier om daaraan te wennen, is door meteen voor te stellen het bijbehorende vruchtbaarheids-ritueel uit te voeren
Doe ik ook weleens.. komt omdat ik mij anders nogal verveel daar. Vooral als de TV uit staat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef thatday het volgende:
Dat hij, als we bij mijn ouders waren, alleen met zijn iphone aan het spelen was en niets zei
Ook daar maak ik mij weleens schuldig aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat hij zo fel kon zijn in discussies, ook als dat de sfeer nogal verpestte.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hij schijnbaar niet met mensen om kan gaan en soms dus maanden niet laat zien om later weer vrolijk op te duiken alsof er niets gebeurd was ( ja zo is die ook bij vrienden)
Dat zal best, maar dat maakt het niets minder genant om jezelf zo voor te liegen. In het geval van een verliefdheid is daar niets mis mee, immers doe je er niemand mee kwaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:26 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Nee, dat is menselijke natuur. Als je met iemand hebt, moet hij geweldig zijn want anders maak je domme keuzes. Als je het met iemand uitgemaakt hebt, moet hij de grootste boerenlul op het oostelijk halfrond zijn want anders maak je domme keuzes. Rationalisatie noemen ze het. Facebook en dit topic staan er vol van.
Vandaar ook dat er na relaties die door omstandigheden uitgaan, wat in principe niemands schuld is, alsnog keihard gezeken wordt op de ex-partner alsof het zijn/haar schuld is. De meeste mensen kunnen gewoon niet redelijk/eerlijk genoeg denken om die natuurlijke neiging te weerstaan. Wat begrijpelijk is, want het is een psychologisch overlevingsmechanisme. Zorgt ervoor dat je verder kunt gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat ie een junk was maar dat was ik ook
Nadat het uit was werd ie uit zjn huis geschopt en een kraker
1x geweest daar, GADVERDAMME
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja en nog een andere ex die mijn naam op zijn rug liet tattoeren![]()
Ik was 16 komaan
Heyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:13 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Dat ze, omdat ze "dik" was altijd als ze ging zitten d'r broeksknoop open deed en zei: PFFFFFF.. zo!
Zeg toch was zelf ook een junkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Waar vind je zulk volk en waarom ga je daarmee in zee
De Al Bundy doe ik zelf ook maar daar hou ik m'n broek bij dicht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hey![]()
Dat doe ik ook. Bij voorkeur in het café. Of de Al Bundy uiteraard.
Welk deel aan 'of' begreep je nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:24 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
De Al Bundy doe ik zelf ook maar daar hou ik m'n broek bij dicht.
Of kan jij je hand nog steeds klemmen in een open broek?
Toen je 16 was?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zeg toch was zelf ook een junkin die scene dus
Stel je niet zo aan ik zeg juist hij was een junk maar dat was ik zelf ook= dus ook genant, en deze was laterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toen je 16 was?
En dan vind je hun meuk genant?
ok ok je hebt een puntquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef Kop_en_schotel het volgende:
neer ploffen alsof je heel de dag veel werk hebt gedaan terwijl je heel de dag thuis zit
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:31 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Dat vooral![]()
Of compleet doorweekt zijn van het zweet na een stukje fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ah zo'n beetje precies tussen die 60 en 300 kilo in. Dus pakweg 180. Ja, dat is vrij genant.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:17 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Die eerste is geil![]()
Nee, had een tussenmaatje
Vrij genant inderdaad, dat je gewoon gaat samenwonen met iemand die je zo tegenstaatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:22 schreef LittleLady het volgende:
De man waar ik de eerste keer mee ging samenwonen dat was 1 grote genante bedoeling, hij hing gigantisch aan zijn moeder, deed zijn overhemden niet zelf strijken maar deed zijn moeder, zijn gebit was bar slecht, lang en slungelig.
Hadden vaak ruzie, zijn naam werd al snel een scheldwoord.
Pfffff ik zeg altijd dat was de periode dat ik iets aan mijn hersens mankeerde, want als ik hem nu zie dan denk ik echt, wat voor een hersenscheet had ik toen dwars zitten.
Tja dat zag ik op dat moment niet, heel veel vriendinnen zeiden toen LittleLady wat is dit nou weer!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vrij genant inderdaad, dat je gewoon gaat samenwonen met iemand die je zo tegenstaat
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het vooral plaatsvervangend genant hoe sommige van die bitches zich uitlaten over iemand waar ze een lange tijd "zo ongelooflijk veel" van hebben gehouden, maar die na een paar wederzijdse foutjes of misverstandjes ineens een halve zwakbegaafde zou zijn.
wel knap dat je dat voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hij at z'n kippenvleugeltjes met mes en vorkdat vond ik écht heel naar.
kluiven
Marieke, ben jij dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hij at z'n kippenvleugeltjes met mes en vorkdat vond ik écht heel naar.
kluiven
quote:
Mensen die je afgekloven kippenbotjes van je bord pakken en verder gaan zitten afkluivenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
Het was ook geen gezicht en er bleef altijd zoveel kip over
Verder eigenlijk niet echt heel genante zaken.. geloof ik. Oh, wacht. Een man die red bull vodka drinkt en geen bier lust vind ik eigenlijk ook wel lichtelijk genant. Maargoed, ik was toen nog jong en onschuldig ofzo, toen ik daar intrapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:28 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Mensen die je afgekloven kippenbotjes van je bord pakken en verder gaan zitten afkluivenBrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
De enige goeie omschrijvingquote:
Oh ja, of chips met open mond eten en als ik er dan wat van zei; "Tja ze smaken zoals ze kraken".quote:Op zondag 29 juli 2012 01:59 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Hoorbaar etenEcht van die smak geluiden
Bah bah bah
quote:Op zondag 29 juli 2012 07:52 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Oh ja, of chips met open mond eten en als ik er dan wat van zei; "Tja ze smaken zoals ze kraken".
Jezus, de kids eten nog netter
Ze smaken hardquote:Op zondag 29 juli 2012 07:52 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Oh ja, of chips met open mond eten en als ik er dan wat van zei; "Tja ze smaken zoals ze kraken".
Jezus, de kids eten nog netter
Ik wel. En nu?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Ze smaken hard
Maar goed chips eet je niet "netjes"
Nou inderdaad, zo'n Dirtbag ben je dus nietquote:
Godverdomme zeg, noem eens 1 pluspuntquote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
- Impulsief
- Onvolwassen
- Ongelooflijk druk (ADHD werd uitgesloten maar volgens mij was die orthopedagoog/psycholoog gewoon ruk)
- Narcistische trekken (had een ongelooflijk hoge dunk van zichzelf, ik moest vaak aanhoren hoe knap hij wel niet was. Bovendien had hij altijd gelijk en als hij iets fout had gedaan schoof hij de schuld alsnog in mijn schoenen. Alles lag altijd aan anderen en hij deed nooit iets fout)
- Egoïstisch (dacht vaak alleen aan zichzelf en flipte hem helemaal als ik hem daarmee confronteerde)
- bla bla bla bla bla bla
Zou je -na het lezen van de lijst- begrijpen dat dat best lastig is voor mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zo'n Dirtbag ben je dus niet
[..]
Godverdomme zeg, noem eens 1 pluspunt
Nou sorry maar als je je zo ergerde aan "the ways" van je ex, waarom liep je daar dan 8 maanden mee rond te stampen? Dan schup je hem toch na dag 2 de deur uit?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zou je -na het lezen van de lijst- begrijpen dat dat best lastig is voor mij?
We hebben het ook gezellig en leuk gehad hoor.dat wel. Maar wat ik heb beschreven is wel de waarheid...
Ik dacht altijd dat ik met beide benen op de grond stond, dus dat was voor mij ook wel ontgoochelend.
Hahahaha.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
- Maakte foto's van z'n drollen en liet die zien aan vrienden en mij en mijn ouders![]()
Liefde maakt ontzettend blind en het besef dat hij zo was kreeg ik echt pas na een halfjaar. Echt erg!! Ik heb toen ook nog gedacht dat het aan mij lag. Toen heb ik hem er wel over aangesproken (maar het lag niet aan hem en ik was de enige die hem zo omschreef en ik zou het toch niet uitmaken volgens hem). De ergernissen stapelde zich uiteindelijk zo erg op + we hadden echt heel vaak ruzie dat ik uiteindelijk besloot dat het voor mij klaar was...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Nou sorry maar als je je zo ergerde aan "the ways" van je ex, waarom liep je daar dan 8 maanden mee rond te stampen? Dan schup je hem toch na dag 2 de deur uit?
Foto's maken van drollenWas hij 12?
De teringquote:
Nou ik moet d'r na geven dat foto's maken van drollen en dit als een super trotse trofee aan de wereld tonen ook wel echt eenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De tering
Ik ga het straks nog wel eens lezen, maar m'n eerste reactie, een dikke "" zegt meer over jou dan over je ex
En toen liep je nog 2 maanden met hem dus hij kreeg nog gelijk ookquote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Liefde maakt ontzettend blind en het besef dat hij zo was kreeg ik echt pas na een halfjaar. Echt erg!! Ik heb toen ook nog gedacht dat het aan mij lag. Toen heb ik hem er wel over aangesproken (maar het lag niet aan hem en ik was de enige die hem zo omschreef en ik zou het toch niet uitmaken volgens hem). De ergernissen stapelde zich uiteindelijk zo erg op + we hadden echt heel vaak ruzie dat ik uiteindelijk besloot dat het voor mij klaar was...
Hij was 18... Bijna 19 inmiddels.
Yes I have been naïve.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De tering
Ik ga het straks nog wel eens lezen, maar m'n eerste reactie, een dikke "" zegt meer over jou dan over je ex
Die had ik net nog niet gelezenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Nou ik moet d'r na geven dat foto's maken van drollen en dit als een super trotse trofee aan de wereld tonen ook wel echt eenwaard is
Nee want uiteindelijk heb ik het wel gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Kop_en_schotel het volgende:
En toen liep je nog 2 maanden met hem dus hij kreeg nog gelijk ook
Goeie uitspraak.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die had ik net nog niet gelezen
Dát is dan inderdaad wel genant en kansloos in het kwadraat
Maar boos worden omdat hij te veel drinkt?
Nou nou chapeauquote:Op zondag 29 juli 2012 21:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee want uiteindelijk heb ik het wel gedaan.
( genant + kansloos ) x ( genant + kansloos ).quote:
Ik ga je uitspraak jatten.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
( genant + kansloos ) x ( genant + kansloos ).
Ofwel: genant2 + 2xgenantxkansloos + kansloos2
Op z'n minst.
(tenzij hij groter is dan Bono uiteraard)
N.a.v. quote geloof ik niet dat jij ooit een vriendin gehad heb (tenzij iq<80)quote:Op maandag 30 juli 2012 01:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
dat ze zich overal waste met gigantisch veel zeep, behalve down under![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
*drool*
Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
N.a.v. quote geloof ik niet dat jij ooit een vriendin gehad heb (tenzij iq<80)
Serieus? Picture?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
- Maakte foto's van z'n drollen en liet die zien aan vrienden en mij en mijn ouders![]()
Dan weet je in ieder geval dat het tijd is om d'r een klap op die smoel te geven en te vertrekken.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef makila_avatar het volgende:
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. .
Jezus, ik wou het niet zeggen omdat het eigelijk te grof was..quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef makila_avatar het volgende:
- Mijn ex zei dat ze het uitmaakte met haar ex-vriend omdat hij haar niet op de eerste plaats zette en te weinig tijd vrijmaakte voor haar. Daarna wilde ze mij zelf maar om de 3 weken zien omdat haar vader kanker had. Tja ...
- Ik heb het sterke vermoeden dat ze mij alleen als vriend genomen heeft om de breuk met haar (ander) ex-vriendje te verwerken.
- Ze verweet mij alles en nog wat en deed alsof zij een godin was én dat onze breuk allemaal mijn schuld was. Want ik was toch zone dikke egoïstische eikel. Ik vond evenwel dat we beiden schuld hadden aan de breuk. Ik weigerde (en weiger nog altijd, 15 jaar na datum), om de volledige schuld van de breuk bij mezelf te leggen. Ik zou eerder zeggen 50/50.
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. (15 jaar na datum is het dan zover: Mijn vader is overleden aan kanker.) Ik vond die woorden toen en nog steeds volkomen ongepast.
Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?
Die opmerking is zo vreselijk, ik kan me voorstellen dat 99,9% van de mannen in dit geval vrouwen slaan geen probleem vind.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef makila_avatar het volgende:
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. (15 jaar na datum is het dan zover: Mijn vader is overleden aan kanker.) Ik vond die woorden toen en nog steeds volkomen ongepast.
Daar heb je zaken als lactacyd voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.
Ja tuurlijk, maar dat zei 'ie toch niet? hij had het over zich overal wassen met zeep behalve down under. Dus ik denk dat de quote waar iemand bij zei dat ie dan vast geen vriendin gehad zou hebben tenzij iq <80 daar op sloeg, en niet op het feit dat hij zei dat haar kut stonk, zoals hij daarop reageerde.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:28 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Daar heb je zaken als lactacyd voor.
Waarom reageer ik hier opquote:Op maandag 30 juli 2012 11:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat zei 'ie toch niet? hij had het over zich overal wassen met zeep behalve down under. Dus ik denk dat de quote waar iemand bij zei dat ie dan vast geen vriendin gehad zou hebben tenzij iq <80 daar op sloeg, en niet op het feit dat hij zei dat haar kut stonk, zoals hij daarop reageerde.
Lees nou even waar ik op reageer. Iemand zei dat op basis van die opmerking, hij niet geloofde dat hij echt een vriendin had gehad tenzij iq onder 80. Ik denk (maar wie weet denk ik dat verkeerd) dat diegene doelde op dat je daar met zeep wassen er alleen maar voor zorgt dat t nog erger wordt. Hij reageert daar vervolgens op met dat het topic genante feiten heet en waarom dit dan weer te ver zal gaan. Daarom reageer ik daarop met dat ik denk dat het die persoon daar niet om ging, maar om dat wassen met zeep juist slecht is daar.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Waarom reageer ik hier op
Zou hij hier vermelden dat haar kut stinkt als ze dat spul zou gebruiken?
Lactacyd is toch ook zeep?
Ik heb het toch niet over zeep maar hoe dan ook je kut moet je toch gvd wassen al is het met waterquote:Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.
Buiten dat je post op mij vrij ongeloofwaardig overkomt, ben je vrij onnozel als je een poes vol wil proppen met zeep. Iets met zuurgraad.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?
Daar heb je speciale zepen voor...quote:Op maandag 30 juli 2012 12:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Buiten dat je post op mij vrij ongeloofwaardig overkomt, ben je vrij onnozel als je een poes vol wil proppen met zeep. Iets met zuurgraad.
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:07 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Daar heb je speciale zepen voor...
http://mens-en-gezondheid(...)ginale-klachten.htmlquote:
Het punt was uiteindelijk dat ze zich daar dus helemaal niet waste, ging niet zozeer over de zeep. Zie (tig) posts terugquote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Oh ja
Omdat iemand zegt dat dat kind overal zeep propt behalve in dr doos,
ik dat dan ook sterk afraad aangezien het daar niet beter van wordt,
en jullie vervolgens niet weten wat zeep is,
ben ik zwakbegaafd
Sneu.
Was dat voor je ze leerde kennen of pas erna?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:16 schreef Radobe het volgende:
mijn ene ex speelde Dungeons and Dragons en de andere is alcoholist. Nog 1 was zwaar psychotisch en testte mensen of ze aliens waren door te ratelen met een armband..
al voor die tijd. Dungeons and Dragons is niet erg op zich, wel op zijn manier.Hij nam het te serieus....quote:Op maandag 30 juli 2012 13:47 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Was dat voor je ze leerde kennen of pas erna?
offcourse, men denkt dingen te kunnen verbergen, maar vroeg of laat komt het eruitquote:Op maandag 30 juli 2012 13:56 schreef Radobe het volgende:
[..]
al voor die tijd. Dungeons and Dragons is niet erg op zich, wel op zijn manier.Hij nam het te serieus....
De psychopaat was al gek maar deed zich eerst normaal voor, maar zijn psychose werd steeds erger.
De alcoholist dronk ook al zwaar voor die tijd en ik hou zelf ook wel van een paar borrels, maar om 6:00 's ochtends al een liter wijn op en het verbergen in limonadeflesjes ging mij wat te ver
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:16 schreef Radobe het volgende:
Nog 1 was zwaar psychotisch en testte mensen of ze aliens waren door te ratelen met een armband..
nou hij had een armband van mij gestolen die mooi ratelde als je je arm bewoog. Hij ging dan door de stad met zijn arm schudden en als mensen dan keken waren ze wel aliens, negeerde je hem dan was je mens. Er waren best veel aliensquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:10 schreef Radobe het volgende:
[..]
nou hij had een armband van mij gestolen die mooi ratelde als je je arm bewoog. Hij ging dan door de stad met zijn arm schudden en als mensen dan keken waren ze wel aliens, negeerde je hem dan was je mens. Er waren best veel aliens
nou, ik mocht niet weg bij hem (van hem, zou mijn vrienden en familie vermoorden), dus dat heeft nog even geduurd en hij had nog meer van die eeeh aparte dingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
De tering
Dan dacht ik het een paar keer slecht te hebben getroffen!
Was dat de directe reden tot dumpen of was er nog meer van zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
Dat lijkt me wel humor eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:11 schreef MalenaScordia het volgende:
Whaha goed topic
Ja smekken! Dat vind ik ook gewoon raar dat dat nog gedaan wordt door mensen boven de 10 jaar. Gelukkig kwam het niet zo vaak voor
Waar ik me wel o.a. voor geneerde was dat diegene bij m'n ouders meelunchte, de telefoon opnam, en met de dokter die diegene volgens mij aan de lijn had het medicijngebruik voor diens stoornissen ging bespreken :S
Er mist een letter ik ben het nietquote:
Ook een afknapper dit zwakke gelul btwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Weet ik maar t blijft toch leuk om te zeggen
ew why?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:14 schreef Gridlok het volgende:
Vond het altijd ronduit walgelijk als ze haar gebruikte tampons in de wasbak gooide.
Wasbak? En dan ruimde ze ze daarna nog wel echt zelf op of .. ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:14 schreef Gridlok het volgende:
Vond het altijd ronduit walgelijk als ze haar gebruikte tampons in de wasbak gooide.
Nou je weet ze wel uit te zoeken hé? Dat je ze nog bij de naam hebt genoemd toen je met ze omging. Je kan ze beter nummeren.. Hallo ex 4.. Weten ze in ieder geval hoe de vlag erbij hangt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ex nr 1:
Ex nr. 2
Ex nr. 3
Huidige vriend, een lieverd. Maar heeft ook z'n minpunten:
dit zegt ook genoeg over het soort types waar jij op valt hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ex nr 1:
- Kon niet overweg met zijn moeder, was enorm respectloos en heb zelfs gehoord dat toen het net uit was met mij hij zijn moeder fysiek heeft aangevallen met een stoel en de politie erbij is geweest ed.
- Was niet erg intelligent, maar deed altijd geheimzinnig over iets wat hij zgn had uitgevonden en waarmee hij rijk zou worden.
- Dacht dat ik een psycholoog was. Kwam altijd aanzetten met al zijn persoonlijke shit. Nu ben ik echt niet zo harteloos dat hij niet met mij kon praten, maar ik had geen zin om elke date hem huilend in mijn armen te moeten wiegen en blijven herhalen dat het allemaal wel goed komt.
- Was gierig. En daar heb ik de allergrootste hekel aan.
- Ging vreemdElke vrijdagavond sliep hij bij een ander meisje, daar had ie dan seks mee en zaterdag kwam hij doodleuk weer bij mij aankakken.
- Toen ik hem confronteerde nadat dat meisje alles had verteld ontkende hij alles. Alsof ik op mijn achterhoofd was gevallen.
Ex nr. 2
- Deed zo ontzettend stoer. Grote praatjes, afpersing dit, wiet telen dat, vechtpartijen zus, die geslagen zo. Enorm irritant. Hij kon ook nooit alleen zijn, moesten altijd een stuk of 10 vrienden bij zijn.
- Buiten die harde schild om dacht ook hij dat ik een psycholoog was. Ook die moest ik regelmatig troosten om mishandelingen in het verleden.
- Werd op 23-jarige leeftijd nog geslagen door zijn vader![]()
- Claimde dat hij een nieuwetijdskind was en daarom zo moeilijk en bezig met criminele activiteiten.
Ex nr. 3
- Had een vieze huid, en een slechte verzorging.
- Had enorm veel voorvocht, ranzig
- Keertje in de badkamer een boxershort met remsporen aangetroffen![]()
- Was te soft. Deed alles voor me.
- Ook hier weer zo'n stoere vent die 's avonds huilend in bed zijn hart begon uit te storten.
- Als we bij zijn vrienden zijn laat hij gewoon scheten. Zijn vrienden vinden dat ook prima, ik vind het verschrikkelijk. Gelukkig doet ie dat niet als we bij mijn vrienden of ouders oid zijn.
- Kan niet met geld omgaan. Is niet gierig, maar jast er alles doorheen en heeft aan het einde van zijn geld altijd een stukje maand over, terwijl hij zeer goed verdient.
- Is een enorme pechvogel, kan hij niets aandoen maar het lijkt wel of pech hem achtervolgt.
- Heeft een aantal vrienden waar ik het niet op heb. Drugsgebruikers ed. Ik ben er fel op tegen maar hij kan er normaal mee omgaan.
Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan ipv je exen hier zwart te maken. Ik vraag me oprecht af wat er allemaal aan jou mankeert. Soort zoekt soort zeg maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ex nr 1:
- Kon niet overweg met zijn moeder, was enorm respectloos en heb zelfs gehoord dat toen het net uit was met mij hij zijn moeder fysiek heeft aangevallen met een stoel en de politie erbij is geweest ed.
- Was niet erg intelligent, maar deed altijd geheimzinnig over iets wat hij zgn had uitgevonden en waarmee hij rijk zou worden.
- Dacht dat ik een psycholoog was. Kwam altijd aanzetten met al zijn persoonlijke shit. Nu ben ik echt niet zo harteloos dat hij niet met mij kon praten, maar ik had geen zin om elke date hem huilend in mijn armen te moeten wiegen en blijven herhalen dat het allemaal wel goed komt.
- Was gierig. En daar heb ik de allergrootste hekel aan.
- Ging vreemdElke vrijdagavond sliep hij bij een ander meisje, daar had ie dan seks mee en zaterdag kwam hij doodleuk weer bij mij aankakken.
- Toen ik hem confronteerde nadat dat meisje alles had verteld ontkende hij alles. Alsof ik op mijn achterhoofd was gevallen.
Ex nr. 2
- Deed zo ontzettend stoer. Grote praatjes, afpersing dit, wiet telen dat, vechtpartijen zus, die geslagen zo. Enorm irritant. Hij kon ook nooit alleen zijn, moesten altijd een stuk of 10 vrienden bij zijn.
- Buiten die harde schild om dacht ook hij dat ik een psycholoog was. Ook die moest ik regelmatig troosten om mishandelingen in het verleden.
- Werd op 23-jarige leeftijd nog geslagen door zijn vader![]()
- Claimde dat hij een nieuwetijdskind was en daarom zo moeilijk en bezig met criminele activiteiten.
Ex nr. 3
- Had een vieze huid, en een slechte verzorging.
- Had enorm veel voorvocht, ranzig
- Keertje in de badkamer een boxershort met remsporen aangetroffen![]()
- Was te soft. Deed alles voor me.
- Ook hier weer zo'n stoere vent die 's avonds huilend in bed zijn hart begon uit te storten.
- Als we bij zijn vrienden zijn laat hij gewoon scheten. Zijn vrienden vinden dat ook prima, ik vind het verschrikkelijk. Gelukkig doet ie dat niet als we bij mijn vrienden of ouders oid zijn.
- Kan niet met geld omgaan. Is niet gierig, maar jast er alles doorheen en heeft aan het einde van zijn geld altijd een stukje maand over, terwijl hij zeer goed verdient.
- Is een enorme pechvogel, kan hij niets aandoen maar het lijkt wel of pech hem achtervolgt.
- Heeft een aantal vrienden waar ik het niet op heb. Drugsgebruikers ed. Ik ben er fel op tegen maar hij kan er normaal mee omgaan.
Ze waren allemaal wel knap hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dit zegt ook genoeg over het soort types waar jij op valt hoor...
Aan mij mankeert er niets. Hoezo zou er aan mij iets mankeren? Sommige dingen kom je pas achter als je al in een relatie zit. Die relaties waren dan ook nooit van lange duurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan ipv je exen hier zwart te maken. Ik vraag me oprecht af wat er allemaal aan jou mankeert. Soort zoekt soort zeg maar.
Alleen jammer dat je daar niet veel aan hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze waren allemaal wel knap hoor
inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je daar niet veel aan hebt.
Omdat soort zoekt soort vaak in dit soort gevallen. Types met een rugzakje komen vaak uit bij andere rugzakjes. Dat is wat me zo een beetje opvalt in mijn omgeving. Niet rot bedoelt overigens, ook al zal het er best rot uitgekomen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Aan mij mankeert er niets. Hoezo zou er aan mij iets mankeren? Sommige dingen kom je pas achter als je al in een relatie zit. Die relaties waren dan ook nooit van lange duur
Nee, ik ben juist enorm rustig en hou helemaal niet van zulke mensen. Maar goed, zoiets zie je op het begin niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat soort zoekt soort vaak in dit soort gevallen. Types met een rugzakje komen vaak uit bij andere rugzakjes. Dat is wat me zo een beetje opvalt in mijn omgeving. Niet rot bedoelt overigens, ook al zal het er best rot uitgekomen zijn.
Hoe lang hebben die relaties dan nog geduurd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist enorm rustig en hou helemaal niet van zulke mensen. Maar goed, zoiets zie je op het begin niet.
Uitgemergelde teringjunks of stoephoeren op Fok! ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat ie een junk was maar dat was ik ook
Hoe bestaat het in godsnaam dat je in het begin ook nog valt voor zo'n stumpert? Bang om alleen te zijn ofzo?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
Vraag me niet hoe ik het 8 maanden met die jongen heb volgehouden. I must have been numb or something.
Nr 1 ongeveer 4 maandenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe lang hebben die relaties dan nog geduurd?
Ben al bijna 10 jaar van die zooi afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Uitgemergelde teringjunks of stoephoeren op Fok! ?
welke zooi?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben al bijna 10 jaar van die zooi af
Dit klinkt zo als waarheid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Bleek die ex 2 uiteindelijk homo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef puella het volgende:
Ex 2:
- had altijd zijn rugzak bij zich met zn nivea potje
Hoe doe je dat? Leg je ze vooraf een vragenlijst voor van tien A4'tjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:56 schreef Poem het volgende:
Als ik dit topic lees, vraag ik me af of ik de enige ben die te uit en te na wil weten hoe een potentieeltje in elkaar zit?
Het gênantste wat ik heb gezien, zijn de moederskindjes; mamsie ruimde nog iedere week hun kamer op en zo.Maar dat lijkt niets voor te stellen bij de voorbeelden die hier genoemd worden.
Scrubhandschoenen? vind jij een bezoekje aan een spa met je wederhelft ook een no-go dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Bleek die ex 2 uiteindelijk homo?
Ewf ja, mannen met teveel potjes en crèmepjes![]()
Labello ken net, maar ik ontekte bij een date tijdens de rondleiding eens scrubhandschoenen in de douche. Argh afknapperrrr.
Het zijn geen dealbrekers maar sexy is het niet
Hoezo? Het klikt of het klikt niet, weet je na enkele dagen toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Leg je ze vooraf een vragenlijst voor van tien A4'tjes?
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Leg je ze vooraf een vragenlijst voor van tien A4'tjes?
Ah, een mondelinge test. Over diepgaande dingen als 'ruim je wel je eigen kamer op?' Ok.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:02 schreef Poem het volgende:
[..]
Nee.
Je praat toch met ze? En dan niet alleen over koetjes en kalfjes, maar ook over wat diepgaande dingen? Het gaat bij mij meer van 'ik vind hem zo leuk, dit kan bijna niet waar zijn, is dit echt?' en dus wil ik meer weten. Snap je?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef puella het volgende:
Ex 1: - verdraaide verhalen altijd zo, zodat hij het slachtoffer was, of juist de held.
Ex 2: - we liepen de woman at work binnen, hij zei: als ik een vrouw was geweest had ik me hier echt kunnen uitleven
- had altijd zijn rugzak bij zich met zn nivea potje
- nam expres zijn rugzak mee en deed zijn sjaal om terwijl ik duidelijk was geweest hoe verschrikkelijk ik dat vond.
- vriendin van mij kwam later bij hem in de klas en peste hem met homo, waarop hij niks terug zei.
- loop tegen zijn moeder zodat hij geld kreeg om te shoppen
Ex 3: Ik wist dat hij niet deugde en toch er mee doorgaan. Had echt een bord voor me kop. < meer genant voor mij
Mijn vriend nu: word boos op mij terwijl hij diezelfde fouten maakt
Het ligt altijd aan mij. heb eigenlijk een hele waslijst in mijn agenda staan met wat ik niet mag. Heb ik allemaal van me af moeten schrijven of eigenlijk moeten opschrijven zodat ik het niet vergeet:S
Toekomstige ex?:(
Nee, dat dus niet. Daar kom je dan te zijner tijd achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, een mondelinge test. Over diepgaande dingen als 'ruim je wel je eigen kamer op?' Ok.
Beter dan helemaal niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef Kop_en_schotel het volgende:
That Fiona and me do it in my van every sunday...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze waren allemaal wel knap hoor
Jouw mankement staat in je eerste quotequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Aan mij mankeert er niets. Hoezo zou er aan mij iets mankeren? Sommige dingen kom je pas achter als je al in een relatie zit. Die relaties waren dan ook nooit van lange duur
Dat!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Jouw mankement staat in je eerste quoteal die negatieve bullshit verschuilen achter "maar hij was wel knap" who gives a fuck
maargoed, je hebt ook wel weer gelijk dat je het niet gelijk ziet
maar leer ze dan eerst kennen
Denk het niet, vanwege zijn religie. Hij was al bang om met mij thuis te komen omdat ik nederlands was. En ik vond het ook totaal niet aantrekkelijk die creme die hij op zn gezicht en handen smeerde voordat we naar hiphop in duke town gingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Bleek die ex 2 uiteindelijk homo?
Ewf ja, mannen met teveel potjes en crèmepjes![]()
Labello ken net, maar ik ontekte bij een date tijdens de rondleiding eens scrubhandschoenen in de douche. Argh afknapperrrr.
Het zijn geen dealbrekers maar sexy is het niet
Zo een heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef puella het volgende:
Mijn vriend nu: word boos op mij terwijl hij diezelfde fouten maakt
Het ligt altijd aan mij. heb eigenlijk een hele waslijst in mijn agenda staan met wat ik niet mag. Heb ik allemaal van me af moeten schrijven of eigenlijk moeten opschrijven zodat ik het niet vergeet:S
Toekomstige ex?:(
Zo is het dan weer niet. Meer dat als ik wat met een vriendin wat afspreek, zij afzegt. Dat het mijn schuld is, hebben wij ruzie. Of bijvoorbeeld als hij wat kwijt is ik de schuld krijg dat hij het kwijt is of als ik ergens aan zit niks bijzonders mee doe, hij eraan gaat zitten en het gaat kapot, is het mijn schuld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook gehadBijvoorbeeld de vraag of hij de was wilde ophangen kon alleen met bepaalde bewoording want op andere manieren vond hij het of aanvallend of bemoederend
Is nu mn ex inderdaad (wel nog op goeie voet).
Wat doe je met zo'n jongen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef puella het volgende:
[..]
Zo is het dan weer niet. Meer dat als ik wat met een vriendin wat afspreek, zij afzegt. Dat het mijn schuld is, hebben wij ruzie. Of bijvoorbeeld als hij wat kwijt is ik de schuld krijg dat hij het kwijt is of als ik ergens aan zit niks bijzonders mee doe, hij eraan gaat zitten en het gaat kapot, is het mijn schuld.
en als hij je slaat is het ook jouw schuld?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef puella het volgende:
[..]
Zo is het dan weer niet. Meer dat als ik wat met een vriendin wat afspreek, zij afzegt. Dat het mijn schuld is, hebben wij ruzie. Of bijvoorbeeld als hij wat kwijt is ik de schuld krijg dat hij het kwijt is of als ik ergens aan zit niks bijzonders mee doe, hij eraan gaat zitten en het gaat kapot, is het mijn schuld.
Hij brengt het zo dat het aan mij ligt. Ga je vanzelf geloven, dat het zo hoort dat ik raar doe. Dat ik dingen zeg niet niet horen in een relatie.quote:
Dumpen die klootzak!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:35 schreef puella het volgende:
[..]
Hij brengt het zo dat het aan mij ligt. Ga je vanzelf geloven, dat het zo hoort dat ik raar doe. Dat ik dingen zeg niet niet horen in een relatie.
Zover is het nog nooit gekomen, denk ook niet dat het zover zal komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en als hij je slaat is het ook jouw schuld?
nee, want je gaat hem dumpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef puella het volgende:
[..]
Zover is het nog nooit gekomen, denk ook niet dat het zover zal komen.
dat denk je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef puella het volgende:
[..]
Zover is het nog nooit gekomen, denk ook niet dat het zover zal komen.
Het zou niet het eerste zijn waar ik aan denk bij een gezamenlijk uitje maar zou het best wel kunnen doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Scrubhandschoenen? vind jij een bezoekje aan een spa met je wederhelft ook een no-go dan?
Lekker manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Het zou niet het eerste zijn waar ik aan denk bij een gezamenlijk uitje maar zou het best wel kunnen doen
Mja sommige dingen kom je pas achter als je al in de relatie zit. En vandaar dat ze allen maar van zo'n korte duur warenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Jouw mankement staat in je eerste quoteal die negatieve bullshit verschuilen achter "maar hij was wel knap" who gives a fuck
maargoed, je hebt ook wel weer gelijk dat je het niet gelijk ziet
maar leer ze dan eerst kennen
wat is er zo leuk aan je toekomstige ex dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:23 schreef puella het volgende:
Maar je bent toch niet voor niks een relatie begonnen toch? het begint met de goede dingen.. Neem ik maar even aan.
maar ondertussen verbied hij je van alles?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:29 schreef puella het volgende:
Hij heeft me anders laten denken over dingen waar hij wel gelijk over had. En hij is verder heel goed voor me geweest. Ik ben veel netter geworden. Hij is verteld wat hij denkt wat ook een goede eigenschap kan zijn.
Dat is echt chill, met je vriendin naar de sauna. Voornamelijk gewoon omdat de sauna chill is, en je als man toch maar een beperkt aantal mogelijkheden hebt mbt gezelschap. Waar jonge vrouwen makkelijk met vriendinnen naar de sauna kunnen, wordt het over het algemeen raar gevonden als jonge mannen met hun vrienden naar de sauna gaan. Alleen is ook raar, want dat staat zo pervert. Met familie, tsja daar moet je ook maar net zin in hebben, niet dus. Dan rest vriendin. Maar inderdaad pas een poosje in een serieuze relatie. Niet tijdens het daten iig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Het zou niet het eerste zijn waar ik aan denk bij een gezamenlijk uitje maar zou het best wel kunnen doen
Omdat ik dat toen niet in zag.. Liefde maakt stekeblind.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe bestaat het in godsnaam dat je in het begin ook nog valt voor zo'n stumpert? Bang om alleen te zijn ofzo?
Exen trouwen vijftig jaar na scheidingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
wat is er zo leuk aan je toekomstige ex dan?
Het gaat toch niet om de break up, maar de ergernissen, die zijn best smakelijk om te lezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zo ongeloofwaardig dit topic.
Liefde maakt blind, maar een break-up maakt sommigen zo scheel dat de waarneming nog slechter is dan niets zien.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Aan mij mankeert er niets. Hoezo zou er aan mij iets mankeren
Die laatste 2 geneerde je toch niet voor? Is eerder irritant voor je...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij mijn eerste serieuze ex was het toch wel zijn gay-factor. Gewoon aardig wat verwijfde eigenschappen zoals lang voor de spiegel staan, nagels vijlen, wenkbrauwen epileren etc..
Tweede serieuze ex had een ontzettend gebrek aan kennis en interesse, ik snap achteraf ook niet hoe ik dik 2 jaar wat heb hem heb gehad.
Nog een ex die ontzettend geobsedeerd was door zijn ex, werd natuurlijk ook niets.
Nu een (potentiele ex/) vriendje die wel ontzettend intelligent, geïnteresseerd en verder gewoon leuk is, maar altijd met zijn moeder bezig lijkt te zijn.
Mannen
Ik kan niet wachten tot haar post hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Uiteraard heb ik zelf ook de nodige minpunten
- Ik houd ervan om te flirten.
- Ik ben nogal direct, in haar cultuur noemen ze het bot en wil dat af en toe nog weleens voor wat frictie zorgen.
- Ik kom in eerste instantie nogal arrogant over.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
Scheten laten in de bus en het nog grappig vinden ook
zo perfect is ze dus niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Beurtje het volgende:
Dat ze perfect was. En dat ik haar uiteindelijk kwijt ben geraakt.
"Hij zat de hele dag op z'n zolderkamer op FOK!"...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben benieuwd wat al die exen hier te zeggen over de mensen die hier posten
Dit dus. Heeft helemaal niets met gênant te maken. Dat zijn namelijk dingetjes waar je je een beetje voor schaamt, maar wel mee kan leven. De lijsten die mensen hier posten .. Zeg dan gewoon dat je zelf geen mensenkennis hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zo ongeloofwaardig dit topic.
Liefde maakt blind, maar een break-up maakt sommigen zo scheel dat de waarneming nog slechter is dan niets zien.
danku DS4, precies ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef DS4 het volgende:
Weet je wat genant is? Dat je een relatie hebt met iemand waar je je zo aan stoort? Iedereen doet wel eens iets genants, maar ik lees dingen dat ik denk: heb je wel eigenwaarde dat je bij zo iemand een tijd bent blijven hangen...
Jij houdt je scheten in als je niet alleen bent?quote:• Scheten laten in andermans bijzijn, weliswaar geluidloos
Andersom zul jij vast ook wel je maniertjes hebben gehadquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn ex had de nare gewoonte om als een gedrogeerd rund met haar ogen te gaan rollen, iedere keer als iets 'r niet zinde. Grappig eigenlijk hoe zo'n klein stukje non-verbale communicatie me keer op keer het bloed onder de nagels uit wist te halen.
Maar dat is off-topic!quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Andersom zul jij vast ook wel je maniertjes hebben gehad
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn ex had de nare gewoonte om als een gedrogeerd rund met haar ogen te gaan rollen, iedere keer als iets 'r niet zinde. Grappig eigenlijk hoe zo'n klein stukje non-verbale communicatie me keer op keer het bloed onder de nagels uit wist te halen.
Meerdere mensen hebben hun eigen onhebbelijkheden hier neergeplempt (ook wel een leuk topic idee: je eigen genante gewoontes/eigenaardigheden posten?)quote:
Een chagrijnig harses schijn ik ook nogal eens te hebben, zelfs terwijl ik het niet ben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben hun eigen onhebbelijkheden hier neergeplempt (ook wel een leuk topic idee: je eigen genante gewoontes/eigenaardigheden posten?)
Ik trap vast af:
-Laag zelfbeeld maar zelfverzekerd overkomen
-altijd doorvragen
-ronde billen en dikke bovenbenen voor een vent
-rood haar en een chagerijnig gezicht in de neutraalstand
-in discussies vaak redelijk volhardend
-lopende encyclopedie waaruit ook veelvuldig geput wordt in gesprekken
-koppig
-kribbig bij: slechte nachtrust, slechte bloedsuikerspiegel, drukkend warm weer
-soms ontzettend flauw
-duizend plannen, drie uitvoeren.
Wat vindt je ex genant aan jou?.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben hun eigen onhebbelijkheden hier neergeplempt (ook wel een leuk topic idee: je eigen genante gewoontes/eigenaardigheden posten?)
Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef Name_it het volgende:
Vooral 10 min. niet reageren op whatsapp is dodelijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Name_it het volgende:
[..]
Ja, als je bezig bent en ik stuurde 10 min. niks terug, kon ik al ruzie krijgen..
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Name_it het volgende:
[..]
Ja, als je bezig bent en ik stuurde 10 min. niks terug, kon ik al ruzie krijgen..
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef mighty_myte het volgende:
Ze had een woordenschat die net toereikend was om Jip en Janneke te kunnen lezen. Ik kreeg dus ook de kritiek dat ik te vaak 'moeilijke woorden' gebruikte.
huh? Bizar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef Michiqa het volgende:
Dat hij een (steeds korter wordend) lijstje bijhield van mensen met wie ik nog wél om mocht gaan.
Wat een opluchting toen dat uit was zeg!
Best heftig voor 2 wekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef Queen_Minny het volgende:
- 1x in de week douchen vond hij meer dan genoeg.
-Een tandenborstel vond hij "geldverspilling"
-ik mocht geen smsjes versturen naar een vriend want dan ging ik vreemd en was het ruzie, maar ik mocht er niks van zeggen als hij zonder reden 3 weken bij zn beste vriendin ging logeren (die 30min hier vandaan woont)
-Ik ben een tijdje ernstig ziek geweest, en hij was te beroerd om ook maar even de honden uit te laten of een boodschap te halen. Mocht ik mama weer opbellen want ik kon het niet.
-de "beste vriendin"had een drol overdwars zitten en hij vloog al om die er persoonlijk uit te gaan peuteren. (en dan de grootste ruzie als ik het waagde er iets van te zeggen)
-Toen de relatie net een week of 2 over was, op komen dagen en zeggen dat hij sex wilde. Hij dacht "dat dat wel kon".En zo goed was hij nou ook weer niet.![]()
Ik ga maar ophouden anders komt er een waslijst die het hele topic in beslag neemt.![]()
Wat ik ooit in dat nutteloze stuk verdriet gezien heb... Ik weet het niet. Toen ik het licht zag en hem dumpte heeft m'n moeder letterlijk een feestje gegeven.
Even voor de beeldvorming;hoe is het om sex te hebben met zo iemand? En te zoenen? Hij poetste nooit zijn tanden? Had hij die niet meer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef Queen_Minny het volgende:
- 1x in de week douchen vond hij meer dan genoeg.
-Een tandenborstel vond hij "geldverspilling"-ik mocht geen smsjes versturen naar een vriend want dan ging ik vreemd en was het ruzie, maar ik mocht er niks van zeggen als hij zonder reden 3 weken bij zn beste vriendin ging logeren (die 30min hier vandaan woont)
-Ik ben een tijdje ernstig ziek geweest, en hij was te beroerd om ook maar even de honden uit te laten of een boodschap te halen. Mocht ik mama weer opbellen want ik kon het niet.
-de "beste vriendin"had een drol overdwars zitten en hij vloog al om die er persoonlijk uit te gaan peuteren. (en dan de grootste ruzie als ik het waagde er iets van te zeggen)
-Toen de relatie net een week of 2 over was, op komen dagen en zeggen dat hij sex wilde. Hij dacht "dat dat wel kon".En zo goed was hij nou ook weer niet.![]()
Ik ga maar ophouden anders komt er een waslijst die het hele topic in beslag neemt.![]()
Wat ik ooit in dat nutteloze stuk verdriet gezien heb... Ik weet het niet. Toen ik het licht zag en hem dumpte heeft m'n moeder letterlijk een feestje gegeven.
Welke sex?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming;hoe is het om sex te hebben met zo iemand? En te zoenen? Hij poetste nooit zijn tanden? Had hij die niet meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |