http://mens-en-gezondheid(...)ginale-klachten.htmlquote:
Het punt was uiteindelijk dat ze zich daar dus helemaal niet waste, ging niet zozeer over de zeep. Zie (tig) posts terugquote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Oh ja
Omdat iemand zegt dat dat kind overal zeep propt behalve in dr doos,
ik dat dan ook sterk afraad aangezien het daar niet beter van wordt,
en jullie vervolgens niet weten wat zeep is,
ben ik zwakbegaafd
Sneu.
Was dat voor je ze leerde kennen of pas erna?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:16 schreef Radobe het volgende:
mijn ene ex speelde Dungeons and Dragons en de andere is alcoholist. Nog 1 was zwaar psychotisch en testte mensen of ze aliens waren door te ratelen met een armband..
al voor die tijd. Dungeons and Dragons is niet erg op zich, wel op zijn manier.Hij nam het te serieus....quote:Op maandag 30 juli 2012 13:47 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Was dat voor je ze leerde kennen of pas erna?
offcourse, men denkt dingen te kunnen verbergen, maar vroeg of laat komt het eruitquote:Op maandag 30 juli 2012 13:56 schreef Radobe het volgende:
[..]
al voor die tijd. Dungeons and Dragons is niet erg op zich, wel op zijn manier.Hij nam het te serieus....
De psychopaat was al gek maar deed zich eerst normaal voor, maar zijn psychose werd steeds erger.
De alcoholist dronk ook al zwaar voor die tijd en ik hou zelf ook wel van een paar borrels, maar om 6:00 's ochtends al een liter wijn op en het verbergen in limonadeflesjes ging mij wat te ver
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:16 schreef Radobe het volgende:
Nog 1 was zwaar psychotisch en testte mensen of ze aliens waren door te ratelen met een armband..
nou hij had een armband van mij gestolen die mooi ratelde als je je arm bewoog. Hij ging dan door de stad met zijn arm schudden en als mensen dan keken waren ze wel aliens, negeerde je hem dan was je mens. Er waren best veel aliensquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:10 schreef Radobe het volgende:
[..]
nou hij had een armband van mij gestolen die mooi ratelde als je je arm bewoog. Hij ging dan door de stad met zijn arm schudden en als mensen dan keken waren ze wel aliens, negeerde je hem dan was je mens. Er waren best veel aliens
nou, ik mocht niet weg bij hem (van hem, zou mijn vrienden en familie vermoorden), dus dat heeft nog even geduurd en hij had nog meer van die eeeh aparte dingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
De tering
Dan dacht ik het een paar keer slecht te hebben getroffen!
Was dat de directe reden tot dumpen of was er nog meer van zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
Dat lijkt me wel humor eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:11 schreef MalenaScordia het volgende:
Whaha goed topic
Ja smekken! Dat vind ik ook gewoon raar dat dat nog gedaan wordt door mensen boven de 10 jaar. Gelukkig kwam het niet zo vaak voor
Waar ik me wel o.a. voor geneerde was dat diegene bij m'n ouders meelunchte, de telefoon opnam, en met de dokter die diegene volgens mij aan de lijn had het medicijngebruik voor diens stoornissen ging bespreken :S
Er mist een letter ik ben het nietquote:
Ook een afknapper dit zwakke gelul btwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Weet ik maar t blijft toch leuk om te zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |