Dit dus. Heeft helemaal niets met gênant te maken. Dat zijn namelijk dingetjes waar je je een beetje voor schaamt, maar wel mee kan leven. De lijsten die mensen hier posten .. Zeg dan gewoon dat je zelf geen mensenkennis hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zo ongeloofwaardig dit topic.
Liefde maakt blind, maar een break-up maakt sommigen zo scheel dat de waarneming nog slechter is dan niets zien.
danku DS4, precies ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef DS4 het volgende:
Weet je wat genant is? Dat je een relatie hebt met iemand waar je je zo aan stoort? Iedereen doet wel eens iets genants, maar ik lees dingen dat ik denk: heb je wel eigenwaarde dat je bij zo iemand een tijd bent blijven hangen...
Jij houdt je scheten in als je niet alleen bent?quote:• Scheten laten in andermans bijzijn, weliswaar geluidloos
Andersom zul jij vast ook wel je maniertjes hebben gehadquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn ex had de nare gewoonte om als een gedrogeerd rund met haar ogen te gaan rollen, iedere keer als iets 'r niet zinde. Grappig eigenlijk hoe zo'n klein stukje non-verbale communicatie me keer op keer het bloed onder de nagels uit wist te halen.
Maar dat is off-topic!quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Andersom zul jij vast ook wel je maniertjes hebben gehad
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn ex had de nare gewoonte om als een gedrogeerd rund met haar ogen te gaan rollen, iedere keer als iets 'r niet zinde. Grappig eigenlijk hoe zo'n klein stukje non-verbale communicatie me keer op keer het bloed onder de nagels uit wist te halen.
Meerdere mensen hebben hun eigen onhebbelijkheden hier neergeplempt (ook wel een leuk topic idee: je eigen genante gewoontes/eigenaardigheden posten?)quote:
Een chagrijnig harses schijn ik ook nogal eens te hebben, zelfs terwijl ik het niet ben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben hun eigen onhebbelijkheden hier neergeplempt (ook wel een leuk topic idee: je eigen genante gewoontes/eigenaardigheden posten?)
Ik trap vast af:
-Laag zelfbeeld maar zelfverzekerd overkomen
-altijd doorvragen
-ronde billen en dikke bovenbenen voor een vent
-rood haar en een chagerijnig gezicht in de neutraalstand
-in discussies vaak redelijk volhardend
-lopende encyclopedie waaruit ook veelvuldig geput wordt in gesprekken
-koppig
-kribbig bij: slechte nachtrust, slechte bloedsuikerspiegel, drukkend warm weer
-soms ontzettend flauw
-duizend plannen, drie uitvoeren.
Wat vindt je ex genant aan jou?.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben hun eigen onhebbelijkheden hier neergeplempt (ook wel een leuk topic idee: je eigen genante gewoontes/eigenaardigheden posten?)
Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef Name_it het volgende:
Vooral 10 min. niet reageren op whatsapp is dodelijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Name_it het volgende:
[..]
Ja, als je bezig bent en ik stuurde 10 min. niks terug, kon ik al ruzie krijgen..
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Name_it het volgende:
[..]
Ja, als je bezig bent en ik stuurde 10 min. niks terug, kon ik al ruzie krijgen..
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef mighty_myte het volgende:
Ze had een woordenschat die net toereikend was om Jip en Janneke te kunnen lezen. Ik kreeg dus ook de kritiek dat ik te vaak 'moeilijke woorden' gebruikte.
huh? Bizar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef Michiqa het volgende:
Dat hij een (steeds korter wordend) lijstje bijhield van mensen met wie ik nog wél om mocht gaan.
Wat een opluchting toen dat uit was zeg!
Best heftig voor 2 wekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef Queen_Minny het volgende:
- 1x in de week douchen vond hij meer dan genoeg.
-Een tandenborstel vond hij "geldverspilling"
-ik mocht geen smsjes versturen naar een vriend want dan ging ik vreemd en was het ruzie, maar ik mocht er niks van zeggen als hij zonder reden 3 weken bij zn beste vriendin ging logeren (die 30min hier vandaan woont)
-Ik ben een tijdje ernstig ziek geweest, en hij was te beroerd om ook maar even de honden uit te laten of een boodschap te halen. Mocht ik mama weer opbellen want ik kon het niet.
-de "beste vriendin"had een drol overdwars zitten en hij vloog al om die er persoonlijk uit te gaan peuteren. (en dan de grootste ruzie als ik het waagde er iets van te zeggen)
-Toen de relatie net een week of 2 over was, op komen dagen en zeggen dat hij sex wilde. Hij dacht "dat dat wel kon".En zo goed was hij nou ook weer niet.![]()
Ik ga maar ophouden anders komt er een waslijst die het hele topic in beslag neemt.![]()
Wat ik ooit in dat nutteloze stuk verdriet gezien heb... Ik weet het niet. Toen ik het licht zag en hem dumpte heeft m'n moeder letterlijk een feestje gegeven.
Even voor de beeldvorming;hoe is het om sex te hebben met zo iemand? En te zoenen? Hij poetste nooit zijn tanden? Had hij die niet meer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef Queen_Minny het volgende:
- 1x in de week douchen vond hij meer dan genoeg.
-Een tandenborstel vond hij "geldverspilling"-ik mocht geen smsjes versturen naar een vriend want dan ging ik vreemd en was het ruzie, maar ik mocht er niks van zeggen als hij zonder reden 3 weken bij zn beste vriendin ging logeren (die 30min hier vandaan woont)
-Ik ben een tijdje ernstig ziek geweest, en hij was te beroerd om ook maar even de honden uit te laten of een boodschap te halen. Mocht ik mama weer opbellen want ik kon het niet.
-de "beste vriendin"had een drol overdwars zitten en hij vloog al om die er persoonlijk uit te gaan peuteren. (en dan de grootste ruzie als ik het waagde er iets van te zeggen)
-Toen de relatie net een week of 2 over was, op komen dagen en zeggen dat hij sex wilde. Hij dacht "dat dat wel kon".En zo goed was hij nou ook weer niet.![]()
Ik ga maar ophouden anders komt er een waslijst die het hele topic in beslag neemt.![]()
Wat ik ooit in dat nutteloze stuk verdriet gezien heb... Ik weet het niet. Toen ik het licht zag en hem dumpte heeft m'n moeder letterlijk een feestje gegeven.
Welke sex?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming;hoe is het om sex te hebben met zo iemand? En te zoenen? Hij poetste nooit zijn tanden? Had hij die niet meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |