abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115326989
Mijn ex was daar ook een verschrikking in. Los van het feit dat ze altijd samen wilde zijn (ik moest een soort van toestemming vragen om eens een keertje met mijn vrienden uit te gaan) wilde ze ook altijd contact hebben als ik uitging. Als ik haar niet een smsje stuurde of nog even belde voordat ze ging slapen, duurde het daarna minstens een dag voordat het weer goed was. En als ik daar dan helemaal zat van was en zelf boos werd, ging ze dreigen dat ze zichzelf van kant ging maken enzovoort. Ze liep ook bij een psychiator trouwens. Wat ook lachwekkend was was dat ze commentaar had op mijn uiterlijk en dat ik daar iets aan moest doen (had een paar puistjes) terwijl ze zelf met de week dikker werd. En als ik daar dan iets van zei was het huis te klein :').

Daarnaast gebruikte ze mijn creditcard ongevraagd om makeup en kleren te kopen :(.

Het is nog twee jaar aan geweest ook, hoe ik dat heb volgehouden weet ik niet. Uiteindelijk heb ik uit pure frustratie op Koninginnenacht met iemand anders gebatst en nooit meer iets van haar vernomen.
pi_115327422
Mij lastig vallen met calorieën tellen. Opmerkingen als:

Weet je wel hoe ongezond rood vlees is en hoe dik je er van wordt????

Je weet dat je al op 1200 calorieën zit vandaag?

Je houdt helemaal geen rekening met me, je weet dat ik een geschiedenis heb met eten en dan ga jij gewoon eten voor mijn neus ;( (ja bitch, like duh, tis niet echt iets wat je niet kunt laten he?)

Je weet hoe lekker ik (insert random food item) vind, waarom eet je het dan voor mijn neus?

Dat waren een lange 3 maanden. Uiteindelijk kon ik er gewoon niet meer tegen. Voor de rest was het een goeie meid, maar hier kun je gewoon niet tegen opboksen. En het genante was dat het ik in haar vriendinnengezelschap ook heel erg slecht was omdat ik deze dingen allemaal deed. Deed mij ook afvragen wat zij wel en niet zei tegen hen als ik er niet bij was.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:32:19 #278
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_115335605
Geen ex, maar ik had ooit een date met iemand die een jonge jenever bestelde. En nee, het was geen ouwelullencafe.
En dattie me wilde zoenen, en ik m'n hoofd wegdraaide. Was vooral voor hem genant :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:39:43 #279
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_115335921
Daar kan ik zo ontzettend slecht tegen als een vrouw haar hoofd weg draait.. Frustrerend haha. Maar goed, begrijpelijk als je een date had met iemand die graag ouwelulledrankjes besteld, eigen schuld.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:48:53 #280
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_115336371
Is ook irritant als iemand dat doet. Maar goed, nog nooit iemand tegengekomen met zo'n bord voor z'n kop. Ik was een vriendin tegengekomen en we hebben de hele avond zitten kletsen (hij trok z'n mond niet open, ook niet voordat we haar tegenkwamen), en volgens mij was het o-ver-dui-de-lijk dat ik hem echt niks vond. En dan toch denken dat ik 'm heel graag wilde zoenen. Dus ik kan het me van mezelf goedkeuren :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_115336909
Ze had een woordenschat die net toereikend was om Jip en Janneke te kunnen lezen. Ik kreeg dus ook de kritiek dat ik te vaak 'moeilijke woorden' gebruikte. :')
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:16:17 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115337454
quote:
15s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef mighty_myte het volgende:
Ze had een woordenschat die net toereikend was om Jip en Janneke te kunnen lezen. Ik kreeg dus ook de kritiek dat ik te vaak 'moeilijke woorden' gebruikte. :')
:')_!

"Ja maar ik ben maar een simpel kapstertje".
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115342841
Dat hij een (steeds korter wordend) lijstje bijhield van mensen met wie ik nog wél om mocht gaan.
Wat een opluchting toen dat uit was zeg!
pi_115358012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef Michiqa het volgende:
Dat hij een (steeds korter wordend) lijstje bijhield van mensen met wie ik nog wél om mocht gaan.
Wat een opluchting toen dat uit was zeg!
huh? Bizar!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:42:50 #285
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_115367206
- 1x in de week douchen vond hij meer dan genoeg.
-Een tandenborstel vond hij "geldverspilling"
-ik mocht geen smsjes versturen naar een vriend want dan ging ik vreemd en was het ruzie, maar ik mocht er niks van zeggen als hij zonder reden 3 weken bij zn beste vriendin ging logeren (die 30min hier vandaan woont)

-Ik ben een tijdje ernstig ziek geweest, en hij was te beroerd om ook maar even de honden uit te laten of een boodschap te halen. Mocht ik mama weer opbellen want ik kon het niet.
-de "beste vriendin"had een drol overdwars zitten en hij vloog al om die er persoonlijk uit te gaan peuteren. (en dan de grootste ruzie als ik het waagde er iets van te zeggen)

-Toen de relatie net een week of 2 over was, op komen dagen en zeggen dat hij sex wilde. Hij dacht "dat dat wel kon".En zo goed was hij nou ook weer niet. :')

Ik ga maar ophouden anders komt er een waslijst die het hele topic in beslag neemt. :')
Wat ik ooit in dat nutteloze stuk verdriet gezien heb... Ik weet het niet. Toen ik het licht zag en hem dumpte heeft m'n moeder letterlijk een feestje gegeven. _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:07:16 #286
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_115369910
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef Queen_Minny het volgende:
-ik mocht geen smsjes versturen naar een vriend want dan ging ik vreemd en was het ruzie, maar ik mocht er niks van zeggen als hij zonder reden 3 weken bij zn beste vriendin ging logeren (die 30min hier vandaan woont)

-Ik ben een tijdje ernstig ziek geweest, en hij was te beroerd om ook maar even de honden uit te laten of een boodschap te halen. Mocht ik mama weer opbellen want ik kon het niet.
-de "beste vriendin"had een drol overdwars zitten en hij vloog al om die er persoonlijk uit te gaan peuteren. (en dan de grootste ruzie als ik het waagde er iets van te zeggen)

-Toen de relatie net een week of 2 over was, op komen dagen en zeggen dat hij sex wilde. Hij dacht "dat dat wel kon".En zo goed was hij nou ook weer niet. :')

Ik ga maar ophouden anders komt er een waslijst die het hele topic in beslag neemt. :')
Wat ik ooit in dat nutteloze stuk verdriet gezien heb... Ik weet het niet. Toen ik het licht zag en hem dumpte heeft m'n moeder letterlijk een feestje gegeven. _O-
Best heftig voor 2 weken :D Vooral die dwarsliggende drol :P
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_115373279
Dat klinkt meer als irritant dan genant.

Om ook een duit in het zakje te doen:
Mijn ex presteerde het om een vriendin uit te nodigen, en vervolgens op de bank te gaan liggen en die vriendin de was te laten doen, het koken etc. etc. Als ik dan weer uit het werk terug kwam stond het rood me op de kaken (dat doe je toch niet?).
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_115380513
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef Queen_Minny het volgende:

Even voor de beeldvorming;hoe is het om sex te hebben met zo iemand? En te zoenen? Hij poetste nooit zijn tanden? Had hij die niet meer?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:11:50 #289
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_115381640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Even voor de beeldvorming;hoe is het om sex te hebben met zo iemand? En te zoenen? Hij poetste nooit zijn tanden? Had hij die niet meer?
Welke sex? :')
Ik schopte hem altijd onder de douche anders geen sex.

Hij deed wel aan persoonlijke hygiëne, maar zodra hij dacht "ik ben toch binnen" vond hij het niet meer nodig ofzo, plus dat ik ziek was en niet bepaald aan sex dacht. Er is dus weinig aan sex gedaan. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')