En hoe reageerde hij, toen je er wat van zei?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef thatday het volgende:
Dat hij, als we bij mijn ouders waren, alleen met zijn iphone aan het spelen was en niets zei
Dat hij tijdens een borrel met mijn collega's aanschoof zonder zich voor te stellen/iets te zeggen
Dat zijn ego ontzettend groot was en hij iedereen minder vond dan zichzelf, terwijl hij zelf een puinhoop van zijn leven had gemaakt
Dat hij het in zijn woede-aanvallen altijd uitmaakte. Nog genanter was, dat ik na een smeekbede weer bij hem terug kwam..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:37 schreef Luxuria het volgende:
Is het nu zo moeilijk om op 'open nieuw topic' te klikken?
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo afgeven op je ex, waar je ooit helemaal gek op was, snap ik niet...
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkmaar aan de andere kant kan het ook een gewone zorgeloze break up zijn, mar die zijn schaars...
ja een korrel zout zou ik er ook bij nemen natuurlijk... en het is natuurlijk ook vaak maar 1 kant van het verhaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....
Liefde maakt blind in sommige gevallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind het ook gewoon niet zo netjes, ondanks dat het hier anoniem is natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Liefde maakt blind in sommige gevallen.
Als je ziet in wat voor disfunctionele relaties sommige stellen zitten.
Ik snap het ook niet, maar ik volg het aandachtig, zeker als ik een nieuwe vriendin heb. Want dan weet ik ook meteen waar het over gaat als het uit is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer van die mooie FLTs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef zyntex het volgende:
Een andere wilde nooit haar bh uit want te klein. Zelfs niet nadat ik haar verteld had dat ik zowiezo een billen man ben.
Can't be truequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
haha neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BHquote:
Dan nog zou ik daar nooit aan afknappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |