En hoe reageerde hij, toen je er wat van zei?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef thatday het volgende:
Dat hij, als we bij mijn ouders waren, alleen met zijn iphone aan het spelen was en niets zei
Dat hij tijdens een borrel met mijn collega's aanschoof zonder zich voor te stellen/iets te zeggen
Dat zijn ego ontzettend groot was en hij iedereen minder vond dan zichzelf, terwijl hij zelf een puinhoop van zijn leven had gemaakt
Dat hij het in zijn woede-aanvallen altijd uitmaakte. Nog genanter was, dat ik na een smeekbede weer bij hem terug kwam..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:37 schreef Luxuria het volgende:
Is het nu zo moeilijk om op 'open nieuw topic' te klikken?
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo afgeven op je ex, waar je ooit helemaal gek op was, snap ik niet...
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkmaar aan de andere kant kan het ook een gewone zorgeloze break up zijn, mar die zijn schaars...
ja een korrel zout zou ik er ook bij nemen natuurlijk... en het is natuurlijk ook vaak maar 1 kant van het verhaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....
Liefde maakt blind in sommige gevallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind het ook gewoon niet zo netjes, ondanks dat het hier anoniem is natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Liefde maakt blind in sommige gevallen.
Als je ziet in wat voor disfunctionele relaties sommige stellen zitten.
Ik snap het ook niet, maar ik volg het aandachtig, zeker als ik een nieuwe vriendin heb. Want dan weet ik ook meteen waar het over gaat als het uit is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer van die mooie FLTs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef zyntex het volgende:
Een andere wilde nooit haar bh uit want te klein. Zelfs niet nadat ik haar verteld had dat ik zowiezo een billen man ben.
Can't be truequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
haha neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BHquote:
Dan nog zou ik daar nooit aan afknappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
Lees eens een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:56 schreef zyntex het volgende:
[..]
Niet leukenafkorting please nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb zelfs na gezoekd maar niet gevonden... wee nog steeds niet waar het voor staat:S
serieus? wat een gekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:39 schreef stroopwafelt het volgende:
Dat hij altijd alles opkropte totdat we in het OV zaten. Ruzie maken in de trein...
Wij hebben toch niet gehad?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef arachide. het volgende:
Zijn gebrek aan sociale vaardigheden. En de manier waarop hij danst. Een epileptische aanval is er niks bij.
Blij dat ik daar vanaf ben.
Wel grappig. Een vriend van mij 'mocht' juist géén Docker's-broeken meer dragen want dat was zo saai (hij droeg Docker's om wat volwassener over te komen idd)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
ja een korrel zout zou ik er ook bij nemen natuurlijk... en het is natuurlijk ook vaak maar 1 kant van het verhaal
of het echt genant is weet ik niet maar van een van mijn exen mocht ik geen spijkerbroeken meer aan, want dat was zo onvolwassen
En 'shot' twee en drie dan!? Dan duurde het toch wel wat langer mag ik hopen!? Of viel ie na de eerste keer gelijk in slaap!?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef agentstarling het volgende:
dat hij binnen 10 seconden klaar kwam.
Is ze nog single?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Johnny-V het volgende:
Of het een goede of slechte eigenschap is, ben ik nog niet over uit maar ik geneerde me soms voor haar keiharde eerlijkheid. In restaurants zeggen dat ze het eten vies vond, nieuwe kleren van mensen lelijk noemen en gewoon nooit uit sociale noodzaak liegen.
nee was echt super vaag.Of hij kwam altijd binnen 10 seconden klaar of hij kwam helemaal niet. Is in al die tijd dat we wat hadden altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En 'shot' twee en drie dan!? Dan duurde het toch wel wat langer mag ik hopen!? Of viel ie na de eerste keer gelijk in slaap!?
Nou, dan moet je wel superlekker zijn. Kan niet andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef agentstarling het volgende:
[..]
nee was echt super vaag.Of hij kwam altijd binnen 10 seconden klaar of hij kwam helemaal niet. Is in al die tijd dat we wat hadden altijd zo geweest.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef arachide. het volgende:
Zijn gebrek aan sociale vaardigheden. En de manier waarop hij danst. Een epileptische aanval is er niks bij.
Blij dat ik daar vanaf ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |