En hoe reageerde hij, toen je er wat van zei?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef thatday het volgende:
Dat hij, als we bij mijn ouders waren, alleen met zijn iphone aan het spelen was en niets zei
Dat hij tijdens een borrel met mijn collega's aanschoof zonder zich voor te stellen/iets te zeggen
Dat zijn ego ontzettend groot was en hij iedereen minder vond dan zichzelf, terwijl hij zelf een puinhoop van zijn leven had gemaakt
Dat hij het in zijn woede-aanvallen altijd uitmaakte. Nog genanter was, dat ik na een smeekbede weer bij hem terug kwam..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:37 schreef Luxuria het volgende:
Is het nu zo moeilijk om op 'open nieuw topic' te klikken?
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo afgeven op je ex, waar je ooit helemaal gek op was, snap ik niet...
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het is niet voor niets je ex natuurlijkmaar aan de andere kant kan het ook een gewone zorgeloze break up zijn, mar die zijn schaars...
ja een korrel zout zou ik er ook bij nemen natuurlijk... en het is natuurlijk ook vaak maar 1 kant van het verhaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik sommige waslijsten in het eerste topic zag....
Liefde maakt blind in sommige gevallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind het ook gewoon niet zo netjes, ondanks dat het hier anoniem is natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Liefde maakt blind in sommige gevallen.
Als je ziet in wat voor disfunctionele relaties sommige stellen zitten.
Ik snap het ook niet, maar ik volg het aandachtig, zeker als ik een nieuwe vriendin heb. Want dan weet ik ook meteen waar het over gaat als het uit is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer van die mooie FLTs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef zyntex het volgende:
Een andere wilde nooit haar bh uit want te klein. Zelfs niet nadat ik haar verteld had dat ik zowiezo een billen man ben.
Can't be truequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
haha neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef bananenjong het volgende:
ze at haar eigen snot op en droeg nooit make up, ook had ze altijd crox aan zelfs bij het uitgaan.
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BHquote:
Dan nog zou ik daar nooit aan afknappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
Lees eens een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:56 schreef zyntex het volgende:
[..]
Niet leukenafkorting please nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb zelfs na gezoekd maar niet gevonden... wee nog steeds niet waar het voor staat:S
serieus? wat een gekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:39 schreef stroopwafelt het volgende:
Dat hij altijd alles opkropte totdat we in het OV zaten. Ruzie maken in de trein...
Wij hebben toch niet gehad?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef arachide. het volgende:
Zijn gebrek aan sociale vaardigheden. En de manier waarop hij danst. Een epileptische aanval is er niks bij.
Blij dat ik daar vanaf ben.
Wel grappig. Een vriend van mij 'mocht' juist géén Docker's-broeken meer dragen want dat was zo saai (hij droeg Docker's om wat volwassener over te komen idd)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
ja een korrel zout zou ik er ook bij nemen natuurlijk... en het is natuurlijk ook vaak maar 1 kant van het verhaal
of het echt genant is weet ik niet maar van een van mijn exen mocht ik geen spijkerbroeken meer aan, want dat was zo onvolwassen
En 'shot' twee en drie dan!? Dan duurde het toch wel wat langer mag ik hopen!? Of viel ie na de eerste keer gelijk in slaap!?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef agentstarling het volgende:
dat hij binnen 10 seconden klaar kwam.
Is ze nog single?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Johnny-V het volgende:
Of het een goede of slechte eigenschap is, ben ik nog niet over uit maar ik geneerde me soms voor haar keiharde eerlijkheid. In restaurants zeggen dat ze het eten vies vond, nieuwe kleren van mensen lelijk noemen en gewoon nooit uit sociale noodzaak liegen.
nee was echt super vaag.Of hij kwam altijd binnen 10 seconden klaar of hij kwam helemaal niet. Is in al die tijd dat we wat hadden altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En 'shot' twee en drie dan!? Dan duurde het toch wel wat langer mag ik hopen!? Of viel ie na de eerste keer gelijk in slaap!?
Nou, dan moet je wel superlekker zijn. Kan niet andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef agentstarling het volgende:
[..]
nee was echt super vaag.Of hij kwam altijd binnen 10 seconden klaar of hij kwam helemaal niet. Is in al die tijd dat we wat hadden altijd zo geweest.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:52 schreef arachide. het volgende:
Zijn gebrek aan sociale vaardigheden. En de manier waarop hij danst. Een epileptische aanval is er niks bij.
Blij dat ik daar vanaf ben.
Dat herken ik ook wel. Onbewust pesten ze je dan weg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De doorgeslagen onzekerheid over alles en maar zeiken over zichzelf. Alsof ze wilde dat ik het uit ging maken.
Ze zijn onzeker omdat ze zichzelf kut vinden en als je zegt dat onzeker zijn niet nodig is dan vinden ze zichzelf weer kut omdat ze onzeker zijn. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel. Onbewust pesten ze je dan weg.
Het werkt ook, want op een gegeven moment geef je er dan de brui aan. Ik krijg niet sneller een slappe dan wanneer een vrouw onzeker zit te mekkeren.
Nee, dat is menselijke natuur. Als je met iemand hebt, moet hij geweldig zijn want anders maak je domme keuzes. Als je het met iemand uitgemaakt hebt, moet hij de grootste boerenlul op het oostelijk halfrond zijn want anders maak je domme keuzes. Rationalisatie noemen ze het. Facebook en dit topic staan er vol van.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het vooral plaatsvervangend genant hoe sommige van die bitches zich uitlaten over iemand waar ze een lange tijd "zo ongelooflijk veel" van hebben gehouden, maar die na een paar wederzijdse foutjes of misverstandjes ineens een halve zwakbegaafde zou zijn.
Zo'n zure zeikslet zou je toch ook misselijk van worden.
Onzekere vrouwen die continu bevestiging nodig hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn onzeker omdat ze zichzelf kut vinden en als je zegt dat onzeker zijn niet nodig is dan vinden ze zichzelf weer kut omdat ze onzeker zijn. Het is een vicieuze cirkel.
3 keer per week uitleggen waarom je van iemand houdquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Onzekere vrouwen die continu bevestiging nodig hebben.
En dat is genant want...?quote:
Dat is plaatsvervangende schaamte als iemand maanstenen in het duister gaat leggen om ze "op te laden:"quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:06 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
En dat is genant want...?Tenzij je bedoelt: ze riep rond als gottik en beladen met occulte symbolen.
De enige manier om daaraan te wennen, is door meteen voor te stellen het bijbehorende vruchtbaarheids-ritueel uit te voerenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef Michielos het volgende:
Dat is plaatsvervangende schaamte als iemand maanstenen in het duister gaat leggen
ze had ook "love oil" nodig voor een drank van haar. Dus ik vroeg heel geirriteerd wat de fuck Love oil nu weer was, was ze helemaal beledigdquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Hallmark het volgende:
[..]
De enige manier om daaraan te wennen, is door meteen voor te stellen het bijbehorende vruchtbaarheids-ritueel uit te voeren
Doe ik ook weleens.. komt omdat ik mij anders nogal verveel daar. Vooral als de TV uit staat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef thatday het volgende:
Dat hij, als we bij mijn ouders waren, alleen met zijn iphone aan het spelen was en niets zei
Ook daar maak ik mij weleens schuldig aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat hij zo fel kon zijn in discussies, ook als dat de sfeer nogal verpestte.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hij schijnbaar niet met mensen om kan gaan en soms dus maanden niet laat zien om later weer vrolijk op te duiken alsof er niets gebeurd was ( ja zo is die ook bij vrienden)
Dat zal best, maar dat maakt het niets minder genant om jezelf zo voor te liegen. In het geval van een verliefdheid is daar niets mis mee, immers doe je er niemand mee kwaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:26 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Nee, dat is menselijke natuur. Als je met iemand hebt, moet hij geweldig zijn want anders maak je domme keuzes. Als je het met iemand uitgemaakt hebt, moet hij de grootste boerenlul op het oostelijk halfrond zijn want anders maak je domme keuzes. Rationalisatie noemen ze het. Facebook en dit topic staan er vol van.
Vandaar ook dat er na relaties die door omstandigheden uitgaan, wat in principe niemands schuld is, alsnog keihard gezeken wordt op de ex-partner alsof het zijn/haar schuld is. De meeste mensen kunnen gewoon niet redelijk/eerlijk genoeg denken om die natuurlijke neiging te weerstaan. Wat begrijpelijk is, want het is een psychologisch overlevingsmechanisme. Zorgt ervoor dat je verder kunt gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat ie een junk was maar dat was ik ook
Nadat het uit was werd ie uit zjn huis geschopt en een kraker
1x geweest daar, GADVERDAMME
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja en nog een andere ex die mijn naam op zijn rug liet tattoeren![]()
Ik was 16 komaan
Heyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:13 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Dat ze, omdat ze "dik" was altijd als ze ging zitten d'r broeksknoop open deed en zei: PFFFFFF.. zo!
Zeg toch was zelf ook een junkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Waar vind je zulk volk en waarom ga je daarmee in zee
De Al Bundy doe ik zelf ook maar daar hou ik m'n broek bij dicht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hey![]()
Dat doe ik ook. Bij voorkeur in het café. Of de Al Bundy uiteraard.
Welk deel aan 'of' begreep je nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:24 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
De Al Bundy doe ik zelf ook maar daar hou ik m'n broek bij dicht.
Of kan jij je hand nog steeds klemmen in een open broek?
Toen je 16 was?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zeg toch was zelf ook een junkin die scene dus
Stel je niet zo aan ik zeg juist hij was een junk maar dat was ik zelf ook= dus ook genant, en deze was laterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toen je 16 was?
En dan vind je hun meuk genant?
ok ok je hebt een puntquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef Kop_en_schotel het volgende:
neer ploffen alsof je heel de dag veel werk hebt gedaan terwijl je heel de dag thuis zit
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:31 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Dat vooral![]()
Of compleet doorweekt zijn van het zweet na een stukje fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ah zo'n beetje precies tussen die 60 en 300 kilo in. Dus pakweg 180. Ja, dat is vrij genant.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:17 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Die eerste is geil![]()
Nee, had een tussenmaatje
Vrij genant inderdaad, dat je gewoon gaat samenwonen met iemand die je zo tegenstaatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:22 schreef LittleLady het volgende:
De man waar ik de eerste keer mee ging samenwonen dat was 1 grote genante bedoeling, hij hing gigantisch aan zijn moeder, deed zijn overhemden niet zelf strijken maar deed zijn moeder, zijn gebit was bar slecht, lang en slungelig.
Hadden vaak ruzie, zijn naam werd al snel een scheldwoord.
Pfffff ik zeg altijd dat was de periode dat ik iets aan mijn hersens mankeerde, want als ik hem nu zie dan denk ik echt, wat voor een hersenscheet had ik toen dwars zitten.
Tja dat zag ik op dat moment niet, heel veel vriendinnen zeiden toen LittleLady wat is dit nou weer!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vrij genant inderdaad, dat je gewoon gaat samenwonen met iemand die je zo tegenstaat
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het vooral plaatsvervangend genant hoe sommige van die bitches zich uitlaten over iemand waar ze een lange tijd "zo ongelooflijk veel" van hebben gehouden, maar die na een paar wederzijdse foutjes of misverstandjes ineens een halve zwakbegaafde zou zijn.
Zo'n zure zeikslet zou je toch ook misselijk van worden.
wel knap dat je dat voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hij at z'n kippenvleugeltjes met mes en vorkdat vond ik écht heel naar.
kluiven
Marieke, ben jij dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hij at z'n kippenvleugeltjes met mes en vorkdat vond ik écht heel naar.
kluiven
quote:
Mensen die je afgekloven kippenbotjes van je bord pakken en verder gaan zitten afkluivenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
Het was ook geen gezicht en er bleef altijd zoveel kip over
Verder eigenlijk niet echt heel genante zaken.. geloof ik. Oh, wacht. Een man die red bull vodka drinkt en geen bier lust vind ik eigenlijk ook wel lichtelijk genant. Maargoed, ik was toen nog jong en onschuldig ofzo, toen ik daar intrapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |