abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114894873
Laten we het even een beetje vrolijker maken :D

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:13:32 #227
381039 puella
I am back:D
pi_114895124
hahahaha
Wanneer is het de ware?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:21:16 #228
381039 puella
pi_114895463
waarom is er geen topic over wat er wel leuk was aan je ex?XD
Wanneer is het de ware?
pi_114895499
Omdat je ex niet voor niks je ex is.
Waarom open je 'm niet zelf?
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:23:56 #230
381039 puella
pi_114895556
Maar je bent toch niet voor niks een relatie begonnen toch? het begint met de goede dingen.. Neem ik maar even aan.
Wanneer is het de ware?
pi_114895695
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:23 schreef puella het volgende:
Maar je bent toch niet voor niks een relatie begonnen toch? het begint met de goede dingen.. Neem ik maar even aan.
wat is er zo leuk aan je toekomstige ex dan?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 14:29:44 #232
381039 puella
pi_114895824
Hij heeft me anders laten denken over dingen waar hij wel gelijk over had. En hij is verder heel goed voor me geweest. Ik ben veel netter geworden. Hij is verteld wat hij denkt wat ook een goede eigenschap kan zijn.
Wanneer is het de ware?
pi_114896270
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:29 schreef puella het volgende:
Hij heeft me anders laten denken over dingen waar hij wel gelijk over had. En hij is verder heel goed voor me geweest. Ik ben veel netter geworden. Hij is verteld wat hij denkt wat ook een goede eigenschap kan zijn.
maar ondertussen verbied hij je van alles?
leuk dat tie je een paar dingen heeft laten inzien, gebruik die dingen, maar laat je niet boeien door een ander.
pi_114896294
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

Het zou niet het eerste zijn waar ik aan denk bij een gezamenlijk uitje maar zou het best wel kunnen doen
Dat is echt chill, met je vriendin naar de sauna. Voornamelijk gewoon omdat de sauna chill is, en je als man toch maar een beperkt aantal mogelijkheden hebt mbt gezelschap. Waar jonge vrouwen makkelijk met vriendinnen naar de sauna kunnen, wordt het over het algemeen raar gevonden als jonge mannen met hun vrienden naar de sauna gaan. Alleen is ook raar, want dat staat zo pervert. Met familie, tsja daar moet je ook maar net zin in hebben, niet dus. Dan rest vriendin. Maar inderdaad pas een poosje in een serieuze relatie. Niet tijdens het daten iig.

Edit: Ontopic

Ex1: Dat is echt een moeilijke. Zit er al n poosje over na te denken (sinds 1e keer dat ik dit topic tegenkwam), en heel eerlijk gezegd denk ik dat zij degene is die hier iets over de toenmalige ik zou moeten typen.

Ex2: Dat zweverige soms. Dat ze altijd en overal aan iedereen dr hele levensvisie moest en zou meedelen; individuele vrijheid, zelfontplooiing, spiritualiteit. Niets mis mee, leuk zelfs, maar gvd niet als het in bijna elk gesprek ten sprake komt. Ow en dat ze er echt veel te veel waarde aan hechtte om dr hele seksleven te bespreken. Ja leuk schat, maar t boeit me echt niets hoe vaak je wat met welke ex of ons deed. (En nee, onze seks was meer dan prima.) Hm, meer irritatie dan schaamte btw.

[ Bericht 26% gewijzigd door probeer op 31-07-2012 14:50:21 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_114898093
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hoe bestaat het in godsnaam dat je in het begin ook nog valt voor zo'n stumpert? Bang om alleen te zijn ofzo?
Omdat ik dat toen niet in zag.. Liefde maakt stekeblind.
Striving to be more than average.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:08:40 #236
224960 highender
Travellin' Light
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:25:26 #237
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114919566
Zo ongeloofwaardig dit topic. :')
Liefde maakt blind, maar een break-up maakt sommigen zo scheel dat de waarneming nog slechter is dan niets zien.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114920860
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zo ongeloofwaardig dit topic. :')
Liefde maakt blind, maar een break-up maakt sommigen zo scheel dat de waarneming nog slechter is dan niets zien.
Het gaat toch niet om de break up, maar de ergernissen, die zijn best smakelijk om te lezen.
On topic weer please :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:15:00 #239
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_114922559
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Aan mij mankeert er niets. Hoezo zou er aan mij iets mankeren
:W
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_114940255
Weet je wat genant is? Dat je een relatie hebt met iemand waar je je zo aan stoort? Iedereen doet wel eens iets genants, maar ik lees dingen dat ik denk: heb je wel eigenwaarde dat je bij zo iemand een tijd bent blijven hangen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114944455
Bij de meeste exen geneerde ik mij niet (wel hadden ze irritante trekjes, maar dat hoort in een ander topic), op 2 na

-1 wilde met mij continu mee naar het openbare toilet: op straat, in een restaurant. Ze vond mij zien plassen zo bijzonder en daarbij kon ze geen seconde zonder mij 8)7
-een ander kon zich in het openbaar enorm opwinden over het gedrag van anderen, of dat het er druk was. Zeer genant vond ik dat, hou dat lekker voor thuis...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_114944674
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 02:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij mijn eerste serieuze ex was het toch wel zijn gay-factor. Gewoon aardig wat verwijfde eigenschappen zoals lang voor de spiegel staan, nagels vijlen, wenkbrauwen epileren etc..
Tweede serieuze ex had een ontzettend gebrek aan kennis en interesse, ik snap achteraf ook niet hoe ik dik 2 jaar wat heb hem heb gehad.
Nog een ex die ontzettend geobsedeerd was door zijn ex, werd natuurlijk ook niets.
Nu een (potentiele ex/) vriendje die wel ontzettend intelligent, geïnteresseerd en verder gewoon leuk is, maar altijd met zijn moeder bezig lijkt te zijn.

Mannen :N
Die laatste 2 geneerde je toch niet voor? Is eerder irritant voor je...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_114975440
ex 1.
- Dat ze zo jaloers wat dat ze meerdere malen in publieke ruimtes helemaal uit d'r dak is gegaan.
- Dat ze na de relatie hele nare roddels heeft proberen te verspreiden maar dat dat haar zelfs niet lukte.
- Dat ze constant bij me wilde zijn en ik ook weleens met mijn vrienden of beste vriendin wat wilde doen. Met uiteraard een hoop drama en verwensingen tot gevolg.
- Kansloze vrienden.
- Haar totale desinteresse in alles waarbij je enigszins moest nadenken.

ex 3.
- Dat ze zichzelf enorm sensueel vond dansen vanwege haar Latijns-Amerikaans bloed maar in feite houteriger was dan een boom.
- Haar vrienden die allemaal alternatief waren en daardoor mainstream waren geworden en die geen enkele normale discussie konden voeren.
- Haar totaal onnodige onzekerheid omdat ze werkelijk een prachtig schepsel was maar dit zelf niet wilde beseffen. Hierdoor was ze erg aanhankelijk (ik moest haar altijd en overal mee helpen, tot het bestellen van een colaatje aan toe) en jaloers wat tot de nodige publieke drama's hebben.

ex 4.
- Dat ze altijd naar garnalen stonk.
- Dat ze het na een week al over kinderen en trouwen had tegen mijn vrienden.

Huidige vriendin heeft ook een aantal minpunten.

Uiteraard heb ik zelf ook de nodige minpunten
- Ik houd ervan om te flirten.
- Ik ben nogal direct, in haar cultuur noemen ze het bot en wil dat af en toe nog weleens voor wat frictie zorgen.
- Ik kom in eerste instantie nogal arrogant over.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:51:57 #244
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114980349
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:

Uiteraard heb ik zelf ook de nodige minpunten
- Ik houd ervan om te flirten.
- Ik ben nogal direct, in haar cultuur noemen ze het bot en wil dat af en toe nog weleens voor wat frictie zorgen.
- Ik kom in eerste instantie nogal arrogant over.
Ik kan niet wachten tot haar post hier O+
Jij botte arrogante playerlul :6
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:58:22 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115028548
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
Scheten laten in de bus en het nog grappig vinden ook ;(
Ik moest lachen.

Willekeurige feiten over willekeurige exen:
-continu bevestiging vragen (en dan in het meest extreme geval mij dumpen als het erop aankwam)
-zelfverzekerd zijn in alles wat ze doen, tot je met een andere vrouw staat te praten
-zelfverzekerd zijn, tot ze in een voor hen onoverzichtelijke situatie komen waarna jij hun lifeline wordt
-nooit mee uitgaan, thuis blijven om te lezen, in slaap vallen, en dan janken dat ik naar drank ruik als ik wat later thuis ben. Ja, mag ik eens wat drinken? (drinkt inmiddels wel)
-stiekem toch roken :r
-vaginaal nogal sterk ruiken
-alleen over studie praten
-alleen over roddels kunnen praten
-nee zeggen maar ja willen en dat dan maar zelf voordoen als jij naar nee luistert
-klagen over het feit dat je op je enige vrije dag wel eens langer zou willen slapen dan tot 8 uur in de morgen
-mijn ouders spreken over hoe ik wel niet in elkaar zou zitten, terwijl mijn ouders van veel dingen nauwelijks hoogte hebben, om dit vervolgens als wapen in te zetten in discussies. "Ja, maar jouw moeder zegt dat..." :')
-geen zin in seks hebben maar wel naast je in bed aan dr muts zitten kriebelen, niet over seks praten, niet aangeven wanneer zin maar alles op zijn beloop laten
-claimerig gedrag, verwachten dat elke SMS binnen een kwartier beantwoord is, vooral als jij werkt
-aangeven dat je weinig voor ze doet zoals bloemen meenemen terwijl je meer dan 70% van het huishouden draait, cadeautjes meeneemt en spontane etentjes doet.
-klagen over een paar t-shirts op een stoel om zelf de halve slaapkamer vol met kleding op de grond te hebben veroorzaakt, op aanspreken hier niets mee doen
-Mening vragen bij kleding kopen, hier vervolgens niets mee doen.
-weinig initiatief nemen iets leuks te gaan doen, klagen dat jij niets doet terwijl als jij iets aandraagt zij ineens niet kan

[ Bericht 65% gewijzigd door Skull-splitter op 03-08-2012 00:32:00 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115031293
Dat ze perfect was. En dat ik haar uiteindelijk kwijt ben geraakt.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:58:55 #247
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115031570
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Beurtje het volgende:
Dat ze perfect was. En dat ik haar uiteindelijk kwijt ben geraakt.
zo perfect is ze dus niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 01:37:53 #248
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_115033017
Ik ben benieuwd wat al die exen hier te zeggen hebben over de mensen die hier posten :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Inverted_World op 03-08-2012 12:42:10 ]
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:40:41 #249
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_115040212
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben benieuwd wat al die exen hier te zeggen over de mensen die hier posten :')
"Hij zat de hele dag op z'n zolderkamer op FOK!"... ;(
pi_115046508
• Onzeker gedrag; veel van haar eigen problemen op mij projecteren
• Niet durven te pijpen, orale sex 'eng' vinden
• Scheten laten in andermans bijzijn, weliswaar geluidloos
• Labiel gedrag na het drinken van alcohol (wat grotendeels getriggerd werd door haar medicijngebruik).
• Zichzelf heel wijs vinden, terwijl mevrouw thuis zat met een uitkering en ook vond dat ze hulp min of meer kon eisen. Alsof de maatschappij ook zo ingericht diende te zijn dat hulp aan haar min of meer vanzelfsprekend was.
• Bitcherig en prinsessengedrag (bijvoorbeeld vers brood van de bakker eisen en niet iets uit de vriezer)
• Geforceerd gedrag uit onzekerheid. Erg mannelijk en stoer willen overkomen, maar ondertussen bijzonder onzeker en een tikkie labiel zijn.

Daarbij moet ik toegeven dat ik mezelf niet bepaald geweldig heb gedragen in voorgaande relaties en een aantal maal behoorlijk onvolwassen en debiel uit de hoek kon komen (jaloezie, kinderachtig gedrag en nog een paar zaken). Inmiddels ben ik daar volledig van genezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 13:04:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')