wat is er zo leuk aan je toekomstige ex dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:23 schreef puella het volgende:
Maar je bent toch niet voor niks een relatie begonnen toch? het begint met de goede dingen.. Neem ik maar even aan.
maar ondertussen verbied hij je van alles?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:29 schreef puella het volgende:
Hij heeft me anders laten denken over dingen waar hij wel gelijk over had. En hij is verder heel goed voor me geweest. Ik ben veel netter geworden. Hij is verteld wat hij denkt wat ook een goede eigenschap kan zijn.
Dat is echt chill, met je vriendin naar de sauna. Voornamelijk gewoon omdat de sauna chill is, en je als man toch maar een beperkt aantal mogelijkheden hebt mbt gezelschap. Waar jonge vrouwen makkelijk met vriendinnen naar de sauna kunnen, wordt het over het algemeen raar gevonden als jonge mannen met hun vrienden naar de sauna gaan. Alleen is ook raar, want dat staat zo pervert. Met familie, tsja daar moet je ook maar net zin in hebben, niet dus. Dan rest vriendin. Maar inderdaad pas een poosje in een serieuze relatie. Niet tijdens het daten iig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Het zou niet het eerste zijn waar ik aan denk bij een gezamenlijk uitje maar zou het best wel kunnen doen
Omdat ik dat toen niet in zag.. Liefde maakt stekeblind.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe bestaat het in godsnaam dat je in het begin ook nog valt voor zo'n stumpert? Bang om alleen te zijn ofzo?
Exen trouwen vijftig jaar na scheidingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef spoorrails het volgende:
[..]
wat is er zo leuk aan je toekomstige ex dan?
Het gaat toch niet om de break up, maar de ergernissen, die zijn best smakelijk om te lezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zo ongeloofwaardig dit topic.
Liefde maakt blind, maar een break-up maakt sommigen zo scheel dat de waarneming nog slechter is dan niets zien.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Aan mij mankeert er niets. Hoezo zou er aan mij iets mankeren
Die laatste 2 geneerde je toch niet voor? Is eerder irritant voor je...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij mijn eerste serieuze ex was het toch wel zijn gay-factor. Gewoon aardig wat verwijfde eigenschappen zoals lang voor de spiegel staan, nagels vijlen, wenkbrauwen epileren etc..
Tweede serieuze ex had een ontzettend gebrek aan kennis en interesse, ik snap achteraf ook niet hoe ik dik 2 jaar wat heb hem heb gehad.
Nog een ex die ontzettend geobsedeerd was door zijn ex, werd natuurlijk ook niets.
Nu een (potentiele ex/) vriendje die wel ontzettend intelligent, geïnteresseerd en verder gewoon leuk is, maar altijd met zijn moeder bezig lijkt te zijn.
Mannen
Ik kan niet wachten tot haar post hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Uiteraard heb ik zelf ook de nodige minpunten
- Ik houd ervan om te flirten.
- Ik ben nogal direct, in haar cultuur noemen ze het bot en wil dat af en toe nog weleens voor wat frictie zorgen.
- Ik kom in eerste instantie nogal arrogant over.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
Scheten laten in de bus en het nog grappig vinden ook
zo perfect is ze dus niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Beurtje het volgende:
Dat ze perfect was. En dat ik haar uiteindelijk kwijt ben geraakt.
"Hij zat de hele dag op z'n zolderkamer op FOK!"...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben benieuwd wat al die exen hier te zeggen over de mensen die hier posten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |