abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114821723
Hoppa
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
  zondag 29 juli 2012 @ 21:52:13 #127
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114821869
:')

ehm. ok.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114827156
En door :D
pi_114831468
Mag ik dit zeggen? Ja dit mag ik zeggen want niemand kent haar toch hier :')

- Maar haar kut stonk echt zo gigantisch erg. Als ze haar broek uitdeed vulde die lucht gewoon de hele kamer, laat staan hoe lang je vingers nog roken na handwerk. Tegen het einde van de relatie hadden we ook alleen nog maar seks na het uitgaan en als ik genoeg alcohol ophad :')

Zal ook nooit vergeten dat we samen gingen douchen na de seks, en dat ze zich overal waste met gigantisch veel zeep, behalve down under :r Volgens mij heb ik er zelfs ooit nog eens iets van gezegd :')

- Ze wilde van de een op de andere dag nooit meer iets met haar vriendinnen doen. Als ze weereens met mij meewilde in het weekend en ik haar vroeg of ze niet eens iets met haar vriendinnen moest doen dan zei ze altijd ''nee ik wil bij jou zijn'' }:|

- Haar moeder regelde nog alles voor haar : Vakanties boeken, auto overschrijven, dat mens zat haar ( en daardoor ook mij ) veel te veel op de huid..

Verder was het wel een lieve chick overigens..
  maandag 30 juli 2012 @ 01:46:38 #130
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114832556
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
dat ze zich overal waste met gigantisch veel zeep, behalve down under :r
N.a.v. quote geloof ik niet dat jij ooit een vriendin gehad heb (tenzij iq<80) :')
pi_114833269
Hij was bezitterig en jaloers. Ik mocht ook niet met mensen van het andere geslacht omgaan. Deed ik wel, maar dan kreeg ik erna gezeik van hier tot Tokio. Enorm vermoeiend.
  maandag 30 juli 2012 @ 02:15:01 #132
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_114833287
Een poepje zien zitten terwijl je haar op zn hondjes neemt :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 30 juli 2012 @ 02:19:27 #133
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_114833397
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
:@ :9~ :9 O+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_114836586
- Mijn ex zei dat ze het uitmaakte met haar ex-vriend omdat hij haar niet op de eerste plaats zette en te weinig tijd vrijmaakte voor haar. Daarna wilde ze mij zelf maar om de 3 weken zien omdat haar vader kanker had. Tja ...
- Ik heb het sterke vermoeden dat ze mij alleen als vriend genomen heeft om de breuk met haar (ander) ex-vriendje te verwerken.
- Ze verweet mij alles en nog wat en deed alsof zij een godin was én dat onze breuk allemaal mijn schuld was. Want ik was toch zone dikke egoïstische eikel. Ik vond evenwel dat we beiden schuld hadden aan de breuk. Ik weigerde (en weiger nog altijd, 15 jaar na datum), om de volledige schuld van de breuk bij mezelf te leggen. Ik zou eerder zeggen 50/50.
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. (15 jaar na datum is het dan zover: Mijn vader is overleden aan kanker.) Ik vond die woorden toen en nog steeds volkomen ongepast.
pi_114837231
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:46 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

N.a.v. quote geloof ik niet dat jij ooit een vriendin gehad heb (tenzij iq<80) :')
Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?
pi_114837615
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
- Maakte foto's van z'n drollen en liet die zien aan vrienden en mij en mijn ouders |:(
Serieus? Picture? :) Die gast spoort echt niet.
pi_114837988
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef makila_avatar het volgende:
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. .
Dan weet je in ieder geval dat het tijd is om d'r een klap op die smoel te geven en te vertrekken.

Je was blijkbaar toch al rebound.
  maandag 30 juli 2012 @ 10:38:15 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114838083
Heb maar bij 2 exen écht iets dat ik zo kan opnoemen, de rest waren allemaal engeltjes. O+

Ex 1: D'r onzekerheid en besluiteloosheid.
Ex 2: Borderliner, dan weet je het wel. :')
pi_114838987
quote:
- Mijn ex zei dat ze het uitmaakte met haar ex-vriend omdat hij haar niet op de eerste plaats zette en te weinig tijd vrijmaakte voor haar. Daarna wilde ze mij zelf maar om de 3 weken zien omdat haar vader kanker had. Tja ...
- Ik heb het sterke vermoeden dat ze mij alleen als vriend genomen heeft om de breuk met haar (ander) ex-vriendje te verwerken.
- Ze verweet mij alles en nog wat en deed alsof zij een godin was én dat onze breuk allemaal mijn schuld was. Want ik was toch zone dikke egoïstische eikel. Ik vond evenwel dat we beiden schuld hadden aan de breuk. Ik weigerde (en weiger nog altijd, 15 jaar na datum), om de volledige schuld van de breuk bij mezelf te leggen. Ik zou eerder zeggen 50/50.
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. (15 jaar na datum is het dan zover: Mijn vader is overleden aan kanker.) Ik vond die woorden toen en nog steeds volkomen ongepast.
Jezus, ik wou het niet zeggen omdat het eigelijk te grof was..
Maar die grens is hier al duidelijk overschreden :')

Ze zei altijd als we ruzie hadden:

"Nou ik vind dat we maar geen ruzie moeten zoeken hoor want het gaat hier al zo slecht"
ik: "hoezo?"
"Mijn vader is van de week opgenomen in het ziekenhuis omdat we hem bewusteloos in de melkput hadden gevonden"
ik: "oh dat is vervelend, zullen we naar hem toe gaan?"
"Neeee joh ik doe dat wel alleen, hij is zó moe.."

En zo zou ze ook wel eens met een geperforeerde darm naar het ziekenhuis zijn gegaan.. (met de trein :')__________!!!)

Enz enz enz
pi_114839210
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?
Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.
pi_114839218
quote:
Die opmerking is zo vreselijk, ik kan me voorstellen dat 99,9% van de mannen in dit geval vrouwen slaan geen probleem vind.

Alleen jouw zwakke 'volkomen ongepast', daar moet je ook mee oppassen. Daarmee kom je ook nogal gênant over.
pi_114839386
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.
Daar heb je zaken als lactacyd voor.
pi_114839485
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:28 schreef Kop_en_schotel het volgende:

[..]

Daar heb je zaken als lactacyd voor.
Ja tuurlijk, maar dat zei 'ie toch niet? hij had het over zich overal wassen met zeep behalve down under. Dus ik denk dat de quote waar iemand bij zei dat ie dan vast geen vriendin gehad zou hebben tenzij iq <80 daar op sloeg, en niet op het feit dat hij zei dat haar kut stonk, zoals hij daarop reageerde.

Edit: ook nog even ontopic. Heb eigenlijk heel weinig, van ex nr 1 alleen dat hij mij totaal over zich heen liet lopen en alles van me pikte. Van ex nr 2 eigenlijk niks.
pi_114839593
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar dat zei 'ie toch niet? hij had het over zich overal wassen met zeep behalve down under. Dus ik denk dat de quote waar iemand bij zei dat ie dan vast geen vriendin gehad zou hebben tenzij iq <80 daar op sloeg, en niet op het feit dat hij zei dat haar kut stonk, zoals hij daarop reageerde.
Waarom reageer ik hier op :')
Zou hij hier vermelden dat haar kut stinkt als ze dat spul zou gebruiken?
Lactacyd is toch ook zeep?
pi_114839973
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef Kop_en_schotel het volgende:

[..]

Waarom reageer ik hier op :')
Zou hij hier vermelden dat haar kut stinkt als ze dat spul zou gebruiken?
Lactacyd is toch ook zeep?
Lees nou even waar ik op reageer. Iemand zei dat op basis van die opmerking, hij niet geloofde dat hij echt een vriendin had gehad tenzij iq onder 80. Ik denk (maar wie weet denk ik dat verkeerd) dat diegene doelde op dat je daar met zeep wassen er alleen maar voor zorgt dat t nog erger wordt. Hij reageert daar vervolgens op met dat het topic genante feiten heet en waarom dit dan weer te ver zal gaan. Daarom reageer ik daarop met dat ik denk dat het die persoon daar niet om ging, maar om dat wassen met zeep juist slecht is daar.

Dat betekent niet dat ik zeg dat je er niks aan kan doen om het een beetje schoon te houden daar. En nee, lactacyd is dus juist geen zeep.
pi_114840160
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over zeep maar hoe dan ook je kut moet je toch gvd wassen al is het met water :')

Doelde er meer op dat ze een halve fles zeep gebruikt om zich overal te wassen, maar dat ene plekje daar beneden oversloeg :') En of dit nu met zeep/lactacyd of slakkencreme is maakt me geen zak uit eigenlijk..
pi_114840463
Heb me nooit geschaamd voor een ex, maar had soms wel medelijden met sommige achteraf.

Bijvoorbeeld een die nadat we ruim halfjaar geen contact meer hadden toen me facebookstatus weer naar vrijgezel ging binnen paar uur contact zocht en om een nieuwe poging vroeg.

Eigenlijk vind ik meeste exen van me nog gewoon chill, nooit met knallende ruzie uit elkaar gegaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 12:05:07 #148
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114840663
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Buiten dat je post op mij vrij ongeloofwaardig overkomt, ben je vrij onnozel als je een poes vol wil proppen met zeep. Iets met zuurgraad.

edit: Bijgelezen. Wat vlinder zegt dus.
pi_114840770
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Buiten dat je post op mij vrij ongeloofwaardig overkomt, ben je vrij onnozel als je een poes vol wil proppen met zeep. Iets met zuurgraad.
Daar heb je speciale zepen voor...
  maandag 30 juli 2012 @ 12:19:49 #150
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114841211
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:07 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Daar heb je speciale zepen voor...
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo