quote:Op zondag 29 juli 2012 00:28 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Mensen die je afgekloven kippenbotjes van je bord pakken en verder gaan zitten afkluivenBrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
De enige goeie omschrijvingquote:
Oh ja, of chips met open mond eten en als ik er dan wat van zei; "Tja ze smaken zoals ze kraken".quote:Op zondag 29 juli 2012 01:59 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Hoorbaar etenEcht van die smak geluiden
Bah bah bah
quote:Op zondag 29 juli 2012 07:52 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Oh ja, of chips met open mond eten en als ik er dan wat van zei; "Tja ze smaken zoals ze kraken".
Jezus, de kids eten nog netter
Ze smaken hardquote:Op zondag 29 juli 2012 07:52 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Oh ja, of chips met open mond eten en als ik er dan wat van zei; "Tja ze smaken zoals ze kraken".
Jezus, de kids eten nog netter
Ik wel. En nu?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Ze smaken hard
Maar goed chips eet je niet "netjes"
Nou inderdaad, zo'n Dirtbag ben je dus nietquote:
Godverdomme zeg, noem eens 1 pluspuntquote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
- Impulsief
- Onvolwassen
- Ongelooflijk druk (ADHD werd uitgesloten maar volgens mij was die orthopedagoog/psycholoog gewoon ruk)
- Narcistische trekken (had een ongelooflijk hoge dunk van zichzelf, ik moest vaak aanhoren hoe knap hij wel niet was. Bovendien had hij altijd gelijk en als hij iets fout had gedaan schoof hij de schuld alsnog in mijn schoenen. Alles lag altijd aan anderen en hij deed nooit iets fout)
- Egoïstisch (dacht vaak alleen aan zichzelf en flipte hem helemaal als ik hem daarmee confronteerde)
- bla bla bla bla bla bla
Zou je -na het lezen van de lijst- begrijpen dat dat best lastig is voor mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zo'n Dirtbag ben je dus niet
[..]
Godverdomme zeg, noem eens 1 pluspunt
Nou sorry maar als je je zo ergerde aan "the ways" van je ex, waarom liep je daar dan 8 maanden mee rond te stampen? Dan schup je hem toch na dag 2 de deur uit?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zou je -na het lezen van de lijst- begrijpen dat dat best lastig is voor mij?
We hebben het ook gezellig en leuk gehad hoor.dat wel. Maar wat ik heb beschreven is wel de waarheid...
Ik dacht altijd dat ik met beide benen op de grond stond, dus dat was voor mij ook wel ontgoochelend.
Hahahaha.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
- Maakte foto's van z'n drollen en liet die zien aan vrienden en mij en mijn ouders![]()
Liefde maakt ontzettend blind en het besef dat hij zo was kreeg ik echt pas na een halfjaar. Echt erg!! Ik heb toen ook nog gedacht dat het aan mij lag. Toen heb ik hem er wel over aangesproken (maar het lag niet aan hem en ik was de enige die hem zo omschreef en ik zou het toch niet uitmaken volgens hem). De ergernissen stapelde zich uiteindelijk zo erg op + we hadden echt heel vaak ruzie dat ik uiteindelijk besloot dat het voor mij klaar was...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Nou sorry maar als je je zo ergerde aan "the ways" van je ex, waarom liep je daar dan 8 maanden mee rond te stampen? Dan schup je hem toch na dag 2 de deur uit?
Foto's maken van drollenWas hij 12?
De teringquote:
Nou ik moet d'r na geven dat foto's maken van drollen en dit als een super trotse trofee aan de wereld tonen ook wel echt eenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De tering
Ik ga het straks nog wel eens lezen, maar m'n eerste reactie, een dikke "" zegt meer over jou dan over je ex
En toen liep je nog 2 maanden met hem dus hij kreeg nog gelijk ookquote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Liefde maakt ontzettend blind en het besef dat hij zo was kreeg ik echt pas na een halfjaar. Echt erg!! Ik heb toen ook nog gedacht dat het aan mij lag. Toen heb ik hem er wel over aangesproken (maar het lag niet aan hem en ik was de enige die hem zo omschreef en ik zou het toch niet uitmaken volgens hem). De ergernissen stapelde zich uiteindelijk zo erg op + we hadden echt heel vaak ruzie dat ik uiteindelijk besloot dat het voor mij klaar was...
Hij was 18... Bijna 19 inmiddels.
Yes I have been naïve.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De tering
Ik ga het straks nog wel eens lezen, maar m'n eerste reactie, een dikke "" zegt meer over jou dan over je ex
Die had ik net nog niet gelezenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Nou ik moet d'r na geven dat foto's maken van drollen en dit als een super trotse trofee aan de wereld tonen ook wel echt eenwaard is
Nee want uiteindelijk heb ik het wel gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Kop_en_schotel het volgende:
En toen liep je nog 2 maanden met hem dus hij kreeg nog gelijk ook
Goeie uitspraak.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die had ik net nog niet gelezen
Dát is dan inderdaad wel genant en kansloos in het kwadraat
Maar boos worden omdat hij te veel drinkt?
Nou nou chapeauquote:Op zondag 29 juli 2012 21:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee want uiteindelijk heb ik het wel gedaan.
( genant + kansloos ) x ( genant + kansloos ).quote:
Ik ga je uitspraak jatten.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
( genant + kansloos ) x ( genant + kansloos ).
Ofwel: genant2 + 2xgenantxkansloos + kansloos2
Op z'n minst.
(tenzij hij groter is dan Bono uiteraard)
N.a.v. quote geloof ik niet dat jij ooit een vriendin gehad heb (tenzij iq<80)quote:Op maandag 30 juli 2012 01:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
dat ze zich overal waste met gigantisch veel zeep, behalve down under![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Frisse Lente Tietjes. Cupje A, maximaal B en dan zonder BH
*drool*
Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
N.a.v. quote geloof ik niet dat jij ooit een vriendin gehad heb (tenzij iq<80)
Serieus? Picture?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Daniane het volgende:
- Maakte foto's van z'n drollen en liet die zien aan vrienden en mij en mijn ouders![]()
Dan weet je in ieder geval dat het tijd is om d'r een klap op die smoel te geven en te vertrekken.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef makila_avatar het volgende:
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. .
Jezus, ik wou het niet zeggen omdat het eigelijk te grof was..quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef makila_avatar het volgende:
- Mijn ex zei dat ze het uitmaakte met haar ex-vriend omdat hij haar niet op de eerste plaats zette en te weinig tijd vrijmaakte voor haar. Daarna wilde ze mij zelf maar om de 3 weken zien omdat haar vader kanker had. Tja ...
- Ik heb het sterke vermoeden dat ze mij alleen als vriend genomen heeft om de breuk met haar (ander) ex-vriendje te verwerken.
- Ze verweet mij alles en nog wat en deed alsof zij een godin was én dat onze breuk allemaal mijn schuld was. Want ik was toch zone dikke egoïstische eikel. Ik vond evenwel dat we beiden schuld hadden aan de breuk. Ik weigerde (en weiger nog altijd, 15 jaar na datum), om de volledige schuld van de breuk bij mezelf te leggen. Ik zou eerder zeggen 50/50.
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. (15 jaar na datum is het dan zover: Mijn vader is overleden aan kanker.) Ik vond die woorden toen en nog steeds volkomen ongepast.
Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?
Die opmerking is zo vreselijk, ik kan me voorstellen dat 99,9% van de mannen in dit geval vrouwen slaan geen probleem vind.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef makila_avatar het volgende:
- Haar vader had terminaal kanker én ze zei letterlijk: Ik hoop dat jou vader ook sterft van kanker zodat je weet hoe het aanvoelt. (15 jaar na datum is het dan zover: Mijn vader is overleden aan kanker.) Ik vond die woorden toen en nog steeds volkomen ongepast.
Daar heb je zaken als lactacyd voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.
Ja tuurlijk, maar dat zei 'ie toch niet? hij had het over zich overal wassen met zeep behalve down under. Dus ik denk dat de quote waar iemand bij zei dat ie dan vast geen vriendin gehad zou hebben tenzij iq <80 daar op sloeg, en niet op het feit dat hij zei dat haar kut stonk, zoals hij daarop reageerde.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:28 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Daar heb je zaken als lactacyd voor.
Waarom reageer ik hier opquote:Op maandag 30 juli 2012 11:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat zei 'ie toch niet? hij had het over zich overal wassen met zeep behalve down under. Dus ik denk dat de quote waar iemand bij zei dat ie dan vast geen vriendin gehad zou hebben tenzij iq <80 daar op sloeg, en niet op het feit dat hij zei dat haar kut stonk, zoals hij daarop reageerde.
Lees nou even waar ik op reageer. Iemand zei dat op basis van die opmerking, hij niet geloofde dat hij echt een vriendin had gehad tenzij iq onder 80. Ik denk (maar wie weet denk ik dat verkeerd) dat diegene doelde op dat je daar met zeep wassen er alleen maar voor zorgt dat t nog erger wordt. Hij reageert daar vervolgens op met dat het topic genante feiten heet en waarom dit dan weer te ver zal gaan. Daarom reageer ik daarop met dat ik denk dat het die persoon daar niet om ging, maar om dat wassen met zeep juist slecht is daar.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Waarom reageer ik hier op
Zou hij hier vermelden dat haar kut stinkt als ze dat spul zou gebruiken?
Lactacyd is toch ook zeep?
Ik heb het toch niet over zeep maar hoe dan ook je kut moet je toch gvd wassen al is het met waterquote:Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat gedoeld wordt op het feit dat het heel slecht is om dat te wassen met zeep omdat je dan de hele zuurgraad verstoort en je juist meer kans hebt op schimmelinfecties enzo.
Buiten dat je post op mij vrij ongeloofwaardig overkomt, ben je vrij onnozel als je een poes vol wil proppen met zeep. Iets met zuurgraad.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit topic heet genante feiten over je ex.. Maar dan mag ik niet zeggen dat ze een stinkkut had? Wat gaat dat dan opeens te ver ofzo?
Daar heb je speciale zepen voor...quote:Op maandag 30 juli 2012 12:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Buiten dat je post op mij vrij ongeloofwaardig overkomt, ben je vrij onnozel als je een poes vol wil proppen met zeep. Iets met zuurgraad.
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:07 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Daar heb je speciale zepen voor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |