Stinho doet wel betere tt's dan Rensquote:
Nou noem je in 1 zin zoveel zaken die niet kloppen in combinatie met jou:quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Gewoon op de reguliere wijze zoals elke user doet die normaal de LaPo heeft.
True, maar dan nog. Topics jatten is ethisch onverantwoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho doet wel betere tt's dan Rens
PizzaGeit kon er ook wat van met zijn baggerTT's.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho doet wel betere tt's dan Rens
Undercover tochquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Waarom heeft Steven opeens haar in die foto in de OP ?
die lumburger is wel tantoe agressiefquote:
Achja, zolang de tt een beetje leuk is dan valt ermee te levenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Topics jatten is ethisch onverantwoord.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis toch wel PizzaGeit met zijn meediscussieren in onderwerpen terwijl hij pas 15/16 jaar is
Is Kapi alweer uitgehuild en komt ie weer mee posten of wacht ie echt op zijn gaylover hmfquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar vooral in die diep gaande. Doet ie alsof ie het beter weet dan Kapi
In al die keren dat je er per ongeluk langs zapt bedoel je?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Wat uniek, dit is de eerste keer dat ik meemaak dat er een gelijke stand is.
We beginnen langzaam de nieuwe UDOWU te worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel me hier wel thuis in deze reeks. Beetje haten op iedereen.
Kapi heeft zich alweer 2 dagen niet vertoond?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is Kapi alweer uitgehuild en komt weer mee posten of wacht ie echt op zijn gaylover hmf
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
We beginnen langzaam de nieuwe UDOWU te worden.
Kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi heeft zich alweer 2 dagen niet vertoond?
Want?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of dit is gewoon pas de eerste keer dat ik kijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In al die keren dat je er per ongeluk langs zapt bedoel je?
Die vergelijking makenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel users die overal worden uitgekotst.quote:
Waar worden wij dan uitgekostquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel users die overal worden uitgekotst.
Niet qua niveau, gewoon de naam die typeert ons.
Dit dusquote:
Dat zeg ik; overal.quote:
Die houdt alles binnenquote:
Dat wil ik ook wel eens weten, en als het antwoord mij niet aanstaat: Viva la Revolucion!!quote:
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fokquote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik; overal.
Je moet eens kijken als een van ons buiten deze sc post.
Gelijk "oh daar heb je die vbl'ers weer"
Dat is zeker zo ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fok
Inderdaad, dat hun lekker niet kunnen genieten van kwaliteitsvoetbal in de Premier League en ongekende spanning in de eredivisiequote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fok
ALARM A-L-A-R-Mquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Doe niet zo raar, je hebt het foutloos getypt...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Ik zeg geen kanker meerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Ik mis ook Doordekken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alle kwaliteit wordt maar geschrapt...
Ja. 'Zijn allemaal pottah'quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat met die dude, die meteen door iedereen wordt weggedrukt?
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lach maar, dat zijn wel degenen die later ontsnappen tijdens hun verlof...
Wel grappig dat Gullit vlak na bekend werd van Badr met zijn sletje een kop koffie met Overeem zat te drinkenquote:
Bron?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel grappig dat Gullit vlak na bekend werd van Badr met zijn sletje een kop koffie met Overeem zat te drinken
Ik was al bang dat hij tijdens z'n ban een leven zou gaan krijgen, maar daar heeft hij gelukkig geen last vanquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geo en ik waren vannacht de enige die nog wakker waren van de SC. Die gast leest echt heel de nacht alles op Fok!
Wat Stinho overdag deed doet geo in de nachtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geo en ik waren vannacht de enige die nog wakker waren van de SC. Die gast leest echt heel de nacht alles op Fok!
Mwah. na je 20e ofzo toch wel wat minder.quote:
de laatstequote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk het nu ook trouwens, was ook ooit 1 aflevering met een lesbische chick toch?
Volgens mij ook veel fake man. Hier zijn toch ook die Britt en Ymke uiteindelijk in gecast?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk het nu ook trouwens, was ook ooit 1 aflevering met een lesbische chick toch?
Ja klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook veel fake man. Hier zijn toch ook die Britt en Ymke uiteindelijk in gecast?
Als dat zo is, is het nog veel sneuer voor die Hagenees...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja klopt.![]()
Allemaal voor de show man. Volgens mij daten ze daarna niet eens. Denk dat meer dan de helft elkaar niet meer zien.
Talpaquote:Jeugdzorg praat al jaar met Talpa over 'So You Wanna Be a Pleegouder'
Jeugdzorg Nederland wil het plan voor het Talpa-programma waarin kinderen op televisie zelf hun pleegouders mogen kiezen, alsnog aanpassen. Het algemeen bestuur van jeugdzorg zegt dit weekend te zijn overvallen door het nieuws over het programma, en is er niet van overtuigd dat het format in het belang van het kind is. Maar Jeugdzorg Nederland praat al een jaar met Talpa over het programma.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En Piercings, tatoeages.
zielig leven hoor
Was ook echt wel zo'n achterlijke Sjonniequote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het nog veel sneuer voor die Hagenees...
Wat is er mis met een tatoeage?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En Piercings, tatoeages.
zielig leven hoor
Eerder jouw bekrompen leefwereldje. Maar je bent ook pas 14.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En Piercings, tatoeages.
zielig leven hoor
nou boehoe, liever dat dan dat een paar tokkies het kind krijgen toebedeeld.quote:
Stijn denkt dat alle tattoos eruit zien als die Ben10 kaugomplakplaatjes die hij heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder jouw bekrompen leefwereldje. Maar je bent ook pas 14.
Die procedures om pleegouder te worden zijn al fucked up zwaar. Die komen echt niet bij tokkies terecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou boehoe, liever dat dan dat een paar tokkies het kind krijgen toebedeeld.
Ja, dat voorkom je hier 100% mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou boehoe, liever dat dan dat een paar tokkies het kind krijgen toebedeeld.
Als je niet je hele lichaam ermee onderkankert is er niks mee. Alleen ben ik van mening dat het alleen moet zetten met je volle verstand en er een verhaal achter zit. Random slangen etc. snap ik nooit zo goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of van die mensen die kampioenssterren tattoeeren
Als je meedoet een een dergelijke show, verdien je hoe dan ook het predikaat Tokkie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die procedures om pleegouder te worden zijn al fucked up zwaar. Die komen echt niet bij tokkies terecht.
Denk dat jij het verward met adoptie ouders?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die procedures om pleegouder te worden zijn al fucked up zwaar. Die komen echt niet bij tokkies terecht.
Dat wel ja. Maar hoop toch echt dat dit een hoax isquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je meedoet een een dergelijke show, verdien je hoe dan ook het predikaat Tokkie.
En Banshee heeft altijd gelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan het aantal tatoeages kan je zien hoe dom iemand is.
Athans, dat zei Bansheeyboy.
Vast wel. Talpa staat iig weer al een week volop in de schijnwerpers. Die zullen zo rond volgende week wel met een 'serieus' nieuw format komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar hoop toch echt dat dit een hoax is
Sinds man bijt hond.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef DonRaja het volgende:
Wanneer zijn we de Flodders eigenlijk de Tokkies gaan noemen?
Is het een nieuw bericht?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef DonRaja het volgende:
Wanneer zijn we de Flodders eigenlijk de Tokkies gaan noemen?
Goed nummer, jammer dat hij puur op de kerst is gericht, kan je hem buiten december helaas nauwelijks draaien.quote:
Dat is toch al af geblazen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwa de diepere boodschap dat je niet bij de pakken moet neerzitten als het leven even tegenstaat en je bijvoorbeeld uit je huis wordt geplaatst blijft wel omhoog staan ondanks de kerstmis opsommingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nummer, jammer dat hij puur op de kerst is gericht, kan je hem buiten december helaas nauwelijks draaien.
Dat is ook zo ja, soms zit ik even in de put en de inspireert dit nummer mij wel op verder te gaan, ook in de zomer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa de diepere boodschap dat je niet bij de pakken moet neerzitten als het leven even tegenstaat en je bijvoorbeeld uit je huis wordt geplaatst blijft wel omhoog staan ondanks de kerstmis opsommingen.
Stilzwijgend verlengt wordt ie danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een mobiel abonnement als die afloopt en je nog niet verlengd/overgestapt hebt?
Ah dus indirect mij ook, want als ik in de put zit lees ik jouw reacties terugquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja, soms zit ik even in de put en de inspireert dit nummer mij wel op verder te gaan, ook in de zomer.
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een mobiel abonnement als die afloopt en je nog niet verlengd/overgestapt hebt?
En met jou velen. Dus eigenlijk inspireren de Tokkies nog steeds heel Nederland.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dus indirect mij ook, want als ik in de put zit lees ik jouw reacties terug
Heb je geen abbo meer maar wel de telefoon.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Jaartje geleden. Zie dat 'ie 5 juli is verlopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.
Sinds 1 jan. mag het niet meer stilzwijgend verlengt worden geloof ik.
Mag gewoon nog hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.
Sinds 1 jan. mag het niet meer stilzwijgend verlengt worden geloof ik.
Ik had sim only.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je geen abbo meer maar wel de telefoon.
Je hebt 2 weken de tijd om alsnog te verlengenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaartje geleden. Zie dat 'ie 5 juli is verlopen.
Nee dan nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je het contact na 1 jan. van dit jaar bent aangegaan.
ik haat alleen MrKoerdie, voor de rest mag ik bijna iedereen welquote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Dit is toch wel een goede song voor hoe ik over de VBL-SC denk ik hoor.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Dit is toch wel een goede song voor hoe ik over de VBL-SC denk ik hoor.
quote:I tried to sing this song to my parents during their anniversary and both of them laugh so badly that my voice almost crack the window ... but when I see the tears start rolling down ...I know .. my job is done ..
Toch sportief dat hij netjes blijftquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Haha, kiest die kale chick voor hem!Ben je lekker mee.
Ik heb 300minuten en 1000smsjes en onbeperkt internet voor 30euroquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
33.50 per maand voor 120 belminuten en een gig internet. Zonder telefoon.![]()
Wel eerste 4 maanden gratis. Doe dat maar. Toestel wat ik heb kan nog wel 8 maandjes mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 300minuten en 1000smsjes en onbeperkt internet voor 30euro![]()
En dat was met telefoon
Oh, ik vind stylo eigenlijk ook wel een leuke user.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik haat alleen MrKoerdie, voor de rest mag ik bijna iedereen wel
Ik mag PizzaGeit niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh, ik vind stylo eigenlijk ook wel een leuke user.
Ik mag alleen Buitendam niet maar die post hier bijna nooit.
Dat gaan we niet herhalen. Anders komt Yvonne om de hoek kijken voordat we weer de mist in gaanquote:
Wat is dit dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
Behalve LR, dat vind ik echt een topuser, met een enorm goed gevoel voor humor.
LR, je bent een topvent
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
Behalve LR, dat vind ik echt een topuser, met een enorm goed gevoel voor humor.
LR, je bent een topvent
Done.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mág, niet moet, veeg het zweet maar van je voorhoofd.
Oh, laat dan maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaan we niet herhalen. Anders komt Yvonne om de hoek kijken voordat we weer de mist in gaan
Nooit je verleden verloochenen GGMM anders houd je een kil traditieloos clubje over (Denk aan Psv/Twente) hihi.quote:
Daar heb je gelijk in, zo moeten we niet willen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit je verleden verloochenen GGMM anders houd je een kil traditieloos clubje over (Denk aan Psv/Twente) hihi.
12de of de 13de.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog vernomen wanneer HMF weer terugkeert?
Na dat hij de EU van de crisis heeft gered.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog vernomen wanneer HMF weer terugkeert?
vrijdagquote:
VBL en de 3 doldwaze dagen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst Geo, dan HMF, dan Mikey, het wordt 3 doldwaze dagen.
Dat moeten we als tt nemen bij de volgende:quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst Geo, dan HMF, dan Mikey (of andersom), het wordt 3 doldwaze dagen.
Hij heeft De Jager al de volgende stappen uitgelegd hij zit nu weer in Israël om de Midden-Oosten situatie op te lossen. Daar zet hij gewoon zijn Jodenhaat voor opzijquote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Na dat hij de EU van de crisis heeft gered.
Ja, dat zou erg tof zijn jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moeten we als tt nemen bij de volgende:
''Met de 3 doldwaze dagen in zicht''
Sinds 422 niet meer geband is, is het DM-gebruik van heel Fok! gehalveerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst Geo, dan HMF, dan Mikey (of andersom), het wordt 3 doldwaze dagen.
Komst Narsingh gaat dus plaatsvinden tijdens zijn terugkomst.. Leukquote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer in het PSV-Topic.
Ajacieden begint hij te waarderen.
Niets is nog zeker hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komst Narsingh gaat dus plaatsvinden tijdens zijn terugkomst.. Leuk
ah, ja ik dus ook, met 2 dms en 1 am.quote:
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, ja ik dus ook, met 2 dms en 1 am.
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.
Dan heb je toch genoeg aan Anita?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.
weet ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?
Ik zit al in 2017 hé.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je toch genoeg aan Anita?
dat bestond niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef DonRaja het volgende:
Stijn heb jij eigenlijk nog met middenvak gekorfbald, of bestond dat niet meer toen jij begon?
Anita zijn carriere is volgens FM nog voor zijn 28ste over?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet ik ook niet.
[..]
Ik zit al in 2017 hé.
Ik heb het zo
Crisetig - Eriksen - Lars Bender.
Dat zijn namen van zijn spelers. Johan Box to Box ken je toch wel...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?
Anita speelt nu bij Palermo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anita zijn carriere is volgens FM nog voor zijn 28ste over?
Ik heb Robbert de Nooijer, Bart de koning, Muammer Culha, Gerardo Notta, Graziano Trevisonquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Een regen op m'n spel heet Piet Seedorf.
Piet Seedorf
Ik heb een Mohamed Weghorst, geen 2de nationaliteit en is blondquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Piet Seedorf
En het maar raar vinden dat hij de CL niet wintquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter verwijder je FM van je computerEbecilio heb je ook al geloosd
Bert Kluivert had ikquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Piet Seedorf
Die speelt bij Hertha BSC!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter verwijder je FM van je computerEbecilio heb je ook al geloosd
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Robbert de Nooijer, Bart de koning, Muammer Culha, Gerardo Notta, Graziano Trevison
Gek he als je zijn carriere bewust verkracht die jongen is met zo'n grote teleurstelling vertrokken dat hij zich nooit meer mentaal volledig heeft kunnen opladen. Wat had jij gedaan als je korfbalteam je ervoor de kampioenswedstrijd had uitgezet?quote:
Ebecilio moet er tegen kunnenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gek he als je zijn carriere bewust vernageld die jongen is met zo'n grote teleurstelling vertrokken dat hij zich nooit meer mentaal volledig heeft kunnen opladen. Wat had jij gedaan als je korfbalteam je ervoor de kampioenswedstrijd had uitgezet?
neequote:
Natuur & beheer, leuke opleiding jammer alleen dat er 100 duizend mensen azen op 100 banen of zoquote:
Vroeger had je Heins Doelpuntjeskermis.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie heeft hier wel eens 4-1-2-3 geprobeerd? Twee wingback en een deep lying playmaker, dan verpulver je de tegenstander als je het goed doet, met name als je betere spelers hebt.
Misschien iets voor Ajax-RKC en Ajax-RBC, 422?
waarom datquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga ook eens FM installeren, op mijn Macbook
Omdat ik hem eigenlijk niet had gekocht voor gamesquote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom dat. ik speel het ook op mijn iMac.
Maar trouwens, Heb het altijd simpel tegen die kutclubjes. Oss met 11-0 verslagen dit seizoen. 7 maal Podolskiquote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie heeft hier wel eens 4-1-2-3 geprobeerd? Twee wingback en een deep lying playmaker, dan verpulver je de tegenstander als je het goed doet, met name als je betere spelers hebt.
Misschien iets voor Ajax-RKC en Ajax-RBC, 422?
ach 1 spelletje moet kunnen toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat ik hem eigenlijk niet had gekocht voor games
Dus alleen voor porno.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat ik hem eigenlijk niet had gekocht voor games
Achja, moet idd kunnen. Bestaat er een mac versie van FM?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach 1 spelletje moet kunnen toch?
Alleen voor VBL SC.quote:
jup, al weet ik het niet van de nieuwe versie, ik speel nog 2008quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, moet idd kunnen. Bestaat er een mac versie van FM?
[..]
Alleen voor VBL SC.
Apehaar ik heb het nog afgekeken ookquote:
Ik moet natuurlijk wel de nieuwste versie hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, al weet ik het niet van de nieuwe versie, ik speel nog 2008
quote:MBP 17".
Running Full graphic detail with no problems.
Played FM 2011 forever, and now FM 2012.
Love playing in windowed mode while doing other things on the Mac !!
ik speel 2008 omdat ik geen zin hem om een half uur aan de pregame te besteden met zinloze interviews.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel de nieuwste versie hebben.
[..]
Okee, dan is het niet echt nodig.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar trouwens, Heb het altijd simpel tegen die kutclubjes. Oss met 11-0 verslagen dit seizoen. 7 maal Podolski
Snap ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik speel 2008 omdat ik geen zin hem om een half uur aan de pregame te besteden met zinloze interviews.
Wist je dat dat ook met jou geval is?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
Wist je dat als je een goudvis in een donkere kamer opsluit, hij wit wordt?
ik had een game tot 2050 ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik moet vanaf het begin beginnen, dus dan is het logisch dat ik '12 pak.
Dat wordt toch saaiquote:
ja mijn club begint failliet te rakenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Mijn zoektocht naar een nieuwe AML begon hopeloos, maar hij is binnen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja mijn club begint failliet te rakenstapte vorig jaar in zonder te weten dat zij daar spelers hebben lopen die voor 88k per week voetballen in de championship
Daar vind ik dus geen zak aan; zodra de echte spelers verdwijnen haak ik af.quote:
MIETJEquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen zak aan; zodra de echte spelers verdwijnen haak ik af.
+1quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Saralis per week hebben![]()
die van mij staat op jaar en is veel handiger
Daarom, FIFA 12, PS3quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb respect voor het geduld wat jullie kunnen opbrengen ik heb FM echt 3 kansen gegeven maar haak keer op keer af na al die interview onzin.
Heb ook met sc Veendam gespeeld hoor. Was fuckin dichtbij promotie. Maar in de blessuretijd scoorde cambuur nog een goal waardoor ik in de jupiler bleefquote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee jij, het makkelijkste team uit heel FM12 coachen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[Football Manager] #104: Waar de paal het zwaar heeft.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[Football Manager] #104: Waar de paal het zwaar heeft.
Je kunt ver gaan in het financieel wurgen van je club; als die deals over 48 maanden, dat leuke 'lonen-transferbudget"-schuifje.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja mijn club begint failliet te rakenstapte vorig jaar in zonder te weten dat zij daar spelers hebben lopen die voor 88k per week voetballen in de championship
talentjes oppikken voor 40k en vervolgens verkopen voor 19 miljoen, is toch mooi man.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind dat wel interessantquote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
Sowieso is het leuk om over je eigen FM game te vertellen, maar naar iemand anders z'n gezever luisteren is gewoon geen reet aan.
Dat zou wel baas zijn ja, maar dat kan idd nietquote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
een FM competitie met deze SC zou toch geweldig zijn.
Helaas is dat niet mogelijk volgens mij
Ik heb nog nooit een Man U of een Barca getraind, daar zit toch geen uitdaging in? Same met Ajax. Zelfs Twente raak in niet aan. Meestal begin ik een stapje of twee lager. Dan zit er meer uitdaging in.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |