Stinho doet wel betere tt's dan Rensquote:
Nou noem je in 1 zin zoveel zaken die niet kloppen in combinatie met jou:quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Gewoon op de reguliere wijze zoals elke user doet die normaal de LaPo heeft.
True, maar dan nog. Topics jatten is ethisch onverantwoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho doet wel betere tt's dan Rens
PizzaGeit kon er ook wat van met zijn baggerTT's.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho doet wel betere tt's dan Rens
Undercover tochquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Waarom heeft Steven opeens haar in die foto in de OP ?
die lumburger is wel tantoe agressiefquote:
Achja, zolang de tt een beetje leuk is dan valt ermee te levenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Topics jatten is ethisch onverantwoord.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis toch wel PizzaGeit met zijn meediscussieren in onderwerpen terwijl hij pas 15/16 jaar is
Is Kapi alweer uitgehuild en komt ie weer mee posten of wacht ie echt op zijn gaylover hmfquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar vooral in die diep gaande. Doet ie alsof ie het beter weet dan Kapi
In al die keren dat je er per ongeluk langs zapt bedoel je?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Wat uniek, dit is de eerste keer dat ik meemaak dat er een gelijke stand is.
We beginnen langzaam de nieuwe UDOWU te worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel me hier wel thuis in deze reeks. Beetje haten op iedereen.
Kapi heeft zich alweer 2 dagen niet vertoond?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is Kapi alweer uitgehuild en komt weer mee posten of wacht ie echt op zijn gaylover hmf
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
We beginnen langzaam de nieuwe UDOWU te worden.
Kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi heeft zich alweer 2 dagen niet vertoond?
Want?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of dit is gewoon pas de eerste keer dat ik kijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In al die keren dat je er per ongeluk langs zapt bedoel je?
Die vergelijking makenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel users die overal worden uitgekotst.quote:
Waar worden wij dan uitgekostquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel users die overal worden uitgekotst.
Niet qua niveau, gewoon de naam die typeert ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |