Stinho doet wel betere tt's dan Rensquote:
Nou noem je in 1 zin zoveel zaken die niet kloppen in combinatie met jou:quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Gewoon op de reguliere wijze zoals elke user doet die normaal de LaPo heeft.
True, maar dan nog. Topics jatten is ethisch onverantwoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho doet wel betere tt's dan Rens
PizzaGeit kon er ook wat van met zijn baggerTT's.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho doet wel betere tt's dan Rens
Undercover tochquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Waarom heeft Steven opeens haar in die foto in de OP ?
die lumburger is wel tantoe agressiefquote:
Achja, zolang de tt een beetje leuk is dan valt ermee te levenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Topics jatten is ethisch onverantwoord.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis toch wel PizzaGeit met zijn meediscussieren in onderwerpen terwijl hij pas 15/16 jaar is
Is Kapi alweer uitgehuild en komt ie weer mee posten of wacht ie echt op zijn gaylover hmfquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar vooral in die diep gaande. Doet ie alsof ie het beter weet dan Kapi
In al die keren dat je er per ongeluk langs zapt bedoel je?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Wat uniek, dit is de eerste keer dat ik meemaak dat er een gelijke stand is.
We beginnen langzaam de nieuwe UDOWU te worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel me hier wel thuis in deze reeks. Beetje haten op iedereen.
Kapi heeft zich alweer 2 dagen niet vertoond?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is Kapi alweer uitgehuild en komt weer mee posten of wacht ie echt op zijn gaylover hmf
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
We beginnen langzaam de nieuwe UDOWU te worden.
Kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi heeft zich alweer 2 dagen niet vertoond?
Want?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of dit is gewoon pas de eerste keer dat ik kijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In al die keren dat je er per ongeluk langs zapt bedoel je?
Die vergelijking makenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel users die overal worden uitgekotst.quote:
Waar worden wij dan uitgekostquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel users die overal worden uitgekotst.
Niet qua niveau, gewoon de naam die typeert ons.
Dit dusquote:
Dat zeg ik; overal.quote:
Die houdt alles binnenquote:
Dat wil ik ook wel eens weten, en als het antwoord mij niet aanstaat: Viva la Revolucion!!quote:
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fokquote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik; overal.
Je moet eens kijken als een van ons buiten deze sc post.
Gelijk "oh daar heb je die vbl'ers weer"
Dat is zeker zo ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fok
Inderdaad, dat hun lekker niet kunnen genieten van kwaliteitsvoetbal in de Premier League en ongekende spanning in de eredivisiequote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fok
ALARM A-L-A-R-Mquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Doe niet zo raar, je hebt het foutloos getypt...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Ik zeg geen kanker meerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Ik mis ook Doordekken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alle kwaliteit wordt maar geschrapt...
Ja. 'Zijn allemaal pottah'quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat met die dude, die meteen door iedereen wordt weggedrukt?
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lach maar, dat zijn wel degenen die later ontsnappen tijdens hun verlof...
Wel grappig dat Gullit vlak na bekend werd van Badr met zijn sletje een kop koffie met Overeem zat te drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |