Die houdt alles binnenquote:
Dat wil ik ook wel eens weten, en als het antwoord mij niet aanstaat: Viva la Revolucion!!quote:
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fokquote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik; overal.
Je moet eens kijken als een van ons buiten deze sc post.
Gelijk "oh daar heb je die vbl'ers weer"
Dat is zeker zo ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fok
Inderdaad, dat hun lekker niet kunnen genieten van kwaliteitsvoetbal in de Premier League en ongekende spanning in de eredivisiequote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, vbl is toch leukste van fok
ALARM A-L-A-R-Mquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Doe niet zo raar, je hebt het foutloos getypt...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Ik zeg geen kanker meerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven bij Lingo:
KANKER K-A-N-K-E-R
JODEN J-O-D-E-N
HOEREN H-O-E-R-E-N
Ik mis ook Doordekken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alle kwaliteit wordt maar geschrapt...
Ja. 'Zijn allemaal pottah'quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat met die dude, die meteen door iedereen wordt weggedrukt?
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lach maar, dat zijn wel degenen die later ontsnappen tijdens hun verlof...
Wel grappig dat Gullit vlak na bekend werd van Badr met zijn sletje een kop koffie met Overeem zat te drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |