Bron?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel grappig dat Gullit vlak na bekend werd van Badr met zijn sletje een kop koffie met Overeem zat te drinken
Ik was al bang dat hij tijdens z'n ban een leven zou gaan krijgen, maar daar heeft hij gelukkig geen last vanquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geo en ik waren vannacht de enige die nog wakker waren van de SC. Die gast leest echt heel de nacht alles op Fok!
Wat Stinho overdag deed doet geo in de nachtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geo en ik waren vannacht de enige die nog wakker waren van de SC. Die gast leest echt heel de nacht alles op Fok!
Mwah. na je 20e ofzo toch wel wat minder.quote:
de laatstequote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk het nu ook trouwens, was ook ooit 1 aflevering met een lesbische chick toch?
Volgens mij ook veel fake man. Hier zijn toch ook die Britt en Ymke uiteindelijk in gecast?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk het nu ook trouwens, was ook ooit 1 aflevering met een lesbische chick toch?
Ja klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook veel fake man. Hier zijn toch ook die Britt en Ymke uiteindelijk in gecast?
Als dat zo is, is het nog veel sneuer voor die Hagenees...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja klopt.![]()
Allemaal voor de show man. Volgens mij daten ze daarna niet eens. Denk dat meer dan de helft elkaar niet meer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |