Bron?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel grappig dat Gullit vlak na bekend werd van Badr met zijn sletje een kop koffie met Overeem zat te drinken
Ik was al bang dat hij tijdens z'n ban een leven zou gaan krijgen, maar daar heeft hij gelukkig geen last vanquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geo en ik waren vannacht de enige die nog wakker waren van de SC. Die gast leest echt heel de nacht alles op Fok!
Wat Stinho overdag deed doet geo in de nachtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geo en ik waren vannacht de enige die nog wakker waren van de SC. Die gast leest echt heel de nacht alles op Fok!
Mwah. na je 20e ofzo toch wel wat minder.quote:
de laatstequote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk het nu ook trouwens, was ook ooit 1 aflevering met een lesbische chick toch?
Volgens mij ook veel fake man. Hier zijn toch ook die Britt en Ymke uiteindelijk in gecast?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk het nu ook trouwens, was ook ooit 1 aflevering met een lesbische chick toch?
Ja klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook veel fake man. Hier zijn toch ook die Britt en Ymke uiteindelijk in gecast?
Als dat zo is, is het nog veel sneuer voor die Hagenees...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja klopt.![]()
Allemaal voor de show man. Volgens mij daten ze daarna niet eens. Denk dat meer dan de helft elkaar niet meer zien.
Talpaquote:Jeugdzorg praat al jaar met Talpa over 'So You Wanna Be a Pleegouder'
Jeugdzorg Nederland wil het plan voor het Talpa-programma waarin kinderen op televisie zelf hun pleegouders mogen kiezen, alsnog aanpassen. Het algemeen bestuur van jeugdzorg zegt dit weekend te zijn overvallen door het nieuws over het programma, en is er niet van overtuigd dat het format in het belang van het kind is. Maar Jeugdzorg Nederland praat al een jaar met Talpa over het programma.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En Piercings, tatoeages.
zielig leven hoor
Was ook echt wel zo'n achterlijke Sjonniequote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het nog veel sneuer voor die Hagenees...
Wat is er mis met een tatoeage?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En Piercings, tatoeages.
zielig leven hoor
Eerder jouw bekrompen leefwereldje. Maar je bent ook pas 14.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En Piercings, tatoeages.
zielig leven hoor
nou boehoe, liever dat dan dat een paar tokkies het kind krijgen toebedeeld.quote:
Stijn denkt dat alle tattoos eruit zien als die Ben10 kaugomplakplaatjes die hij heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder jouw bekrompen leefwereldje. Maar je bent ook pas 14.
Die procedures om pleegouder te worden zijn al fucked up zwaar. Die komen echt niet bij tokkies terecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou boehoe, liever dat dan dat een paar tokkies het kind krijgen toebedeeld.
Ja, dat voorkom je hier 100% mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou boehoe, liever dat dan dat een paar tokkies het kind krijgen toebedeeld.
Als je niet je hele lichaam ermee onderkankert is er niks mee. Alleen ben ik van mening dat het alleen moet zetten met je volle verstand en er een verhaal achter zit. Random slangen etc. snap ik nooit zo goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of van die mensen die kampioenssterren tattoeeren
Als je meedoet een een dergelijke show, verdien je hoe dan ook het predikaat Tokkie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die procedures om pleegouder te worden zijn al fucked up zwaar. Die komen echt niet bij tokkies terecht.
Denk dat jij het verward met adoptie ouders?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die procedures om pleegouder te worden zijn al fucked up zwaar. Die komen echt niet bij tokkies terecht.
Dat wel ja. Maar hoop toch echt dat dit een hoax isquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je meedoet een een dergelijke show, verdien je hoe dan ook het predikaat Tokkie.
En Banshee heeft altijd gelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan het aantal tatoeages kan je zien hoe dom iemand is.
Athans, dat zei Bansheeyboy.
Vast wel. Talpa staat iig weer al een week volop in de schijnwerpers. Die zullen zo rond volgende week wel met een 'serieus' nieuw format komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar hoop toch echt dat dit een hoax is
Sinds man bijt hond.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef DonRaja het volgende:
Wanneer zijn we de Flodders eigenlijk de Tokkies gaan noemen?
Is het een nieuw bericht?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef DonRaja het volgende:
Wanneer zijn we de Flodders eigenlijk de Tokkies gaan noemen?
Goed nummer, jammer dat hij puur op de kerst is gericht, kan je hem buiten december helaas nauwelijks draaien.quote:
Dat is toch al af geblazen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwa de diepere boodschap dat je niet bij de pakken moet neerzitten als het leven even tegenstaat en je bijvoorbeeld uit je huis wordt geplaatst blijft wel omhoog staan ondanks de kerstmis opsommingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nummer, jammer dat hij puur op de kerst is gericht, kan je hem buiten december helaas nauwelijks draaien.
Dat is ook zo ja, soms zit ik even in de put en de inspireert dit nummer mij wel op verder te gaan, ook in de zomer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa de diepere boodschap dat je niet bij de pakken moet neerzitten als het leven even tegenstaat en je bijvoorbeeld uit je huis wordt geplaatst blijft wel omhoog staan ondanks de kerstmis opsommingen.
Stilzwijgend verlengt wordt ie danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een mobiel abonnement als die afloopt en je nog niet verlengd/overgestapt hebt?
Ah dus indirect mij ook, want als ik in de put zit lees ik jouw reacties terugquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja, soms zit ik even in de put en de inspireert dit nummer mij wel op verder te gaan, ook in de zomer.
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een mobiel abonnement als die afloopt en je nog niet verlengd/overgestapt hebt?
En met jou velen. Dus eigenlijk inspireren de Tokkies nog steeds heel Nederland.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dus indirect mij ook, want als ik in de put zit lees ik jouw reacties terug
Heb je geen abbo meer maar wel de telefoon.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Jaartje geleden. Zie dat 'ie 5 juli is verlopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.
Sinds 1 jan. mag het niet meer stilzwijgend verlengt worden geloof ik.
Mag gewoon nog hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.
Sinds 1 jan. mag het niet meer stilzwijgend verlengt worden geloof ik.
Ik had sim only.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je geen abbo meer maar wel de telefoon.
Je hebt 2 weken de tijd om alsnog te verlengenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaartje geleden. Zie dat 'ie 5 juli is verlopen.
Nee dan nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je het contact na 1 jan. van dit jaar bent aangegaan.
ik haat alleen MrKoerdie, voor de rest mag ik bijna iedereen welquote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Dit is toch wel een goede song voor hoe ik over de VBL-SC denk ik hoor.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Dit is toch wel een goede song voor hoe ik over de VBL-SC denk ik hoor.
quote:I tried to sing this song to my parents during their anniversary and both of them laugh so badly that my voice almost crack the window ... but when I see the tears start rolling down ...I know .. my job is done ..
Toch sportief dat hij netjes blijftquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Haha, kiest die kale chick voor hem!Ben je lekker mee.
Ik heb 300minuten en 1000smsjes en onbeperkt internet voor 30euroquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
33.50 per maand voor 120 belminuten en een gig internet. Zonder telefoon.![]()
Wel eerste 4 maanden gratis. Doe dat maar. Toestel wat ik heb kan nog wel 8 maandjes mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 300minuten en 1000smsjes en onbeperkt internet voor 30euro![]()
En dat was met telefoon
Oh, ik vind stylo eigenlijk ook wel een leuke user.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik haat alleen MrKoerdie, voor de rest mag ik bijna iedereen wel
Ik mag PizzaGeit niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh, ik vind stylo eigenlijk ook wel een leuke user.
Ik mag alleen Buitendam niet maar die post hier bijna nooit.
Dat gaan we niet herhalen. Anders komt Yvonne om de hoek kijken voordat we weer de mist in gaanquote:
Wat is dit dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
Behalve LR, dat vind ik echt een topuser, met een enorm goed gevoel voor humor.
LR, je bent een topvent
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
Behalve LR, dat vind ik echt een topuser, met een enorm goed gevoel voor humor.
LR, je bent een topvent
Done.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mág, niet moet, veeg het zweet maar van je voorhoofd.
Oh, laat dan maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaan we niet herhalen. Anders komt Yvonne om de hoek kijken voordat we weer de mist in gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |