Dat is toch al af geblazen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar hoop toch echt dat dit een hoax is
Mwa de diepere boodschap dat je niet bij de pakken moet neerzitten als het leven even tegenstaat en je bijvoorbeeld uit je huis wordt geplaatst blijft wel omhoog staan ondanks de kerstmis opsommingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nummer, jammer dat hij puur op de kerst is gericht, kan je hem buiten december helaas nauwelijks draaien.
Dat is ook zo ja, soms zit ik even in de put en de inspireert dit nummer mij wel op verder te gaan, ook in de zomer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa de diepere boodschap dat je niet bij de pakken moet neerzitten als het leven even tegenstaat en je bijvoorbeeld uit je huis wordt geplaatst blijft wel omhoog staan ondanks de kerstmis opsommingen.
Stilzwijgend verlengt wordt ie danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een mobiel abonnement als die afloopt en je nog niet verlengd/overgestapt hebt?
Ah dus indirect mij ook, want als ik in de put zit lees ik jouw reacties terugquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja, soms zit ik even in de put en de inspireert dit nummer mij wel op verder te gaan, ook in de zomer.
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een mobiel abonnement als die afloopt en je nog niet verlengd/overgestapt hebt?
En met jou velen. Dus eigenlijk inspireren de Tokkies nog steeds heel Nederland.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dus indirect mij ook, want als ik in de put zit lees ik jouw reacties terug
Heb je geen abbo meer maar wel de telefoon.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Jaartje geleden. Zie dat 'ie 5 juli is verlopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.
Sinds 1 jan. mag het niet meer stilzwijgend verlengt worden geloof ik.
Mag gewoon nog hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je hebt afgesloten.
Sinds 1 jan. mag het niet meer stilzwijgend verlengt worden geloof ik.
Ik had sim only.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je geen abbo meer maar wel de telefoon.
Je hebt 2 weken de tijd om alsnog te verlengenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaartje geleden. Zie dat 'ie 5 juli is verlopen.
Nee dan nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je het contact na 1 jan. van dit jaar bent aangegaan.
ik haat alleen MrKoerdie, voor de rest mag ik bijna iedereen welquote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Dit is toch wel een goede song voor hoe ik over de VBL-SC denk ik hoor.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Dit is toch wel een goede song voor hoe ik over de VBL-SC denk ik hoor.
quote:I tried to sing this song to my parents during their anniversary and both of them laugh so badly that my voice almost crack the window ... but when I see the tears start rolling down ...I know .. my job is done ..
Toch sportief dat hij netjes blijftquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Haha, kiest die kale chick voor hem!Ben je lekker mee.
Ik heb 300minuten en 1000smsjes en onbeperkt internet voor 30euroquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
33.50 per maand voor 120 belminuten en een gig internet. Zonder telefoon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |