Wel eerste 4 maanden gratis. Doe dat maar. Toestel wat ik heb kan nog wel 8 maandjes mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 300minuten en 1000smsjes en onbeperkt internet voor 30euro![]()
En dat was met telefoon
Oh, ik vind stylo eigenlijk ook wel een leuke user.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik haat alleen MrKoerdie, voor de rest mag ik bijna iedereen wel
Ik mag PizzaGeit niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh, ik vind stylo eigenlijk ook wel een leuke user.
Ik mag alleen Buitendam niet maar die post hier bijna nooit.
Dat gaan we niet herhalen. Anders komt Yvonne om de hoek kijken voordat we weer de mist in gaanquote:
Wat is dit dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
Behalve LR, dat vind ik echt een topuser, met een enorm goed gevoel voor humor.
LR, je bent een topvent
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
Behalve LR, dat vind ik echt een topuser, met een enorm goed gevoel voor humor.
LR, je bent een topvent
Done.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mág, niet moet, veeg het zweet maar van je voorhoofd.
Oh, laat dan maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaan we niet herhalen. Anders komt Yvonne om de hoek kijken voordat we weer de mist in gaan
Nooit je verleden verloochenen GGMM anders houd je een kil traditieloos clubje over (Denk aan Psv/Twente) hihi.quote:
Daar heb je gelijk in, zo moeten we niet willen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit je verleden verloochenen GGMM anders houd je een kil traditieloos clubje over (Denk aan Psv/Twente) hihi.
12de of de 13de.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog vernomen wanneer HMF weer terugkeert?
Na dat hij de EU van de crisis heeft gered.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog vernomen wanneer HMF weer terugkeert?
vrijdagquote:
VBL en de 3 doldwaze dagen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst Geo, dan HMF, dan Mikey, het wordt 3 doldwaze dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |