Niets is nog zeker hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komst Narsingh gaat dus plaatsvinden tijdens zijn terugkomst.. Leuk
ah, ja ik dus ook, met 2 dms en 1 am.quote:
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, ja ik dus ook, met 2 dms en 1 am.
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.
Dan heb je toch genoeg aan Anita?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.
weet ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?
Ik zit al in 2017 hé.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je toch genoeg aan Anita?
dat bestond niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef DonRaja het volgende:
Stijn heb jij eigenlijk nog met middenvak gekorfbald, of bestond dat niet meer toen jij begon?
Anita zijn carriere is volgens FM nog voor zijn 28ste over?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet ik ook niet.
[..]
Ik zit al in 2017 hé.
Ik heb het zo
Crisetig - Eriksen - Lars Bender.
Dat zijn namen van zijn spelers. Johan Box to Box ken je toch wel...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?
Anita speelt nu bij Palermo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anita zijn carriere is volgens FM nog voor zijn 28ste over?
Ik heb Robbert de Nooijer, Bart de koning, Muammer Culha, Gerardo Notta, Graziano Trevisonquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Een regen op m'n spel heet Piet Seedorf.
Piet Seedorf
Ik heb een Mohamed Weghorst, geen 2de nationaliteit en is blondquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Piet Seedorf
En het maar raar vinden dat hij de CL niet wintquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter verwijder je FM van je computerEbecilio heb je ook al geloosd
Bert Kluivert had ikquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Piet Seedorf
Die speelt bij Hertha BSC!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter verwijder je FM van je computerEbecilio heb je ook al geloosd
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Robbert de Nooijer, Bart de koning, Muammer Culha, Gerardo Notta, Graziano Trevison
Gek he als je zijn carriere bewust verkracht die jongen is met zo'n grote teleurstelling vertrokken dat hij zich nooit meer mentaal volledig heeft kunnen opladen. Wat had jij gedaan als je korfbalteam je ervoor de kampioenswedstrijd had uitgezet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |